Tervehdys!
Vikaa päivää sairaslomalla! Onpas aika mennyt nopeasti - mitä ihmettä mä olen puuhastellut

Tästä sitä alkaakin oikein kunnon rumba; huomenna töihin, viikonlopuksi sukulaisiin, ensi viikolla muutto...
Oon ihan kade Entulle uudesta autosta

Meidän bilikka toimitetaan vasta viimeistään juhannuksena, että sitä odotellessa... onpas Entukin tosiaan jo pitkällä! Niin se aika rientää. Paitsi että heinäkuun loppu ei tule varmaan koskaan! Noista raskauskuukausista vielä; "hassustihan" ne tosiaan menee. Siksi mäkin puhun ennemmin viikoista, mutta muistan kyllä, että aiemmin "maallikkona" ei paljon viikot ja ja päivät auenneet

Mutta tosiaan; ihan just olenkin sitten jo kahdeksannella! Olen muuten melko varma, että mun tuurilla Villi vetää yli lasketun ja olen hermoraunio lopulta ja Joannakin ihan varmaan synnyttää aikaisemmin

Meilläkin alkaa valmennus toukokuun lopulla!
Eilen olin yhteydessä uuteen neuvolaan, jossa oli oikein mukavan ja täyspäisen kuuloinen täti. Seuraava aika onkin jo 14.5. Nyt siis tihenevät noi käynnit. Ihan kiva. On aina vähän turvallisempi olo, kun tietää, että seuraava käynti on pian.
Vaikka nyt meneekin ihan hyvin; ei juuri supistelekaan. Yritän epätoivoisesti nostaa hemppaa jollain pirun rautalitkulla, jotta pahin väsymys väistyisi. Ikävä hengenahdistus vaivaa aika ajoin, mutta siihen olen jotenkin jo tottunut... Sitten sillä lailla ikävästi "keinuttaa" eli ei nyt suoranaisesti huimaa, mutta heittää päässä. Se on tosi inhottavaa!!! Olen nyt neljänä päivänä yrittänyt soittoaikana tavoittaa sitä aiempaa neuvolantätiä, jotta saisin ne labratulokset siitä paastosokerista, mutta tyyppi ei vastaa edes soittoaikana! En siis ikinä saa tietää, onko sokereissa jotain vikaa

Huokaus. Onneksi pääsee siitä muijasta.
Noh, nyt lähden vielä katsomaan, josko selkä kestäis parin muuttolaatikon pakkaamisen. Muuten keskittyisin lähinnä määräilemään, mutta mies tuntuu luulevan, että kamat lentää laatikoihin itsestään...
No niin, kissa kaatoi kurkumapussin, joka oli tiskipöydällä ja meillä on nyt kirkkaankeltainen kisu

Pitää mennä siis.
Monsku & Villi 28+1