Hävis sitten pitkät tekstit tuossa kun vaihdoin sivua, eli nyt sitten lyhyestä virsi kaunis. .
äippä78; Mä olen kans saman kokoinen kun sä, siis 36-38, enemmänkin nyt kyllä 38-40 varmaan. .ja saman pituinen kuin sinä. Mun puku on koristeellinen olkaimeton ja laahuksen kanssa oleva normihääpuku. voin laittaa kuvia jos tahdot tehdä tarjousta..en tiedä minkä hintaista pukua olet ajatellut.
Balou; sä siellä olet kyllä super voimissa, ja seksiäkin jaksat vielä noin reippaasti puhkua,, heh.. no toivottavasti saatte pian jo pikku sisarta alulle. Meillä ei kyllä taida tulla vielä hetkeen, en ole vieläkään kunnossa. Joka kerta jos juoksen niin tuntuu että tippuu jotain kohta tuolta ulos.. eli odotellaan vielä. Ja kyllähän tämä suomi on taas omalla tavalla kiva, mutta toisaalta kyllä vaatii tosi paljon totuttelua taas. Ja välillä kaipaa norjan juttuja, pikku juttuja kyllä.. mutta aina kaipaa sitä mitä ei saa, suomessa sinne ja siellä suomeen.
Teille on siis tullut uus heppa, vai onko se se varsa mitä sä koulutat? Mulla niin haluttais oma heppa, mutta ei tosiaan olis aikaa, kun en saa monena päivänä edes miehelle ruokaa valmiiksi kun pikku ukko ei niin viihdy yksin missään..
Kata; Oletko sä menossa sinne myllyyn tapaamiseen? Olis tosi kiva, mä täällä jo niin odotan, pääsee vähän pois kotoa ja voi jutella vauva juttuja ihan oikeiden ihmisten kanssa, eikä aina virtuaalielämää. .heh heh. Tai tuttujen.
Menohaluja ei niin kovasti minullakaan ole, tanssitunneille haluaisin ehtiä, mutta kovinpa on aina mies töissä kun niiden aika olis, eli olen ainakin vielä kaikki joutunut jättään välistä.. välillä on tosissaan suututtanu, kun en ikinä pääse mihinkään! Käytiin kyllä toissa viikonloppuna salsaillassa mun miehen kans, että vähän oltiin siis yö baarissa.. mutta minä autolla ja mies sitten otti muutaman, jotta kesti mukana..heh heh.
Harmi Hanna kun et nyt sitten päässyt mukaan, mutta varmasti noita menoja sitten tulee taas kun Paavo on hiukka isompi ja isikin pärjää sen kans. Ei meilläkään kyllä isi pärjäis vielä Linuksen kanssa. Meilläkin olis sinne teille Leville maailman cupin viikonlopuksi mökki varattu tyttö porukalla, mutta eipäs taida meikäläinen täältä asti päästä kun poika on vielä niin pieni. Mutta ehkä ens vuonna sitten!
Seksiä on juuri niinkuin jollakin muullakin täällä oli, välillä tosi useesti ja välillä voi mennä viikkokin väliä.. mutta nou hätä, ei se ressaamalla parane!
Vauva uintiin meillä on varattu paikka, tosin viimeinen paikka saatiin ja se alkaa 28. päivä tätä kuuta, todella odotan sitä. Saa nähdä tykkääkö pikku mies polskia ja sitten alkaa taas nämä vedenalaisten kameroiden osto halut.. no sen hommaan jossain vaiheessa muutenkin kun sukelletaan ja sitä tarvii, mutta nyt olis hyvä syy hommata jo ennen maaliskuun thaimaan matkaa.
äh, nyt taas menee kallisarvoista nukkuma aikaa hukkaan, joten palataanpas taas. .
öitä, moonlight