Flunssa vetää hiljaiseksi. Oon siis minäkin flunssassa. Meillä oli ensin poika nuha-kuumeessa viime torstai-illasta sunnuntaihin, sitten minä heräsin tiistaiaamuna kuumeessa ja kurkku kipeänä. Kuumetta oli 38,2. Väsytti tietenkin ihan sairaasti ja oli tosi vetämätön olo muutenkin. Pyörrytystä, huono olo jne. Mutta pahinta kaikesta oli se kipeä kurkku - siis voi jee miten kipeä voi kurkku ollakaan!
Olin töistä poissa ti ja ke, mutta tänään tulin tekemään lyhyen päivän. Kuumetta ei enää oo, mutta kurkkukipu jatkuu ja ääni on viskibassona.
Sairastamisen takia jäi tällä viikolla neuvolakäyntikin väliin, piti siirtää ensi viikkoon. Sinnekin sain vain ½ tunnin ajan =(
Olisin halunnut jutella eräistä mieltä painavista asioista, mutta ei tuossa ajassa ehdi kuin ne pakolliset verenpaine, hemppa ym. jutut. Blaaah.
Eilen sattui sellainen hölmö juttu, että pitää kertoa teillekin. Kai sitä oli jotenkin tämän huonon olon takia herkällä päällä... Esikoinen nimittäin sattui illalla paukauttamaan minua päällään ohimoon ja se sattui kyllä, mutta ei niin hirveästi, että olis tarvinnut itkeä. Mutta multa tuli itku! Menin vessaan itkemään ja tuntui, etten saa sitä itkua millään loppumaan... Itketti se kivistävä ohimo, kipeä kurkku ja ties mikä. Ihme toivottomuus iski ihan yllättäen.
Onko muille sattunut mitään vastaavaa? Kai tämä jotain hormonijuttuja on?
Minä muuten ostin meille tuplarattaat kesää varten, vaikka monet on sanonu, ettei niitä tarvii... Ostin käytettynä. Aattelin, ettei siitä kyllä mitään tule, jos esikoinen ei suostu kävelemään 100 metriä pidempiä matkoja. Pakkohan meidän on päästä liikkeelle silloinkin, kun ei mies (ja auto) ole kotona. Ajattelin, että varmaan touko - elokuu vois olla rattailla käyttöaikaa, ainakin. Elokuussa esikko täyttää 3, joten ehkä sitten kävelee jo reippaammin? Tai osaa ajaa pyörällä?
Noo, ainahan ne saa myytyä, jos jää vähälle käytölle tai vallan käyttämättömäksi...
Ei kai tässä muuta. Hyvää pääsiäistä kaikille!!! Ihanaa saada olla kotona 4 päivää =)
Ulpu, huomenna viikkoja 34!