:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Fiinaliina kiva, kun tulit pyörähtää täällä :) voi kun säkin jo pääsisit tänne meidän kanssa!! Oon käyny aina välil lueskelemassa siellä teidän keskusteluita, mutta kun on joo porukka jo vaihtunut siellä sen verran, että ei oikee tunne sieltä enää moniakaan :/ mikäs sun tilanne on tällä hetkellä??

Dana ihanaa, että kaikki oli ultrassa niinkuin pitääkin :heart: onko poika tai tyttöoloja? ;)

Heidukka hyvää laskettua aikaa!! :flower: mites eilen neuvolassa? :)

miss_piggy kyllä ne varmasti sieltä vielä kuuluvat!! :) ihanaa, siekin pääset näkee pikkuisen jo ylihuomenna :heart: tuu sit kertoo kuulumiset!! :)

Ensimmäinen hienoa että masu kasvaa ;) onkos teillä sukupuoli arvauksia?! Entä milloin ultra olikaan? :)

BF & poitsu 22+2 (vihdoin viimein "virallisesti" raskaana ja pienellä mahdollisuus selvitä vaikka syntyisikin :heart: ja pääsi tilaamaan äitiyspakkauksen :p )
 
Hei ihanaiset :heart:

Mun oli pakko tulla tänne kurkkimaan teidän kuulumisia ja ennenkaikkea että onko Heidukka jo jakautunut :)

Täällä poika kasvaa hurjaa vauhtia ja sunnuntaina on ristiäiset :)
Kaipaan niin kovin raskausaikaa kaikkine vaivoineenkin :D ikävä sitä mahaa ja niitä potkuja :heart: niimpä annetaankin pikkusisaruksen meille tulla milloin haluaa!

Oikeen ihanaa raskausaikaa teille kaikille! :heart: koittakaa nauttia, vaikka vaivoja olisikin, se kestää vain hetken ja palkinto on maailman paras!!! :heart: :)

YP & pikku M 2kk 1vko :heart:
 
Ei edelleenkään ole Heidukka jakautunut, eikä ole mitään merkkejäkään sen suhteen :D Neuvolassa ei mitään ihmeitä tapahtunut, hemppa oli onneks noussu nyt 130 ja ei tarvii popsia kun yks rautalääke synnytykseen asti :) painoo oli tullu yli kilo, mut turvottaa kiitettäväti ja olen antanut itseni hieman herkutellakin kun on nuha ja kaikenkaikkiaan niin tukkoinen olo, että edes jotain hyvää päivässä olis :D ja rautalääke ummettaa, joten siinä varmaan syytä siihen painon nousuun löytyykin... Minä alan olla jo niin malttamaton, ollaan jo kyllä miehen kanssa asennoiduttu että käynnistykseen taitaa mennä...

YP: mulle tulee varmaan eniten ikävä vaan tota vauvan masu mylläystä, muuten en juurikaan ole nauttinut raskaana olosta ollenkaan. Mun raskaus on edennyt aina vaivasta vaivaan, ei ole sellaista pirteää ja ihanaa vaihetta ollut ollenkaan... saa nähdä koska aika kultaa muistot, mutta heti perään ei kyllä toista tehdä... ehkä parin vuoden päästä sitten, katsellaan ensin millainen tulokas tämä ensimmäinen on :heart: Onnea teille ristiäisiin, meillä on paikka varattuna 20.4, jospa Mytty siihen mennessä syntyis :D

Heidukka ja masussa liian hyvin viihtyvä Mytty 40+1
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei!

Josko sitä varovasti taas tänne puolelle yrittäis :) vaikka ei täällä montaa tuttua ole, kun on ollut hiljaiseloa näillä sivuilla miulla. Mutta kuitenkin, kolmas raskaus meneillään, mutta esikoinen haaveissa vielä, lauantaina plussailin. Tiistaina digi oli pakko tehdä, näyttöön 3+ =)

Hyvin varovaisen onnellinen tästä plussasta oon, kun nuo aikasemmat on menny vetuilleen, katotaan kuin kauan tätä iloa nyt kestää... Toivottavasti nyt vauvaksi asti kuitenkin =)
 
Sanja Ihan mahtavaa!!! Joku aika sitten just mieteinkin, että mitäköhän sulle kuuluu :) Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin ja saatte sen pienen syliin asti :heart:

Babyfever Ei oo kyllä oikeestaan mitään oloa, että kumpi se olis.. Kai se sit tarkottaa sitä, että kumpi vaan on yhtä tervetullut (niinku kaikilla tietysti, mutta monella niitä oloja enemmän suuntaan tai toiseen). En kyllä oikeesti edes tiedä kumman haluisin ennemmin. Aiotaan kyllä rakenneultrassa kysyä, jos sen vaan näkee.. Siihen tuntuu olevan vaan niiiiin pitkä aika vielä. On vasta huhtikuun lopulla..

Miss_piggy Älä vielä huolestu siitä että ääniä ei kuulunut. Mulla kuunneltiin ekan kerran 11+5 ja neuvolatäti sano sillon, että voi olla että ei vielä kuulu. Onneks kuitenkin kuulu kun vaan ensin se pieni sieltä löydettiin :) Toivottavasti huomenna siellä ultrassa näkyy pieni ja virkeä vauvan alku :)

Heidukalle tsemppiä loppurutistukseen. Kyllä se mytty jo kohta näkee päivänvalon :)

YP Joko teidänkin poika jo noin "vanha" on :) Muista tulla kertomaan minkälaisen nimen poika sai (jos siis aiot sen julkistaa) :)
 
Sanjalle onnittelut:flower: peukut ja varpaat pystyssä, että tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin!!

Heidukka eikö se Mytty sieltä pian tulisi ulos, toivotaan niin! Tsemiä!

Täällä odotellaan jälleen huomista poksumista ja viikkojen kulumista. Ultra-ajanki haluisin jo pikkuhiljaa saada postissa niin sais konkreettisemman päivän mitä odottaa! Väsy ja etominen on tällä hetkellä ehkä v'ähän paremmassa jamassa...tai sit se on vaan tää aurinkinen sää :) tsemiä kaikille!

Vilijonkka ja nöpö 8+6
 
BF Rakenneultra on 25.3., eli kuukausi vielä jännättävää.. :) Ei oikeastaan ole sen kummemmin tyttö- kuin poikaoloakaan, enemmän kuitenkin tekee mieli hypistellä autopaitoja kuin prinsessaröyhelöitä että oisko se sit poikaolo kuitenki? ;)
 
miss_piggy Kamalia uutisia :( Voimia :hug: Selviääkö syy milloinkaan että miksi näin kävi?

Itse olen ollut kolme viikkoa kipeänä, joista kaksi antibiooteilla ja nyt alkoi sitten vielä raskauspahoinvointi ihan kunnolla! Oksu lentää ja mikään ei oikein maistuisi. Mies kävi kilttinä hakemassa mulle ne sea-band pahoinvointirannekkeet ni oon vähän saanu syötyä. Kiva että niistä on edes vähän apua.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Eipä tuota tiedä että mistä tuo johtuu...Kehitys vain oli loppunut rv 8...Itse ajattelen, että jos lapsi on ollut vammainen tai on ollut joku paha kromosomipoikkeavuus, niin sen kuuluikin mennä näin, sitä ei oltu tarkoitettu elämään.
Silti, pahalta tuntuu kun vuosi tätäkin raskautta oli yritetty ja toivottu.
 
Sanja tervetuloa! :) Kerrohan sitten tietosi, kun olet valmis liittymään listalle ;)

miss_piggy voi ei :'( oon niin kamalan pahoillani puolestanne! :hug: Paljon voimia molemmille! :heart:

Ensimmäinen laitettaiskos sit poika olo ihan listalle asti? ;) mie kun kävin ennen r.ultraa h&m:llä hypistelees vauvanvaatteita, ni tykkäsin silloin enemmän tyttöjen vaatteista (ei kuitee ollut kumpaakaan oloa), mut nyt kun oon ostellut pikku poikien vaatteita, ni ai että ne on ihania!! :p h&m:llä ei sillo näköjään ollut vaan yhtään kivaa poikien vaatetta :D

Miuyy koitahan pian parantua!! :heart: ja toivottavast ne pahoinvointirannekkeet toimis toivotulla tavalla :) niistä kun on kuullut niin ristiriitaisia kommentteja! :/

Täällä saatu taas tutkittavaks käytettyjä pikkupoikien vaatteita iiiiiso kasa mitä halutaan ottaa!! :p ei oo epäselvää mitä teen tänää :D

BF & poitsu 22+6
 
Viimeksi muokattu:
Vielä tässäkin ketjussa tsemihalit miss_piggy! miten oot jaksellu?

Täällä on ollu HIRVEE viikonloppu! Kolmatta päivää kuume 39 astetta ja olo ku rekan alle jääneellä :( sen lisäki et mulla on hirvee olo, pelkään niin kovasti, et mitä jos tää kaikki vaikuttaa jotenki pikkuseen? Raskausoireetki tuntuu kadonneen...missä mun tissikipu? toisaalta elättelen toiveita, et tää maksimimäärä panadolia turruttaa tissitki... Huomenna meen lääkäriin ja ajattelin kyllä huilata itteni ihan täysin kuntoon, ennen ku meen töihin..ettei vaan tuu perästä mitää tauteja..vielä ois 3,5 vkoa np-ultraan, en jaksa oottaa!!!

Vilijonkka ja nöpö 9+2
 
miss-piggylle voimia ja jaksamisia!

Heidukka jokojokojoko??? :D en oo varmasti ainut joka kyselee!! Ja joo, yleensä kyllä aika kultaa muistot aika äkkiä :) mut eipä sillä toisella mikään kiire oo, kerkeepähän rauhassa nauttia vauva ajasta, joka on hyvin lyhyt...

Meillä oli siis tänään ristiäiset ja poika sai nimekseen Miilo Markku Antero :heart: oli ihanat ja ikimuistoiset juhlat! :) poitsu nukkui koko kastetilaisuuden ajan ja kiltisti kierteli sylistä syliin :) tarjottavat oli herkullisia, vaikka ite sanonki :D nyt oon niin poikki että on pakko painua pehkuihin kun juhlakalukin on jo muutaman tunnin vedelly sikeitä..!

Yrittäkäähän pysyä terveinä, vaikka nyt on kaikkea liikkeellä! Ja potilaille paranemisia!
 
no itseasiassa tänään taidetaan lähtee ainakin näytille, kunhan isäntä tulee töistä jos sinne asti pääsis olemaan kotosalla... supistuksia tulee erimittaisia ja voimakkuuksia, ota näistä nyt selvä mitä mittaillaan... ja tulee sellaista kirkasta veristä vuotoo...
 
miss_piggy voi ei :( :hug:


Pitkästä aikaa tulin tänne lueskeleen. Olen ollut vaan FB:ssa kun heinäkuisilla on siellä ryhmä ja meillä on siellä aivan ihana porukka ja hyvä yhteishenki :)
Mä olen tuntenut vauvan liikkeitä rv15+2 asti ja viikon verran niitä on tuntunut joka päivä <3 Rakenne ultra on kahden ja puolen viikon päästä, mutta on vahva poikaolo (ja yhtä vahva tyttötoive :D)
Jotain vauvan tarvikkeita ja vaatteita mulla on jo ja tiedossa on vaunut ja pinnasänky. Täytyisi vaan löytää isompi asunto. Se aiheuttaakin isoimman stressin, kun täällä peräkylässä ei asuntoja vapaudu kauheesti muuta kuin pieniä yksiöitä ja kaksioita. ja me tarvittaisiin väh 60 neliön kaksio tai sit kolmio.

Tähän mennessä ei ole kiloja tullut vielä yhtään. Niitä on vaan lähtenyt. -3 kg tällä hetkellä. Mutta silti on vähän takamus levinnyt ja tissit kasvanu :D

eläväinen ja reiska 19+1
 
Nyt taitaa Heidukka olla hakemassa vauvaa kotiin :heart: malttamattomana odottelen kuulumisia täällä :D

eläväinen meillä on kans aivan ihana joulukuisten ryhmä facessa!! :) hyvin avoimesti jutellaan kaikesta ja joillekin sattunut pahimpia mahdollisia asioita, he ovat saaneet ryhmästä tukea ja turvaa.. Mulle itselle ainakin ollu ihan korvaamaton toi ryhmä :)

Anteeks ku käyn pyörimässä täällä :D mut kaipaan vaan niin sitä raskausaikaa ja kaippa mä elän sitä uudestaan teijän kautta..
 
Vilijonkka nyt sitten kovaa lepoa vaan!! Toivottavasti paranet pian! :)

eläväinen ootpas sä tuntenut liikkeet jo aikasin :O mulla on nyt vasta muutaman viikon tuntuntu selkeesti liikkeet, sitä ennen oli aika vaikee hahmottaa oliko se vauva vai joku muu :) mut kylhän se se vauva on ollut kun nyt näin jälkeepäin ajattelee :) Tsemppiä, että löytyis teille isompi asunto!!! Ja hitsin hyvin kyl oot saanu pidettyä kilot kurissa!!! Uskomatonta! Vai olikohan se mullakin, et noilla viikoilla se paino alkoi vasta nousta!? Nyt mulla jo yli +6kg :( möh!

Oliks täällä kukaa menossa 4D ultraan? Itse haluaisin, mut ei kyllä millään raaski :( ja kun rakanneultrassa näkyi sukupuolikin niin selvästi ja saatiin ihana kasvokuvakin!

(.) Täällä tosiaan mahassa kovaa myllerrystä! :p ihana tuntea pikkuinen! Täällä kovasti hankittu vauvantarvikkeita ja -vaatteita! Ostin yhden vaatepaketin tuntemattomalta, mut muuten vaatteet ovat tulleet tutuilta/puoli tutuilta ja nyt niitä kyllä alkuunsa on aika riittävästi!! Vielä kun sen äitiyspakkauksen saa, ni kyllä alkaa olee tarpeeksi :D Sain muuten kaverilta vinkin laittaa kaikki vauvalle ostamat vaatteet ja tavarat omiin excel -taulukkoon, niin pystyy käteväästi seuraamaan mitä kokoa on minkäkin verran ja mistä mikäkin tuote on ostettu milläkin hinnalla :) erittäin kätevä!

Ihanaa maaliskuuta ja kevään 1. päivää naisille ja pikku maha-asukeille :heart:

BF & poitsu 23+4
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Joskos sitä nyt uskaltas vähän jo onnellinenkin olla =) tänään käytiin varhaisultrassa, ja siellä viikkoja täsmäävä papunen jolla oikein terhakkaasti sykkivä sydän :heart: itku meinasi siellä päästä, kun sitä näyttöä katseli, kotona sitten vollottelinkii ihan urakalla kun kaverin kanssa puhelimessa asiasta puhuttiin, kaverikin nauroi että tukevasti kyllä raskaana tuolla vollotuksella :LOL: menkoista laskettuna olisi tänäänb 6+5, tuolla mittaili 6+2-6+3, taidan kuitenkii vielä mennä tuon menkoista lasketun mukaan :)

Paha olo kaiken aikaa, aamulla alkaa heti kun herää ja illalla vielä luumu kurkussa kun nukkumaan käy :$ oksentaa ei oo tarvinnu, mut siinä ja siinä hilkulla pitkin päivää ettei tartte ruveta nieleksimään... Rinnat aristaa hitosti, selkä huutaa välillä töissä hoosiannaa, viime yötäkin jomotteli, asentoa piti vaihtaa kaiken aikaa että sai nukuttua.

Mut mie oon niin onnellinen näistä oireista, tuo ultra ja vahvat oireet valaa kyllä uskoa että tästä voi vielä vauvakin tulla =) nyt on nimittäin vahvemmat oireet mitä siinä ensimmäisessä raskaudessa, mikä ei sitten hyvin loppunu lainkaan.

Josko tuonne listoillekkin sitten uskaltautuis :) eli LA 25.10 neuvolan laskemana, mennään sillä vielä, ikä 34, ja EKKS sairaalana
 

Yhteistyössä