Tuleepa tänne tekstiä hirmusta vauhtia, kiva kun on luettavaa =) kun sitten muistais vielä mistä on turistu
Fujin pahoittelut keskenmenosta, pikaista uutta tärppiä :hug:
Metuva onnittelut hyvistä tuloksista :heart:
Uusille tervetuloa
Monella oli hienoja ultrakuulumisia, onnittelut niistä.
LA 26.9. mullahan ei tosin ole vielä LA:ta määritelty kun eivät sitä VU:sta antaneet antovat vaan sen koon mukaisen iän ja siitä laskien pääsin tuohon lopputulokseen
muutetaan sitten np-ultran jälkeen kun saadaan virallinen päivä. Ihan mukava synttärilahja mulle kyllä kasvamassa :heart:
Np-ultra aikakin saapui postissa 22.3. jolloin on 13+1 tuosta VU:sta laskettuna. Mulla on aina myöhään tuo aika kun meidän enkelillä oli sellanen vika mitä ei vielä rv13 näe, mutta rv14 on jo hyvät mahdollisuudet nähdä jotain.
Kuulin tänään, että mun kaverille oli jo np-ultrassa sanottu kumpi siellä masussa asustaa ja oli vielä ihan oikeeseen menny se "veikkaus". Nyt rupee kiinnostaa jos sitä vaikka kysäsis, alunperinhän mä oli sitä mieltä että salaisuutena synnärille asti... niin sitä mielipiteet muuttuu
Neuvola-ajat eka oli rv9 seuraava rv15 ja sitten vasta joskus kesällä. Eka lääkäriaika meillä on vasta yli rv20. Meiän kaupunki on kokonaan luopunut alkuraskauden lääkäriajoista kun ei niistä ole kuulema mitään hyötyä.
Kertomisesta meillä oli vielä kuopuksen odotuksen aikaan hyvä kirja "Vauva valtaa vatsan" ja sitten jatko-osa missä oli kotiutuminen. Kivoja luukkukirjoja meiän silloin 5v tykkäs kovasti. Myin ne kun eihän meille pitäny tulla enää lapsia
Äidillä on joku kirja missä kyllä ihan liian seikkaperäisesti selostetaan kaikki ja siis ihan lasten kirja, mut nimi ei kyllä muistu mieleen.
Tästä meidän salamatkustajasta ei vielä tiedä kuin 4 ihmistä minä ja mies mukaanlukien, lapsille (7, 4 ja 2v) kerrotaan sitten joskus kun rupeevat ihmettelemään mahan kokoa, tosin nyt jo kaks isointa leikki yhtenä päivänä äitiä ja laittovat tyynyt paitojen alle
Mies tulee np-ultraan mutta ei muille keikoille, en näe sitä tarpeellisena kun jo 5. kertaa ne samat asiat puidaan. Oli esikoisen odotuksessa mukana paljon ja enkelin odotuksessa kaikissa lääkärikäynneillä. Np-ultraan en suostu toista kertaa menemään yksin kun sen ainoan kerran sain huonoja uutisia.
Mitään en ole vielä ostanut, enkä varmaan ostakaan muuta kuin vaunuverhon ja kantoliinan ja kestoja
vaatteita on enemmän kun mikään vauva koskaan tulee tarviimaan, vaunut on esikoiselta asti pyöriny samat, kaukalo saadaan lainaan kun oma on jo sitten melkein 8vuotta vanha.
Kestoilu onko täällä kestoilua harrastavia/aloittavia/suunnittelevia? Me ollaan kestoiltu noiden kahden pienimmän kanssa ja ajattelin kyllä jatkaa edelleen. Pyykkiä tulee muutenkin hirveet määrät niin pari vaippakoneellista ei enää tunnu missään :kieh: on noihin vaan tullu niin valtavat määrät laitettua euroja, että hyvä kun monta käyttäjää.
ON: Pitää laittaa viikonloppuna kuva eiliseltä mun aamumasusta, ei löytynyt tähän hätään kameran laturia. Masukuvia on aina kiva katella. Ei tätä pötsiä kyllä enää missään piilossa pidetä muutakuin toppatakin alla. Ei voi oikein missään kyläillä kun ei vaan tahdo kenellekään vielä paljastaa, kaks viikkoo vielä odotettava ja jos/kun saa ultrasta hyviä uutisia niin sitten voi ruveta kertomaan pikkuhiljaa.
Päivittäin tuntuu pieniä tönäsyjä masussa, on ne vaan aina yhtä ihania :heart:
Viikonjatkoja kaikille :wave:
Romania kirjottava Orchid ja Taotao 10+6 :heart: