Tahkoojat 161

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Tiitu! Olen jonkin verran/aikaa lueskellut, mutta en usko että pistokkaissa pärjäisin ;) Melkoisen monta ketjua olettekin jo tahkonneet! Mutta, tutustumme, epäilemättä :) .

Lämmin päivä tulossa, juu. Olen lentsussa, luulin alkuviikon kurkun kivistyksen ja nuhan johtuvan auton ilmastoinnista, vaan eipä se poiskaan mennyt. Jospa raahaisin patjan takapihalle ja ottaisin siellä nokoset, päivät kun tulee vietettyä toimistossa niin ei ole paljon nahka tummunut.

Hauskaa hellepäivää!

Minunkin puolesta tervetuloa, Sinu! Totta, täällä tutustuu kivasti pikkuhiljaa, jutustelu ja vertaistuki on ihan huippua.

Mites Gissa se Ozzy? Ja oliko pojat tyytyväisiä ruokapaikan valintaan?

Mä tajusin vasta just, että se Tommy Lee on Mötiköissä, eikö vaan? Mitä mieltä olette siitä? Mulla on yks kaveri joka on ihan kuumana siihen, heh heh. Ite meinasin ryynätä kun se siitä aikoinaan hehkutti, mutta toisaalta nyt, ei paha... Onhan se aika rock, jos ei muuta :) Sellainen paha poika, vaarallinen mutta pilke silmäkulmassa. Kastiksen voisin jostain syystä kuvitella tykkäävän sen tyylistä? Voin olla ihan väärässäkin, heh! Se on vaan hauska, kun jotenkin täällä syntyy mielikuvia teistä kaikista ja nehän voi siis olla aivan vääriä!

Annulle ja miehelle oli käynyt harmillisesti :/ Baaah. Ymmärrän kyllä minäkin, ei kuullostanut kivalta toi jono ja se huone. Toivottavasti tosiaan voisi suorittaa koko jutun kotona enskerralla?

Keijukainen, tuohan kuullostaa ihan ok! Ja hyvä, että käynnistä oli jotain hyötyä ja mies sai ehkä konkreettisemman kuvan touhusta. Mun mies on välillä ihan pihalla kaikesta, mutta aina joskus kyselee kiinnostuneena, mikä on kiva. Ja mikäs siinä jos Felicitakseen saatte lähetteen. Jos onni potkaisee meitä molempia, niin tulee sitten molemmille "made in Felicitas" vauvat. Sekin tuntuu kyllä tällä hetkellä jotenkin niin epätodennäköiseltä, siis omalta osalta, että se tärppi tulisi itelle hoidoissakaan.

Tiitu, mulla kans nyt joku tuollainen vaihe päällä. Mikään ei tunnu missään, antaa tulla vaan lisää raskausuutisia, oikealta ja vasemmalta! Eihän se mitään uutta ole. Just aamulla mietin, että hittoako mä edes sitä lasta haluisin. Ehkä vähän katkerankiukkuisia ajatuksia, heh. Ja tänään on tänään, huomenna olen jo toista mieltä taas :)

Vippe, toooosi harmi että sulla vaihtui työpiste ja et oikein pääse tänne työaikana. Voihan plääh sentään. Lupaathan kirjoitella sitten vaikka kotoa useammin!

Pikatervehdys pitkien palisten lomasta. Molly (menikö oikein?) - veikkaus EI osu oikeaan eli Tommy Lee ei osu mitenkään kohdille. Vaikka rumpalin kanssa asuinkin kauan, niin eihän ne kaikki (onneksi) ole kajal-pystytukka-nahkahousu -tyyppejä :)

Sinulle tervetuloa mukaan.

Ja hinoa, että Keijun käynti meni NKL:llä hyvin. Ois onnenpotku saada se maksusitoumus Felicitakselle, koska uskoisin siellä hoidon olevan jotenkin yksilöllisempää..

Vai hutiin meni :) Mulla on selkeästi vähän rokimpi vaihe menossa itellä nyt, ja silmänruuaksi kelpaa ihan sellaiset tommyleentyylisetkin. Ja asiallahan ei ole mitään tekemistä oman miehen tai oikean elämän kanssa :) Mun mielestä Depp on ihana merirosvo kun sillä on silmämeikkiä, kajaalia ja pitkä tukka. Haa. Ja itelläkin siis esim. kynsilakka pitää olla nyt kokoajan mustaa vaan ja vaatteet vähän rokimpaa ja rennompaa tyyliä, vaikken kyllä ikinä ookaan käyttänyt röyhelöpaitoja yms.

Mites Keiju se konsertti? Oliko teillä hyvät paikat? Menittekö jonnekin jatkoille?

Joo no voin mä musasta tykätä (siis en nyt suoraan Mötiköistä mutta muuten rokimmasta) mutta se ulkonäkö ei vaan miellytä mua :( On niinkuin sotkuisen ja hikisen näköistä. Toi vaihe on mulla ollut kyllä joskus, vuosia sitten :) Silloin sellainen "paha poika" toimi ihan ok. Ja pitkät hiukset. Mutta ei enää. En mä kyllä mistään ihan ääripäästä tykkää eli jotkut Il Divot ovat ihan mega-yök (voi ziisus mitä siirappia ja se ulkonäkö kuin suoraan partavesi-mainoksesta niin kuin uutisissa eilen sanottiinkin). Nykyään oon töissä pukumiesten keskuudessa,joten omakin pukeutuminen on vaihtunut hivenen asiallisemmaksi. Ennen oli aika rock myöskin.. Vanhuus ei tule yksin..

Keijun keikka on vasta tänään :)

Tervetuloa Sinulle munkin puolesta! Ja pikaista paranemista. :)

Piti oikeen googlettaa Tommy Lee, ku mulla ei ollu mitään käsitystä miltä se näyttäkään.. No, http://www.theage.com.au/ffximage/2005/10/14/lee.jpg tossa kuvassa se on jopa siedettävä, mutta ei se oikeen oo mun makuun.. Mutta Matthew McConaughey.. mmmm, onhan meillä näistä ollu puhetta.. :) Il divot on ihan jees. Laulavat hienosti.

Täällä alkaa jo viikonloppu tänään, pientä reissua pukkaa. Mutta toivottelen jo hyvät viikonloput ja voikaa hyvin tyttöset!

Niin, meille sanottiin klinikalla että näyte täytyy olla viim. 30 min. päästä perillä. Meiltä klinikalle kestää matka n. 30-45 min. Eri sivuilla kun kävin lukemassa oli puhetta että näytteen pitäis olla perillä tunnin sisään. Sehän meiltä onnistuis. Kyllä mua jotenkin masentaa että vielä tällastakin joutuu kestään ja täähän on vasta alkusoittoo. ja toiset ne vaan raskautuu. Elämä on kyllä epäreilua, mutta toivottavasti tällä kaikella on joku tarkoitus.
Mulla on kauheet allergiaoireet, tuntuu että mikään lääke ei tehoo. Lisäks vielä eilen lähti ääni, nyt kähisen kun mikäkin vanha juoppo. Täytyy mennä huomenna lääkäriin. Joo mut aion kyllä kysyä sitä näytteenottoo sieltä klinikalta, saatais tätä asiaa eteenpäin.

meilläkään ei mieheltä onnistunut näytteen antaminen klinikalla, ja sais itten hoitaa homman kotona ja toimittaa sinne, aikarajaksi sanottiin juuri tuo tunti, kyllä puolikas on hätävarjelun liiottelua, näyte oli ok, mutta negaa oli iffit.

Iltaa :) Annu, kyllä tosiaan se tunti on riittävä aika ja nyt näillä helteillä tuotos ei pääse edes jäähtymään.. Ja varsinkin jos homma on sovittu etukäteen että näyte tuodaan, niin voivat ottaa sen heti hihnalle. Turha lisätä paineita, kun homman voi hoitaa toisinkin. Pakko kysyä, että mikä mahtaa olla hoitopaikka, kun noin tiukalta vaikuttaa? Meillä ex antoi näytteen ja 3:n inssin simpat kaikki kotona.

Lisäksi symppaan sua Annu noissa allergia-oireissa. Mulla on ollut tänä vuonna tosi vähäiset siitepölyallergiat paitsi tänään. Oon aika tukossa, kurkku on tosi kipeä ja henki kulkee huonommin. Pitää varmaan nostaa lääkitystä, kohtahan se onneksi helpottaa. Onko sulla käytössä piippuja tohon allergiaan? Mulla on, vaikka astmaa ei olekaan, mutta allergiassa keuhkot käyttäytyvät samalla tavalla. Olo pysyy suht ok:na, kun käytän vuodessa n. 1-2 kk piippua keväällä. Ei paha. Lisäksi tätä kurkkukipua kyllä pahensi päivän istuminen jääkaappineukkarissa, hrr!

Kohta tulee koirapentu (se riiviö) hoitoon ja huomenna lähdetään sen kanssa mökille. Ihanaa, saunomista ja grilliherkkuja :)

Loma! Jippey ja ihanaa! Makasin riippumatossa ja öin jätskiä töiden jälkeen. Illalla juhlistin elämää siiderillä :)

Gissalle tositosipaljon tsemppiä ja onnea! Toivotaan, että kaikki menee nyt putkeen.
Keijun käynti kuulosti hyvälle. On hyvä, että mies saa kuulla faktat muualta kuin kotona keskustellen, koska meillä se lääkärin juttelu avasi miehen silmiä. Meillä on ivf tod.näk. lokakuussa, joten samaan syssyyn mennään ..Huh! Mä muuten taas makoilin auringossa, kun en malta pysyä poissa ja taas punottaa..Laitoin nyt aurinkorasvaa ennen aurinkoa :S

Voih Annu, voin hyvin kuvitella olotilan.Ennen menkkoja vielä masentaa kaikki. Toi aikaraja tuntuu kyllä tiukalta. Kyllä se tunti on ihan ok. Kuulosti kyllä aika karulta liukuhihna-näytteenantamiselta. Kysykää nyt kotikonstimahdollisuutta. Voi takka ois ihana! Mä haluaisin niin se oman talon ja takan :)

Molly, olen ensimmäinen, kenet isä saattaa alttarille. Eile oli harjoitus, ihan hyvin meni. Isälle se on herkkä paikka ja muakin se jännittää! Kaikki alkaa olemaan oordingissa ja huomenna saadaan sormukset hakea, käyn kokeilemassa pukua, kun sitä pienennetään hiukan ja aamusta hammaslääkäri (ei tarvi pelätä, kun mulla hiotaan muovia=). Ensivkolla varmaan on jo aika tohinaa...

Tommy Leestä...Mä joskus tykkäsin, mutta ei enää :( Pahapoika-look on ihan jees, mutta Tommy Lee ei silti nappaa. Mä tykkään yleensä kyllä pitkätukkamiehistä tai ihan kaljuista...Hyvänmuotoinen pää on kaunis katsoa ja silvellä ;D

Nyt pakko mennä silittään omaa kultaa..

Palataan,

ja hei: Tervetuloa mukaan Sinu! Jaetaan ilot ja surut täällä!

Symppaan kans siitepölyallergikkoja, itsellä ollut sama vaiva ihan nuoresta saakka. Kastis, mitä piippua käytät? Mulla on sama juttu ja just nyt tuntuu, että henki kulkee huonosti ja lisäksi omassa piipussa on jotain vikaa. On sekä hoitavaa, että avaavaa ja nyt tuo avaava ei tuo helpotusta ollenkaan ja se tavara ikään kuin jämähtää kurkkuun. Pitäisi hakea uusi... Mitä sä siis käytät (merkki ja vaikuttava aine) ja suositteletko? Mun täytyy käydä puhumassa lääkärille. Prkele näitä kaikkia vaivoja koko ajan. Tuntuu, että oon ihan romuna. Sitä nektariiniakaan en sit pystynyt syömään kun alkoi kurkku kutisemaan. Monet hedelmät tekee tätä oiretta varsinkin kun on allergia muutenkin just päällä. Arg.

Äh, gotta go... Palaan varmaan vielä...

Molly, mun piiput ovat Flixotide diskus (pitkäaikainen) 250 mg ja avaava on Ventoline Diskus. Voin suositella, toimii ainakin mulla. Joskus mulla oli joku Orionin Turbuhaler, joka ei toiminut ollenkaan ja joskus on ollut joku muukin, Orionin sekin, josta aineet tuli kaikkialta muualta paitsi siitä aukosta josta pitäisi. Nyt toimii hyvin :)

Takana aika heikko yö, kun koira-vauva piti hereillä useaan otteeseen :( No, toivotaan et ois sit päivällä väsy eikä tekis tuhojaan. Viikonloppuna sillekin varmaan maistuu uni kun saa päivät kirmata..

Kiitti Kastis! Just tuo turbuhaler on aika syvältä suoraan sanottuna. Täytyypi kysellä sitä Ventolinea. Onko teillä taas sama pikku täystuho hoidossa? :) Miten pitkään tällä kertaa ja onko oppinut seuraamaan mitään käskyjä vielä, vai onko yhtä holtiton?

Oon ollut noihin omiin tyytyväinen, samoin mies (sekin tarttee siis allergia-aikaan noita, ja oli tyytymätön Turbuhaleriin). Sain käydä aikoinani allergiasairaalassa hirveät taistelut, että sain noi lääkkeet, he kun määräävät vain Orionin kamoja. Muilla lääkäreillä tota oonkin saanut sit ihan iisisti.

Sama täystuho on hoidossa, palautetaan sunnuntaina kotiinsa. On se nykyään jo vähän kiltimpi mutta aika kaheli edelleen :) Ja silti niin suloinen. Heräsin yöllä n. 10 kertaa siihen, että mun nilkkoja, kaulaa tai ranteita nuollaan.. Ihanaa..

Huomenta, vitsi te olette kirjoittaneet paljon. Hyvä hyvä.

Ozzy oli ihan ok, ehkä vähän lyhyt keikka ja tietysti liikaa uusia biisejä. Sama ongelma monilla keikoilla, kun tietysti soittavat uudelta levyltä. En mä mikään ozzyfani varsinaisesti olekaan, vaikka muutama levy löytyykin. Ruokapaikka oli edelleen hyvä ja kaikki tykkäs. Meillä oli kauhea kiire, kun sätättiin taas jotain älytöntä. Sitten Areenan parkkihalli oli täynnä ja vietiin messukeskukseen auto. No, eihän se kaukana ollut, mutta sen verran kesti, että lavalle tulo jäi näkemättä.

Mä pidän niin monen näköisistä miehistä, ei siihen ole mitään kaavaa. Rokkimiehet on ihania, mutta toisaalta voin mennä ihan tolaltani jonkun tosi kiltin näköisenkin takia :) Kunhan siinä on se joku juttu! Depp on kyllä tosi ihana merirosvona.

Kuulostaa mustakin oudolta tuo Annulle annettu aikaraja... kuljettaakohan ne itse sen vielä johonkin, että siihen menisi aikaa? Jos näin on, niin kai sen voi sinne labraan viedä itsekin? Ihan ymmärrettävää, jos miehellä vaikeuksia tuollaisessa ympäristössä. Meillä on aina hoitanut sen kotona, kellarissa :)

Mitäs vielä.... Keijun raporttia keikalta odotellaan?
Rahan puolesta on tosiaan huono ajankohta ivf:lle tuo syksy. Alkuvuodesta kun aloittaa, saa maksukaton sitten hyödynnettyä koko vuoden. Mulla ainakin on tullut se täyteen jo yhdestä hoidosta. Samahan se sitten on, jos tulosta tulee :)

Äh, tytöt seisoo selän takana, pitää mennä kahville

Eikö se Ozzy sekoillut mitään siellä keikalla? :)

Sinu, kopioi muuten tuo meidän viimeisin päivitetty nimilista (se on jossain siinä ekalla sivulla vähän alempana) ja lisää tietosi siihen. Siinä taitaa olla jonkinlaisessa järjestyksessä nikki, oma&miehen ikä, milloin yritys alkanut, mahd. hoidot + lisää tietoihin tietty se teidän pieni poika ja hänen syntymävuosi :)

Heissan!!
Ja hyvät viikonloput kaikille!!! Ja Sinulle tervetuloa!!
Mötököistä puhetta..yäk ei nappaa olemus, eikä musiikki. Toi rokki ei oo kolahtanut sitten ikinä...Ozzya vois ehkä kuunnella, muttei kattella...
Juu meilläkin noissa insseissä ollut se 45min takarajana simppojen viennille, joten ihme jos se Annu teillä nyt vartista on kiinni. Ei varmaan mitään herkkua miehelle..Meilläkin kun isäntä anto näytteen, niin klinikalla pyöri jos jonkimoiset elokuvat näytteenottohuoneessa. Sen näytteen pysty antaan, muttei sen koommin oo suostunut sinne meneen, eli kotona hoidettu.
Mä jään nyt lomille, enkä paljoa kotosalla viihdy, joten hetkiseksi hiljenen. Kaikille oikein mahtavaa kesänalkua!!!!

Rauhallista lauantai-iltaa. Eilen tuli oltua terassilla, oli mahtava keli taas kerran. Ilta jatkui sitten kaveripariskunnan luona grillaten, saunoen ja juomia maistellen ja tänä aamuna oli tosissaan kuula jumissa. Heräsin jo klo:8, kun aamuaurinko paistaa makkariin, enkä saanut enää nukuttua. Pää ollu kipee ja oonkin nukkunut kolmet päikkärit tänään; riippumatossa ja nurmikolla.. Mies haki sormukset päivällä, kun eilen mun oma ei ollut vielä valmis. Kyllä oli ihana vihkisormus :) Voi itkut, kun se kimalsi ja oli kaunis. Minkälaisia vihkisormuksia teillä avioituneilla on?
Nyt illalla oltiin skoottereilla ajelemassa ja haettiin pari leffaa; just aletaan kattoo Beckin Korppikotkaa.
Huomenna täytyy hiukan aktivoitua, ettei mene ihan makoiluksi=) Mutta kieltämättä oli ihanaa vaan tänään makoilla nurmella, kun tietää, että ensvko on aika menoa..
Emmille oikein hyvää lomaa ja hauskaa matkaa. Tuuthan kertoon kuitekkin jossain vaihees, miten menee ja miten inssin kanssa. Pidän peukkuja!
Nyt on pakko lopettaa rupattelu..

Pikapikaa, ollaan menossa moikkaamaan Tanskassa asuvia ystäviä jotka piipahtaa täällä Hesassa tänään.
Kiitos kysymästä, keikka oli HIANO, on sitä joutunut ihan vartoomaan :) Oltiin seisomassa aika lavan edessä mutta ei siinä teinitungoksessa vaan hyvin oli tilaa. N. pari metriä stagesta.Nopea setti sekin oli, n. 1½ tuntia mutta pelkkää musaa ja pari spiikkiä eli ei mitään turhaan mm. tyttöshowta. Jatkoille ei menty, vilkutettiin (mötleyn) pojille kun menivät meidän ohi tila-autoillaan. Ja tuli ne pojat tavattua ihan henk.koht kun olin seur. päivänä torilla ja olivat sattumalta siinä vieressä hotlassa just lähdössä. Tommy Lee oli ihan skitsona, sillähän on jotain juttua suomalaisen tanssitytön kanssa ja oiskohan jotain mennyt pieleen kun oli huonolla päällä. Täytyy sanoa että laulaja Vince on kyllä kuin yö ja päivä. Lavalla varsinainen sex machine ja siviilissä ihan juntin amerikkalaisturistin näköinen. Ja niin...on sillä aika iso maha ;)
Nikkinhän (basisti)mä tapasin muutama vuosi takaperin ja olin erittäin otettu kun muisti mut vielä :)
Mukavaa vkonloppua kaikille!
Mulla jatkuu saikku vielä ens viikolla joten palailen astialle...
vai on sulla Molly rokkivaihe menossa ;)) Ja gissa, kiva kuulla Ozzyn keikasta.

p.s. meillä oli tänään mittarissa 40 astetta!! HUH!

Maanantaita tytöt!!
Onpa ollut lämmintä, ihanaa. Mulla edelleen kurkku kipeä, nyt sentään jo vähän parempi. Lauantaina ei lähtenyt ääntäkään melkein yhtään. Nyt on sitten jo nuhakin, on tämä sitten kivaa :)

(.) Veristä vuotoa, valitettavasti. Ei varmaan tarvitse sanoa muuta...

Ahdistava viikko, pe yks tentti ja sen lisäksi torstaina yksi luento, jonka vuoksi kaikenlaisia tehtäviä pitäisi tehdä. Viikonloppu meni näiden osalta harakoille, kun ei vaan napannut, joten nyt tiedän mitä pitää tehdä arki-illat. Ei huvita yhtään...

Emmille hyvää lomaa, vaikka taisi jo häipyä. Tulkaahan tytöt kirjoittelemaan.

Äh, Gissa :( Mutta älä vielä luovuta, niitähän siirrettiin kaksi, joten jospa... Tietysti tylsä spekuloida, eiköhän asia selviä aikanaan varmuudella. Älä kuitenkaan vielä masennu. Sympatiahalit!

Mulla on kuulkaas menkat myöhässä mutta just hetki sitten tuli veristä vuotoa. Sellaista kirkkaanpunaista ja limaista (sori kuvailu). Tässä mennäänkin jo kp33/29 ja olo on ollut aika heikko koko viikonlopun. Eikä tuhruja vielä, paitsi tuo äskeinen. Ja oviksenhan tikutin tässä kierrossa, oli vahva plussa kp17 joten siitä on jo 16 päivää ja mulla kun luteaalivaihe on yleensä 12-14 pv. Mutta kaikki menkkaoireet siis löytyy ja viimeinen vessakäynti kertoi karun totuuden. Plaah.

Sain muuten kastis nyt sitä ventolinea. Ei silti tunnu auttavan oikein (ehkä menee muutaman päivän kun alkaa kunnolla tehoamaan?). Just tää tällainen ihme heikko happi, että tuntuu ettei henki kulje ihan 100% ja johtuiskohan siitä tää heikko olotila, välillä tuntuu kuin huippais.

Mannalla oli ihanat riippumattopäikkärit :) Kuullosti hyvältä! Meidän viikonloppuun kuului kyllä myös grillailua ja juhlintaa, ei silti mitään holtittomia määriä alkoa vaan ihan muutama lasillinen punkkua, aika myöhään meni joten väsytti kai senkin takia ja itsekin nukuin monet päikät vkl aikana.

Hauska Keiju tuo sun Nikkin kanssa rupattelu :)

Emmille myöhäiset lomallelähtötoivotukset.

Onpa harvinaisen ärsyttävä toi lainamainos tuossa ala-laidassa.

Huomenta. Vai sellaiset meiningit on ollut Keijulla :) Noi rokkarit ovat hyviä siinä, että esittävät, että muistavat, eikä kuitenkaan ole aina sen suurempaa muistikuvaa, saavat sitten jostain langan päästä kiinni, kun toinen puhuu jotain tutun kuuloista - kuten ei meillä tavallisillakaan ihmisillä ole aina tapaamistamme ns. normaaleista ihmisistä. Tokihan poikkeuksia on ja osa muistaakin :)

Gissa, tiedät mitä ajattelen mutta jätän kirjoittamatta. Peukkuja en silti vielä laske.

Itse olen kovassa yskässä ja nuhassa, silti töissä sitkeästi. Yhteistyökumppanin illaksi järkkäämä ruokailu ja Genesis-keikka jäävät nyt multa väliin. Kävin myös julkisella puolella jalasta, ja voi miten onnetonta hoitoa. Puukkoa katsotaan sit ehkä joskus joulukuussa, siihen asti odotellaan, että josko paranisi.. Hinoa :( Viikonloppu meni taudista huolimatta mökillä kivasti, oli kuumaa ja ihana grillata sekä saunoa. Koirakin viihtyi super-hyvin.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Vaikka ei tämä nyt niin hyvin ala niin kuin ei loppunut viime viikkokaan. Eli samassa veneessä Gissan kanssa, kurkkukipu, nuha ja yskää pukkaa. Eka "hajautettu" kesälomapäiväkin meni perjantaina potiessa. Taisi se Kastehelmikin olla samassa paatissa. Tänään kuitenkin täällä töissä tuhisemassa. Toivottavasti tämä olisi jo helpottamaan päin.

Viikonloppuna harrastin kuitenkin ahkerasti kesämielellä. Siis saunottiin ja uitiin kotirannassa. Perjantaina pesin koiruudet rantasaunassa ja saivat lutata joessa myös. Eilen piipahdettiin taas kisoissa yhden koiran kanssa ja hyvin meni. Olitiin oikein palkintopallilla tällä kertaan.

Nyt on edessä hurja rypistys töissä ennen jussia. Palailen kun kerkiän.

Gissalle vielä halaus. Ja Sinulle tervetuloa porukkaan.

Juu, samassa paatissa ollaan :( Miehelläkin kurkku kipeä, joten varmaan sekin on astumassa laivaan.
Molly, eiks kannattaisi testata? Monihan sanoo raskautuessaan, että henki kulki huonosti. Saitko vain Ventolinea? Sehän on kohtauslääke eli se oikeampi lääke olisi Flixotide Diskus (pitkäaikainen kortisoni) ja sit toi Ventoline vain tukihoitona tarvittaessa (jos Flixotide hoito on kohdillaan, niin sitä ei pitäis tarvita ollenkaan).

Täällä(kin) menkat alkamassa, oviksesta (ja rivo-kohtauksesta eli raivo-) tasan 2 vkoa eli elimistö näyttäisi pelittävän..

Minäkin toivotan Sinun tervetulleeksi, kirjoitin viimeksi niin pikaisesti, että jäi puuttumaan. Mukaan mahtuu erittäin hyvin!

Kastis, rokkareita on tosiaan moneen junaan. Aloite keskusteluun tuli herran puolelta itseltään mutta saattoi tietty olla että sekoitti mut johonkin toiseen. Anyway, kivaa oli :)

Vai on sulla menkat noin myöhässä Molly...mä oon samaa mieltä että kannattaa varmuudeksi testata? Sullahan on ollut tosi säännöllinen kierto joten outoa olisi että noin venyy. Tai sitten voi olla varhainen km. Silloinhan testikin voi näyttää vielä hailakkaa plussaa.

Gissa, ikävä kuulla :( *halaa* Ei nyt kuitenkaan heitetä kirvestä kaivoon ennen ensi viikon tiistaita.

Sanelmalle taas onnittelut koirien menestyksestä! Onko teidän joen vesi lämmintä? Täällä oli lämmennyt huomattavasti keskiviikosta lauantaihin.

Hassua, mullakin on flunssa! Taitaa olla varsinainen Tahkoojaflunssavirus taas liikenteessä :) Kurkkukipu alkoi eilen aamulla, oli siis niin kipeä etten puhumaan pystynyt. Nyt on nuha ja pärskityttää. Onneksi on vielä saikkua eli ei tartte mennä kipeenä töihin.

Mannalle hyvää lomaa! IHanalta kuullosti riippumattoilu. Onkos ne häät jo tällä viikolla?
Mitäs muita lomasuunnitelmia teillä on?

Mä oon lähdössä puutarhamyymälään, odotan isäni kyytiä kun meillä ei ole autoa. Ehtii vielä laittaa istutukset kuntoon. Sieltä meen vanhempieni luo kun mies lähtee töihin.
Niin, ja Piritta, jos luet täällä, mennään sinne Plantageniin :-) Jos vaikka löytäis sen tomskun vihdoin! MUn vakipaikassa ei tänä vuonna ole kirsikkatomaatteja ollenkaan ja haluan mieluummin niitä pieniä.

Mukavaa viikkoa kaikille! NÄyttäis tulevan pilvisempi päivä.