S
Sandeman
Vieras
Hei te Helsingin himourheilijat. Miten noissa keskustan SAts, Elixia yms saleilla toimii nuo oheistoiminnot? Kun mun pitäisi saada solariumia ennen häitä ja nuo mestat olis niin mukavasti kulkureiteillä. Pitää vissiin liittyä jäseneksi (kamalan kallista)? Onko joku löytänyt keskustasta jonkun muun solkkupaikan?
Tänään ajattelin mennä ekaa kertaa lapan jälkeen pelaamaan sulkkista ja torstaina hydrobicciin. Lisäksi olen rajoittanut suklaakeksien syömistä
. Ja rööki on edelleen pysynyt poissa! Joskohan näillä eväillä mahtuisin hääpukuun ja avittaisin terveyttä? Ystäväni jo sanoi mulle kun rööki jäi: ""hei kivaa että olet seuranani 8 vuotta pidempään"". Kai se oli jostain lukenut että tupakoitsijat kuolee keskimäärin 8 vuotta aikaisemmin?
Ja saattaahan tuolla polttamisella olla joku merkitys tähänkin projektiin vaikka mies pitäisi kai saada myös lopettamaan.
Tänään ajattelin mennä ekaa kertaa lapan jälkeen pelaamaan sulkkista ja torstaina hydrobicciin. Lisäksi olen rajoittanut suklaakeksien syömistä
Ja saattaahan tuolla polttamisella olla joku merkitys tähänkin projektiin vaikka mies pitäisi kai saada myös lopettamaan.