I
Indima
Vieras
Kurjaa että Titillä tökkii.. Itselläni on sellainen tilanne että kaikki muut ihmissuhteet kyllä sujuu, mutta miehen kanssa vähän takkuilee. Tylsää.. Olen ollut (koko viimeisen vuoden kait) niin väsynyt että parisuhteen hoito on vaan kaunis sanapari. Kaikki päivät menee esikoisen kanssa, ja mies tulee töistä yleensä ilta seitsemeltä. Ei siinä paljon jaksa sitten enää kiehnätä. Me nähdään päivisin mun kavereita, käydään kerhoissa ym. joten sosiaalinen puoli tulee hoidettua ihan muualla kuin kotona. Tiedän, jotain pitäisi tehdä, mutten vaan tiedä mitä. Mieskin on niin väsynyt ja stressaantunut töistään. Typerä yhtälö, kun kuitenkin rakastetaan toisiamme. Eikä tämä kakkonen varmaan arkea helpota. Enkä se hyppäys lapsiperheen arkeen kolmekymppisille cityihmisille otti sittenkin kovemmalla kuin luulinkaan.
Mutta mukavampaan, olen keksinyt maistuvan "vartissa valmista" reseptin! Meillä syödään tätä joka viikkoa, ja kiireessä valmistin tänäänkin kun tultiin muskarista nälkäisenä kotiin: jauhelihaa paistumaan, 5min. kauramakaronit kiehumaan ja ja lopuksi jauhelihan sekaan valion "kolme juustoa" ruokakerma. Avot' bolognese on valmis parhaimmillaan kymmenessä minuutissa
Mukavaa päivän jatkoa!!
Mutta mukavampaan, olen keksinyt maistuvan "vartissa valmista" reseptin! Meillä syödään tätä joka viikkoa, ja kiireessä valmistin tänäänkin kun tultiin muskarista nälkäisenä kotiin: jauhelihaa paistumaan, 5min. kauramakaronit kiehumaan ja ja lopuksi jauhelihan sekaan valion "kolme juustoa" ruokakerma. Avot' bolognese on valmis parhaimmillaan kymmenessä minuutissa
Mukavaa päivän jatkoa!!