Tahkoojat 131

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauskaa etten ole ainoa työpaikalla kärvistelijä tänään! Pahus on varmaan tullut tanssittua vähän liian antaumuksella kun niskatkin ihan superkipeät..

Jaa Luxiin, kyllä mä olen ollut siellä aina farkuissa ja on siellä miehiäkin niin, tosin niillä sitten siistimpi yläosa. En oikein tiedä tota että tarjotaanko kauluspaita päälle tulevillekin pikkutakkia, riippuu ehkä housuvalinnasta, ainakin on siellä ""vaan"" kauluspaidassa olevia miehiä sisällä ollut.

Hyvä että saat tuon progen tietää pian, mulla se oli just jotain 6 silloin kun kävin.

Tänään on koekampaus kolmelta, joten hyvä syy lähteä ajoissa töistä..jännittää vaan se kampaaja, kun en oo koskaan käynyt tällä tyypillä.

Joo, Kata, kyllä mies laittaa kauluspaidan ja ottaa krakan taskuun vielä varmuuden vuoksi. Itse asiassa toivon ettei ne sitä pikkutakkia tarjois koska mun mielestä farkut ja pikkutakki on NIIN juntti yhdistelmä! Tosin...Mr. Martinilla oli farkut ja pikkutakki keikan alussa eikä näyttänyt yhtään hullummalta.. ;-)

Joo, viimeksihän mulla oli proge 49 joka oli huisin hyvä. Mutta eipä siinäkään kierrossa mitään tapahtunut...

Wau Kata, koekampaus! Teillähän on häät jo ensi viikolla, right? HINOA!
Mulla kävi silleen että kävin koekampauksessa mun vakikampaajalla ja totesin että me ei tulla pääsemään yhteisymmärrykseen vaan laitoin lopulta itse hiukseni kaason avustuksella! Ja vieraat luulivat että olin käynyt kampaajalla :)

""Huomenta"". Vietän just vapaapäivää ja hetki sitten pääsin ylös. Ihanaa nukkua. Keskiviikkona lähdettiin Tallinnaan, mutta pika-alukset eivät kulkeneet tuulen takia. Tuli vähän muutoksia aikatauluihin, mutta onneksi ehdittiin just ja just isompaan laivaan (oltiin vikat, ketkä sai lähtöselvityksestä liput). Hirveää keinutusta sielläkin ja kyllä se matka meni oksua pidätellessä. Mutta selvittiin :) Illalla käytiin työporukan kanssa syömässä ja juomassa, oli äärimmäisen hauskaa! Eilen sitten vaan lepäiltiin hotellilla ja viinakauppojen kautta pikapaattiin ja takaisin himaan - nukkumaan :) Oli hauskaa, tosiaankin..

Keijukainen, en ole tarvinnut nyt muutamaan päivään allergialääkkeitä. Mulla sade auttaa heti, eli siitepölymäärät laskevat niin alas, ettei tule oireita. Mutta.. voishan sitä taas tänään ottaa lääkityksen, niin ei tulekaan mitään oireita.

Katalle kovasti tsemppiä piinistelyyn! Ymmärrän hyvin, että ajatukset harhailevat alkioissa, että miksi niiden oli pitänyt ""kutistua"". Mutta koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan, toivottavasti kivoja yllätyksiä :)

Niin ja Keijukainen, voihan sun proge olla ihan hyväkin. Jospa se lekuri oli vain niin amatööri, ettei nähnyt kasaan painunutta keltarauhasta, tai siis follikkelia.. Kun niissä ultraajissakin on kovasti eroja.

Mä en ole vielä päättänyt, että menenkö kauppatorille. Pari kaveria tossa jo kyseli aamulla, että olisinko lähdössä. Pitää nyt katsella vähän keliä. Nythän tuo aurinko näyttää paistavan, mutta mustia pilviä on kyllä myöskin. Kyllästyin omiin nysäkynsiini (jotka ennen kasvoivat hyvin, nyt taas eivät millään), ja menen laitattamaan tänään rakennekynnet (voi mua turhamaista!). Sit on kaks vaihtoehtoa: joko hyppään bussiin ja menen mökille faijan seuraksi tai jään kaupunkiin, käyn illalla torilla ja huomenna menisin sit töihin (rahaa ei ole koskaan liikaa ja tekemättömiä hommia on enemmän kuin paljon). Mutta kaikki tämä siis vielä auki.. Keijukainen, tapahtumat torilla päättyy jo klo 22, eli jos teillä on meno Luxiin klo 20, niin ette taida sieltä mihinkään enää ehtiä..

Moikka Kastis, hauska kuulla sustakin taas! Mä olen ihan jumiutunut rakennekynsiin vaikka joskus aiemmin en olisi ikinä uskonut välittäväni moisista.. Mutta on ne ah niin ihanat (ja helpot).

Huh, kylmä ja paha olo, tuleeko tässä vanhaksi kun joutuu kärsimään toista päivää putkeen..no eilen ei kyllä ollut mitään varsinaista krapulaa, ehkä sitten siirtyi tähän päivään.

Viikko ja päivä H-hetkeen, hurjaa ryhtyä rouvaksi tässä yhtäkkiä..=) Jännittää kyllä jo aika paljon ja sitä miettii lähinnä että mitäköhän oon unohtanut tehdä.. Edelleen pähkäilen myös että pitäisikö jatkoaikaa ostaa vielä tunti lisää, tällä hetkellä on sovittu että puoli yhdeltä pilkku. On vaan aika aikasin tuo hetki. Mokomat karhuavat 120 egee per ylimääräinen tunti, ihan ryöväystä.

Aurinko tosiaan pilkottaa, mutta miksi siellä pitää tuulla niin vietävästi koko ajan..kiva lähtee veneellä mökillä, voi vähän paukuttaa se tunnin mitä sinne ajaa.

Kastiksesta on tosiaan kiva kuulla! Vauhti elämässä jatkuu =)
Ei meillä olekaan tarkoitus kuin piipahtaa siellä Luxissa ja tulla klo 21-22 katsomaan Lordia jos sitten ryysikseltä mitään nähdään tai jos ei tule kaatosadetta.
Siellä Luxissa ne tarjoilukekkalot ei kestä kuin klo 20-22 joten sama se vaikka sieltä lähtisi jo ennen klo 21:tä...
Ei mua kauheesti koko paikka kiinnosta mutta tulisihan se nyt samalla nähtyä kun ryystää parit ilmaiset juomat :)

Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla...onneksi ei ole enää kuin pari tuntia töitä!

Niin, siitä mun progesta. Kai se voi olla hyväkin mutta mulla ei nyt ollenkaan ole niitä ""normaaleja"" oviksen jälkeisiä oireita kuten palelua tai tissikipuja. Mutta toivottavasti clomit ratkaisisi ton ovuloimattomuuden jollain aikavälillä.

Mietin muuten sitäkin, kun kaikki lääkärit sanoo, ettei lapan pitäisi vaikuttaa kiertoihin kun munasarjoja ei ole ronkittu, niin mitäs jos mulla onkin niitä ronkittu, kun endoa oli paljon ja hankalassa paikassa. Mähän oli tosi kipee pitkään lapan jälkeen ja mustelmatkin oli tosi komeet.
P**ka juttu.

Heippa! Onpas täällä ollut hiljaista... Mulla oli netistä vieroitupäivä eilen. ;) Menkat sitten vihdoin alkoivat ja huomenna taas Clomien aloitus. Mulla on kyllä tuo luteaalivaihe aikas pitkä eli about 17 päivää. Voihan se tosin olla, että jotain yritystä oli, koska sen hailakan viivan sain ekan kerran testatessa. Kierroksi tuli nyt siis 32 päivää, kun viimeksi oli 29. Tylsää!

Nyt ei irtoa oikein muuta. Hauskaa iltaa Lordia katsomaan meneville! Mä en oikein viitsi, kun on vähän tuota matkaa... :) Täytyy kurkkia telkkarista vaan, ja muistakaas tahkoojat tahkoojamerkki, jos teitä vaikka siellä näkyisi? ;)

Oikein mukavaa perjantaita ja viikonloppua!

Mikäs on muuten Tiitun tilanne?

Helou ladies!!! Nyt on kuulkaa tämän naisen kesäloma tanssin saralla alkanut! On jotenkin ihan vapauttavaa kun on ""vain"" töitä. Voipi kuullostaa kummalliselta tanssin harrastajan suusta kun ei se kuitenkaan ole ammatti mutta se on sen verran kurinalainen ja sitoutumista vaativa laji että kesätauko on aina tervetullut (tietänet Hertta tunteen?). Näytös oli ja meni ja hyvin meni varsin katastrofaalisen aamun jälkeen - meinasin myöhästyä koko showsta! Itku kurkussa mietin että miten sitä voi olla tälläinen sählä, kun olisi joskus ihanaa olla sellainen viileän rauhallinen ihminen jolla on kaikki tavarat mukana, reitit etukäteen KUNNOLLA selvitetty ja KAIKKI vaan onnistuu...

Suvi, en nyt tiedä saapiko onnitella menkkojen alkamisesta, toisaalta hyvä että alkoivat jos kerran olivat alkaakseen. Tiitun tilanne kiinnostaisi minuakin...? Entäs Hertta, alkoiko ne menkat vai ei, sori kun en muista...??

Nyt tulee vähän Helsinki-läppää...sori:
Eilinen ilta oli mukava. Ensin oltiin siellä Luxissa (Kata, se ON nasta paikka!), siellä oli siis tarjolla grilliherkkuja terassilla (kanavartaita, NAM!) ja Koskenkorvabreezereitä. Paikka on TODELLA tyylikäs ja kaksi isoa terassia on ihan LUXusta! Me oltiin vaan ihan palikoita kun ei meinattu löytää koko sisäänkäyntiä, sahattiin siellä Kampin keskuksessa hissillä suunnilleen edestakaisin :)

Sieltä sitten ysin jälkeen Kauppatorin suuntaan. Väkeä oli valtavasti, helikopterit pörräsi ja olo ihan epätodellinen että ollaanko sitä tosiaan Suomessa...ehdittiin paikalle kun Lordi soitti ""Would you love a monsterman"" ja seuraavaksi ""Hard rock hallelujah"":n.
Mies nosti mut hartioilleen kun en olisi nähnyt yhtään mitään ja sieltä näin valtavan siniristilippujen meren ja pojat lavalla. Ihmismassa hurrasi ja lauloi mukana ja se oli IHANAA!
Ilotulitus vielä päätteeksi kruunasi esityksen.

Äkkiä vaan sitten kohti bussipysäkkejä. No, kotiin pääsy ei ollutkaan mikään pala kakkua vaan täpötäydet bussit ajoivat pysähtymättä ohi. Lopulta mahduttiin sellaiseen joka tulee suht koht lähelle kotia ja sillä sitten päästiin.
Kyllä kannatti käydä!

Nyt sitten vähän enttententten että lähdenkö illalla hyvän ystäväni luokse ja ehkä kaupungille parille drinksulle vai jäänkö kotiin miehen kainaloon leffoja katselemaan. Riippuu tietysti siitä saako miekkonen myös seuraa jos päätän lähteä. Kumpikin vaihtoehto tuntuu tosi kivalta, joten nähtäväksi jää. Saahan sitä sitten huomenna vielä löhöillä.

Oikein mukavaa viikonloppua naiset!!

Päivää. Tämä päivä on mennyt ihan harakoille. Kävin eilen laitattamassa ne kynnet (ihanat, niin luonnollisen näköiset!) ja sitten kaverilla ottamassa pari. Käytiin myös torilla päin. Mä en vaan tykkää sellaisesta ryysiksestä, joten en halunnut lähelle. Lordia katsottiin yksi biisi, sitten pois. Eli mulla ei tosiaan samanlainen ""hehkutus"" -fiiliset kuin Keijukaisella :) Illalla sitten sukanpyörittäjä tuli vielä kylään ja yö meni henkeviä jutellessa. Aamulla ei päästy millään sängystä ylös, noustiin klo 14.30. Sit kävin vähän töissä ja tulin vielä himaan jatkamaan etänä.. Pitkään nukkumisesta huolimatta silmät ovat vieläkin ihan ristissä.

Suvi, voihan se olla, että jotain oli tekeillä, mutta onhan Lugeissa aitoa keltarauhashormonia, jotka pidentää luteaalivaihetta. Eli siksi se kierto voi myös venyä. Nyt ei sitten muuta kuin uutta matoa koukkuun :)

Iltoja!
Höh, kaikilla muilla on jotain menoa, vaan ei mulla. Yritin kysellä mieheltä, mitä tehtäis ja se vaan murisi, ettei halua seuraa! No, ei sitten! Istutaan kotona ja homehdutaan... :( Joskus on sellainen fiilis, et menojalkaa vipattais. Ei siis ollenkaan alkoholin pariin, vaan muuten jotakin kivaa!

Kastis, mulla on tuo luteaalivaihe ollut muulloinkin suhteellisen pitkä. Olen vain sitä aiemminkin ihmetellyt, että mistä johtuu. Mulla ei siis todellakaan pidä paikkaansa väite, että menkat alkavat 14 vrk oviksesta.

Kiristääkö muilla hermoja nuo Clomit? Mä en tiedä johtuuko niistä vai onko vain jotain yleistä vitutusta, mutta on vähän sellainen ""hankala"" olo. Tänään vasta eka Clomipäivä, joten ei ole helpot ajat tiedossa!? Huomasin viime kierrossakin, että hermot olivat jotenkin kireämmät kuin yleensä. (jos se nyt voi olla mahdollista) ;)

Lisäksi stressiä lisää yks tyyppi töissä. Ei ole onneksi varsinaisesti työkaveri, mutta joudun hänen kanssaan hommia tekemään välillä ja sitä kestää nyt näillä näkymin syksyyn asti. Se ääliö oli taas aivan tosi ääliö perjantaina ja mä mietin sitä vieläkin. Ihanaa kun jotkut osaavat pilata jopa toisten viikonlopun tökeröillä kommenteillaan. Kyseessä on sellainen ilmeisestikin vaihdevuosista kärsivä pirttihirmu tai sitten muuten vain jonkin sortin diktaattori! Ja kun vastassa on tällainen lapsettomuudesta kärsivä hormonihyrrä, ei siitä hyvää voi seurata!

Huoh, jospa jätän nyt tämän purinan ja siirryn vaikka purisemaan miehelle taas seuraavaksi! ;) Oikein rattoisaa lauantain jatkoa!

Suvi, mulla oli ekassa clomikierrossa kaikki ihan mustaa (mieli totaali maassa) ja tokassa olin koko ajan ihan v*ttuuntunut - eli tuttu tunne. Niin ja mulla toi luteaalivaihe on usein 13-14 vrk, enemmänkin ehkä toi 13 vrk, eli kyllä se voi vaihdella..

Ja kyllä mä tiedän ton tunteen, että huvittaisi tehdä jotain mikä ei välttämättä siis liity baariin/viinaan. Me tehtiin aikoinaan paljon kaikkea (ja nytkin siis teen kavereiden kanssa), esim. leffa (joko ulos tai vuokrattiin), syötiin hyvin (käytiin ehkä ulkona syömässä), käytiin kavereilla, pyydettiin kavereita kylään, käytiin keilaamassa (siis ihan hupimielessä), käytiin pelaamassa bilistä, kuunneltiin musaa ja puhuttiin henkeviä jne. Eli olishan sitä paljon kaikkea tekemistä.. Mutta eihän esim. mulla ole tänään mitään erikoista menoa. Just tulin suihkusta ja nyt ihmettelen elämää. Voi olla, että istun illan himassa (rauhaa, jes!), tai sitten saan seuraa. Huomenna yritän joka tapauksessa töihin, eli ihan rauhallinen ilta täälläkin tiedossa.

Mullakin oli töissä tollainen pirttihirmu, joka aina onnistui ärsyttämään, mutta nyt siis selvisi, että hänellä on syöpä, joten kireydelle löytyi jonkinlainen ""syy"". Mutta silti, eihän sitä jurinaa ollut kiva kuunnella.

Tuutko Kastis sitten käymään kylässä, jos sullakaan ei ole mitään erityistä??? :))

Meillä siis mies on nyt jotenkin saamattoman oloinen. Ei siis halua kavereita, eikä mennä mihinkään, joten ei sitten tehdä mitään. Voishan sitä tietysti yksinkin mennä, mutta kun ei se sitten oikein nappaa. Paita-pepputyyppejä kun ollaan. Kyllähän mä olen käynyt teatterissa ja konserteissa ihan ilman miestäkin, mutta sitten on ollut joku kaveri mukana. Mutta jospa lähtisin vaikka kohta käymään lenkillä niin josko sitä elämä virkistyis! Ja jos mun elämäni vielä tästä entisestään synkkenee noista lääkkeistä, en taida kyllä niitä kovin pitkään käytellä. Aika tylsää, jos tämä nyt on sivuvaikutusta...

Suvi, kiitos vaan ""kutsusta"". Silmät sen verran ristissä, että paras ehkä pysyä pois ratista. Eikä sitä vielä voi ihan varmaksi sanoa, tuleeko lähdettyä kylään tai tuleeko mulle vieras..

Mulla toi clomeista johtunut v*tutus ei kestänyt kauaa (ehkä just sen käyttöajan), joten ehkä sen kestää, kun tietää mistä se johtuu. Ei siis heti kirvestä kaivoon.

Onhan se yksin lähteminen vähän tylsempää, varsinkin jos on paita-peppu pariskunta. Me kun oltiin aika itsenäisiä, ihan johtuen miehen ammatistakin, niin totuin menemään yksin tai muussa seurassa. Olisin saanut muuten istua aika paljon yksin himassa, jos olisin aina odottanut miestä mukaan.. No joo, olutta ja menyttä.

Olishan se vaan aika hauska ajatusleikki, että pöräyttäisit pihaan ja tulisit istumaan meille iltaa! :)

En mä nyt päässyt vieläkään sinne lenkille, joten nyt kyllä vissiin täytyis lähteä, jospa se v***tus häiviäis sinne matkalle? Mulla on varmaan sellainen yleinen itutus, joten kai musta vaan tulee pikkuhiljaa äkäinen vanha kääkkä. Ajan kohta luudalla kaikki lapset tontilta, jos tänne eksyvät! :(

No, ehkä tämä elämä vielä joskus iloksikin muuntautuu tai sitten alkaa vain loputon alamäki joka asian suhteen. Ärsyttää tuo mieskin just nyt yli kaiken. Ei välillä puhu, eikä pukahda ja sitten vaan ollaan ja mökötetään... Olenpas mä nyt tosi iloisella päällä. Jospa lähden nyt oikeasti sinne lenkille ja palailen vaikka vähän myöhemmin, jos olis vähän iloisemmat tunnelmat???

Pysyhän Kastis linjoilla vielä illan mittaan, jos ei sulle menoa ilmaannu!

Taisi Kastis kadota lauantai-illan viettoon? Nyt on lenkillä ja saunassa käyty, mutta jotenkin on vaan surkea olo. Jospa tästä lähtis unten maille, niin ehkä huomenna on päivä uus???

Ei lähtenyt. Olen ihan himassa. Aion lukea kirjaa ja syödä hyvällä omalla tunnolla laivalta tuotuja karkkeja ;) Sukanpyörittäjä viettää myös koti-iltaa.

Jos ei lenkki ja sauna auta, niin sitten mulle ainakin usein auttaa hyvä seksi tai ihan vaan kainalossa olo. Ja jos ei nekään auta, niin sitten mulle usein auttaa uni. Huomenna on tosiaan päivä uusi ja jos vielä sattuisi aurinkokin näkymään (niin kuin tänään - harmiteltiin muuten, ettei tajuttu heti aamupäivästä nousta ja lähteä mopolenkille, kun keli kuitenkin olisi ollut ""riittävä""), niin mieli voi oikeasti olla parempi. Ja jos ei ole, niin muista, että se johtuu varmaan clomeista eikä kestä enää onneksi montaa päivää. Lopputulos tosta kärsimyksestä voi olla kuitenkin ihan hyvä, joten nyt ei kannata luovuttaa vaan kannattaa yrittää kestää! Tsemppiä.

Ja jos mies tuntuu mörrikältä, niin ei se miestenkään elämä (varsinkaan sielun- sellainen) ole mitenkään helppoa. Miehillä kun on usein vaan se paha tapa, etteivät juuri puhu mitään, eikä me naiset osata sitten oikein arvata, että mistä on kyse.. Mutta eiköhän se elämä siitä suttaannu. Ja sit kun alkaa miettimään asioita vähän laajemalla skaalalla, niin sitä huomaa, että ""hei, asiathan ovat oikeasti ihan hyvin, ei hätää, kaikki järjestyy"". Mustia päiviä tulee välillä kaikille, mutta jos taas lähipäivinä helpottaa, niin kyllä sen kestää.

Olithan sinä vielä maisemissa! Kiva juttu! Minäkin googlettelin tietokoneasioita, kun en niistä oikein ymmärrä ja pitäisi kyllä enemmän... Juu, mies on vähän mörrikkä, tai ehkä se olen enemmän minä. Yrittihän tuo saunassa jotakin lepyttelyä, mutta mua ei nyt nappaa.

Se on muutenkin sellainen, ettei oikein osaa lohduttaa, jos paha mieli on. Itse pitää tunkea sinne kainaloon, jos päästä haluaa. On siinä mielessä vähän huono naisten kanssa. ;) Ja tuo seksi ei nyt oikein tule kysymykseen, kun valuttaa, valuttaa.

Mä en ole vieläkään päässyt sinne kirjastoon asti hakemaan lukemista, ehkäpä jo ensi viikolla? Musta on tullut jotenkin entistäkin saamattomampi, tosin tänään kyllä leivoin kuten viime viikonloppunakin. Eivät vain oikein meinaa onnistua... Sitten tulee sellainen fiilis, että hitto kaipa se on parempi ettei lapsia olekaan, kun on tällainen avuton talousihminenkin vielä kaiken muun lisäksi. Kylläpäs mun elämäni nyt onkin mustaa... ;)

Äh, älä ota kaikkea noin raskaasti. Kyllä se aurinko vielä paistaa, usko pois. Eikä sitä aina tarvitse saada jotain aikaiseksi, kyllä sitä voi vaan ollakin - ja nauttia siitä, hyvällä omallatunnolla. Mä olen aika paljon jo oppinutkin vain olemaan ja nauttimaan :) Helpottaa kummasti. Eipä silti, onhan niitä heikkoja päiviä täälläkin, tietysti.

Mä olen siinä suhteessa vähän rekkamies eli voin vetää kelillä kuin kelillä (siis menkkojenkin aikaan) - jos oikein himottaa.

Nyt taidan mennä hampupesulle ja lukemaan ja huomenna taas reippaana töihin. Kaveri on lähellä mun työpaikkaa töissä ja menee myös huomenna tekemään ylitöitä, joten käydään yhteisellä lounaalla. Sekin on hubaa ;)

Nyt musta kyllä taisi saada vähän liian reippaan kuvan. Mä osaan todella vähän liiankin hyvin vain olla. Siksi pitää välillä potkia itsensä tekemään noita perinteisiä naisten töitä, kun se vaan kuuluu asiaan. Hmm, miksiköhän sitä noihin kaavoihin niin väkisin yrittää mahtuakin?

Vai rekkamies! :) Mä olin myös nuorempana ja edellisessä suhteessa, mutta en tiedä mikä on tullut, mutta nykyään ei huvita. Ehkä mieskään ei ole siihen niin intona ja meillähän nyt ei ole niin aktiivista muutenkaan, paitsi nyt välillä ihan pakosti! ;) Kummasti sitä on muuttunut 20-v ajoista, vanhuus ilmeisesti??

Mutta nyt minäkin toivottelen hyvää yötä ja Kastikselle sitten huomiselle hyvää työpäivää. Itse vietän sunnuntaivapaani kyllä ihan mielelläni vapaana ja kyllä olen sen ansainnutkin. Ja nyt odottelemaan sitä parempaa huomispäivää!

Tsaude! Suvi ja Kastis olleet eilen linjoilla :)
Meillä ratkesi se eilinen ilta siten että loppujen lopuksi lähdettiin miehen kanssa yhdessä radalle. Oli hauskaa ja kolmen maissa tultiin kotiin. Yllätys ylläys, baarissa soi kerran ""Hard rock hallelujah"" :D
Oli vanhoja tuttuja sekä sisko miehineen.
Olokin on nyt ihan hyvä, maltti säilyi eilen alkon otossa. Kohta lähdetään kauppaan hakemaan pizzaa ja jädeä ja pidetään ihan toistemme-kainalossa-löhöily-päivä ja katsellaan leffoja. Ulkonakin on niin kylmä (kävin kastelemassa kukat terassilla) ettei kävelemään tee mieli. Ei se kesä nyt meinaa tulla oikein millään...

Mä tässä pohdin että mulla se clomi-seurantaultra menee kyllä aikaisintaan juhannusviikolle joten realistisesti ""pääsen"" sitten syömään niitä clomeja vasta elokuussa. Ellei sitten jotkut yksityiset lääkäriasemat ole auki myös kesällä, tietääkö joku? Samahan se missä ultrataan, hinta vaan on tietysti kalliimpi, eikö vain?
Elättelen toivoa että menkat alkais viikon päästä. Loppukierron oireita on jo ainakin eli palelee ja kaikki tuoksut tuntuu voimakkaina. Olen jo ajat sitten lakannut pitämästä näitä raskausoireina ;)

No, lystiä sunnuntaita kaikille!

Tervehdys töistä.
Keijukainen, ihan varmasti lääkäriasemia on kesällä auki. Kyllähän Femedassakin varmasti joku on koko ajan töissä ja ultraaja on sinänsä ihan sama - kunhan erottaa follikkelin. Ei siis huolta sen suhteen :)

Iltaa!
Onpas ollut tänään hiljaista täällä. Mäkin aikaisin koneen vasta nyt, pitää pitää vähän jotain rajaa netissä pyörimisessäkin.

Siis ihania noi Clomit. Mä ihmettelin viime kierrossa kun hiukset alkoivat lähteä päästä. Nyt sitten vasta luin, että myös se voi olla sivuvaikutus Clomeista. Ja vaikka eilen otin aamulla sen ekan tabletin, alkoi välittömästi hiotus, kun pääsi sänkyyn pitkäkseni. Samaa ihanuutta odotan taas kohta kun pitäis nukkumaan käydä. Heinäkuun helteillä en kyllä niitä suostu napsimaan, kun on muutenkin hiki yöllä. Mulla siis on ilmeisesti lähes kaikki sivuvaikutukset, jotka niistä voi tulla. Kivaa! :(

Ens viikolla pitäis tulla koetulokset ja sit pistetään simpat purkkiin samantien. Meillä ohje oli, että 2-4 päivää pidättymistä, mutta korkeintaan 7 vrk. Täytyy vissiin huomenissa yrittää tehdä ""tyhjennys"", jos noi menkat nyt pikkuhiljaa loppuis. Seuraavalla viikolla ei viitsisi purkkiin tyhjentää, kun on ovisajat käsillä, joten olis hyvä saada ens viikolla purkitus tehtyä.

PQ Keijulle, vaikka et oireisiin uskokaan! Mikä kp sulla on menossa? Missä Tiitu? Mikä tilanne? Ja Sandeman kai tulee vasta huomenna kertomaan kuis on käynyt!

Huomenta ihanaiset!

Maanantai, aina yhtä ikävä päivä käynnissä..hohhoi, jos joskus tarpeeksi rikastun niin lopetan työt ainakin vuodeksi..

Lähdettiin perjantaina mökille veneellä, pe ilta ja lauantai oli tosi ihanaa, ja sitten mies veti herneen nenään jostain ja riideltiin sunnuntaihin..kiva..vieläkin vähän paska fiilis vaikka sovittiinkin eilen. Kyllähän sitä kaikki joskus vetää pultit jostain mutta ärsyttää se ettei mies pääse millään yli siitä vaan jaksaa tosiaan vaikka koko päivän jatkaa. Ja mä olisin vaan halunnut rauhallista viikonloppua ennen häitä. No, whatever, aina ei saa mitä tilaa =(

Joka tapauksessa uusi viikko uudet kujeet, viimeinen viikko vanhalla nimellä, pitäis varmaan käydä pomoa infoamassa tänään että josko sais e-mailit ja muut muutetuksi piakkoin. On se kummaa että ensi viikolla pitäis ihan yhtäkkiä vastata puhelimeen eri nimellä..en ole ehtinyt orientoitua yhtään moiseen.

Tänään on morsiuspuvun sovitus iltapäivällä, toivottavasti näyttää vielä yhtä hyvältä kuin pari kk sitten..

Tämä viikko siis multa pelkkää hääläppää, joten varautukaa pahimpaan tytöt! =)

Muutoin ei mitään uutta, pp6 on kehissä, ja peruspessimismi valloillaan.

Huomenta! Äääh maanantai. Ihana piiitkä viikonloppu takana, tuli tehtyä pihatöitä oikein urakalla, olen haaveillut jo pitkään japanilaistyyppisestä puutarhasta ja nyt se toteutettiin:) Kasvit on jo istutettu, vielä pientä hiomista , koristekivien laittoa ja muuta.

).( kp 36, nega testattu perjantaina, jolloin myös lopetin luget. On se PRKL. Siis että taas saa odotella menkkoja. Alkaisivat siis jo!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Huomenia! Kyllä oli kiva pitkä viikonvaihde täälläkin. Tuli harrastettua kulttuuria, syötyä hyvin ja rentouduttua kunnolla. Paitsi että kp 2 mennään, PRKL. Soitin progetuloksen, se oli 61! Eli kyllä on munis irronnut ja kunnolla. Mutta ei kun ei.

Pahoittelut Tiitulle negasta. Jännittävää viikkoa Katalle! Mutta missä on Sandeman, huhuu?

Huomenta!

Pahoittelut Hertalle ja Tiitulle, eipä näköjään saatu tänä keväänä joukkoryntäystä plussapuolelle. Sandemanin tilannetta odotellaan...

Kata, meillä vähän sama tilanne. Oltiin merellä vkonloppu ja mä olin vähän kireä, niin kuin jo useamman viikon. Johtuuko sitten tästä EDELLEEN JATKUVASTA vuodosta ja jostain muusta stressistä, mutta olen aika kireä koko ajan. Miehen pitäisi tietää tilanne ja olenkin pyytänyt, että jaksaisi nyt normaalia enemmän kuunnella mun äksyilyä. Eipä jaksanut ja sai raivarit eilen. Rantauduttiin kiukussa ja sillä tiellä edelleen, ei ole sopua näkyvissä. Ei laittanut illalla lämmitystä päälle ja mä sain lähteä aamulla töihin ilman suihkua, kun en osaa laittaa sitä itse päälle...

Vuoto tosiaan jatkuu nyt yli kolmatta viikkoa ja mieli on aika maassa. Ke on seurantaultra, että aloitetaanko pistokset. Lääkkeet syöty, mutta eipä tunnu auttavan.

Mukavaa viikkoa kaikille, palaillaan taas!!!
Suruu...???