jahas, nyt kuolee tämä ryhmä sitten kokonaan, kun kaikki kaikkoaa sinne facebookiin
juuri vähän piristynyt ketju, mutta ei sitten.
Ite en facebookissa ole, enkä tule olemaan, niin en mihinkään ryhmään voi liittyä.
Eipä meilläkään tuo tyttö mikään hirmuisen iso ole, 4kk neuvolassa 63cm ja hieman vajaa 6400g
Meillä ei vielä olla mitään soseita maisteltu ja tahtoisin jatkaa samalla linjalla ihan tuonne 6kk asti, mut mulla valitettavasti on tossa kesäkuun puolivälissä sellanen muutaman tunnin kestävä juttu, jota en voi jättää väliin ja jonne en voi vauvaa ottaa mukaan ja kun tuo tyttö ei pullosta maitoa syö niin pakko se on totuttaa soseisiin ennen sitä. Aattelin nyt seuraavaan neuvolaan, joka on n. kahden viikon päästä odotella ja sit alkaa maistattaan soseita, et voidaan sit sillon tehdä niin, että imetän tytön, kun menen sinne ja sitten kun alkaa nälkää itkemään niin mies antaa tytölle sosetta, toki maitopullokin on miehellä matkassa mukana, mutta tuskinpa tytölle kelpaa.
Meillä tyttö nukkuu pinnasängyssä meidän makkarissa, eka lapsi, jonka kanssa se on onnistunut
tyttö herää syömään n.klo 00, 04 ja sit 08-09, ite oon yleensä hereillä vielä ton ekan syötön aikaan, toiselta nostan tytön sit omaan sänkyynsä. Ekat kuukaudet nukuttiin vierekkäin, mut mulla rupes selkä oleen niin kipeä, että siirsin tytön omaan sänkyynsä. Iltaunille mennään n.klo 20-21, eli kohta pitää ruveta tekeen iltatoimia.
Ulkona nukkuessa tytöllä oli tänään sukkahousut ja body ja nukkui pakkauksen makuupussissa. Pipoa ja tumppuja en oo viittiny sille enää laittaa, koska ensin se lutkuttaa ne läpimäriksi ja lopulta ottaa ne kuitenkin pois. Ihan lämpöinen on ollut koko tyttö sormenpäitään myöten, vaikkei tumppuja ole ollutkaan
Tänäänkin oli ulkona +21 astetta ja tyttö nukkui katetulla terassilla, eli sinne ei pääse tuulikaan niin lämpötilahan oli sama kuin sisällä, enkä sisälläkään tytöllä tumppuja pidä.
Öisin tytöllä kyllä on sängyssä kaksi peittoa päällekäin, kun tuntui, et yhdellä pikkanen oli aina ihan kylmissään, kun otin viereeni syömään.
Mutta joo, meillä nuo isommat lähti mummille yökylään ja mies on töissä, joten mä olen täällä näiden vauvojen kanssa keskenään. Jos tolle kaksivuotiaalle antais iltapalan ja laittain tytölle yöpuvun ja menis lämmittään saunaa... jaksaisikohan sitä zumbata ennen saunaa
tatomira ja tyttö, 4,5kk