Tahkoojat 164

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Töihin on palattu ja kiinnostus on aika nolla. Viime vuonna loma vasta alkoi tähän aikaan ja nyt se on jo ohi :((
Täällä on ollut raskaita koettelemuksia. Gissalla eritoten, toivottavasti homma nyt klaaraantuu ja saat viettää lomaa rauhassa leväten.

Sanelmalle myös pahoittelut. Henkilökohtaisesti mäkään en usko, että esim. napanuoraa voisi vielä nähdä, mutta muuten erilaisia hyytymiä varmasti tulee ja ne saattavat napanuoraa erehdyttävästi muistuttaa. Pidetään peukut PASia varten ja toivotaan, että elimistö ehtii toipua rauhassa ja säkin voit nauttia kesästä.

Keijukainen lähtikin jo loman viettoon, myöhästyneesti hyvää lomaa :)

Espanjan reissu on takana, menkatkin alkoivat siellä. Ihan yhtäkkiä, ilman kipuja ja kierroksi tuli 27. Näyttää siis huitelevan 27-30 väliä, joka on ihan ok. Espanja itsessään ei ole ollut koskaan mun suosikki maa, eikä ole tämänkään reissun jälkeen. En jotenkin jaksa sitä hitautta, huonoa palvelua ja heikkoa englanninkielen taitoa.. Kelit olivat tosin kohdillaan ja läskiä on tullut tummennettua :) Ruoka oli aika kehnoa, kala oli hyvää, mutta lihaa ja kanaa oli hieman vaikea saada. Reissu meni ihmeen rauhallisesti, ei mitään biletystä tms mutta ei siis myös darraakaan. Nyt sitten ihmetellään töissä ja toivotaan, että viikonloppuna ois kivat mökkikelit niin vois "jatkaa" lomaa siten..

Mondayta..... huooh....

Mutta ei ole enää pitkä aika loman alkuun!! :) Heti pitää lohdutella itseään ja hehkuttaa vähän. Meitähän on sitten aika monta yhtäaikaa lomailemassa, Tiitu, Gissa, Sanelma ja minä. Ja Keiju vielä jonkin aikaa! Te muut saatte yrittää pitää ketjua hengissä jos lomailijat ei kerkee niin usein linjoille. Vippestäkin olisi hauska kuulla, että miten on loma sujunut - varmaan mukavasti!

Keijun viikonloppu kuulosti (huom. yhdellä l:llä) tosi kivalta! Kaikenlaista ylläriohjelmaa ja juhlintaa ja mukavaa seuraa (paitsi juntit känniset ördääjät kaupungilla). Ihana se brunssi, nami nami. Meillä oli kans aika vauhdikas viikonloppu, perjantaina kävi ystäväpariskunta syömässä meillä ja lauantaina oli yhdet kivat synttäripirskeet, grillailtiin ja istuttiin iltaa.

Emminkin loma oli mennyt mukavasti! Reissut on aina kivoja, sitä jaksan aina toitottaa... Keiju lähteekin huomenna Italiaan. Oikein mukavaa matkaa!!

Kiva Tiitu, että kuva tuli perille. Ja hyvä, että töissä alkaa näyttää pikkasen paremmalta. Ja tosiaan sitä seisoo vaikka päällään tässä vaiheessa kun on jo ihan lähtökuopissa ja vain ja ainoastaan tuleva loma mielessä... Mitä lomasuunnitelmia teillä muuten on? Onko ollut puhetta, olenko vain unohtanut?

Juu Manna, mä en kommentoi tuohon mitään :) Muuta kuin että "jutellaan" lisää sitten meilitse kunhan saat aikaiseksi :) Epäilen ettei ehkä ihan samasta kaupungista välttämättä olla, mutta jostain samalta suunnalta, maybe...

Mä aloitin sumut viikonloppuna, ihan hyvin on mennyt alku. Vähän tukkoisuutta/nuhaa ja kutinaa ilmenee hetken verran heti sumujen jälkeen ja olenkin miettinyt, että saakohan niistää heti perään? Ettei niistä vaikuttavat aineet heti pois?... Pakkausselosteessa ei lukenut siitä mitään vaikka kaikkee muuta siinä oltiinkin otettu huomioon.

Kastehelmi, tervetuloa lomilta! :) Voi mua kun oikein väänsin veistä haavassa noilla lomajutuillani, heh. On kyllä kypsää kun loma on ohi, ja sehän on väistämättä itselläkin edessä... Että koitahan kestää töissä ja nauttikaa tosiaan viikonlopuista sitten loppukesän! Harmi, ettei Espanja ollut ihan mahtista, vaikka asenne varmaan oli kohdillaan, lomamatkalla kun olitte. Sangriakaan ei sitten maistunut? :)

Et sä mitään veistä haavassa vääntänyt, mulle vaan lomailu sopii paremmin kuin työnteko :) Oon onnistunut vieroittamaan itseni totaalisesti töistä, ihan ihmettelen mihin kaikki noi runsaat mailit ja paperit pöydällä oikein viittaa :) Mutta eiköhän se mopo tästä käyntiin lähde, vaikka sitten hieman yskien.
Mitä mahdat tarkoittaa tuolla "asenne kohdallaan" -jutulla? Ihan normaali loma-asenne, siellä vaan ei ole vielä lomakausi käynnissä, joten ehkä olivat hieman homeessa turistien suhteen. Lisäksi ei oltu missään varsinaisessa turistirysässä, joten ehkä sekin vaikutti. Asunnolta oli n. 2 km:n matka siihen, missä oli enemmän liikkeitä jne ja se jatkuva sahaaminen edes takaisin alkoi ottaa pannuun. Ja tosiaan se kaiken hitaus.. Vaikka eihän sitä lomalla ole kiire, mutta kun "sai" odottaa n. 30 min keskimäärin, että sai edes juomaa tilattua.. En ole suuremmin Sangrian ystävä, tulihan sitä muutama lasi juotua. Ja punkkua toki ruuan kanssa sekä allaspäivän päätteeksi usein hieman siideriä tms. Mutta kertaakaan ei ollut edes pientä hiprakkaa muistuttavaa olotilaa - yleensä kun rantalomilla tulee vedettyä edes parit kunnon nollaukset. Nyt puuttui kunnon bilemestat. Vaikka olihan se ihanaa, ettei ollut darraa :) Jos jotain hyvää siis haetaan. Oon niin tottunut siihen Kreikka-Bulgaria akseliin, jossa palvelu pelaa ja ruokakin on tosi hyvää, joten sen takia toi oli aikamoinen pettymys.. Ruoka-annokset eivät olleet yhtään houkuttelevan näköisiä, perunat, liha ja kastike vaan lautaselle. Hip hei. Asunto, jossa asuttiin, oli ihan saastaisessa kunnossa ja eka lomapäivä meni siivoustarvikkeita ostaessa ja lattioita pestessä. En tajua kuinka joku voi asua sellaisessa sikolätissä, vielä pienen lapsen kanssa. Huh. Menomatkalla kone oli täynnä lapsia, jotka "luonnollisesti" itkivät koko matkan - meidän kaveripariskunta on aika lapsikielteinen, joten heille matka oli äärimmäisen rasittava. Itsellä se meni onneksi nukkuessa :) Mutta summa summarum: Oli ihanaa olla takuu-auringossa, olla vaan oman rakkaan kanssa ja nauraa paljon. Lopputulos on siis hyvä, vaikka Espanja ei kenellekään meille neljästä ole mikään listan kärkipään kohde seuraavina vuosina. Koko tämä reissuhan johtui just tosta asunnonvaihdosta eli ei oltais sinne muuten varmasti "eksyttykään".

Heipsan! Kastikselle tervetuloa takaisin! Ikävä kuulla, että Espanja ei ollut mieleen, missäs päin te olittekaan? Itse olen ollut maassa n. 15 kertaa ja on kyllä mun suosikkipaikkoja. No, tottakai paikoissa on varmaan eroja ja tietysti ihmisissäkin, ehkä mulla on löysemmät kriteerit;)

Lomaa odotellessa, tämä viikko kyllä menee tosi löysin rantein. Meillä ei ole mitään kovin kummoisia lomasuunnitelmia, veneillään ainakin merellä niin paljon kuin säät sallivat. Jos ilma on koko ajan sitä tasoa, mitä nyt viikonloppuna, niin täytyy varmaan ottaa joku äkkilähtö jonnekin, vaiks Espanjaan:D

Mukavaa viikkoa kaikille!

Tarkoitin, että työmatkoillahan on yleensä vähän pinna kireällä varsinkin jos joutuu reissaamaan paljon eikä huvittaisi suhata eestaas. Mutta lomamatkoilla ja lomafiiliksellä sit yleensä vähän katsoo sormien läpi. Tietty tässä iässä ja kun laadusta maksaa, niin vaatimuksetkin on kyllä korkeampaa luokkaa, ainakin mulla. Sinänsä ymmärrän fiilikset jos moni asia sattuikin menemään tylsästi tai odotukset ja tarjonta ei kohdannut. Ihme, ettei ruokakaan sit ollut oikein hyvää. Yleensähän espanjalaiset tapakset on aika loistavia. Huono tuuri varmaan sattunut. Missä päin Espanjaa muuten olitte, jos haluat paljastaa? Kylmä sangria kuumassa ilmastossa uppoo mulle vähän liiankin hyvin aika ajoin :) Nami nami!

Joka tapauksessa, teretulemast takaisin linjoille!

Kiva kuulla Tiitustakin, taitaa olla hieman rennompi ote jo töiden suhteen :) Toivotaan muuten, että se syksyksi lupailtu uusi toimenkuva (käsitinkö oikein?) toteutuisi niin tulisi töihin uutta intoa :) Me lennettiin Malagaan ja jatkettiin siitä bussilla eteenpäin (ei siis jääty Torreen, Fuengorilaan eikä niihin) mutta ihan rannikolla siis.. Tokihan se aurinko antoi lomalle kivan säväyksen mutta se kaiken vaikeus.. Jos esim. halusi rannalla tuolit, niin voi elämä, miten hankalaa se oli (paitsi jos meni kauemmas turistirannalle). Siitä oli kaukana sellainen "no problem" -asenne, mihin yleensä törmää. Mutta varmasti vaikutti se, ettei oltu turistialueella ja siellä palveltiin lähinnä paikallisia, jotka tiesi miten homma toimii. Veikkaan, että tuollakin on eri meno elokuussa, jolloin turisteja on paljon ja tahtovat rahat kotiin. Nyt oli just se "huomenna, huomenna" -meininki :)

Ai te olitte kans Tiitu veneilijöitä, kuten Gissa. Toivottavasti parhaat lomasäät on vielä edessä, niin kyllä kelpaakin veneillä! Äkkilähtö ei tosin sekään kuulosta ollenkaan pahalta.

Huomenta!
Täällähän on ollut heti aamulla positiivisen vilkasta :)

Tervetuloa takaisin Kastis ja Emmi!

Keiju, en mä sitä noin edes osannut ajatella, joten ei huolta :) Oikein ihanaa reissua teille, turha kai kehottaa nauttimaan, varmaan osaatte muutenkin :)

Tosiaan, viimeinen viikko ennen lomaa. Päätin just, että pidän nyt koko loman putkeen, olen sitten sen viimeisen viikon yksin kotona, ja koitan tehdä jotain järkevää. Jos sitten riittäisi virtaa, kun on maannut 3 viikkoa :) Maalausta, ikkunoiden ja lattioiden pesua jne. Listaa kyllä riittää, pitää varmaan vähän priorisoida..

Mun sisko oli ollut just fuengirolan lähellä ja vaikutti ihan tyytyväiseltä. Ainakin muutaman hyvän ruokapaikan olivat löytäneet. Hän ei ole vuosiin ollut missään, joten ehkä vaatimukset on toisenlaiset, pääasia, että pääsee johonkin :)
En tiedä, jos sitä sitten yrittäisi ensi talvena lähteä johonkin, varmaan jää taas puheeksi vaan..

Nyt vaikuttaa siltä, että ei olla menossa naimisiin, joka tarkoittaa myös sitä, että adoptiota ei voida suunnitella. Me ei päästä mitenkään yhteisymmärrykseen tästä sukunimiasiasta ja mä alan olla aika kypsä koko juttuun. Mies ei siis suostu vaihtamaan, vaan hänelle ainut vaihtoehto on pitää oma nimensä. Mä taas en halua ottaa sitä ja olen koittanut keksiä vaikka mitä muita ideoita, mutta hänelle ei kertakaikkiaan käy. Tästä alkaa tulla jo vähän sellainen periaatejuttu, miksi minäkään tekisin hänelle mieliksi, kun itse ei voi yhtään tulla vastaan :/ Tiedän, kuulostaa naurettavalta, mutta tätä se nyt kuitenkin on.

Hyvää työviikkoa kaikille ja sori kauhea tilitys heti aamulla :)

Gissa, saattaahan se miehen mieli vielä pehmetä nimiasiassa? Eikö siis myöskään käy, jos molemmat pitää omansa? Itse haluaisin pitää oman nimen, miehen nimi on suht yleinen ja mun ei. Mutta.. mieskään ei suostu vaihtamaan mun nimeksi, tosin ei vastusta sitä, että pidän omani - vaikka toivoisi että vaihtaisin. Jos siis joskus oltaisiin menossa naimisiin. Anoppi muuten tarkasti heti reissun jälkeen vasemman käden, että onko ilmaantunut sormuksia. No, ei ollut..

Kyllä mekin muutama hyvä ruokapaikka löydettiin, yhdessä oli jopa panostettu annosten ulkonäköön. Parissa oli siis hyvä ruoka (ihanaa vasikkaa!) sekä myös hyvä palvelu. Mutta kun käytiin läpi n. 17 ravintolaa, niin 3 hyvää ei ole kovin erikoinen määrä. Muutama oli sit ihan ok, mut sihen hintatasoon nähden ois pitänyt olla parempi meininki. Oon varmaan tottunut vaan liian hyvään, mun mielestä kun Suomessa saa monessa paikassa hyvää ja nopeaa palvelua. Siitä se varmaan johtui. Tosin me kaikki 4 oltiin siis aika kypsiä siihen jatkuvaan odotteluun ja ruokien suhteen tuli aikamoisia ylläreitäkin (siis ei tullut yhtään sitä, mitä nimi olisi antanut odottaa). Sellaiset "menu for dummies" eli kuvalliset listat ois ollut joskus ihan kiva juttu :)) No, yhden kerran sain vain sellaisen annoksen ettei alas mennyt, kaveri sai 5 kertaa (esim. raakaa kanaa).

Kuulin just, et kaveri (mies) saa vaimoineen toisen lapsen. La jäi hieman epäselväksi, mutta eiköhän ne aika selvillä vesillä ole jo kun kertoivat. Hyvä, että tulee muakin varten eläkkeenmaksajia.

Hellou, tulin kääntämään veistä haavassa. Heh, no ei vaiskaan. Mutta lauantaiaamun kunniaksi varasin meille matkan aurinkoon (toivottavasti). Lähdetään nyt sitten kuitenkin kaikista aiemmista päätöksistä huolimatta matkalle. Kohteena Kreikka ja Karpathos. Jes!! Eikä tartte tällä kertaa odotella matkaan pääsyä puolta vuotta, vaan enää kaksi viikkoa. Jeee!!!

No niin ja sitten normaaliin ruotuun takaisin. On tässä kuitenkin vielä yksi työviikkokin edessä. Tosin olen vähän suunnitellut että aloittaisin loman jo perjantaina. Eli enää olis kolme aamua. Menkatkin on nyt lusittu, joten loman saa olla rauhassa ilman vaippoja. Kerrankin on myös etelänreissu ilman mensuja.

Kastehelmelle tervetuloa takaisin töihin. Harmi ettei reissu ollut odotusten mukainen. Saas nähdä kuinka meille käy, kun näin pika-pikaa tehtiin päätös ja ostos.

Molly se sitten sumuttelee. Hinoa että pystyt siihen. Mä en pystyis...

Gissalla kinkkinen nimikiista. Ei oikein osaa auttaa, kun itsellä ei olut tuota ongelmaa. Toisaalta tuntuu varmaan turhauttavalta ja harmilliselta, että tuollainen asia seisoo sitten esteenä paljon merkittävimmille asioille. :( Ikävää. Toivottavasti joku ratkaisu löytyy.

Nyt jos vähän vielä tekis töitä ja nostattais sitten loppu viikon loma/matkakuumetta surffaamalla netissä. Hyi minua. ;)

Reissu oli kyllä odotusten mukainen (siis aurinkoa, oleilua, uusi kohde ja hyvää seuraa). Mulla ei ollut Espanjan suhteen mitenkään korkeat odotukset ja ne asiat, joiden etukäteen periaatteessa tiesin olevan heikkoja lenkkejä, olivatkin niitä - ei siis yllätyksiä :) Kreikka on musta ihana maa joten oikein kivaa reissua Sanelmalle! Eiköhän me sit saada Suomeen helteet teidän matkan ajaksi, hih. Mun kaveri oli just alkukesästä tuolla Karpathoksella. Silloin oli ollut tosi huonot kelit (sadettakin parina päivänä) mutta nythän sitä ongelmaa ei siellä ole. Oli ollut pieni paikka, eli erittäin sopiva rentoutumiseen :))

Jes Sanelma, ihanaa pääsette reissuun:) Tuollaiset ex tempore-vedot on usein just niitä parhaita (ainakin itselläni olleet). Niin ja hyvää matkaa tosiaan myös Keijulle.

Niin joo, me ollaan tosiaan tänä kesänä ekaa kertaa veneilijöitä, en ole tainnut mainita, kun olin niin pitkään taka-alalla. Oikeastaan meillä on lainavene, mutta nyt näyttää vahvasti siltä, että siitä tulee oma;)

Äh miten turhauttavaa Gissa :/ Mulla on sama juttu kuin Sanelmalla, ei ollut aikoinaan noita nimiongelmia joten vaikea sanoa mitään. Mies ei siis suostu siihen, että te molemmat pitäisitte oman sukunimen? Ehdota miehelle, että otatte sitten jonkun kolmannen uuden nimen, esim. Helmenkalastaja, hahaaa :) Ei vaan, sori, vakava dilemma, ymmärrän kyllä. Ja toivottavasti se Helmenkalastaja ei OLE sun mies irl! ;)

Sanelma, huippu tuo teidän matka!! Ihanaa, eikä varmasti pikapäätös asiassa haittaa, usein tuollaiset suht ekstempore reissut on loppujen lopuksi niitä parhaita! Saat sitten kertoa Karpathoksesta kaiken, se on ihan vieras kohde mulle.

Sanelma, kyselen vielä kun en muista, että miksi ne sumut ei sopinut sulle? Toivottavasti tää mun sumuttelu jatkuu ok, pitäkää peukkuja. Ainakin nyt muutaman päivän kokemuksella se sopii mulle ihan hyvin.

Jes Sanelma, ihanaa pääsette reissuun:) Tuollaiset ex tempore-vedot on usein just niitä parhaita (ainakin itselläni olleet). Niin ja hyvää matkaa tosiaan myös Keijulle.

Niin joo, me ollaan tosiaan tänä kesänä ekaa kertaa veneilijöitä, en ole tainnut mainita, kun olin niin pitkään taka-alalla. Oikeastaan meillä on lainavene, mutta nyt näyttää vahvasti siltä, että siitä tulee oma;)

Niin Molly mulla on se ongelma noiden sumujen kanssa ihan vaan korvien välissä. Eli ei mitään nestemäistä lähelle mun sieraimiani, jos ei ole kysymyksessä hengenvakava tilanne. Nuhanenäänkään en mistään hinnasta suostu suihkeita pistämään ja suihkussakin voi vaikka hukkua ;)

Kreikka on vienyt meidän molempien sydämet. Se on kyllä ihan ehdoton kesäkohde. Karpathos vaikutti just meille sopivalta kohteelta, koska emme hae lomalta muuta kuin aurinkoa, lepoa ja hyvää ruokaa. Lisäksi luin jostain netissä, että tämä on viimeinen kesä toistaiseksi, kun suomalaiset matkatoimistot tekee sinne matkoja, joten kreivin aikaan tehtiin matkapäätös. Säistähän ei koskaan tiedä ei siellä eikä täällä. Mutta se on sen ajan murhe. Luultavasti mun onnella ainakin täällä paistaa. Ja perjantaina on muuten ihan varmasti sadepäivä, jos minä aloitan lomani etuajassa. Tai toisaalta on ollut kyllä pieniä flunssan oireitakin. Eli joko tai, sade tai flunssa.

Voi Kreikka, ihanaa!!! Kerran olen käynyt ja oli ainakin mun mieleen. Ihanaa ruokaa :) Sinne haluaisin uudestaankin, mutta me varmaan matkustetaan talvella, jos joskus johonkin tulee lähdettyä, joten ei tuo sitten käy.

Niin, mies ei siis suostu vaihtamaan nimeään mihinkään, en mä omaani ole pyytänytkään vaihtamaan. Mulle taas kävisi melkein mikä muu tahansa, paitsi miehen sukunimi. Se ei vaan kuulosta mun nimeltä, enkä myöskään haluaisi lapseni olevan sen nimisiä. Kyllähän se tietysti antaa mun pitää omani, mutta lapsista tulisi naimisissa ollessa hänen nimisiään. En tiedä, ei me tästä sopuun päästä, eli minä joko taivun tai sitten en. Niin, eikä kummallakaan ole niin harvinainen, että sen takia pitäs säilyttää. Mies selitti jostain isovanhempien kunnioituksesta... hitto, annetaan vaikka etunimeksi sitten, ei se sukunimi mitään tarkoita, kun ei ole mikään suojattu tms. Hän ei ilmeisesti kunnioita äitinsä vanhempia, kun sekään ei kelpaa, sen ottaisin oikein mielelläni, on todella kaunis nimi. Turha mun tästä on valittaa, tiedän, että se ei mieltään muuta. Aamulla tuli mieleen, että jos vähän muokataan sitä miehen nimeä ja tiputetaan pari kirjainta pois, niin voisin ottaa sen, mutta ei suostu siihenkään ja kävin nimipalvelussa katsomassa, niin sellainen nimi on jo, joten ei se ois käynytkään. No niin, nyt mä lopetan tän :)

Niin ja mollylle tsemppiä sumuihin!!

Gissa, sä haluat siis että koko perheellä on sama nimi? Sittenhän toi on hieman vaikeampi rasti.. Mulla se menis niin, että mies ois oman nimisensä, mä oman niminen ja lapset ois sitten miehen nimisiä. Tosin, tuohan on täysin hypoteettista, sillä a) naimisiin ei olla menossa ja b) lapsia ei saada.
Onneksi asioilla on kuitenkin tapana järjestyä, joten eiköhän se nimiasiakin siitä suttaannu ajan kanssa, kunhan pöly hieman laskeutuu.

Nimiasiasta vielä, että käsittääkseni lapset saa äidin sukunimen, jos vanhemmilla eri nimet. Tai nykyään voi kai laittaa ihan kumman haluaa. En kyllä ole 100% varma. Mutta jos mies sitten ehdottomasti haluaa sen oman nimensä myös lapsille, niin ongelmahan ei poistu.

Niinhän se muuten onkin, että oli sitä avo- tai avioliitossa jos on eri sukunimi, niin on mahdollisuus valita kumpi sukunimi tulee. Mutta silloin esim. gissalla ja lapsilla olisi sama sukunimi, miehellä taas eri. Ei poista ongelmaa, jos koko perheellä toivotaan olevan sama sukunimi. Huh, kinkkisiä nämä elämän peruskysymykset. Itselleni oma sukunimeni on tosi tärkeä, vaikka ei mikään suojeltu olekaan. Se on iso osa mua ja mun persoonaa, joten siksi en voisi kuvitella vaihtavani miehen kovin tavalliseen suomalaiseen nimeen. Jos ex ois suostunut vaihtamaan mun nimeen ois menty varmaan vuosia sitten naimisiin. Ihan hyvä siis, ettei suostunut :) Ja vaikka oma kantani oman sukunimeni pitämiseen on vankka, niin silti takaraivossa kytee ajatus, että hitto, jos sitä haluaa perheelle yhteisen nimen niin miksei sitä voisi taipuakin. Vaikka tuskin taipuisin - jästipää kuin olen :)

Meilläkin tämä nimiasia on se syy, miksi ei olla aiemmin naimisiin menty, eikä taideta mennä nytkään :/
Jos ollaan avoliitossa, tulee mun nimi ja jos naimisissa, niin miehen nimi. Näin siis automaattisesti, tietysti molempien suostumuksella voi tehdä toisinkin.

Gissa mä ymmärrän sua varmaan aika täysin tossa nimiasiassa. Ja samalla kuitenkin se tuntuu niin pieneltä syyltä olla menemättä naimisiin, jos "oikeasti" tahtoo. Ja tällä tarkoitan lähinnä itseäni ja exää. Hänelle(kin) ois kelvannut, että oltais molemmat pidetty omat nimet, mutta mä vaadin että hän vaihtaisi mun nimeen. Tiesin, ettei niin tule käymään, joten ei tarvinnut miettiä häitäkään - jotenkin alitajunnassa kun en niitä halunnut, en ole koskaan pitänyt itseäni naimisiin menevänä ihmisenä. Paitsi ehkä nyt voisin harkita :)
Meillä on täällä toimistolla 4 ihmistä (eri kerroksissa ehkä muutama hassu lisää) ja yks kerros täysin tyhjänä. Aika hiljaista siis..