Tahkoojat 131

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katalle tsemppiä täältäkin ja jakautuvia ja kiinnittyviä alkioita!!!

Huomenlahjasta: mun mies ei perusta helyistä, hyvä kun vihkisormusta käyttää. Siksipä ostin nyt synttäri-ja huomenlahjaksi kameran. Tai siis huomenlahjaksi ei pitänyt sopimuksen mukaan ostaa mitään mutta mies oli mennyt ostamaan mulle timanttikorvikset ja sen jälkeen on ""pottuillut "" oman lahjansa perään. Kalevala-korulla on jotain ihan jees miesten kaulakoruja jos sellaiset kelpaa.

).( Edelleen odottelukannalla.

Ja siis kai se Ricky on paree kun Jartsa, kummastakaan en välitä. Musiikki menettelee. Ja siitä Metallican Viron keikasta: varmaan sinne saa lippuja mutta matkat ja hotellit on ihan toinen juttu. Kaveri oli kuukausi sitten tehnyt kartoitusta ja saanut about vikat hotellihuoneet ???

Vielä pika-vastaus Hertalle: viikon verran meni proge-vastauksissa, kävin viime ke ja tänään soitteli tuloksia. Rohkeesti vaan soittelet sinne, onhan se tärkeetä infoa!

Keijukainen.. Pöh, miten kurjia ultra-kuulumisia. Ja että vielä kaupan päälle urpo lääkäri. Varmaan se sama, jonka kanssa mulla ei oikein synkannut. En mä osaa sanoa mitään, miksei munikset jatka kasvua vaan kuihtuvat. Mutta onhan se täysin mahdollista, kaipa sitten vaan joku hormoni puuttuu. Ja jos ovis olisi tapahtunut jokin aika sitten, niin kyllä munasarjoissa olisi näkynyt lytistynyt keltarauhanen. Ihan tarkkaa tietoa mulla ei siitä ole, että kuinka kauan se näkyy, mutta jonkin aikaa kuitenkin.. Arvioisin, että n. viikon. Sullahan kuitenkin otetaan se proge nyt (luinko ja muistanko oikein?), joten sillähän se asia varmistuu.

Jos nyt haluaa matemaattisesti miettiä (vaikka eihän se aina pidä paikkaansa), niin mikä kp sulla olikaan minkä kokoiset follikkelit?

Onnea Katalla pas:iin! Ja PQ vieläkin Sandeman ja Tiitu! Keijukainen; olipas outo juttu. Miten ne munikset voi sillä tavalla kadota? Nyt on sitten yksi Clomi-immeinen lisää porukassa! Hyvä juttu! Eiköhän niitä tuloksia ala kohta satelemaan! :)

Täällä edelleen odotellaan menkkoja alkavaksi. Onpa tylsää, kun tuo kierto on suhteellisen pitkä. Pahus vain kun siihen asiaan, kuten ei raskautumiseenkaan voi oikein mitenkään vaikuttaa. Tämä seuraava kierto menee muuten aika samoihin, kun viime vuonna, jossa raskauduin. Juhannuksen allahan mä plussasin. Toivottavasti olis yhtä hyvä tuuri tänäkin vuonna!

Jee, enää huominen töitä ja sitten pääsee rentoutumaan ihan kunnolla. ;)

Terve!

Siirto takana, ja ei nyt ihan huippuhyvät fiilikset ole. Kaksi ensimmäistä sulatettua ei selvinnut ja seuraavat kaksi selvisivät mutta olivat kutistuneet puoleen?! Eli vaikka olivat 8-soluisia pakkasen mennessä niin nyt enää 4-soluisia..ilmeisesti sellaista voi tapahtua, eikä se tarkoita välttämättä ettei ne lähtisi siitä kasvamaan, mutta ne on heikompilaatuisia kai sitten. Mutta luonto on kai sellainen ettei sitä tiedä ikinä mikä alkio lähtee, joten ei kai pitäisi murehtia. Tuli vaan sellanen v*tutus hetkeksi että miksi aina jotain..

Kata, ymmärrän kyllä fiilikset. Aina jos on jotain häikkää joka ei periaatteessa vaikuttaiskaan niin paljon niin kyllähän se potuttaa ja heikentää mahdollisuuksia. Toivotaan kuitenkin parasta...

Kastehelmi, mulla oli siis kp11 2 follikkelia kumpikin 12 mm. Joten oishan niiden pitänyt kasvaa. Teoriassa on kai minimaalinen mahdollisuus että ovis olis ollut la tai su, eli irtoaminen olis tapahtunut 20 tai 22mm jos ne kasvaa pari milliä päivässä. Ja urpo lääkäri ei vaan nähnyt koko keltarauhasta. No, proge otetaan varmuuden vuoksi pe joten sillähän se tosiaan selviää. En millään jaksa uskoa että ovis olis tapahtunut ja sama se, viikonloppuna ei ollut edes toimintaa vaan silkkaa bailausta :)
Pistän nyt toiveet clomeihin ja pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä että saan sen kontrolliultran. Tietty jos kierto venyy niin sitten se sopiva kiertopäivä osuu mun tuurilla juhannukseen ja sittenhän alkaa jo kesätauko. Great!

Kaikilla on nyt vähän huonoa tuuria mutta koetetaan jaksaa. Jospa se kesäkin sieltä pikkuhiljaa tulisi.. :)

Tuun sitten huomenna kurkkimaan Sandemanin tilanteen. Ja onhan meillä jännääjiä, Tiitu ja Hertta! Eikös vaan?

Meinaatteko mennä katsomaan Lordia perjantaina torille?
Mie en, lauantaina tanssiharkat aamuvarhain ja sitten näytös...

Kiitos kutsusta Tiitu. Kylläpä se taisi Sandemankin joskus aikoinaan samaisen kutsun minulle esittää, mutta silloin yritys oli vasta alussa, enkä sen puolesta oikein tuntunut sopivani joukkoon. Taidan tälläkin kertaa kuitenkin pysyä ihan vaan taustalla kun en millään pystyisi niin aktiiviseen kirjoitteluun kuin mitä te täällä pyöritätte ja luulen, että saattaisi käydä niin kuin useiden teidän uusien ""jäsenten"" kanssa on jo käynyt, eli kirjoittelu saattaisi hiipua lopulta kokonaan. Eli taustalla seurailen edelleen! :) Kiitos kuitenkin.

Huomenta!

Täällä töissä on hiljaista kun jengi sairaana tai muuten vain poissa, ei edes aamukahviseuraa ole, joten juon kahviní teidän seurassanne =)

Ihan perjantaifiilis kun huomenna on vapaata, ilma on vaan ihan karsea. Tänään mies on kakkospolttareissaan (eri porukan järjestämät) ja minä lähden vähän tuulettumaan illalla myös. On tullut käytyä kyllä kohtuullisen paljon baareissa mutta en jaksa laskea, jos on hauskaa niin mikä ettei! Röökin aion passata tän siirroon jälkeen, mutta muuten aion nauttia drinksuista niin kuin normaalistikin testiin saakka.

Vieläkin vähän ottaa päähän tää mun alkiorukkien kohtalo, kunpa ne nyt olis saanut jostain energiaa jatkaa kasvua. Periaatteessa alkio ei vahingoitu jos siitä esim. poistetaan soluja, mutta huolestuttaa että jos ne on kärsineet sulatuksesta niin paljon niin lähteekö ne enää jakautumaan uudestaan. Mutta sitähän ei voi tietää. Viimeksi siirrettiin tosi hyvä alkio tuoresiirrossa eikä mitään tulosta. Nyt on enää neljä pakkasessa, ja seuraava yritys saa sitten olla vasta elokuussa jos nää ei lähde.

Sateista huomenta!

Tänä aamuna testattu nega, joten se siitä sitten. kp 28/26-29, menkkoja odottelen sitten tälle päivälle tai huomiselle. Minusta näissä mun kierroissa ei ole kyllä mitään kadehtimista, vaikka säännölliset onkin, kun tulosta ei tule!! Kele! No onneksi on kuitenkin seuraavat palikat tiedossa, clomeilla mennään eteenpäin ja toivottavasti päästään inssiin vielä ennen juhannusta!

Katalle piinisPQ! Uskotaan että ne kaverit lähtee jakautumaan uudelleen!

Pitäisi lähteä ajelemaan maalle tänään, arvatkaa kuinka paljon kiinnostaa kun tuolla on tuollainen ilma? Tosi jees, varmaan monet on menossa mökeilleen, hyvähän siellä on sisällä istua ja polttaa takkaa. Me vielä ryydytään asuntovaunussa:-((.

Huomenta!

Pahoittelut Suville ja Sandemanille, tiukassa ovat, pää pystyyn kuitenkin!! V***tuksen jälkeen katse seuraavaan kiertoon!

Katalle niin paljon PQ, ettei tila riitä kirjoittaa!!!!!! Senkus juopottelet ihan rauhassa, niin mun pasissa raskaaksi tullut ystäväkin teki. Aiemmin oli hyssytellyt ja lepäillyt ja plussakierrossa oli vetänyt naamarit firman juhlissa. Voi paksusti tällä hetkellä :) Tosi hyvä myös se, että sä voit keskittyä niihin häihin, eikä tarvii tulkita oireita 24/7.

Mä kävin sitten eilen tyksissä, kun vuoto ja kivut vaan jatkuu. Veri- ja virtsakokeissa ei selvinnyt niin mitään, mutta lääkärin mielestä vuoto oli ""pahan näköistä"". Yritin kertoa, että mun vuoto näyttää melkein aina tuolta... anyway, sain 2 antibioottia varmuuden vuoksi ja käyn vielä piikityksen aloituspvnä ultrassa tarkistuksessa. Lääkäri oli aika toiveikas, eli mahdollisuus jatkaa on kuitenkin olemassa.

Toisessa antibiootissa on jotain antabuksen tapaista ainetta, joten viinaa ei saa ottaa yhtään. Hyvä, mulla on tänään firman kevätjuhlat, huomenna äidin 50:set ja vkonloppuna lähdetään ekaa kertaa merelle, mutta mä en sitten maista pisaraakaan!!! Okei, ei juominen ole mulle mitenkään tärkeää, mutta haluisin kovasti juoda edes yhden. Mulla on ollut kerran aiemmin vastaava kuuri, en muista mihin. Kyselin apteekista enkö voisi edes puolikasta juoda, tai äidin kunniaksi vähän kuoharia, mutta ei todella suositellut pisaraakaan. Hitto, niin mun tuuria :( Murphyn laki on, että mä kärsin tän kuurin ja hoitoa ei voida tehdä kuitenkaan!

En mä ole juurikaan pottuuntunut siitä negasta, olihan se jo arvattavissa kahden vuoden kokemuksella:-(. Onneksi en ladannut mitään megatoiveita niihin clomeihin kun näyttää vika olevan muualla kuin ovuloinnissa:-(. Mutta en oikein tiedä miten muuten voisin itse aktiivisesti avustaa tätä projektia, kun lopetin sen röökinpolton, lapassa on käyty ja muuten kropan pitäisi olla ok, ei ylipainoa eikä muita sairauksia. Paitsi se keleen endo:-((. Viininjuomista en ajatellut lopettaa kun se on mun ainoa (hekoheko) lohtu tällä hetkellä. (Katsotaan tuleeko moraalisaarnaa)

Noh, kuviot on selvät ja niillä edetään kunhan nyt alkaisivat...

Sateista huomenta. Uhhuh, sentään tätä säätä. Ja vielä kylmempää kuulemma luvassa viikonlopuksi.

Sandemanille isopit! Jatko kuitenkin selvillä.

Gissa, ihan hyvä tietysti että otetaan varman päälle jos sulla joku tulehdus on. Mä oon syönyt tota samaa antibioottia, ainakin veikkaisin näin, se on anaerobisten bakteerien aiheuttamaan tulehdukseen. Sait ilmeisesti saman setin kuin minäkin eli antibiootit aerobisten ja anaerobisten bakteerien nitistämiseen.
Sen toisen kanssa ei tosiaan suositella pisaraakaan, voi tulla TODELLA huono olo. Itse ratkaisin asian silloisissa äidin 60v. juhlissa niin että kostutin huulia miehen lasissa kun otettiin skumppaa ja punkkua ruuan kera. Onhan se tylsää...mutta kun sen viinin maunkin sai suuhun niin olipa mukavaa :))

Mulla siis toi tilanne oli lapan jälkeen. Jälkikäteen oon miettinyt mahdollista alkuraskauden km:ää. Kiertohan mulla oli ekan kerran huisit 37pv ja sen jälkeen menkat ihan sekaisin. Jos ne ei lapasta mee sekaisin niin km:stä varmaankin voi mennä?
Olisko sulla mahdollisesti Gissa sama tilanne? Testasitko ennen menkkoja?

Sandeman, ei varmaan asuntovaunuelämä näillä säillä innosta. Toivottavasti siellä Savossa aurinko pilkahtelisi :)

Ihanaa kun huomenna on VAPAAPÄIVÄ!
Tänään mennään miehen kanssa katsomaan MI III, ei kauheesti mua nappaa mutta lähden seuraksi...kiva kuitenkin päästä leffaan piiitkästä aikaa.

Huomenet! Äh Sandeman, pahoittelut negasta. No, eka clomikierto vasta takana ja panokset kovenee, vai mitä?

Gissa, tylsää, ettei saa edes sitä yhtä onnittelumaljaa ottaa. Kait se on vaan sitten lääkärin määräystä noudatettava.

Katalle peukut pystyssä! Luonto on välillä ihmeellinen, joten ei kannata vielä luopua toivosta.

).( KP 31, tilanne ennallaan, siis hirveitä menkkajuilintoja, mutta luget ilmeisesti pitävät vuodon poissa. Olen varma, että Suvia ja Sandemania tässä seurataan, ei kahta ilman kolmatta näinkään päin, eiks je?

Kiitos tsempeistä tytöt!

Sandeman, isopit silti, on se kumma mikä näitä meidän kroppia vaivaa..

Ja Gissa, sullapa on tosiaan vähän heikompi tuuri ton lääkityksen kanssa.. mulle on tullut vähän alkkis olo kun käytän menkkojen jälkeen yhden Flagyl-puikon aina estämään tulehduksia tms, kun tulee herkästi kaikenmoisia kutina ym. oireita, ja sillä on myös antabus-vaikutus. No onpa ollut välillä vaikea löytää edes sitä yhtä päivää kun ei ota yhtään olutta...=)

Nyt pitäisi ehkä välillä tehdä töitä kun oon juorunnut koko aamun puhelimessa!

Hih toiset juoruaa puhelimessa ja minä olen surffannut työpaikkailmoituksia! Ihan sopivaa ei osunut kohdalle ja toisilla oli niin pirun monimutkaiset hakemussivut etten jaksanut käyttää energiaa niiden täyttämiseen. Eivät tiedäkkään mitä menettivät (mun mahtavan kokemuksen) kun sivut eivät toimineet....jonkinlaista käyttäjäystävällisyyttä pitäisi noidenkin firmojen harrastaa!!

Jos vaikka tulisi vauvauutisia keski-suomesta niin voisi siirtyä sieltä asuntovaunusta kotopuoleen juhlistamaan uutta sukulaista:-). Vielä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään. Skidi on myöhässä kuten isänsäkin, armas veljeni, aina:-)).

Keiju, mä tosiaan epäilin sitä km:a, kun en muutakaan selitystä tähän ole löytänyt. Eilisissä kokeissa näytti kuitenkin negaa, en sitten tiedä miten nopeasti se häviää, oisko näkynyt vaikka viikko sitten.

Niin, olen muuten ollut ilman tupakkaa 2 vkoa ja 2 pv!!!! Ajattelin, että tulee jännät paikat, kun juon nyt juhlissa, mutta enpä juokaan, niin ei tarvitse jännittää. Siis sitä, että kestänkö ilman tupakkaa alkoholin kanssa...
Aika hyvin kuitenkin näin 16,5 vuoden tupakoinnin jälkeen :)

Gissa, hinoa! Arvatkaa hyppäskö mulla sydän kurkkuun kun luin pikaisesti Sandemanin mielettömät tuuletukset Gissalle: ajattelin jo että on tullut joku ylläriplussa :-)

Hertta: Uusimmassa Matkaopas-lehdessä on juttu Mauritiuksesta, kun kyselit niistä paratiisisaarista.

Työt ei kiinnosta pätkääkään kyllä...katse on jo huomisessa vapaapäivässä. Olis ollut ihanaa mennä piknikille mutta nyt täytyy tyytyä olemaan sisätiloissa.

Ei nappaa työt täälläkään, taidankin lähteä piiiitkän viikonlopun viettoon...

Gissalle onnittelut tupakoimattomuudesta, hieno saavutus:)

Mukavaa pyhää ja loppuviikkoa kaikille! Tulen kyllä kotikoneelta ""eetteriin"" jossain vaiheessa...

Mukavaa helatorstaita minunkin puolestani! Olen yksi niistä onnekkaista jotka saavat olla perjantaina töissä *irvistää*
joten täällä ollaan, on varmaan ihan dead päivä!

Perjantaiksi tuli kutsu Luxiin klo 20, pitäisiköhän mennä kurkkaamaan paikka...Katahan on tainnut käydä siellä useampaan otteeseen, muistan kun pukeutumiskoodista oli puhe?
Mies väitti että kauluspaidallakin tarjoavat narikasta kravattia ja pikkutakkia, pitääköhän paikkansa..?
Ehkä sieltä sitten Lordin bileisiin...hehee! No, en jaksa niitä ihmismassoja joten katson mieluummin telkkarista.

Hinoa gissa! Pitäis varmaan seurata sun esimerkkiäsi! Töissä vaan on ihan järkyttävää, joten en millään pysty olemaan ilman hermosauhuja. :( Pitäis taas vaan yrittää.

Sandemanille isopit negasta! Tiitua vielä jännätään sitten! Lopetatko sä Luget vasta kun vuoto alkaa vai käskettiinkö testaamaan? Mikäs se sun annostus olikaan niissä Lugeissa?

Harmitus Katalle! Toivotaan kuitenkin, että siirto onnistui! PQ!

Kp 32/29-31, eikä vuotoa edelleenkään! Tosi kiva, nyt tais mennä kierrotkin ihan persiilleen noiden lääkityksien takia. No, eiköhän ne sieltä lähipäivinä ala. Hope so!

Oikein rattoisaa helatorstaita vaan kaikille! Ja perjantaina sitten taas töihin. Tänään kyllä juon sitä viiniä säännöstelemättä! Kivaa! :)

Isopit neganneille! Voi itkunkitku. Peukutusta vielä kuitenkin jos niagara ei ole alkanut! Ja Katalle superpq!

Hyvä Suvi kun mainitsit ton viinin! Pitääkin käydä alkon kautta, huomenna kun ripa ei aukea. Kun joskus pääsisin täältä töistä pois! Tätä se tiesi, kun pe pitää vapaana... grrr.

Mua harmittaa, kun en kysynyt silloin ultrassa kp 12, että kuinka iso munis oli. Lääkäri vain näytti monitoria (ihan kuin siitä sais jotain selvää) ja sanoi, että ovis on tänään tai huomenna. Kaippa ajatteli, ettei millimetrit sanois mulle kuitenkaan mitään.

Mukavaa pyhää!

Huomenta!

Onko täällä ketään tänään? Keijukainen ainakin muistaakseni..?

Itse yritän saada aivojani toimimaan ja silmiä auki..ihan kuin olisi sunnuntaina töissä, ihan kuollutta työpaikalla.. Keskiviikkona oltiin Kallessa ja tulihan sitä ihan kaksin käsin vedettyä drinkkejä, kaikki mahdolliset coctailit jotka mieleen tuli..oli paljon hyvää (puolituttua) miesseuraa ja tosi hauskaa, joten ei haitannut pikku darra eilen. Oli kyllä kaupunki ihan pullollaan ihmisiä, ihan kuin olisi paraskin pikkujouluviikonloppu.

Nyt olisi sitten pp3 vasta menossa, ensi viikolla alkaa taas se vanha tuttu oireiden kyttäily, aargh! Ärsyttävää kun ei edes tiedä onko alkion reppanat enää kyydissäkään..

Tänään mökille lepäilemään, ilma ihan p:stä mutta muuten ihan kiva mennä saunomaan ja grillailemaan.

Tulkaahan linjoille!

Juu Kata, minähän se myös täällä... :-) Kiva että joku muukin!! Sulla on Kata ollut sitten meno päällä! :)

Tulin jo aikaisin niin pääseekin aikaisin, takuuvarma hiljainen päivä täällä tänään...tylsää. Ja vielä tälläinen sateinen ja suorastaan masentavan kylmä päivä. No, ei ainakaan harmita olla töissä jos jotain positiivista...nimim. koko aamun kastematoja väistellyt (miksi ne raukat tulevat jalkakäytävälle, siellä nurtsin suojassa olisivat paremmassa turvassa...)

Aamulla kävin NKL:lla antamassa progekokeen (joka on varmaan jotain 6) joten sen tuloksen saan sitten joskus.
Nyt vaan odottelen menkkoja niin pääsen soittamaan sitä clomi-seurantaultraa. Toivottavasti saan syödä niitä clomeja vaikka progekoe olisikin ok. Jotenkin tuntuu että jotain apuja tässä nyt kaivataan...

Oli ihana kyllä tuo ""ylimääräinen"" vapaapäivä eilen. Keskiviikkona käytiin leffassa katsomassa sen MI 3, ja täytyy sanoa ettei se niin huono ollut kuin mitä olin kuvitellut/kuullut.
En vaan oikein tykkää siitä Cruisesta...(yök).
Eilen sitten jo vähän aurinkokin paisteli joten kävin hyvän ystäväni kanssa pitkällä lenkillä, muuten vaan sellaista kivaa kotonaoloa, pyykinpesua ja leffojen katselua. Rentoa...

Onkos kukaan menossa tänään katsomaan Lordia??
Me ollaan miehen kanssa nyt varmaan menossa tsekkaamaan se Lux, kai sinne farkuissa voi mennä? Kata??
Siellä on siis jotkut kutsuvieraskekkalot jossa grilliherkkuja ja juomaa. Sieltä sitten kurkkaamaan Kauppatorille, ehkä.
Siellä on kyllä niin kamala ryysis ettei mitään näe kuitenkaan mutta aistiihan sen fiiliksen vähän kauempaakin :)

Julialla se synnytyshetki lähestyy, huisia!! Kaikkea hyvää sinne :)

Kastis, ootko sä vielä tarvinnut allergialääkkeitä? Koetin eilen olla ilman ja ihan kauheet oireet tuli. Minä kun kuvittelin että se koivun kukinta olisi jo ohi mutta ei kai sitten...