Tahkoojat 129

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helou täältäkin.

Nyt taas kiirettä pukkaa töissä, joten vähemmän ehtii täällä notkumaan.

Suvi, meille sanottiin että nuo HIV ym. testit otetaan varmuuden vuoksi ennen kuin sukusoluja käsitellään. Meilläkin samat testit tulossa, jos sukusoluja aletaan jossain vaiheessa käpälöimään.

Meillä puolestaan viikonloppuna vieraita tulossa (pe-la). Sunnuntaina sitten äitienpäiväkierros vanhemmilla. Ja täytyy kyllä myöntää, että vähän ahdistaa tämä ajankohta... Omaa äitiä on tietysti mukava muistaa, mutta tämä oma äitiydettömyys on se ahdistava asia.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Perjantaita!! Kiitos Sandeman suklaamuffinseista, kyllä kelpaa!

Mä en kans mitenkään kärsi äitienpäivästä. En edes ajattele sitä mitenkään vaikeena päivänä vaan sellaisena oman äidin onnittelupäivänä. Tänä vuonna lähtevät risteilemään joten vein onnittelukukan jo eilen. Me vietetään mammanpäivää sitten miekkosen kanssa kaksin kotona, anoppilaan kun on sitä matkaa...

Jännä että toisilla noi clomit lyhentää kiertoa ja toisilla pidentää.
Toivotaan Sandeman että olis heti apuja ja tärppäis. Samoin kuin Suvilla! Olisi jo aikakin jengin siirtyä tonne plussien puolelle.

Ne hiv- ym. testit on tosiaan ihan rutiinia. Mulle niitä nyt tuskin enää tehdään ensi ti, mutta toivon että hormoniverikokeet tehtäisi uusiksi. No, tiistaina sen näkee.

Nyt näitä vauvauutisia tulee ihan joka tuutista. Kun oli toipunut Iltalehden Britneyn ja Arja K:n raskausuutisista, luin illalla Seiskaa missä Kirsi Salo 39v. (?) saa toisen lapsensa samoin kuin tää Esa Tikkasen vaimo. Ja tänä aamuna taas Iltiksessä Lola esittelemässä vatsaansa.
Eihän se keltään pois ole mutta mutta...

Me ollaan ihan kotona tänään (tulee matsi, JEE!) ja huomenna päivällä sitten sinne Lintsille. Olen ihan into piukassa kun ei tartte itse maksaa...onkohan muita Tahkoojia paikalla? :)
Viime vuonnahan taidettiin olla Julian kanssa samaan aikaan mutta ei ""nähty"" :)
Huomenillalla mennään sitten tuttavapariskunnan luo syömään ja pelailemaan. Niillä on pieni tevana mutta on (onneksi?) hoidossa.

Morjens tytsyt! Kiitti Sandeman muffareista;)

Suvi, joo, ne hivit ja muut on tosiaan ihan rutiinijuttuja näissä lapsettomuushoidoissa ja tehdään siis kaikille.

Muakaan ei äitienpäivä ahdista ollenkaan, kiva muistaa omaa äitiä ja sitä rataa.

).(Ihmeitä tosiaan voi tapahtua ja meillä on ilmeisesti tapahtunutkin, tulen just ultrassa. Ja ihme ja kumma, ovis on jo ollut, todennäköisesti eilen!!!??? Lääkärikin oli ihan ihmeissään, kun tosiaan vielä maanantaina näkyi vaan yksi vähän isompi follikkeli vasemmalla ja nyt samaisella vasemmalla puolella puhjennut rakkula... Sanoi, että tälläinen kasvuspurtti on harvinainen, mutta mahdollinen. Nyt jos tarkemmin ajattelen, niin eilen oli kyllä melkoisia nippailuja vasemmalla ja limojakin tuli normaalia enemmänm joten ehkä se on sitten eilen ollut. Tyhmänä en sen maanantaisen masentavan tilanteen jälkeen testaillut ovista, kun ajattelin, että on ihan turhaa tuhlata tikkuja, olisi ehkä pitänyt. No, joka tapauksessa ollaan tahkottu, joten siinä mielessä ei ole syytä huoleen, lääkärikin oli sitä mieltä, että enää ei kannata inssiä tehdä, kun munis on jo karannut ja meidän mahkut on kuulemma kotikonsteinkin tosi hyvät (tai siis inssi ei siinä mielessä tuo paljonkaan parannusta mahkuihin) , kun sperma on kunnossa. Että näinkin voi näköjään käydä, tänään ja huomenna vielä varmistellaan ja maanantaina aloitan luget. Jos ei tulosta tule tässä kierrossa, harkitaan seuraavaksi sitten sitä metformia tai sitten voisi yrittää sitä inssiä. Kiitos muuten Minttu kokemuksistasi tuosta lääkkeestä. Mullakaan ei ole ylipainoa eikä (kai?) ongelmia sokerijutuissa, mutta voisihan sitä kokeilla. Mulla ei ole kovinkaan herkkä vatsa, joten toivottavasti ei hirveitä väänteitä tule siitä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Wautsi Tiitu, HINOJA uutisia!! Ihan jännityksellä luin viestiäsi että kai sitä toimintaa nyt on ollut ja onneksi on! Nyt vaan peukut sojoon ja plussaa odottelemaan! Ja kun simpat on kunnossa niin on mahkujakin. Ihanaa! Ja sulla vielä noi lugetkin takana.
Ja tuo kropan toiminta antaa uskoa tulevaan!

Heippa!

Tuosta metformiinista, mä olen syönyt sitä vuoden päivät, mulle ei tule mitään vatsanväänteitä, mutta se vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaan, eli kun aloitin niin oli kyllä huono olo herkästi, ja edelleen tulee mielestäni herkemmin paha olo esim. makean syönnin yhteydessä. Annosta en ole nostanut kuin 1500 mg/päivässä juuri tuon takia.

Kiva Tiitu että on mahikset kohdallaan tässä kierrossa! Onhan se kiva tietää että voi onnistua. PQ sitten vaan!

Ihanaa että on perjantai, ja arvatkaapas mikä saavutus, pyöräilin tänään töihin! Kuntokuuri siis jatkuu..=)

Kata, eihän tuo kuntokuuri johdu siitä että olet ostanut liian pienen hääpuvun;-)). Kuulemma yleisin lausahdus hääpukuliikkeessä on: ""mä aion kyllä laihduttaa.""

Minä tyttö kävin sitten tuhlaamassa, ostin housupuvun, ja oli kallis!! Monta vuotta olen sellaista hakenut ja nyt sitten osui kohdalleen. Samalla reissulla kävin hakemassa miehen synttärilahjakameran ja tunsin itseni oikein kroisokseksi vaikka kaikki rahat meni. Kerrankos sitä.

Mies kertoi hyvää juttua niille jotka haluaa palkankorotuksen mutta ei ole ulkopuolisia neuvotteluja menossa. Joku päivä menee töihin laitettuna, jakkupuku/housupuku, parhaat kengät etc. sitten katoaa keskellä päivää pariksi tunniksi salkun (cvt mukana) kanssa ja on ihan coolina loppupäivän. HIH, toi tehoais ainaskin meillä, kun jengi on niin pirun uteliasta. Sitten vaan marssii pomon puheille ja kysyy että kuinka kovasti arvostatte mun työntekoa?:-))) En tiedä tuon jutun tehoa IRL (in real life) mutta onpahan hauska kaupunkilegenda.

Sandeman, ei oo liian pieni hääpuku ;-) eli ei siksi, muuten vaan sitä haluais olla extra timmissä kunnossa kun kesä ja bikinikausi koittaa..ja vielä suurempi motiivi on se että sitten voi vähän paremmalla omallatunnolla harrastaa sitä parasta kesälajia eli oluen lipitystä..=)

Hyvältä kuulosti tuo taktiikka, paitsi että meillä ei kukaa huomaa jos poistuu jonnekin kun kaikki on koko ajan jossain poissa huoneestaan. Monessa työpaikassa kyllä varmasti menisi viesti perille..

Hahaa, mua naurattaa toi pukupäällä-salkkukädessä-poistuminen :D Aika hyvää taktikointia! Kyllä meilläkin taatusti toimisi, tosin onhan noita jotain asiakastapaamisiakin.

Käytiin oikein ulkona terassilla lounastamassa. Ja vielä meren rannalla, ah ihanaa! Kyllä kesä on nasta vuodenaika jos sattuu aurinko paistamaan. Takki tosin piti tuollakin olla päällä mutta auringossa tarkeni ihan hyvin.
Kotonakin aiotaan vielä grillailla ja syödä ulkona ennen matsia.

Olikos Sandeman ja Liina kans heinäkuussa H-vedellä? Me lähdetään näillä näkymin kuun puolessavälissä ja ollaan sitten niin kauan kuin jaksetaan. Eihän tässä ole enää kuin 2 kk lomaankaan (sanoo just lomalta palannut...) !!

Ei hitsi täällä ole mitään elämää enää iltaisin ja viikonloppuisin! :( Tylsiä ihmisiä olette! :)

Gissalle tsemppiä huomisiin hautajaisiin, jos olet nyt päättänyt mennä. Tuollaiset hautajaiset on varmaan todella raskas kokemus! Mutta myös minä suosittelen, että menet, jos vain yhtään pystyt! Voimia sinne!

Mitähän muuta piti kommentoida, kun ei muista niin ei muista! Mun aivokapasiteetti on taas käytetty tällä viikolla aivan loppuun, joten nyt ei pelaa enää mikään toiminta.

Hertan kaverille oli tullut yllätysero ja siitäpä juontui mieleeni, että onhan se kyllä hirveä paikka, kun yllättäen toinen vaan lähtee tai löytää toisen kumppanin. Useinhan se ero on tietysti ennalta arvattavissa, mutta aina ei niin ole. Ehkä tämä kevät on myös sellaista aikaa, että miehet villiintyy? Ja miksei naisetkin!

Itselläni erot ovat olleet omasta aloitteestani, enkä tiedä joutuneeni petetyksikään. Edellistä miestäni kyllä epäilen edelleen, mutta mitään tunnustusta asiaan en ole saanut edes jälkikäteen, joten tiedä sitten.

Mutta nyt toivottelen oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua vielä kaikille ja myös muillekin kuin tahkoojille! :)

Iltaa minunkin puolestani.
Tämä päivä oli katastrofaalinen töissä. Tuntui, että kaiken maailman p*skaa kaadetaan niskaa. Nämä fuusiot eivät ole koskaan kivoja ja pienestä firmasta siirtyminen isoon ei aina oikein suju. Ennen tiedettiin suht hyvin missä mennään, nyt tuntuu, että kaikki asiat ovat aina välillä ihan sekaisin. Mutta kyllähän se siitä varmaan lähtee sujumaan. Meillä on avokonttori ja mun vieressä on yksi tosi kovaääninen nainen. On kyllä rempseä, mutta kun on koko ajan äänessä. Joskus tuntuu, että happi loppuu siitä ilmatilasta kun toinen pälpättää koko ajan. Ja kun pitäisi voida välillä vähän keskittyäkin.. No, maanantaina tiedän hänen olevan pois, joten ehkä sitten saan jotain tehtyä. Itse lähden taas pitkästä aikaa ensi viikolla työmatkalle - ihanaa päästä pois toimistolta (ja saada päivärahat).

Käytiin eilen miehen kanssa pankissa hoitamassa laina-asioita. Miehen raha-asiat olivat paljon enemmän pielessä kuin tiesinkään. Moni niistä jutuista oli ihan ""turha"", eli jos olisin tiennyt, olisin voinut ajoissa auttaa. En ota niistä kuitenkaan mitään huonoa fiilistä, sillä jokainen aikuinen ihminen on vastuussa omista jutuistaan ja paha mun on auttaa, jos toinen ei ole antanut auttaa. Eiköhän ne asiat siitä suttaannu. Pyysin miestä miettimään, että paljonko haluaisi välistä, jos myisi tämän asunnon mulle (olettaen, että saisin näin paljon lainaa). Itkuksihan se meni, siis miehen puolelta. Ikävä katsoa, kun toinen on niin surku. Ekaa kertaa tuli mullekin tosi ikävä olo, mutta kyllä se siitä sitten meni. Mieheltä tuli sitten illemmalla tosi hellu viesti, jossa selitti, ettei ollut mulle vihainen (kun vaikutti siis vähän kiukulta), mutta kun asiat vaan sattuvat niin paljon.

Nyt olen ajatellut olla vain kotona ja kerätä voimia. Saattaa olla, että sukanpyörittäjä ilmaantuu vielä jossain vaiheessa tai sitten mä menen sinne. On korjaamassa yhtä autoa mun työkaverin kanssa ja eilen korjasivat sitä klo 24 asti, tänään saattaa mennä pidempäänkin. Huomenna mulle tulee pari kaveria kylään, grillataan (vaikka sataisi) ja mennään katsomaan stand upia. Sunnuntaina ""pitää"" sitten käydä äidin luona.

Mulle tämä äitienpäivä ei ole erityisen raskasta aikaa, eikä siis ollut muistaakseni vuosi sittenkään. Mullahan ei ole ollut aikaisemmin mitään ""tahdon äidiksi"" -tuntemuksia ja nyt olen päässyt niistä ajatuksista jo suht hyvin irti. Että ei siis tuota mitään katastrofia. Kavereiden kanssa naurettiin, että herran jestas, 30v ja sinkku ja biologinen kello tikittää (kavereilla ei ole lapsia, eivätkä ole innokkaasti niitä hankkimassakaan) - että mites nyt käy :) No joo, huumoria..

Hui... olin kiireessä kirjoittaa oman nimeni nimimerkki-kohtaan... Oon lähdössä työreissuun ja palaan vasta ensi viikon pe. Joten älkää ihmetelkö että katoan vähäksi aikaa! I'll be back!

Lauantaita! Hertalle mukavaa työreissua! Kastikselle tsemppiä edelleen asioiden järjestelyihin. Onhan nuo eroon liittyvät jutut aina rankkoja. Ex-miehelläni oli hieman ongelmia juomis- ja raha-asioissa, joten tiedän tuon tunteen hyvin!

Täällä kp 21/29-31, nippailuja alavatsalla, välillä koviakin. Jotenkaan en kyllä usko, että raskaus olis alkanut, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Viikon verran vielä ja sittenhän se on selvillä tämän kierron tulos.

Mitäs muiden viikonloppuun? Mä olen oikeastaan nukkunut tämän päivän. Aamulla nukuin pitkään ja sitten vielä päikkärit. Miten mä voin olla aina näin hirveän väsynyt? Huomenna olis sitten juhlittava sitä äitienpäivää. Tällä hetkellä ei riipaise kovin pahasti ja onhan se kuitenkin oman äitini juhla. Jospa sitä vaikka ensi vuonna saisi juhlia itsekin?

Suville tiedoksi, että viimeisimmät kuulumiseni löytyvät Pidempään haaveilleet ketjusta. Ei mitään positiivista, sairaalareissu oli tänään...

Toivon todella, että sulla olis nyt tärpännyt ja olis vaikka kaksikin kaveria matkassa ;). Pidän peukut ja varpaatkin pystyssä.

Päivää! Ei viitsi tässä ketjussa toivotella sitä ä:llä alkavaa! :(

Sunnylle kävinkin jo kirjoittamassa pidempään haaveilleiden ketjuun, tosi kurja juttu!

Olin tänä aamuna hereillä jo ennen klo 9 ja se on minulle tosi harvinaista viikonloppuna. Ihan kiva, niin saa jotakin vaikka tehtyäkin. Kohta pitää lähteä mummoa moikkaamaan ja sitten iltapäivällä äidin luokse. Siivoilla pitäis jossakin välissä, kun illalla tulee vieraita ja eilen olin jotenkin niin väsyksissä, etten jaksanut tehdä mitään järkevää.

Tulkaas nyt muutkin linjoille!

Iltaa! Jatkan yksinpuhelua... ;) Huomenna sitten alkaa varmaan rumba täällä kun arki alkaa taas. Mullakin alkaa rumba, mutta ei mitään toiveitakaan, että ehtis nettiin työajalla! Mut kaipa se on hyvä niin?

Täällä siis kp 22/29-31 ja kovasti tekee mieli kuulostella ""oireita"". Masunippailua lukuunottamatta ei kuitenkaan mitään oireita ainakaan vielä tässä vaiheessa. Rinnat eivät tunnu miltään. Lugeista ei mitään muuta sivuvaikutusta kuin se valuminen. ;) Olen tosin tyrkännyt sen sisuksiin vasta juuri nukkumaan mennessä, joten en ole oikeastaan voinutkaan tuntea mitään.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille tahkoojille! Voi tulla kiirus viikko, mutta ainahan sitä illalla kuitenkin sen verran ehtii, että kuulumiset lukaisee. :)

Huomenta!!

Suville megapeukut!!!!

Kiitos kaikille tuesta hautajaisten suhteen. Menin, ja hyvä niin. Näin vanhoja kavereita, mikä oli tietysti kivaa, olosuhteet ois tietty voinut olla toiset. Ei ollut arkkua (onneksi), vaan uurna, eli oli vain siunaustilaisuus ja muistotilaisuus. Oli siellä vaan niin hirveää, ettei mitään järkeä... siitä huolimatta jotenkin onnistunut tilaisuus. En ole ikinä ollut noin raskaassa tilanteessa/tilaisuudessa.

Sunnuntaina käytiin laittamassa venettä ja sitten äideille kylään. Ihan mukava päivä ja mielikin oli jo paljon parempi lauantaiseen verrattuna.

Mukavaa työviikkoa kaikille :)

Huomenta!

Huhhuh johan oli viikonloppu, en ole taas vähään aikaan kokenut tätä lapsettomuutta noin rankasti. Perjantaina oltiin opiskelukavereiden kanssa keilaamassa ja sitten ulkona syömässä ja parilla olusella. Arvatkaa olinko ainoa jolla ei ollut lapsia? Varsinkin yhdeltä daamilta tuli kommenttia"" odota vaan kun sulla on omia lapsia"", onneksi paras ystäväni potkaisi pöydän alta etten sanonut sille paria valittua sanaa....kele.

Lauantai menikin sitten ihan toipuessa niistä olusista, tuli sitten vedettyä suruun vähän liikaa:-(. Veljeni sattui tulemaan kylään ja jäi yöksi, ihan kivaa.

Eilen sitten oltiin anoppilassa ja miehen veli heitti pommin: tyttöystävä raskaana! Eivät aio naimisiin ja oli ihan suunniteltu etcetc. Onneksi kertoi autossa kun oltiin heittämässä sitä kotiin, ja sillä sekunnilla kun käännyttiin pois pihasta, mä purskahdin itkuun. V*TTU miten tämä voi olla niin epäreilua?????????? Tällä tytöllä ei ole vakituista duunia, opiskelut vielä kesken ja OHO, sitten ollaan raskaana JUST sillon kun halutaan...........

Ja pliis, oon oikeesti ihan onnellinen niiden puolesta, mutta taas kolahti liian kovaa ja lähelle....

Mies yritti lohdutella, mutta miten nyt sitten sen ""kyllä meilläkin vielä natsaa"" mitenkään auttaa??

).( kp19/29? ylihuomenna pitäisi mennä proge-kokeeseen ja sitten vaan odotellaan seuraavia menkkoja. Taas. Mies väitti että optimismilla olisi vaikutusta raskautumiseen, meinasin heittää sitä lautasella....:-((((((. Ihan vaan PARI VUOTTA ollaan tässä oltu optimisteja....

Huomenta!

Voi aargh mikä olo, oli siis ne polttarit nyt lauantaina ja näköjään se on rankempaa kiskoa aamusta asti alkomahoolia kun tuntuu että olen täysin braindead tänään..apua, vielä pitäis tehdä yhtä kiireellistä juttua töissä.. Kivaa oli kyllä, prätkällä mut haettiin heti aamusta ja Kaivarissa oltiin piknikillä sen jälkeen. Aika iisi päivä sen puolesta ettei mitään extremeä ollut ohjelmassa, käytiin maalailemassa astioita, saunottiin ja syötiin, seksiväline-esittelijä kävi ja baarissa tietenkin pilkkuun asti. IPäivällä olin ranskalainen taiteilija ja illalla olin superhemaisevissa tamineissa, ainoa vika oli vaan siinä että asu oli juuri siinä rajamailla että epäilen ettei jengi tajunnut että mulla on polttarit, vaan luuli että muuten vaan pukeudun ""hiukka"" yliampuvasti..no, katseita sai ainakin =)

Sandemanilla on ollut vähän ahdistava viikonloppu, uskon että tuo raskausuutinen sen perjantai-illan päälle oli liikaa. Optimismi on ihan jees juttu, mutta liika on liikaa..

Mulla on huomenna ultra eli nähdään sitten päästäänkö siirtoon. Toivon että siirto olisi vasta ensi viikon alussa kun olisi taas viikonloppuna vähän juhlan tynkää.

Suville PQ!

Nyt on pakko ruveta hommiin vaikka sormet ei oikein liiku näppiksellä..paha olo..huh.

Huomenta! Hrrr...taitaa auringonottokelit olla vähäksi aikaa ohi?
Mä tosissaan pelkään jo tomskuni puolesta ja taidan siirtää sen sisällä öiksi, samoin kuin yrtit.

Sandemanille tsempit, itkuun purskahdin minäkin kun kuulin veljen vaimon toisesta raskaudesta, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö iloitsisi toisten puolesta. Mutta...luulin olevani seuraavana vuorossa.
Yhdyn Katan sanoihin siitä että optimismillakin on rajansa!

Ja Katalla polttarit...hyvähyvä. Ja hyvä että oli kivaa ja hyvä että olivat nyt ennen uutta siirtoa. Toivottavasti huominen ultra on rohkaiseva ja pääset heti tositoimiin.
Eipä ole teillä enää häihinkään kuin muutama viikko!!

Meillä oli lauantaina nastaa Lintsillä. Porukkaa oli paljon ja jonoja laitteisiin, käytiin melkein kaikissa muissa paitsi uudessa maailmanpyörässä (en olisi korkean paikan kammoni takia edes halunnut!) ja Raketissa, niihin oli TÖRKEET jonot. Mies pakotti mut siihen Kieputtimeen, tai mikälie, KAMALA laite! Jalat oli ihan pehmeenä sen jälkeen.

Illalla syötiin sen tuttupariskunnan luona, lapset eivät olleet hoidossa vaan kotona mutta ihan hyvin meni silti. Eilen paranneltiin oloa pizzalla ja parilla olusella matsia katsoessa. Oli kyllä niin tylsä matsi että nukahdin soffalle vaikka Suomi voittikin. Tänään on sitten muutamaa astetta jännempi Kanada-matsi tiedossa, huisia!

Mukavaa maanantaita kaikille! Täällä yksi Tahkooja-härkä lisää Julian ja Aniliinin seuraksi, täytän tänään vuosia... :-)

Tuon Aniliinin laulun jälkeen nämä mun onnittelut kuulostaa tylsiltä:-) Mutta aurinkoiset synttärionnittelut täältäkin!!

Viikonloppu oli tosiaan aika rankka, ainakin noin henkisesti. Yritin miehelle vielä sanoa että voitaisko me tehdä kaikkemme että ensi äitienpäivänä olisi meilläkin nyytti tai ainakin kasvamassa sellainen. Nooh, mies oli ihan että joo mutta ollaanhan me nyt jo harrastettu seksiä. Kele, miten päin se pitää sille äijälle rautalangasta vääntää että ihan normiseksillä meille ei sitä bebeä tuu????????? ÄÄÄh, mä oon niin loppu tähän hommaan. Millähän voisi nollata aivot tästä asiasta??

Katan polttarit kuulosti kivoilta. Tän aamun krapulan ymmärrän niin hyvin, omat koko viikonlopun polttarit vielä tuoreena muistissa!

Suosittelen muuten ravintola Minosta Kampissa, oli maittavia alkupaloja (syötiin siis sellainen lajitelma) ihania mereneläviä. Palvelu hiukan hidasta mutta ravintola olikin ihan täynnä. On siis kreikkalainen mesta.

Kiitos kiitos onnitteluista :))

Sandeman, onko se Minos siinä Kampin uudessa keskuksessa? Jos on niin meillä on tuttu siellä töissä joten tarkoitus olisi mennä kesän aikana syömään.
Kiva kuulla että ruoka on hyvää!

Kiitos myös Riinuskalle =)
Missäs kaikki olette kun on näin hiljaista? No, Hertta on siellä duunireissussa, samoin kuin Kastis?
Kata potee jälkikrapulaa :)
Tiedätkö jo miehen polttareiden ajankohdan vai olikos ne jo?

Täällä sisälläkin on ihan pimeetä kun ulkona on kuin syyskuussa. Mahtavia sadekuuroja ryöpsähtelee aina välillä, onneksi on sontsa kotimatkaa varten.

Onkos ne euroviisut tällä viikolla? Meinaatteko katsoa?
Mites veikkaatte, miten Lordin käy? Mä oon aika kahden vaiheilla, voi olla että porukka nauraa sen ulos tai sitten se voittaa =)

Tulkaas linjoille!!