Niiu täällä myös ei hommat lopu, vaikka äippäloma alkaakin
kaksi ensimmäistä päivää jo touhusin niin kovasti, et oli jalat kipeemmät, kun harkkapäivän jälkeen
nyt on onneks osannut jo vähän rentoutua! Mut suurin tavoite, mitä loman aikana tulis tehdä/saada valmiiks, on opinnäytetyö, joten puuhaa riittää.....
Mut hienoa et rasitus meni puhtain paperein läpi!
miranenn täällä oli myös aluksi menkkaolot koko ajan päällä ja sai pelätä koko ajan pahinta, ja et milloin se vuoto oikein alkaa...no ei alkanut, kohtu se vaan siellä kasvaa
yritähän siis olla stressaamatta, vaikka erittäin paljon helpommin sanottu kuin tehty!!
Eli onko sulla tiistaina varhaisultra?
Dana iiiihhhanaaaa..onneksi olkoon pienestä (mahdollisesta) tytöstä :heart: päivitän sen listaan
Catida ja hirmuisesti onnea sinne pikku pojasta, päivitetään
ralliruutu meillä mies oli jo heti varhaisultrassa mukana, kun sehän aina tehdään alakautta!! Mut eihän siinä mun mielestä mitään..onhan se nyt ennenkin mun värkin nähnyt
Samoin myös np-ultra tehdään useimmiten alakautta, mut multa ne ensin kokeili saako kuvaa kohdun päältä ja kun sai hyvin mitat ja kuvat, ni ei katsonut sit ollenkaan alateitse!
JA meilläkin mies tykkäsin kovasti olla mukana, konkretisoittaa häntä paljon enemmän, että siellä joku pieni asustaa, kun missaa kaikki tuntemukset mitä meillä odottajilla on!!
Miuyy varmasti ihanaa, kun kuuli sen ihanan pienen sydämen jumputuksen kaiuttimesta, itsekin sitä vieläkin niin mielellään aina kuuntelee, vaikka liikkeistä ei voi erehtyä onko kaikki ok
Eli onko sulla etuseinäistukka? Mulla myös, täällä alkoi liikkeet tuntumaan vasta 20+ joskus sen vuoksi!! Täällä myös sektio pelottaa enemmän kun itse alatiesynnytys!! Harjoittelussa näki ja kuuli sen verran huonoja kokemuksia siitä ja kuinka kipeitä ne olikaan sen jälkeen
ja kun ei saa kuukauteen mitään nostella vauvaa painavampaakaan... :/ mut pitää vaan toivoa hartaasti et kaikki menis hyvis ja vauva mahtuis alateitse tulemaan!! Onneks nyt tää ainakin rt:ssa ollut jo useamman viikon, et sekin lohduttaa jo paljon!!
(.) Eli täällä pyörähti vappuaattona käyntiin ÄIPPÄLOMA!!!
opcorn: :saint: tuntuu oikein että kesäkin alkoi tästä, kun on ollut niin mahtavat ilmat!!
ja ensviikolle lupaa oli +20 astetta :O wau!!!
Tosiaan, kuten tossa alussa selitin, et opparia pitäs jaksaa tässä silti, ilmoista huolimatta, vääntää...suunnitteluseminaarin lupauduin pitää 16.5, joten ensviikolla alkaa sit hommat! Vaikka sit pihalla aurinkotuolissa
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!! B)
BF & poitsu 32+4