Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

Merikukka: itse en tiedä mikä merkitys niillä olisi, mutta olen ne antanut olla..

Meillä tyttö vaan kasvaa ja kasvaa, eilen laitoin 50cm vaatteet kaapista pois :'( niin se vaan aika menee nopeasti nyt kun vauva on tuossa eikä masussa enää...haikeutta haikeutta

viime yönä taas piiitkään aikaan itkeskeltiin enemmän ja kyllähän noita pieruja tuli et masuvaivaa hieman, kuuen maissa rauhoittui kokonaan nukkumaan...itsellä hieman töttöröö olo nyt kun flunssa iski toistamiseen :kieh: :headwall: ennen joulua olin siis kanssa ja tyttökin silloin oli räkäinen mutta se meni tiheällä keittosuolan ja niistäjän käytöllä ohi...

Alennusmyynneistä: itsekin olen ollut ihan tiukoilla noissa alennusrekeissä, kaikkea ihanaa ja punaista ja tytölle sopivaa vaatetta paljon niissä :whistle: saldo tähän menessä: pojalle ensi talveksi uusi muumitoppis, samoin tytölle oottamassa myös muumitoppis (80cm), ristiäisasu (body jossa yhteen ommeltuna boleron tapainen, "minihame", pitsisukkikset), huppari-housu-puku, samettihousut, yöhaalari, hihaton haalari, body...olikahan tuossa kaikki...kun ei passaa kauheesti ostella kun tuolla kaapissa on kuitenkin joululahjaksikin tulleita vaatteita ja pojan ja serkkujen vanhoja niin ei kerkee muuten mitään käyttämään :whistle: mut miusta tulee ihan seko kun pääsen vauavanvaateosastolle, varsinkin aleaikaan :LOL:

mut nyt on mentävä antamaan isoveljelle jätskiä...oottelee jo paketin kanssa keittiössä :wave:

Perfekta ja hattivatti
 
Niillä makuupussin naruilla voi lyhentää makuupussia niin että solmii ne yhteen pussin ympärille. Ei sitten pieni vauva tipahda pussin pohjalle :whistle: , näin mua joskus esikoisen aikaan neuvottiin, itse en kyllä niitä naruja ole yhdenkään lapsen kanssa käyttäny.

Suppojen käytöstä olen minäkin saanut monenlaisia ohjeita vuosien mittaan, mutta esim. meidän neloselle annettiin jo synnärillä suppoja koska tyttö oli niin ruhjeilla synnytyksen jäljiltä että häneen sattui jo vaippoja vaihdettaessa, ja silloin sanoivat että parempi se on lääkitä pientäkin vauvaa kuin pitää yllä kipuja.
 
Mä olen kyl käyttäny niitä makuupussin naruja, kun tuo neiti niin pieni on ja se makuupussi on vaunuissa. Helpolla muuten "valuu" sinne alas jos ei pienennä sitä pussia..

Käytttääkö joku kantoliinaa? Jos, niin mistä hommattu ja paljon makso? Mua nyt v****taa ku ei ollu rahaa tossa ku yks lastentarvikeliike lopetti ja siel olis ollu kantoliina 25e. Eilen kattelin Prismassa ja makso melk. 70e :eek: Rintareppu meil on ja taas sitä kokeilin niin ei. Toi pimu on musta edelleen liian pieni sinne vaik minimi suositus on 50cm ja 3.5kg.. On vaan Ella välillä niin sylivauva et olis kiva jos kotona sais liinaan vauvan niin olis kädet vähän vapaana ja pystyis liikkuu eikä tarvis istuu sohvalla.
 
Olikos jollain kanssa tuo gracon logico s kaukalo? ootteko jo ottaneet sen pienentäjän pois siitä? kun eilen nostin ne olkahihnat yhtä ylemmäksi kun jäi lapaluiden kohdille se niin mietin sitten tuota pienentäjää et pitäiskö se jo ottaa pois...kun se kyl jää vähän hassusti silleen siihen en osaa selittää mutta kuitenkin...
 
Sanna... täältä lähtis yksi aika käyttämätön kantoliina jos kiinnostaa postimaksujen hinnalla. En osannut käyttää sitä :snotty: , mut ketkä osaa ovat kehuneet. Laita vaikka yksityisviestiä jos kiinnostaa millainen se on. Itse käytän rintareppua, se sopii meille paremmin. Siinä tyttö tänäänkin veteli unet kun äiti imuroi.

Juu siitä Sipicortista vielä, ei siis ekana tosiaan kannata käyttää, mutta meillaä ei tosiaan tehonnut muut ja se tehosi heti ekalla kerralla, joten en sitä laittanutkaan kuin kerran, mitä sitä turhaan monta päivää terveelle iholle laittaa. Et ihan hyvä huomio joltain... :snotty: no unohtui jo nimi taas, tätä tää on.

Niin mekin ollaan niitä flunssailijoita. Pikkuinen on nyt toista viikkoa tukkoinen. Lääkärissä kanssa käyty, mutta käskivät vaan seurailla tilannetta. Kyselin kauanko voi kestää ja lääkäri vain totesi että kauan.

Niin juu ja laitoin uuden kuvankin tytöstä profiiliin, kuten kuvasta näkyy ei se flunssa kauheesti häntä vaivaa, enemmän minua.

-viivin ja mimosa-
 
Nyt alkas näyttää siltä että pojan flunssa alkais pikkuhiljaa löysäämään. aamulla oli vielä kovin tukkoinen ja yski paljon, mutta nyt iltaa kohden on helpottanut. Nytkin kuuluu sängystä vain tasainen tuhina eikä mikään limaröhinä. Jospa tää nyt ohi menis, eikä mitään jälkitautiakaan pukkais enää päälle.

Perfekta Meillä on tuo Gracon logigo istuin, mutta en minä oo siitä vielä mitään pois ottanut. Tosi asiassa en oo hirveästi kyllä edes perehtynyt siihen että miten se vaikuttais, kun tuntuu vielä olevan ihan passeli. Tosiasiassa mä en oo hirveen tyytyväinen ollut koko istuimeen. Jotenkin on tosi hankalan oloinen ja tuntuu että lapsi on siinä tosi huonossa asennossa notkolla. Tuon telakan puolesta on toki kätevä, mut muuten jotenkin tosi iso ja kömpelö.

Sanle ja Eljas 14.11
 
Tuo pää täälläkin tuppaa nykyisin olemaan tosi pehmeänä. :D Tuhat ja yksi asiaa on kokoajan puoliksi tehtyinä ja milloin mitäkin unohtuu mihinkin. Tässä yksi päivä esim lorottelin tyytyväisenä maitoa mun keitettyjen makaronien sekaan. :whistle: Joopajoo, säästyy tiskiä, kun laittaa juotavatkin suoraan ruuan sekaan. :D :|

Meillä tytsi päästi tänään maailman ihanimmat hymyt, kun kylveteltiin häntä. :heart: Oli niin onnelisen näköinen, että kävi selväksi onko kylpeminen hänen mieleen. :) Muutenkin hymyjä alkaa meilläkin hyvin irtoilla. :)

Sanna: Mä hommasin Huuto.comista kantoliinan ja ihan hyväkuntoisen sain. En tosin ole yhtään muistanut sitä testailla. :ashamed: Pitänee ryhdistäytyä asian suhteen...

Tyttö huutelee pedissä. Pitänee mennä tarkistamaan...

mussu & rinsessa s.6.12.
 
moikka taas täältäkin :wave:

Meillä neiti nukahti tänään tissistä syönnin (kummatkin söi) jälkeen tossa n.22.30 ja mä jo ajattelin et nytkö se nukkuis kunnolla et sai näköjään tissist tarpeeks. P***at! Heräs tos hetki sitten ja tietysti huus...nälkäänsä! Vaippakin kun oli puhdas ja syliin kun otti niin tissii hamus. No mies nyt tuolla syöttää pullosta et saa nähä kauan on sit sillä tyytyväinen ja nukahtaako heti vai jatkaako kitinää.
Muutama yö täs menny nyt niin et nukahtaa vasta 2-3 aikaa..kuhan kitisee. Ehkä yliväsyny osiks tjn,kuitekin päiväl nukkuu ja valvoo ettei tee kumpaakin "liikaa". Mut sit kun viime yönä lähemmäs 3 nukahti niin 7 aikaan heräs syömään. Ihan mukavat noi välit mut vois alottaa sen nukkumisen pikkasen aikasemmin! Itelleen kun aika väsyttävää viel 3 aikaa olla hereil .. mut kai se tästä vielä :whistle: Sit on kuiteki ollu näitäki öitä et herää n.2h välein..

Me ollaan kokonaan siirrytty tuohon tutteliin, nanit lojuu kaapis ja pitäis kai kokeilla tekeeks ne "vieläkin" sitä puklureaktioo mut en oo vielä viitiny.. tuttelit ainakin tuntuu menevän hyvin alas eikä tuu pahemmin ylöskään, ja jos tulee niin ihan normi pulautuksina tai sillon kun röyhtäyttää :)
Cuplatonei ei olla annettu nyt piiitkään aikaan eioo mun mielestä ollu tarvetta. Jekovittei ollaan yleensä joka pvä mut välilä ne unohtuu :( ei niistäkään oikein oo mitään mainittavaa tullu,pari kolme tippaa ollaan nyt annettu.

Jännittää muuten pikkasen miten sit huomenna kun en neitii imetä niin miten tissit reagoi?! Tänäänki oli taas aika kivikovat kun ei ollu puoleen päivään niistä syöny

Huomenna neiti menee sit miehen vanhemmille hoitoon kun me lähdetään "juhlimaan". saa nähä mitä tulee mut kuitekin. Kavereita tänne pari tulee niin katotaan jatketaanko sit johkin :ashamed: kai tos käsikäyttösel pumpul pitää pahimmat pumppaa pois. Toiv.ei vaan tuu mitään tukoksii tai mtn :/ taitaa olla niin et heti tiistaina kun haetaan tyttö niin ekaks tissi sille suuhun :LOL:

mut nyt taidan mennä itekki nukkuu kun mies sai tytökin untenmaille.
öitä ja hyvät uudetvuodet kaikille jos en ennen ensi vuotta tänne tule!! ;)

nita ja neiti 28.11
 
viivin Laitoin yv:tä.

Ehkä toi rintareppu on jossai vaiheessa kans ihan jees mut musta edelleen siis Ella sinne liian pieni. Tosin paremmin sai nyt tänään hänet jo sinne et kaippa se vaatiin sit vaan lisää pituutta vauvalta et saan hyvin laitettuu.. Että kantoliinaa odotellessa :D

Noista hiuksista on pitäny kirjoittaa eli Ellalta on lähteny aika paljon musta hiuksia ja ne on muuttunu punertaviks. Ja hirvee otsasnibi on kans (= sellanen ns. kolmio tulee pitkälle otsaan keskeltä), et toivon sen lähtevän kans pois, tosin turha toivo varmaan.

Meil kans on Ellalla joku tutka, et ku saa kahvin tai ruuan eteen niin varmana alkaa älämölö just sillon.. Ja sit niinä aamuina ku pitäis herätä tiettyyn klon aikaan niin varmana nukuttais ja sit taas kun ei ole mitään menoja kellon tarkasti niin varmasti herätään aikasin..

On sit tullu osteltuu Ellalle melkosen paljon vaatteita. Mahtaakohan edes keritä kaikkia käyttään. Tein eilen ja tänään vähän inventaariosta taas noista vaatteista ja otin pois sellasii mitä ei ole käytetty eikä tule käytettyä. Ku on aika paljon siskolta saatuja ja osa on aika kuluneita jo niin eipä niitä sit tule käytettyy kun ihan uusiakin kerran on. Vien kierrätykseen ne sitte kun siis ihan käyttökelpoisia on.. Ja siis mellkosen paljon olen nyt alesta ostanu vaatteita ku esim. H&M:llä ollu alessa paljon 56cm vaatteita ja myös 62cm ja noi 56 on siis viel isoja Ellalle.. ja nyt ku on kaapit taas järjestyksessä niin tulee käytettyy muitakin vaatteita ku aina niitä ekoja mitä siinä on..

DJ Mussukka No kaikki vaan samaan lautaseen niin pääsee helpommalla ja nopeella tosta syömisestä :LOL:

Jaaha, Ellalle iltamaidot antaa niin päästään ehkä nukkuunki sitte..

:wave:
 
Neiti saatiin nukkumaan kovan itkeskelyn jälkeen,toivottavasti nyt nukkus hyvin. masu taisi pienellä tällä kertaa vaivata enemmän kuin rohiseva henki.

mites muuten tupakoitsijat, minkäs verran menee tupakkaa päivässä ja kauanko pidätte väliä tupakan jälkee että annatte rintaa?
itse aluksi poltin 2-3/pv,mutta nyt alkanu vähän lipsuu 4-5/pv. ja sen pari tuntia oon pitäny väliä enneku oon rintaa antanu. on kyllä huono omatunto tuosta kun polttaa,mutta mutta... :ashamed: minä kun niin ajattelin etten alkais imetysaikana polttaa vaan kuinkas kävikään..
jostai kuitenki luin että kun max.5 menee päivässä nii silti parempaa on kuin korvike.

hih,kiva etten oo ainoo jolla tuo pää alkanu pehmenee :LOL:

 
Huomenia!

Minäkin muuten mietin jossain vaiheessa niitä makuupussin naruja, kun tyttö siinä nukkuu, enkä ole ees blondi :LOL: Jostain sit luin että ne voi tosiaan sitoa sen pussin ympäri, että ei pieni valu väärään päähän.

Mie aiemmin poltin, mut (ainakaan vielä) en oo uudestaan sortunut polttamaan..mies polttaa, ja se vaikeuttaa minunkin olemistani, sais lopettaa sekin.

Miusta tuntuu että Mintullakin on se tutka, minun syömisten suhteen etenkin! Muuten nukkuu tai on ihan rauhassa, mut annas olla jos otan ruuan lautaselleni, niin kyllähän herää :|

Joko te ootte siis pitäneet pientä rintarepussa? Mie oon aatellut ettei siinä voi vielä pitää, kun ei osaa sitä päätäänkään kunnolla hallita..en muista yhtään, milloin esikkoa siinä pidettiin..joskus kesällä muistelen sen kans olleeni kaupungilla..esikko syntyi siis huhtikuussa.
Kantoliina meillä on kans, mutten oppinut sitä esikon aikaan käyttämään..ois vissiin näin pienen kans parempi semmoinen trikoinen?? Meillä siis semmoinen ei-venyvä.

Tekis mieli käydä alennusmyynneillä, mut viimeks kun olin kaupungilla, mies oli vauvalle Tuttelia antanut, kun nälkä oli tullut, ja sitten siitä seuraskin ongelmia; Mintulta tuli kamalat puklit, etten oo ikinä nähnyt niin isoja ja mulla tuntui että tissit räjähtää, vaikken montaa tuntia ollut poissa. Ja varmaan seuraavankin päivän tuntui tissit olevan vähän turhan täydet.

Kertokaas muuten, jotka maidonkerääjiä käytätte, et laitatteko sen valuneen maidon sit pulloon ja juotatte siitä? Ja voiko pulloon laittaa useemman imetyksen aikana valuneet maidot, vai meneekö ne miten nopeesti huonoksi?
Tyhmiä kysymyksiä, mut oon miettinyt noita maidonkerääjiä ja nyt sitten hankin, jos sillä vaikka jotain tekisi =)

M ja Minttu s.12.11
 
Meillä taas hyvin nukutty yö takana, mutta poika simahti kirppisreissun aikana ja nukkuu vieläkin. Ilmeisesti kiskottiin reppana liian aikaisin ylös sängystä!

Meillä on kantoliina joka saatiin Vauva- lehden tilauksesta lahjana. Oon tykännyt siitä kun ollaan käyty koirien kanssa iltapissalla, huomattavasti kivempi laittaa vauva 15 minuutin lenkin ajaksi liinaan kuin pakata vaunuihin. Ja poika tykkää olla siinä tosi paljon, oon pari kertaa istunut tietokoneellakin vauva liinassa jos on ollut hellyydenkipeällä tuulella ja halunnut olla kovasti sylissä :)

Tupakasta sen verran, että olin raskausajan polttamatta, ja tän pojan ensimmäisen elinkuukauden lopulla oon pari kertaa lipsahtanut... Oon muutaman tupakan polttanut jos ollaan miehen kanssa esim. otettu yhteen. Eilen viimeksi :ashamed: Tupakan jälkeen en kyllä imettänyt moneen tuntiin, vaan kun vauva halusi heti poltettuani ruokaa annettiin korviketta. Mullekin ollaan sanottu että pari tupakkaa/päivä poltettaessa tupakoinnin haitat ei vielä todellakaan kumoa imetyksen hyötyä. Mutta oon ollut niin hyvin polttamatta etten haluaisi uudestaan aloittaa.

Meidän poika on äidin onneksi antanut aina ruokarauhan =) Miehen ollessa töissä suihkussa käyminenkin on helppoa, kun pikkumies istuu sitterissä hymyilemässä ja odottaa millon äiti on valmis. Mutta jos menee hermot niin menee sitten ihan kunnolla. Öisin jos en tarpeeksi nopeasti kaiva rintaa esille, niin alkaa hillitön potkiminen ja karjaistaan minkä keuhkoista lähtee.
 
Meillä nukuttiin kyllä superhyvin viime yönä!aamulla 11 herättiin ylös,ja 2 kertaa yöllä syötiin.eikä edes neiti itkulla herättäny,heräsin vain siihen kun kova juttelu kuulu sängystä, kovasti oli asiaa mobilen ötököille :D
ja nyt taas nukkuu tuossa sitterissä.

mitäs on illan suunnitelmissa?
mä aattelin että meillä ei ees tinoja valeta tai ammuta raketteja,nii ukko soittiki että oli käyny ostaa :) että rauhassa kotona meillä.

miten paljon teillä miehet osallistuu vauvan hoitoon?
meillä kun isi oli isyyslomalla,nii se kyllä vaihto vaippaa ja huolehti kodista ja ruuista. Vaan kylläpä nyt saa ite houkutella sitä vaipan vaihtoon kun se on työt alottanu.
enkäs minä oo vielä heitä kahestaa montaa kertaa jättäny, ja sillonki vain puoli tuntia-tunti vain.

jahas,neiti heräsi,pitänee alkaa sen kanssa seurustelemaan.sille ku äiti omia höpöjä höpöttää nii saa kyllä monet leveät hymyt :D

miiku ja Jenna 6vkoa
 
Meilläkin miestä saa houkutella vaipanvaihtoon. Kertaakaan ei ole suostunut kakkavaippoja vaihtamaan, pissavaipat kylläkin :LOL: . Tiedän kuitenkin, että hän pärjää loistavasti tytön kanssa, jos minä olen kauemmin poissa. Osaa kyllä pukea oikeat vaatteet päälle ja pulloruokinta sujuu hyvin, mutta vaippojen vaihto tuottaa harmaita hiuksia, enkä ole jaksanut alkaa huomautella siitä koko aika. Muuten mies kyllä juttelee kovasti Emilian kanssa ja pitää paljon sylissä. Tosin huvittavinta on se, että mies valittaa koko ajan olevansa niin väsynyt, kun tyttö herättää öisin kahden tunnin välein. Minähän se kuitenkin joudun nousemaan ylös ja syöttämään. :LOL: Ja miehellä on niin rankkaa... Muutenkin minä hoidan kotityöt, ei oo pahemmin ukkoa näkynyt imurin tai kauhan varressa. Osaa kyllä, koska silloin kun olin laitoksella niin koti kiilsi puhtautta ja ruuat oli itse tehnyt. Onhan sillä töitä, mutta olisi joskus kiva saada apua.

Toisaalta kun työt on kotona, niin mies voi jäädä vahtimaan tyttöä kun minä käyn ratsastamassa tai asioilla kylällä. Se auttaa todella paljon, kun ei tarvitse odotella miestä kotiin, vaan voi mennä mihin vuorokauden aikaan vaan.

viikuna ja emilia 7 vkoa
 
Neiti nukkuu tänää kyllä poikkeuksellisen paljon..ne pitkät yöunet oli eka,ja sit oli varmaa tunnin hereillä ja alko nukkuu.sitte heräili 3h unien jälkee ja ei edes itkenyt nälkää,mutta tarjosin rintaa kuitenki,hetken imi ja oli taas nukahtaa,mutta vaihdoin sitten vaipan nii virkisty,ja sen jälkee syötii lisää.pari tuntia oli hereillä ja taas nukkuu.
ittee huolettaa vähän kun se yleensä on nii virkku päivisin,ei paljoa nuku.
ja nyt ku tuota pientä röhääkin ollu, vähän on nuhainen ja henki rohisee.
ei tosin nukkuessa rohise,mikähän kumma siinäki on on?
ja tosiaan ei se yölläkää nälkääsä itkeny, heräsin tosiaan vaa siihe jutteluun ja syötin sitte.
huolehdinkohan mä turhaan vai oiskohan aihetta mennä lääkäriin?
ehkä mun pitäs soittaa sinne ja kysyä kuitenki..
on se nii kurjaa ku toinen on nii pieni eikä pysty ite kertoo jos on vaikea olla,äiti huolehtii ja kyttää sitte koko ajan.oon varmaa sata kertaa mitannu lämmönki,mutta sitä ei onneksi oo ollu.

mutta..hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Hyvät uudet vuodet vaan meiltäkin :wave: Me ollaan rauhassa kotona,muutama raketti ostettiin poikien takia. Vaikka se on sama kuin rahaa heittäisi taivaalle :whistle:

Eilen illalla kyläiltiin vauvan kanssa ekaa kertaa. Oltiin tulevien kummien luona. Kummeilla on saman ikäinen vauva kuin meillä,1.5vkoa vain "vanhempi". Meidän poika näytti hirmu pitkältä heidän vauvaan verrattuna =)

Kristiina: Mullakin on tuo Vauva-lehden tilaajalahjana saatu kantoliina. Tosin en ole vieläkään testannut sitä.

Mutta taidanpa painua laittamaan pyykkejä ja vähän järjestelemään huushollia kun Kaapokin nukahti hetkeksi :whistle:

LilliM+Kaapo 9.12
 
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!!

Meillä mies meni kaverinsa luona käymään tyttöjen kans ja mä sain jäädä pojan kans paukutteleen pommeja kotiin. Yöllä sit mies käy jätkän kans laittamassa raketit ja mä oon tyttöjen kans kotona.
Onneks meillä koirat ei pelkää kun ympärillä paukkuu. Teräshermoja ovat.

Eilen taas huudettiin ennen nukkumista yöllä aika lailla, huh. Mä taidan jättää ton iltatissinkin pois kun reaktio on selvästi huono. Tutteli on meillä pop. Ei käy vatsalle ja pysyy lapsi tyytyväisenä. Hymyjäkin on alkanut tulemaan muutama päivässä, ihanaa :heart:

Mä olen ollut polttamatta raskausajan ja nyt imetysaikana oon polttanut muutaman kerran, huono omatuntohan siitä on tullut. Kyllä mä varmaan taas sorrun poltteleen kun imetys loppuu kokonaan. On se vaan semmoinen "henkireikä" kun pääsee illalla käymään nurkalla ja olemaan 2 min ihan omassa seurassa. Mies ei kyllä tykkää jos poltan, mut ei kai sillekään sit mitään voi...

Nyt täytyy mennä ulos jatkamaan räiskintää, moi!
Emcom ja piippa päivää vaille 8 viikkoa
 
Meillä tuo kantoliina on ollu taivaanlahja, Eemeli on aikamoinen sylivauva joten välillä ei saisi mitään tehtyä jollei liinaa olisi, ruuanlaitto yms, onnistuu huomattavasti paremminkun ei tarvitse käsillä roikuttaa toista, tai sitten huudattaa sitterissä.....siinä kun viihtyy n.5min max. 10 min. kerrallaan. Välillä on päiviä ettei nuku päivällä muuta kuin liinassa ja mähän olisin pulassa toisten lasten kanssa jos joutuisin sylissä pitämään koko unien ajan. Niin mulla on ollu tuo Pikkuruun neulottu liina, mulla itseasiassa on kaksi niitä, sekä kevyt että paksu neulos. En vaan osaa päättää kumpi on parempi, toinen pitäisi palauttaa kaverille, toisen saan pitää omana. Hinta ei ole kovin korkea joten vois tietty sitten sen toisen ostaakin.
http://www.pikkuruu.fi/mallisto.html


Meillä ei mies kauheasti vauvanhoitoon osallistu, mutta en valita koska touhuaa vanhempien lasten kanssa niin paljon, käy niiden kanssa uimassa, leffassa jne. joten se kyllä helpottaa mun taakkaa huomattavasti kun kolme termiittiä on jaloista pois vähän aikaa. Eikä mun mielestä oleellisinta olekaan missä auttaa vaan kunhan auttaa jotenkin, kyllä mä ne vaipat vaihdan ihan mielelläni jos mies auttaa sitten jossain muussa.

Mä en ole tupakoinut vuosiin, lopetin aikoinaan esikoisen aikaan, mutta alotin uudestaan, sitten kakkosen aikaan lopetin lopullisesti.

Meillä on tinat valettu ja mies kävi isompien lastenkanssa ampumassa raketit, nyt sitten vaan mässäillään loppu ilta/yö :p

katjuza ja



HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008!

 
Iltoja!

Voi jessus kun koskee hampaaseen..tän saman hampaan takia kävin sillon raskaana ollessa kaks kertaa hammaslääkärissäkin, väliaikaspaikan vaan laittoi kummallakin kertaa, kun ei osannut päättää mitä sille tekis :headwall:
Pitäis otattaa kokonaan pois, kun niin huonossa kunnossa jo ja on varmaan parissa muussakin hampaassa reikä, mut ei se h-lääkäri ees kattonu muita hampaita..ja lasku tulee joka hemmetin kertaa vaikkei sae lääkäri ees mitään apua antaiskaan..

Oispas tehny mieli savuilla käydä tänä iltana..en tiiä mikä hemmetti esikkoon iski, mut ei meinannut nukahtaa ollenkaan, vaikka miten yritin. Eikun vaan heilui ja hyppi sängyssään ja välillä kävi ovellakin. Tunnin ainakin oltiin makkarissa, ennen ku nukahti..isänsä kans nukahtaa alle 10min. Liekkö vaikuttanu nuo paukuttelut tuolla ulkona vai mikä lie?

Mutta, nyt tuli mies..Hyvää uutta vuotta kaikille minunkin puolestani!!
M ja Minttu s.12.11
 

Yhteistyössä