Huomenia!
Minäkin muuten mietin jossain vaiheessa niitä makuupussin naruja, kun tyttö siinä nukkuu, enkä ole ees blondi
Jostain sit luin että ne voi tosiaan sitoa sen pussin ympäri, että ei pieni valu väärään päähän.
Mie aiemmin poltin, mut (ainakaan vielä) en oo uudestaan sortunut polttamaan..mies polttaa, ja se vaikeuttaa minunkin olemistani, sais lopettaa sekin.
Miusta tuntuu että Mintullakin on se tutka, minun syömisten suhteen etenkin! Muuten nukkuu tai on ihan rauhassa, mut annas olla jos otan ruuan lautaselleni, niin kyllähän herää :|
Joko te ootte siis pitäneet pientä rintarepussa? Mie oon aatellut ettei siinä voi vielä pitää, kun ei osaa sitä päätäänkään kunnolla hallita..en muista yhtään, milloin esikkoa siinä pidettiin..joskus kesällä muistelen sen kans olleeni kaupungilla..esikko syntyi siis huhtikuussa.
Kantoliina meillä on kans, mutten oppinut sitä esikon aikaan käyttämään..ois vissiin näin pienen kans parempi semmoinen trikoinen?? Meillä siis semmoinen ei-venyvä.
Tekis mieli käydä alennusmyynneillä, mut viimeks kun olin kaupungilla, mies oli vauvalle Tuttelia antanut, kun nälkä oli tullut, ja sitten siitä seuraskin ongelmia; Mintulta tuli kamalat puklit, etten oo ikinä nähnyt niin isoja ja mulla tuntui että tissit räjähtää, vaikken montaa tuntia ollut poissa. Ja varmaan seuraavankin päivän tuntui tissit olevan vähän turhan täydet.
Kertokaas muuten, jotka maidonkerääjiä käytätte, et laitatteko sen valuneen maidon sit pulloon ja juotatte siitä? Ja voiko pulloon laittaa useemman imetyksen aikana valuneet maidot, vai meneekö ne miten nopeesti huonoksi?
Tyhmiä kysymyksiä, mut oon miettinyt noita maidonkerääjiä ja nyt sitten hankin, jos sillä vaikka jotain tekisi =)
M ja Minttu s.12.11