Tervetuloa uudet odottajat mukaan! :flower:
Äitiysvaatteita on jo käytössä farkkujen osalta, jotka ovat jääneet esikoisen raskaudesta. Huomasinpa silloin raskauden jälkeen, että yksi mammamallin t-paita oli jäänyt kokonaan käyttämättä. Eli yläosia tuskin tulen lisää hankkimaan. Hyvin pärjää pitkänmallisilla topeilla, jotka eivät mahankaan takia muotoaan menetä. Siihen päälle sitten trikoopaita tai neuletakki. Keväällä pitää kyllä sitten hankkia joku mekko tms. siistimpi pukine kesän juhlia varten.
piupiuu Laita ihmeessä masukuva tulemaan! Ja muutkin uskaliaat räpsijät!
Rontsukka Onpas outoa, ettei osannut kertoa istukan sijaintia! Kyllä mulle kertoi, kun kysyin...
Liikuntaa tulee harrastettua joka päivä, kun ulkoillaan esikoisen kanssa. Ei ne välttämättä pitkiä vaunulenkkejä ole, mutta kuitenkin. Aikalailla hyötyliikuntaa tämä minun liikkuminen, kun en jumpissa tai salilla käy.
Mustaa teetä juon päivittäin. Yleensä kaksi isoa kuppia päivässä.
Ruoka-aine rajoitukset otan muutenkin melko rennosti... Sinihomejuuston, fetan, mozzarella yms. muiden juustojen syömistä en todellakaan jätä raskauden takia! Juu, rakastan juustoja! Ostan paljon suomalaisia tuotteita ja ne on yleensä pastöroituja.
Maitotuotteita kuluu muutenkin tosi paljon... Varsinkin maitoa.
LoruLiisa Miksi sinulla on äitipoli varattuna?
ON Niinhän siinä sitten kävi, että käry kävi seulassa.
Meillä on siis kohonnut riski saada down-lapsi. Odotettu soitto tuli perjantaina. Loppukuusta päästään äitipolille, jossa keskustellaan, ultrataan ja tehdään meidän halutessa lapsivesipunktio. Sen kannalla olen, koska en halua elää epävarmuudessa koko loppuraskautta. Olo tämän uutisen suhteen on uskomattoman rauhallinen. Mitään muuta ei voi tehdä kuin odottaa.
Kirskis ja Namu 12+4