Voi kipeitä

Koittakaa jaksaa...
Ai Tuukkakin on kahvimiehiä?

Miklu on myös, tosin ei olla enempää annettu kuin hörppy silloin tällöin. Mies kuulemma nelivuotiaana lipitti kahvia jo urakalla. Minä olen kahvinjuonnin opettelemalla opetellut. Ennen Miklun odotusta taisin alkaa siihen hommaan... Nyt olen sitten koukussa
Tuli VP:n leipomisaikeista mieleen että ostin viikonloppuna mokkapalojen ainekset, kovasti niitä tekisi mieli mutta pitäisi saada aikaseksi alkaa leipomaan

Olin jo pitkän aikaa haaveillut mokkapaloista, mutta ei ollut ohjetta. Tietty netistä sen olisi saanut. Mutta sitten viime viikolla tuli postissa Napero-kerhon postia ja siellä kuin tilauksesta oli mokkapalojen ohje
Meidän tyty on ollut viime päivät ihan hirveän kiukkunen

Turvotusta näkyy yläikenissä, oikean kulmahampaan kohdalla. Että oliskos sinne sitten tulossa kolmas hammas... Raivo on ainakin kovaa

Eikä hän itke vaan murisee, kitisee ja huutaa. Kovaääninen tyttö hän on... Mies eilen soitteli töistä kotiin aamupäivällä, hän ihmetteli miksi typyn niin raivoisa huuto kuului taustalta. Sanoin että se on koko aamun ollut jo tollanen. Ja että on muuten olkkarissa, minä olen keittiössä

Mies tipahti

Meillä keittiö on ihan asunnon toisessa päässä kuin olkkari, ja kuulemma ihan selvästi oli typyn raivoaminen kuulunut. Eikä silloinkaan itkenyt, huusi vain
Mua jännittää ihan hitsisti se tän päivän lääkäri! En tiiä miks... Ihan kun en olis koskaan moisella käynyt...