Heippa kaikille :wave:
Mettis, Paljon Onnea! :hug: :flower:
Hanna-77, :hug: voi harmi, että meni mönkään reissu
Varmasti olisi ollut ihana rentoutumishetki!
Tiitteräinen, kiitos siitä unelmatortun ohjeesta =) :flower: Tänään sitä leivoin ja kyllä oli hyvää
Tarjosin sitä niillä kutsuillani
Menohaluista sen verran, että minä olen kanssa huono lähtemään mihinkään juhlimaan... Ei vanha jaksa enää
No joo, mutta jotenkin minusta tulee vuosi vuodelta yhä enemmän sellainen koti-ihminen, polttelen takassa tulta ja kynttilöitä jokapaikassa ja kyyhötän miehen kainalossa
Tosin kyllähän se on ihan normaalia, että elämä etenee ja menee sellaisissa sykleissä. Olen kyllä nuorempana ollut varsinainen bilehiiri Suomessa ja ulkomailla, kun olen ollut vaihtarina ja au pairina
Että taisin bailata kiintiöt täyteen siinä parinkympin hujakoilla
Onhan sitä välillä kiva jossain käydä, mutta eipä tahdo edes kerta vuoteen tulla lähdettyä.
Voi
balou, sinä olet ihan super-ihminen
Minulle tuli hiki, kun luinkin sinun urakkaasi, ja joka viikko teet noin
Milloinhan meillä on viimeksi luututtu... :ashamed:
No, itseasissa tänään luututtiin
Minulla oli aamulla aika kosmetologille, kun halusin vähän väriä kulmiin ja samalla nypittiin kulmat. Mies lähti aamulla aikaisin töihin, mutta lupasi tulla lasten kanssa siksi aikaa, että pääsen sinne menoilleni. Olin vähän pahalla päällä, kun oltiin suunniteltu, että mies voisi olla koko päivän kotona meidän kanssa :/ Mutta yrityksessä olikin kiirettä, joten se meni mönkään
Kävin samalla reissulla kaupassa ja palasin kotiin n. 1½ tunnin päästä. Heti kun tyttö kuuli, että tulin eteiseen hän huusi, että "äiti, me ollaan vähän siivottu täällä!" Ja niin olivatkin
Mies oli siivonnut tytön ja pojan huoneen, imuroinut, pessyt yläkerran "vierasvessan" ja luutunnut
=) Aloin epäillä omia siivoustaitojani, koska minulta tuohon olisi tuhrautunut koko päivä :ashamed: Mutta se ero meissä on miehen kanssa, että kun minä siivoan, niin se on sellaista ihme piipertämistä ja paikkojen "nuolemista", kun kaikki pitää sitten olla tiptop :ashamed:
Olin kyllä kiitollinen :heart: Mies sanoi, että me nyt vähän autettiin sun kutsuja
Ja kyllä auttoivatkin
Nyt on sitten kutsut pidetty ja hyvin meni! Kivasti oli vieraita ja sain kaiken siivottua takaisin paikoilleenkin. Täällä on ihana "joulutunnelma", kun kynttilöitä palaa joka paikassa :xmas:
Mutta nyt menen sohvalle pitkälleen vielä hetkeksi ja katson Housen loppuun teekupin kera. Täällä on kaikki nukkuneet jo tunnin verran, mies lähti laittamaan vielä ne lisävalot tuohon työautoonsa.
Kirjoitelkaahan taas :wave:
Öitä!
Parasta aikaa ja Maija :heart: