A
Antsukkal
Vieras
No vähän takapakkia kyllä kuivuudessa, kun parina yönä on vaihdettu lakanoita..mut itkuakin on ollu ja ihan semmosta kipuitkun kuulosta, ni onhan siinä jo pissat ehtiny lirahtaa enneku jompikumpi ehtii viemään potalle. Ni viimeyön kipuitku oli siitä, kun nenä kopsahti sängyn reunaan ja toissayönä epäilin hampeja. Jatketaan kuiteskin samaan malliin pienistä takapisuista huolimatta.
Mä pidän tänää vapaata, kun eilen saatiin opinnäytetyö sinne esitarkistukseen...eli nyt ootellaanmitä muutoksia sen myötä tulee. Käytiin jo kerhossa sekä kaupassa. Syötiin äsken melko tulista ruokaa ja Idallekin maistui hyvin
Joten lisää vaan mausteita kehiin(kuhan oma maha sen sallisi). Eilen illalla alko mulle flunssa tulla ja olo on aikasta mukava, nyt ehtiikin sairastaa viikon verran, kun sitten on vasta ihan pakko mennä kouluun seuraavaksi. Tehtäviä kun voi väkertää kotonakin.
Kaikille kaikkea hyvää ja paranemisia sun muita
sekä kevättä..täällä kun tuli tänään räntää.
Mä pidän tänää vapaata, kun eilen saatiin opinnäytetyö sinne esitarkistukseen...eli nyt ootellaanmitä muutoksia sen myötä tulee. Käytiin jo kerhossa sekä kaupassa. Syötiin äsken melko tulista ruokaa ja Idallekin maistui hyvin
Kaikille kaikkea hyvää ja paranemisia sun muita