Voi harmistus Molly. Kun kierto venyy ja pääsee noin pitkälle, että testaa, niin pettymys on suuri. Ei sitä negaa haluaisi nähdä siinä tikussa. Mä oon kaks kertaa testannut ja toivoin tosi paljon, että olis ollu viiva tikussa, mutta ei. Toivottavasti ne menkat nyt sit lkaa, jos on alkaakseen, ettei kierto veny ja tuhrut jatku. Halaus.
H-hetki on lauantaina

Kiitos tsempeistä, myös Vipelle..Kaippa tää kuuluu asiaan, ettei oikein ruoka maistu ja vatsa on kipee. Pitäs muista aloitta perjantaina Primot ja vielä muistaa hääpäivänäkin se ottaa :S Oon syönyt purkin kaksi ananasta päivässä tällä vkolla ja ois kiva, kun sais hiukan nesteitä ulos itsestä

Yölläkin kävin kyllä pissalla, mitä en yleensä tee...
Gissa, tosi paljon harmittaa mua sun/teidän puolesta, JOS nyt niin käy, että ei onnistunut. Oliko se niin, että tää oli "viimeinen" pas? Mulla on samat ajatukset pyörinyt mielessä, että naimisiin mennään senkin takia, että jos sitä adoptiota ajattelee. Mä en henk.kohtaisesti halua suomesta adoptoida, vaan kv-adoptio olis sen meidänkin juttu varmaan. Venäjältä en haluaisi. Kamalaa sanoa, "mitä en halua", mutta se on suuri juttu ja jos tähän asti en ole voinut vaikuttaa siihen, että raskaudun, niin mahdollisessa adoptiossa haluan kyllä asiaan vaikuttaa. Mulla on vain sellainen ristiriita, että miten sellaiseen ajatukseen ja rakkauteen pääsee sisälle, että voi tuntea adoptiolapsen täysin omaksi. Uskon, että se onnistuu, mutta se tuntuu aika uudelle ajatukselle. No, näitä asioita varmaan tulee sitten käsiteltyä ja niitä mietittyä paljonkin jo/kun adoptioon joskus mennään. Meillä nyt on vielä varmaan se inssi ja ivf kuitenkin. Huomaan vaan, miten pessimistisesti suhtaudun niihin

Hei, hurhja juttu toi autoon nukahtaminene. Kannattaakohan nyt miettiä auton rattiin istumista. Oikeesti, jos se johtuu lääkityksestä. Voi kamalaa, mitä voisi sattua.
Liinasta oli kiva kuulla. Elämä alkaa siis näyttää sitä valoisaa puolta. Onnea muuttoon, uuteen elämään ja uuteen ihastukseen <3 !
Nyt taas mennään...
Mitä Annulle kuuluu?