The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

Sehän tässä nyt onkin, kun ei pistäs olla edes menkkojen aika. Viimeset menkat oli 19.7 ja 18.8 tein ekan positiivisen testin. Joten phuuh.. Sitten kun ne kaikki sanoo vaan, että ole rauhassa. Helpommin sanottu kun tehty. Eka 7kk yritystä takana ja sitten kun onnistaa ja tulee jotain tällasta niin se ei oo helppo olla rauhassa.
 
Mullakin oli ruskeeta vuotoa alussa, kesti 10 viikolle asti, ja tossa toi meidän 8kk tyttö nyt istuu syöttötuolissa :D Se on ihan normaalia, sit kun muuttuu ihan oikeeksi vereksi ni voit olla huolissas, mut nyt ei mitään hätää :)
 
Hei naiset. Täällä raskaus meni nyt kesken. Tänään alkoi verinen vuoto. Poistun siis hetkeksi ja palaan sitten uudestaan, kun seuraavan kerran tärppää ja toivottavasti pieni kestää matkassa ensi kerralla. Tsemppiä teille raskauteen.
 
Voi Marpa, niinkö siinä sitte kävi. Olen pahoillani teidän puolesta. :( Tsemppiä ihan kauheasti. Toivottavasti saadaan sinut sitte takaisin pian tänne puolelle. :hug:

Mie oon huono lohduttavissa sanoissa... :ashamed:
 
Onnea Taiteilijatar pienokaisesta! :)

Marpalle valtavan suuri voimahali :hug: oon niin pahoillani!! Toivottavasti palaat pian tänne odottajiin.

Vuokrasopimukseen kirjotettu nimet alle perjantaina!! Aivan ihanaa, pian on muutto :) pääsee rakentaa pikkuselle omaa nurkkausta. Perjantaina käydään ostaa meille uudet (käytetyt) muhkeet sohvat uuteen kotiin!
Miestä hirveesti naurattanu tänä aamuna ku maha heiluu puolelta toiselle ja hytkyy potkuista :D

YP & Fantti 23+6 :heart:
 
Voi Marpa. Oon pahoillani!

Ite oon ollu täs kolme päivää sairaslomalla. Selkää rupes särkee töissä niin ettei vaan kyenny olemaan. Huomenna pitäis mennä kokeilemaan töihin et onnistuuko siellä oleminen. Vähän kiukuttaa ku tässä kuussa tasan yks vapaa viikonloppu töistä ja muut töitä. Ei ees sillee, et ois vaan lauantai töitä.. Nyt tietty olin sairaslomalla, mutta silti..
Ostin tukivyön myös ja hyvin on tukenut. Nyt ei enää onneks enää selkä oo kipeä.
Muuten on tullu voitua ihan hyvin. Masussa tyyppi mönkertää todella hurjasti.. Viime päivinä punkenu siellä nii, et tuntu tulevan läpi :D
5 viikkoa vielä pitäis jaksaa töitä.. Kiinnostus on todella vähäinen..
 
Marpalle voimahali! :hug: Oon niin pahoillani! Toivottavasti pian tuut uudestaan tälle puolelle ja pikkuinen pysyy matkassa loppuun saakka!

yöperhonen Onnea uudesta kodista! :)

mirkkunen_ jaksamisia töihin! :) Itellä vielä kaksi viikkoa pitäisi jaksaa ja sitten talviloman kautta suoraan äitiyslomalle..sekin tuntuu ylitsepääsemättömältä, kun ei enää yhtään kiinnosta, mutta kai tää tästä! :)

Nellielli ja pötkö 32+1
 
YP, onnea uudesta kodista. :) eikä sitte rehkitä olleskaan. Laitat miehen hoitamaan pakkaamiset ja kantamiset, sie vaan käskytät vieressä. ;)

Tänään ois sitte eka virallinen äippälomapäivä! :)

Chiba&My POKS POKS 35+0 :heart:

Edit:// Ja edelleen kyselen olisko halukkaita päivittämään pinoa? :) Ei ole iso homma, varsinkaan kun meidän joukko pienenee kokoajan eikä uusia odottajia (ainakaan vielä) näy. :/
 
Viimeksi muokattu:
Chiba juu kyllä mulle on kaikki jo toitottanu että saan toimia vaan työnjohtajana :D ite kyllä ton pakkaamisen hoidan, ei siitä tuu mitään jos miehen pistän asialle..!! :D

Hyvää ekaa virallista äippälomapäivää sinne! :)
Mä voisin muuten päivitellä kun täällä päivittäin pyörin, mutta en tiiä mitenköhän puhelimella onnistuu kun ei tietokonetta ole käytössä... Tuttua hommaa kyllä noin muuten on!!

YP & Fantti 24+1 :heart:
 
Chiba Hyvää virallista ekaa äippälomapäivää! :heart: Sitä odotellessa! :) Ens viikko viä töitä ja sit talviloman kautta suoraan äitiyslomalle! NIIN IHANAA! :) Ei malttais odottaa! Ja mä en kyl viitsi alkaa päivitteleen, kun kuitenkin jo loppupuolella raskautta meen..joutuis kohta uutta päivittelijää taas alkaa etsiskeleen sit..

Nellielli ja pötkö 32+2
 
Heipähei kaikille!

Marpa: pahoittelut Sinulle! :hug: Tule pian tänne uudestaan :heart:

YP: onnea uudesta kodista, ihanaa päästä pikkuisen tavarat laittamaan paikoilleen ja koti kuntoon juuri ennen vauvan tuloa! Kerkee itse vielä kotiutua kunnolla. Rupee vaan sie päivittämään. Mullakin on niin pitkiä kausia etten koneelle edes pääse töiden takia :(
Chiba: onnea äippäloman alkamisesta! sitä odotellessa....

Omassa olossa sen verran uutta että olen tainnut alkaa bongata liikkeitä, VIHDOINKIN!!! Jee! Ja sokeriarvot meinaa pikaasen heitellä, pitäis malttaa ruokavalioo kohennella edelleen ja lisätä liikuntaa... Töiden jälkeen en kyllä enää jaksa mitään tehdä ja ennen töitä ei oikein kerkee... noo lienee enemmän viitsimis kysymys...

Heidukka ja Mytty 16+6
 
Täällä ollaan edelleen kasassa ja vuodelepo on kyllä nyt sitte virallisesti ohitse. Ihanaa! Osaakohan sitä tehdäkään mitään, kun onhan tässä nyt sitten reilu kolme viikkoa köllötelty... Ja alle kuukausi laskettuun aikaan, voi hurjaa!

Ja päivän tärkein POKS 36+0 :heart:

Ja kun edelliskuvasta kuukausi aikaa joten tässä taas vähän pällisteltävää.. Hyvin näkee kuinka maha on repsahtanu alas ja laskeutunu.

 
Hei kaikille! :wave:

Marpalle pahoittelut keskenmenosta. Jaksamisia! :hug:

Chiba Hyvä että olette jaksaneet vielä pienen kanssa pysyä yhdessä kasassa. :)

(.) Täällä vauva-arki on lähtenyt pikkuhiljaa käyntiin. Raskasta ollut, mutta pikkuhiljaa paranemaan päin. Itsellä hormoniheilahdukset ilmeisesti teki tepposensa sekä osastoajalta jäänyt univaje (en nukkunut käytännössä 3 vuorokauden aikana kuin max 12 tuntia).

Poika kasvaa kovaa vauhtia ja on touhukas kaveri. Jaksaa "leikkiä" eli kiinnostusta kiliseviä leluja ja Herra Hakkaraista kohtaan löytyy. Huiskii niitä itsekseen mielellään. :) Eihän hän tietenkään tuntitolkulla jaksa, mutta saatiin tänään esimerkiksi syödä aamupala ihan rauhassa, kun pikkuinen leikki itsekseen päiväpedillä. :)

Nyt pitää mennä. Pikkuinen haluaa ruokaa.

Taiteilijatar ja Tättägluu 25 vrk
 
  • Tykkää
Reactions: Heidukka
Taiteilijatar, kiva kuulla että arki on lähteny rullaamaan! :) varmasti on raskasta, kun paljon uutta opittavaa ja uuteen tulokkaaseen tutustumista. Itseäki kyllä jännittää jo ihan kamalasti, että mitenhän tuommosta pientä kirppua oikein käsitellään ja hoidetaan. Noh, onneksi kukaan ei ole seppä syntyessään ja koitan luottaa siihen, että ne synnärillä edes vähän opastaisivat. :D

Mitäs muille mammoille kuuluu? On niin kauhean hiljaista nykypäivisin. :/

Huomenna oliski sitte neuvolalääkäri taas vaihteeksi.. Saa nähdä minkähänlaista tuomiota nyt tulee. Harmittaa hieman ku jäi toi synnytys- ja perhevalmennus välistä ton vuodelevon takia, mutta ehkä sitä osaa ilman valmennuksiakin punnertaa tenavan pihalle. :)

Chiba & My 36+1 :heart:
 
Huomenta!

Tänne ei mitään erikoista kuulu. Alkaa vissiin töissä selkä kipeytymään sen verran että katellaan miten kauan pystyy töissä olemaan... ja kuitenkin kolmisen kuukautta pitäis vielä jaksaa :/ No melko varma olin jo alussa, että selkä ei tule kestämään loppuun asti, mutta olishan tuo nyt vähän pidemmälle voinu mennä... Tullee pitkä aika odotella jos jo kohta pittää töistä jäädä pois... Neuvola ens viikolla ja sit seuraavalla rakenne ultra, joten niitä odotellessa :) Pikkuinen potkuttelee mukavasti, mutta kuitenkaan vielä en hirveesti liikkeitä tunne, eivätkä mahan päältä vielä tunnu... On sen verran tota vylliä välissä, että pitää kovasti tumauttaa että tuntuu :D

Heidukka ja Mytty 18+1
 
Tänne ainakin kuuluu hyvää, koska huomenna on VIIMEINEN TYÖPÄIVÄ! :D Oon niin iloinen! Vaikka kyllä sit eilen jo meinasin jotenki haikeanakin olla..hyi mua.. :LOL: Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa, niin ei kyl haikeena paranis olla.. :) Ja siis tosiaan ensin pidän talviloman pois ja sit jään suoraan äitiyslomalle..

Selkä ei mulla olis enää kyl kauempaa jaksanutkaan töissä olemista..tää istuminen on niin tuskaa..ja kun joutuu koko päivän istuun vaan paikallaan koneella ja tekeen hommia.. : /

Huomenna pitäis tuoda ite leipomia herkkuja töihin sit työkavereille.. :) Eilen tein jo suklaakeksejä.. ja tänään aattelin viä marjapiirakan leipoo.. ja sunnuntaina tein pakkaseen korvapuusteja..jospa niitä tois kans! :) Vaikka tää työpaikka on aika perseestä ollu, niin työkaverit sentään ollu mukavia, joten täytyy niille nyt jotain tuoda vikan päivän kunniaks! :)

Nellielli ja pötkö 33+4
 
Heippa naiset!

Kiva kuulla Chiba että oot vielä kasassa :) ihana masu <3

Täällä on saatu muutto hoidettua ja tavarat paikoilleen :) aivan ihanaa! :heart:
Eilen meillä oli sydänkontrolli ultra ja diabeeteslääkäri. Ultrassa kaikki hyvin ja pikkumiehellä painoa jo 800g :) diabeteksen suhteen saan vähän höllätä, ei tarvii olla niin tiukkoja arvoja!
Lääkärit myös päätti että ultrataan aina samalla kun on toi diabeteslääkäriki eli nyt seuraavan kerran kolmen viikon päästä. Ihan kiva päästä aina katsomaan pikkusta :)
Potkut näkyy ihanasti masun päältä ja onkin kiva katsella aina masun pomppimista! :D

Nyt on lähettävä vähän siivoilemaan...

Tässä vielä kuva tältä aamulta :)
Aijaa.com - EzIXGp

YP & Fantti 25+3 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
nelliellille onnea lomalle / äippälomalle siirtymisestä.. :) täytyy vaan ittekki luottaa et kyl se päivä tännekin koittaa.. 21.12 olis mun vika päivä, sit pidän 4 vk loman ja jään äippikselle siitä suoraan. Mie itte tykkään työstäni ihan hirmusti, mutta sit nää kamut tääl on ihan haitarista.. :( joten jäisin pois jo nyt jos vaan mahdollista..
 
Nellielli, jee tervetuloa tänne lomailijoiden kerhoon. :D Se on ihan hölmöä että on muka haikeaa jäädä töistä pois, vaikka sitä on odottanu kuin kuuta nousevaa. Mutta nauti, huomisen jälkeen saa ottaa rennosti! :)

Heidukka, koita liikkua ja venytellä selkää varovasti. Mie sain ainakin ihan hyviä jumppa- ja venyttelyohjeita neuvolasta silloin alussa. Ja laita mies hieromaan ;)

YP, onnea uuteen kotiin. :) Kivasti sullaki alkanu masu pullahtamaan esiin kunnolla. Ei voi enää epäillä onko vaan jääny aktiviat syömättä vai onko se oikeasti vauvamasu. :D

ON: Täällä käyty tosiaan neuvolalääkärillä ja jos joku kehtaa sanoa että mieslääkärit on jotenkin hellempiä niin haistakoon kukkasen. Piru soikoon teki kipeää ku tunki sormia ilman liukasteita sisälle ja runno menemään. Meinasin kyllä sanoa vähän palautetta mutta en sitte viitsiny että pääsee siitäki piinasta pois.
Mut kaikki oli hyvin, SF-mitta oli 33cm, painoa tullut 1150g/viikko mikä on kyllä aika paljon... Mut varmaan toi vuodelepo teki tehtävänsä ku ei ole saanu liikkua.. Vauvan sykkeet 148 ja lapsiveden määrä normaali, ja edelleen raivotarjonnassa. Kuulemma kohdunkaulan tilanne samaa mitä ollut kokoajan ja voi tenava syntyä tässä lähiaikoina.

Joten, vauvan syntymää siis odotellessa.. Kylläpä vaan tuli tukala olo ton sisätutkimuksen jälkeen kun kovasti painaa tonne alaspäin suoraan häntäluulle ja tuntu että meinaa supistaa. Joten saa nähdä kauanko ollaan kasassa. :D Enkä itseasiassa tiedä onko limatulppaa tullu, ainaski semmosta oikein kirkasta limaa tullu muutamina päivinä.. Voihan se olla että pikkuhiljaa valuu ulos..

Chiba & My 36+2 :heart:
 
lenkkari Kiitos! :) Ja kyllä se loma sullekin koittaa pikemmin kun arvaatkaan! :) Sitä jotenkin luuli, ettei tää päivä koskaan koita ja huomenna se on edessä! Ihan mahtavaa! :)

Chiba Kiitos! :) Miettiny jo, et keksiiköhän sitä ees mitään tekemistä lomalla, mut eiköhän sit kummasti kerry.. ;) varsinkin kun toi lasten huone on meillä viä remppavaiheessa..et sit kun se valmistuu, niin touhua riittää ja täytyy sit lähtee osteleen vähän lipastoo sinne ja jotain muutakin säilytystilaa.. :)
Siellähän voi sulla kohta jo olla synnytys tuloillaan! :heart:

Nellielli ja pötkö 33+4
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä