S
Satu.
Vieras
Jenna kiittää Sinttua onnitteluista.
Jos tässä ois oikein nopee, ni saattas ennättää pyöräyttään samalle päivälle vielä toisenki tenavan
Mut tuskinpa näillä olotiloilla. Ja empä tiiä oisko se loppujen lopux niin kivaa, että tenavilla ois sama synttäripäivä, ainaka niistä itestä
Äitille tietty tois helpotusta juhlien järjestelyyn
Siinä mielessä tään päivän loppuosa ois hyvä hetki synnyttää, ku ukollaki ois kerranki lyhempi päivä. Se on koulutuksessa, eikä ilmeisesti lähe enää mettään kotiuduttuaan. Toisaalta sisko pitää sulhasensa kanssa huomenna mökillä bilekihlajaisiaan ja sielläki ois kiva käydä. Heh heh, aina löytyy juttuja jotka ois kiva tehä ennen synnytystä.
Me käytiin eilen Jennan kans pikakomennuksella parturissa. Päästiin samantien, ku soittelin aikoja. Typy oli jo niin ammattilainen, että istu omalla jakkarallaan ja äiti vaan vieressä. Johan tää oliki varmaan jo viides kerta parturissa. Vaikka eipä sielä nyrhitä ku etuhiuksia. Pikkuserkku parturini ku ei henno Jennan kiharoihin koskea. Empä taitais kyllä mäkä
Varasin myös itelleni rohkeesti mahollisen ajan. Se ois ens viikon ke eli päivä la:n jälkeen. Saa nähä tuleeko sitä käytettyä. Maaliskuussa ku jäin lomille kävin viimex tyvikasvun peittämässä. Sillon aattelin, et seuraava kerta ois joskus vauvan synnyttyä. Mut nyt järkeilin, et eihän sitä tiedä tulevaa, jos kaveri nukkuu vaan pikku pätkiä, ni ei siinä kyllä mihkään kampaajalle lähetä nautiskeleen.
Järkky ku mulle on tullu valtavat suonikohjut oikeeseen polvitaipeeseen. Sängystä noustessa ei meinaa päästä liikkeelle. Onnex niitten pitäis pienentyä synnytyksen jälkeen. Ainaki kälyllä oli pienentyny.
Mutta nyt me lähetään taas ulos kivihommiin. Ne edistyki nyt vähän isommin harppauksin, ku ukko toi eilen ja tänä aamuna mulle kottikärryillä kunnon kuormat aseteltavaa. Muutaman kiven minuuttitahilla ku ei kovin nopeesti tuu jälkeä.
Jos tässä ois oikein nopee, ni saattas ennättää pyöräyttään samalle päivälle vielä toisenki tenavan
Me käytiin eilen Jennan kans pikakomennuksella parturissa. Päästiin samantien, ku soittelin aikoja. Typy oli jo niin ammattilainen, että istu omalla jakkarallaan ja äiti vaan vieressä. Johan tää oliki varmaan jo viides kerta parturissa. Vaikka eipä sielä nyrhitä ku etuhiuksia. Pikkuserkku parturini ku ei henno Jennan kiharoihin koskea. Empä taitais kyllä mäkä
Järkky ku mulle on tullu valtavat suonikohjut oikeeseen polvitaipeeseen. Sängystä noustessa ei meinaa päästä liikkeelle. Onnex niitten pitäis pienentyä synnytyksen jälkeen. Ainaki kälyllä oli pienentyny.
Mutta nyt me lähetään taas ulos kivihommiin. Ne edistyki nyt vähän isommin harppauksin, ku ukko toi eilen ja tänä aamuna mulle kottikärryillä kunnon kuormat aseteltavaa. Muutaman kiven minuuttitahilla ku ei kovin nopeesti tuu jälkeä.