K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri näin.
No sit kantsii ottaa takaisin / kumota nämä kommentit:
Mistä te päättelette, et B on jotenkin viaton osapuoli tässä draamassa? Ette tunne koko tarinaa ja silti leivotte B:sta uhria.
He eivät oo kertoneet tällaista tarinaa itse, vaan se on suomi-mammojen oma päätelmä. Suurin osa ulkomaalaista ymmärtää Dz ja J mut suomi-mammat itkee koska Bojan
B ei ole missään kohtaa kertonut olevansa suhteessa, joten mitään eroa ei ole välttämättä koskaan tapahtunut.
Mitään pettämistä ei välttämättä ole koskaan ollut. B roikkunut Dzn hameenhelmassa kiinni eikä ole tajunnut häipyä.
JNE!

Ei tuo ole faktaa, vaan sun ja shippareiden tulkintaa. Ystävystyivät ja ovat kutsuneet sitä bromanceksi itsekin jne. , mutta älkää nyt pakottako siihen mitään romanssia. Nää ulkoapäin tulevat tulkinnat ja määrittelyt on AINA loukkaavia oikeita ihmisiä kohtaan. Ko tyypit määrittelee asian itse, jos haluavat.
Luoja sentään! Itse olet pahin ulkoapäin tuleva tulkitsija ja AINA loukkaamassa oikeita ihmisiä. B ja J ovat itse määritelleet romanssinsa juuri niin kuin haluavat. Miksi määräät, mitä he saavat sanoa ja mitä ei. Leikitkö pyhimystä ja marttyyriä? Lopeta holhoaminen senkin valepukki. Poistu täältä ennen kuin pääsi hajoaa lopullisesti. Muuten, olen pahoillani puolestasi, että olet hylännyt kaikki Jn ja Bn julkaisemat kuvat ja videot ja jäänyt isoista asioista paitsi. Ymmärrän, että kiusaat täällä ihmisiä tahallasi, mutta joskus on vaan hauska antaa palautetta sinulle............

Minua ei kiinnosta mikään Dz vaan B:n ja K:n suhde, mikä voi nyt vihdoin alkaa.💖 B ei olisi saanut mennä suhteeseen, koska rakastaa K. Ei B siis viaton ole, naiivia väittää niin.
Trollolloo! Tarinasi näyttävät paranevan keskiyön jälkeen. Jeren ja Bojanin rakkaustarina on kestänyt yli 3 vuotta ja he ovat vieläkin hulluina toisiinsa. Voisitko edes hieman perehtyä faktoihin.

Yhteistyössä