HEI VAAN
Ja
TERVETULOA kaikille uusille
Kiva että vielä löytyy näinkin "myöhään" uusia "kasvoja".
tosiaan on joo jokin hiljaiselo täällä syntynyt. pitäisköhän yrittää skarpata? itsekkin joka päivä täällä käyn lukemassa mutta jotenkin tuo kirjautuminen ja sitten kirjoittaminen on muka niiiiin hankalaa..Itse asiassa eilenkin kirjoitin mutta en tiiä mihin teksti hävisi, pitkät sepostukset katosi kuin pieru saharaan..
Meillä täytetään huomenna 5 kk. Ja sen kunniaksi ollaan saamassa rokote sekä kissanpentu taloon. Jiihaa.
Eikö kuullosta hyvältä yhtälöltä?
Vielä kun muistaa miten viime kerralla piikistä tuli kuumetta ja hirmu äkäinen mies, niin kissa jalkoihin pyörimässä kyllä kruunaa homman
Onkos teillä muilla kissoja kotona? Entä muita lemmikkejä?= Täältä löytyy myös koira, ja parit kanit. ja huomenna siis kissanpentukin.
Meillä ollaan siirrytty osittais soseisiin
Ihan itte keksin sanan, mutta tarkoittaa sitä että syödään aamupäivällä kasvissosetta noin puoli purkkia ja iltasella puolisen purkkia hedelmäsosetta. Iltasella vedetään kaurapuuroa, söisi vaikka kuinka paljon sitä....mitenkä muut,
syötätteköö niin paljon kuin jaksaa syödä vai toputteletteko ? Yöunet parantuneet , viime yönä nukku 22-4.30, siitä sitten tissiteltiin ja jatkettiin 8 asti..Kuulllostaa hyvältä ,tähän malliin voisi jatkua!
)
joko teillä vauva ollut hoidossa jossain muualla kuin isällä?
itse olen ensi kuussa meinannut jättää hoitoon mummolle, ihan jopa ehkä yöksi asti..vietettäisiin hääpäivää miehen kanssa, saa nähdä raaskinko..Kyllä tuon kanssa jo pärjää, syö soseita ja nokkamukista imee maitoa, testattu on
Käytättekö te muut muuten jo nokkamukia? Suositteletteko jotain? ajattelin jättää tuttipullo vaiheen kokonaan pois ja siirtyä suoraan nokkamukiin, mitä nyt sattuu tarvitsemaan. Imetänhän minä tietenkin, että suotta minä en sitä nokkamukia tyrkytä
No joo. Kirjoitelkaahan muutkin.
vai ootteko facebookissA
**NeLLy**