Piimis siis onko sun la silti sama vanha?!
Voi ei Leonella, otan osaa koitahan jaksaa :heart:
Taru81 voi että, toinen putkeen olen niin kovin pahoillani! Jaksamisia sinne uuteen yritykseen :heart:
Maitobaarista mulla ei oo tihkutellut viel mitään, mutta kun koitin käsin lypsää hieman rintaa, ni sieltä tulli sellaista kellertävää öljymäistä nestettä tippa outoa, kohta sieltää alkaa sit sitä maitoa pukkaamaan
Neuvolassa tänään käyty:
POITSU OLI KÄÄNTYNY RAIVOTARJONTAAN jesjesjes!!! Kumpa nyt sit pysyis vaan siellä
Paino: +441g/vko, yhteensä vähän alle 10kg
RR: 115/71
Pissa: puhdas
Hb: 116 (edellinen 115, eli nousussa hitaasti mutta varmasti )
Sf: 28, vähän käyrän yläpuolella menee
Syke: 148
Liikkeet: ++
Turvotus: +
2 viikkoa vielä mammaloman alkuun...jaksaajaksaa
Mut onneks on kyl ihan paras harkka menossa, ni hyvin jaksaa painaa loppumetrit..eli oon nyt synnyttäneiden vuodeosastolla vaavoja ja äitsyjä hoitelees ja viikon päästä pitäs mennä viikoks äitipolille/synnärille, iikk!!
Mut silti innolla sitäkin odotan!!
BF & poitsu 30+0 POKSPOKS
Voi ei Leonella, otan osaa koitahan jaksaa :heart:
Taru81 voi että, toinen putkeen olen niin kovin pahoillani! Jaksamisia sinne uuteen yritykseen :heart:
Maitobaarista mulla ei oo tihkutellut viel mitään, mutta kun koitin käsin lypsää hieman rintaa, ni sieltä tulli sellaista kellertävää öljymäistä nestettä tippa outoa, kohta sieltää alkaa sit sitä maitoa pukkaamaan
Neuvolassa tänään käyty:
POITSU OLI KÄÄNTYNY RAIVOTARJONTAAN jesjesjes!!! Kumpa nyt sit pysyis vaan siellä
Paino: +441g/vko, yhteensä vähän alle 10kg
RR: 115/71
Pissa: puhdas
Hb: 116 (edellinen 115, eli nousussa hitaasti mutta varmasti )
Sf: 28, vähän käyrän yläpuolella menee
Syke: 148
Liikkeet: ++
Turvotus: +
2 viikkoa vielä mammaloman alkuun...jaksaajaksaa
Mut onneks on kyl ihan paras harkka menossa, ni hyvin jaksaa painaa loppumetrit..eli oon nyt synnyttäneiden vuodeosastolla vaavoja ja äitsyjä hoitelees ja viikon päästä pitäs mennä viikoks äitipolille/synnärille, iikk!!
Mut silti innolla sitäkin odotan!!
BF & poitsu 30+0 POKSPOKS