Hyvä että Jennalla on kaikki ok! Eiköhän suurin osa vaaveista aluksi varvista kun ylös nousevat, Miklukin. Kävelemään kun Miklu lähti niin oppi olemaan varvistamatta...
sinttu, minullakin on "muistolaatikko" tuolla tallessa...

Siellä on kaikki Miklun vanhat tutitkin

Eli kaiken mahdollisen olen säästänyt, sen paperinkin kun laitoksella merkittiin imettämisaikoja

Niitä haikeana katselen välillä... Snif...
Mekin ollaan ostettu niitä Spring collection-vaippoja Miklulle. Ovat muuten aika kivan näkösiä

Taitaa niitä nytkin olla pari pakettia. Meillä kun menee vaippoja hirveät määrät, olen vähän liiankin tarkka tuosta vaipanvaihdosta. Miklu kuitenkin pissaa aika tavalla, enkä mitenkään usko että pissaisessa vaipassa on mukava olla vaikka olisivat miten imukykyisiä tahansa...
Minullekin tuli eilen Kelalta lappu! Vihdoin ovat saaneet oikeat todistukset ja tuli aika kiva summa takautuvasti

Päästään sitten ainakin kesäkuussa sinne Puuhamaahan niin kuin olen suunnitellut
Nasu, minuakin tuo vauvakuume vaivaa edelleen... Niin paljon on ympärillä raskaanaolevia

Velikin sai vaimokkeineen tietää että tyttö luultavasti on tulossa. Toukokuun vika päivä laskettu aika

Ja työkaveri saa kesäkuun alussa pojan, laittoi eilen viestiä että supistuksia on jo tunnin verran ollut aika tiheään. En tiedä sitten ollaanko siellä vielä yhtenä kappaleena

Niin, ja vauvauinnissa on kaksi äitiä taas pieniin päin, toisella jo niin söpö pieni masu... Tämä kevät on tätä aikaa, täytyy nyt vaan ottaa järki käteen ja vähän aikaa vielä odottaa

Jos sitä ensi vuonna tähän aikaan alkaisi yrittelemään toista, aikaisintaan. Vaikka niiiiin kovasti haluaisin jo nyt :')
Meillä on mies pitkästä aikaa kipeänä, en tosin häntä saanut kotiin jäämään millään vaan töihin hän tänäänkin karkasi. Pientä lämpöä kuitenkin on. Mutta ei niin ei... Hän kuulemma kuolee ensi viikolla kiireeseen jos nyt jää kotiin. Sanoin että kuolet sinne jo aikasemmin jos menet kipeenä...
Mulla ja Miklulla ei ainakaan vielä mitään oireita ole, ihmettelen kyllä todella jos ei edes Mikluun flunssa iske!
Siivouskin on miehen takia vähän jäänyt,mutta ensi viikollakin ehtii vielä mainiosti. Ja tänään jopa siivosin Miklun huoneen samalla kun Miklua vahdin

Imurointi jäi tietty taas, kun epeli niin kovasti sitä pelkää... Mutta tavarat sain järjestettyä

Yleensä kun en saa Miklun kanssa tehtyä juuri mitään kotihommia...
Se piti vielä sanoa että hyvä kun Tuukka selvisi suuremmilta vahingoilta! Sitä se meidänkin hammashoitaja sanoi että hyvin harvoin pikkulasten hampaille käy mitään vahinkoa vaikka kaatuilevatkin. Verta tietty suusta tulee paljon ja se aina säikäyttää...
On tää kevät niin ihanaakin aikaa, iholle ei tarvi kuin sanoa "aurinko" niin alkaa ihottumat paranemaan

Mun kädet näyttävät jo sata kertaa paremmilta kun muutaman kerran on aurinkoa nille näyttänyt
Joo mutta nyt lopetan jaarittelun vihdoin.
Aurinkoista päivänjatkoa!