Minunkin puolesta tervetuloa, Sinu! Totta, täällä tutustuu kivasti pikkuhiljaa, jutustelu ja vertaistuki on ihan huippua.
Mites Gissa se Ozzy? Ja oliko pojat tyytyväisiä ruokapaikan valintaan?
Mä tajusin vasta just, että se Tommy Lee on Mötiköissä, eikö vaan? Mitä mieltä olette siitä? Mulla on yks kaveri joka on ihan kuumana siihen, heh heh. Ite meinasin ryynätä kun se siitä aikoinaan hehkutti, mutta toisaalta nyt, ei paha... Onhan se aika rock, jos ei muuta

Sellainen paha poika, vaarallinen mutta pilke silmäkulmassa. Kastiksen voisin jostain syystä kuvitella tykkäävän sen tyylistä? Voin olla ihan väärässäkin, heh! Se on vaan hauska, kun jotenkin täällä syntyy mielikuvia teistä kaikista ja nehän voi siis olla aivan vääriä!
Annulle ja miehelle oli käynyt harmillisesti :/ Baaah. Ymmärrän kyllä minäkin, ei kuullostanut kivalta toi jono ja se huone. Toivottavasti tosiaan voisi suorittaa koko jutun kotona enskerralla?
Keijukainen, tuohan kuullostaa ihan ok! Ja hyvä, että käynnistä oli jotain hyötyä ja mies sai ehkä konkreettisemman kuvan touhusta. Mun mies on välillä ihan pihalla kaikesta, mutta aina joskus kyselee kiinnostuneena, mikä on kiva. Ja mikäs siinä jos Felicitakseen saatte lähetteen. Jos onni potkaisee meitä molempia, niin tulee sitten molemmille "made in Felicitas" vauvat. Sekin tuntuu kyllä tällä hetkellä jotenkin niin epätodennäköiseltä, siis omalta osalta, että se tärppi tulisi itelle hoidoissakaan.
Tiitu, mulla kans nyt joku tuollainen vaihe päällä. Mikään ei tunnu missään, antaa tulla vaan lisää raskausuutisia, oikealta ja vasemmalta! Eihän se mitään uutta ole. Just aamulla mietin, että hittoako mä edes sitä lasta haluisin. Ehkä vähän katkerankiukkuisia ajatuksia, heh. Ja tänään on tänään, huomenna olen jo toista mieltä taas
Vippe, toooosi harmi että sulla vaihtui työpiste ja et oikein pääse tänne työaikana. Voihan plääh sentään. Lupaathan kirjoitella sitten vaikka kotoa useammin!