**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Heippa.

Pitkän aikaa ole teen ketjua seurannut, mutta en ole uskaltanut liittyä mukaan.
Nytkään en tiedä mitä täällä teen, vaikka vauvakuume on kova.

Esikoinen on syntynyt 06/09 ja ilman ehkäisyä ollaan oltu kokoaja sitä toista toivoen. Mutta ei näy ei kuulu, ei edes menkkoja. Parikuukautta sitten käyty lääkärillä joka silloin ultrasi oikealta 2cm munarakkulan ja sanoi että kyllä se sieltä kohta puhkeaa ja menkat alkaa.
No ei oo alkanut. Imetän edelleen joten kaipa siinä se syy on. Kovasti yritän lopetella, tyttö vaan on toista mieltä.

Eli tässä nyt tjottaillaan kun ei niitä oviksia voi tikutellakkaan....

Muille kovasti toivotan plussatuulia ja jo plussanneille tarrasukkia vauveleille. :heart:
 
Juu on suorastaan raivostuttavaa kun ei tiedä koska kannattaisi yritellä.. Tosin kovasti on alavatsaa vihlonut ja jomotellut eli tuleekohan sieltä nyt tässä menkat vaiko .....

Meidän perhe on hirveessä lenssussa ja mein pienipoikakin on lenssussa ja pienessä kuumeessa :( Tietysti kun oltiin sovittu että viikonloppuna mentäisiin mieheni kanssa syömään yhdessä ja poika olisi mennyt hoitoon mutta enpä ensikertaa viitsi laittaa jos on kipeenä. No kerkiää sitä pääasia että tulis edes pienimies kuntoon... On tää kun joka kevät sairastaa..

Ai ja tervetuloa kaikille uusille :flower:
 
Täällä mennään jo kp31--menkkoja ootellessa.
testejä en uskalla tehdä kun ne tuo vaan v*tutuksen jos epäselviä tai negoja.. :whistle:
katellaan siis.. joko ne alkaa, tai sitten oottelen pari viikkoa :LOL:


:wave: kirjottelen paremmalla ajalla :)


:flower: kaikille uusille tervetuloa!
 
täällä on kans kp 34/35 menossa,et saa nähä alkaako menkat huomenna.en oo kyllä yhtään varma miten tää kierto on menny,koska nyt on tullut vasta pientä lämpöilyä ja muuta,et oisko ovis sit vasta ollut.Mut tuo lämpöilykin selittys sillä et mulla on tällä hetkellä rauhastulehdus,joka voi myös aiheuttaa lämpöilyn.Mut jospa se muutamaan päivään selviäis,et alkaako menkkoja näkyä.jos sitä perjantaina hakis testin aamulla ja tekis,jos ei huomenna mitään vielä tule.ja mä en oo jotenkin jaksanu ottaa tässä kierrossa stressiä koko asiasta,on menny aika ihan kun siivillä kun ei oo sen kummemmin asiaa pähkäilly. :LOL: toivotaan kuitenkin että ois tärpänny :heart:
 
täällähän on monella jännät paikat.. Toivotaan paljon plussia. Itsellä on ollut yskiessä vihlontaa alavatsalla sekä tänään heijastui myös reisiin asti. Mikäköhän tuo voisi olla? Jos kerta en raskaana ole pitäsi varmaan mennä gynelle jos on joku kysta tai muu.. Outoa kun ikinä elämässäni ei olle ollut moista. Tosiaan jos olisi mahdollinen raskaus niin eihän plussaa kuuluisikaan tulla vielä ainakaan viikkoon no jälleen kerran aika näyttää..
 
Pikaisesti kertomassa en pysty päivittämään
Mies sairaalassa, eikä mulla juurikaan ole aikaa olla koneella, on ollut jo koko viikon. Vuoto alkoi, mutta raskausoireet jatkuu (nännit aristaa, rinnat kasvaneet yms.)

Tsemppiä teille muille
 
Kristen: oi, mitä on tapahtunut? Toivottavasti kaikki hyvin! Toivon myös että mysteerisi selviää pian!

Täällä tuntuu nyt aika monilla kierto venyvän, toivotaan että edes jollakin osoittautuisi plussaksi ;)

Nyt minulla on kp 19/31-40 ja luulen että ovis meni jo kun limat muuttivat muotoaan. Toivottavasti se todellakin oli tuossa viikonlopun vaihteessa, tässä on nyt nimittäin pupuiltu joka päivä perjantaista asti :D Odottelin sitä kyllä vasta huomiselle "peruskiertoni" (n.34) mukaisesti, mutta eihän näistä minun kierroistani ota erkkikään selvää.
 
Nyt hetki aikaa istahtaa.
Mies oli siis jo viime viikolla kovien vatsakramppien ja hengenahdistuksen vuoksi sairaalassa, laittoivat keskiviikkona kotiin tilanteen rauhoituttua. Sunnuntaina sai uuden kohtauksen ja kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan, tukehtuminen oli lähellä. Nyt epäilevät hyvin harvinaista HAE-tautia ja pitävät miestä sairaalassa, kunnes tulokset selviävät... Eilen meinasi tulla taas uusi kramppi, mutta ajoissa aloitettu lääkitys esti sitä pahenemasta sietämättömäksi.

Mulla piti huomenna alkaa menkat, mutta maanantain jälkeen olen vuotanut kuin seula. Kuitenkaan limakalvo"klönttejä" ei ole tullut yhtään, kuten yleensä mun menkoissa ja kivutkin ovat aika olemattomat. Avasinkin ketjun r-testikuvasta, jonka tänään illalla tein, mutta viiva on niin haalea, ettei se tahdo kuvassa pleksin läpi erottua. Luonnossa kuitenkin näkyy silmään siristämättä ja kääntelemättä. Erilaisia oireita edelliseen verrattuna on mm. todella arat nännit (ovat edelleen) lämmöt edelleen koholla ja rinnat kasvaneet. Tein siis testin mielenrauhan vuoksi, etten ole tulossa hulluksi ja kuvittele kaikkea näitä oireita, ja testi viittaa siihen suuntaan, että taas kemiallinen raskaus, joka sai vuodonkin alkamaan aikaisemmin...
Tiedä sitten. Jos klönttejä ei ala vuotamaan, on kai viikon kuluttua tehtävä uusi testi, voimistuuko tuo viiva vai ei... Toivoa mulla itselläni ei kuitenkaan asian suhteen enää ole.
 
höh :( :hug: MT79
mulla ei oo menkat alkanu ollenkaan.. ei kuulu sen sijaan plussiakaan.. yrityksiä on silti jatkettu, en tiedä tuottaako tulosta kun menkkoja ei kuulu! tämän kierron myötä en ihmettele yhtään että ovista ei näkynyt :D olis pitäny aavistaa että mammutti kierto tulossa.. nyt on kyllä parina päivänä nippaillu alavatsaa.. saa nähä :p
voi Kristen aina sitä sattuu ja tapahtuu :/ toivottavasti kaikki menee hyvin ja mies saadaan lääkityksellä kuntoon! :hug:
 
huomenet! mä ostin eilen s-marketin pregent testin ja sain sillä eilen jä tänä aamuna kaks haaleetakin haaleempaa plussaa.noh,piti sit käydä ostaa varoilta apteekin herkkä first signal testi,ja arvatkaa mitä,siihen tuli kans haalea mutta ihan hyvin nähtävissä oleva toinen viiva!!!! :heart: :heart: :heart: mä oon nyt ihan sekasin :D ei jotenkin tunnu ollenkaan todelliselle tää homma...nyt alkaa sit jännääminen et pysyykö pikku kaveri matkassa mukana :heart:
 
Onnea Mimma86 :flower:

Tädin yllättämille ja pitkäkiertolaisille :hug:

Täällä vaan vihlonta alavatsassa jatkuu... Niin olis ihan kiva tietää mistä moinen johtuu mut jos viikkoon ei menkat ala eikä raskaustesti pukahdakkaan niin taidampa varata ajan gynelle.. :ashamed:
 
Onnea Mimma86 :flower:

Omaan napaan kuuluu edelleen menkattomuutta ja alavatsan vihlontaa/juilintaa sillontällön,
ja oikein ärsyttää kun en tiedä tosiaan sitä milloin menkkojen pitäs alkaa..normisti nyt,
mutta tän kierron mukaan vasta n.1,5vk päästä :kieh:
Tapahtuis ees jotakin, pääsis ees uuteen kiertoon jo .. :headwall:
Nyt on ollu helppoo ja aika menny ihan siivillä, kun ollu niin paljon tekemistä,
kun hoitelin tuossa vajaa pari vuotista kummityttöäni kolme yötä ..voi kun se oma kuume nousi kuitenkin ajoittain kolkuttelemaan kovastikkin :heart:
Oli niin ihanaa nähdä oma tyttö katselemassa toisen touhua, ja yrittämässä osallistua :)

Kp taitaa olla 32..jos muistan ihan oikein :D
 
Moi täältä plussanneista! Onnea mimma86 ja tervetuloa seurakseni joulukuisiin :)

Täällä on mennyt kaikki toistaiseksi hyvin ja tänään varhaisultrassa syke löytyi :heart: Toivotaan, että kaikki menee hyvin jatkossakin!
Plussatuulia teille ja hyvää kevättä!
 
Kristen:Kurjaa :( Voimia sinne ja pikaista toipumista miehellesi!

Onnittelut plussanneilla ja Teargasin uutiset hyviä :)

ON:Clomeja tarttis vielä napsia 2 päivää ja sitten ensi viikolla alan metsästämään ovista, kaadan sitten miehen jos moinen käy ja sitten säkkikaupalla Lugeja ostamaan :D Romanttista, eikö? :LOL: Ainoa harmitus mikä on, että tytölle iski oksennustauti ja mies yrjösi viime yönä :( Itse olen vielä taudilta välttynyt ja pelkäänkin sen alkavan ja sitten noi clomit ei vaikutakaan :ashamed: Mutta toivotaan, että kiertäis mut nyt vielä sunnuntaihin asti ;) Voikaahan hyvin!
 
en uskalla ihan vielä siirtyä toiselle osastolle,taidan pyöriä täällä vielä tovin ihan varmuuden vuoks. :LOL: nyt on jhonkin näköstä oiretta,mikä vois viitata raskauteen,alamahaa nippailee ja vihloo,hieman närästää ja tuntuu että maha ois kauhean turvoksissa.ens viikolla pitäs käydä vielä neuvolassa tekee varmistustesti..
 
Spica kun etin ite niitä testejä prismasta niin en löytänyt kondomi ja side osastolta :S juuri se on minustakin todennäköisin osasto ja mietin sitte että myykö prisma niitä ollenkaan!
mimma86 kyllä sulla on vaavi sielä masussa ihan varmasti :)
täälä ei tietoa suuntaan eikä toiseen.. edelleen raskaustesti ei toissapäivänä mitään näyttäny.. ja menkkoja ei kuulu ! että katellaan nyt..
 
mimma86 :heart: suuret onnittelut

Kristen: voimia...

Toive81: Ompa kiva lukea sinunkin kuulumisia taas :)

MT79 :hug:

Jeccika, dada ja muut piinailijat :hug: jaksuja

Minna89 ja Brianna kiva kun tulee uusiakin mukaan :)

Omaa napaa... Äsken testattu nega, tätiä odotellessa... Mahaa juilii kyllä jo lupaavasti :/
 
Clearblue haamuilee, Apteekin oma on täysin selkee nega..mjoo-o.. ootellessa siis edelleen.
Maanantaina aattelin katella uuelleen, jos ei menkat ennen sitä ala.
oireita ei kyllä ole..armoton väsy, mutta johtuneeko siitä kun mulla oli vajaa pari vuotias hoidokki tossa muutaman yön ja tytölle tuli hampaita :D
Välillä myös nippailee/juilii, mutta sitähän tekee ennen menkkojakin.


kp34/en enää tiedä
 

Yhteistyössä