**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

heipsan, on taas vierähtänyt useempia päiviä, ei kummempia tänne kui sunnuntai iltana rupes kipuilemaan tuo viisauden hammas ja tänää kävin hammaslääkärillä, sain lääkekuurin. ehkä joudutaan repimään pois jos alkaa kuurin jälkeen taas oireileen.

toivo yhä hukkateillä... mut onhan noita peittojaki heiluteltu mutten ole enään toivoa pitänyt yllä, kerran sieltä se ei tuu ni ei sit tuu, pari kaveria sano et niillä on tunne et meille se kakkonen vielä tulee.
 
Huh, mikä työpäivä taas.. jotenki tunnit kuluu ihan madellen töissä..
ehkäpä se maistuu taas syksyn myötä.. :)

Kuume sen ku kovenee, jänskättää.. :D Välillä oon varma etten oo raskaana ja välillä taas varma että olen! tekis mieli tehdä testi.. mulla on niitä clearblue -testejä.. Onks muilla kokemusta että näkyykö niillä oikeesti herkästi vai miten.. :)

Tsemppiä kaikille!! Kauniita kesäpäiviä! B)
 
[/b]nessu84 syötkö muuten rautatabletteja? vai muuten vaan on tullu pahamaku suuhun?
Mä olisin jotenki muistelevinani että ekassa odotuksessa ois ollu sama juttu, että maistu pahalle.. kyl mä luulisin senki olevan oire! :D
Peukut pystyyn!!
 
Siiruli:
En syö rautatabletteja, enkä mitään muutakaan mistä voisi johtua.
Enkä syönyt sillonkaan kun esikoista rupesin odottamaan. Silloin en tosin osannut edes ajatella olevani raskaana, kunnes valitin raudan makua suussa yhdelle kaverille joka patisti testin ostoon =) .
Mutta nyt kun oon tämmönen hätänen, ni tilasin testejä jo eilen :whistle: , nyt kun vaan malttais olla testaamatta...
 
heip taasen,täällä kovasti odotetaan ovis-aikaa (lähinnä minä odotan,ei miestä niin kk-kierrot kiinnosta.. =) ).Ens vklp menee kaverin luona kyläillessä,jot toivon ettei sillon sit kans ole ovis aika.Pitäis ola heti tuon vklp jälkeen.Nyt ostin ekaa kertaa ovis-testejäkin,onks teil muilla kuinka paljon kokemusta näistä,toimiiko ja onko tuottanut tulosta?
ja tuosta raudan mausta suussa,mul oli sillo ekaa odottaessa metallin maku suussa,mut se tuli vasta sitte ku viikkoja oli jotain 4 tai 5,eli samoihin aikoihin ku alko muutki oireet,eli pahoinvointi,väsymys,rinnat kipeät ja vaik mitä muuta.Tais olla jopa pien nuha sillo. toki joillakinhan tulee oireet aiemmin,ja voihan se mahdollinen pikkuinen olla siel mahas ollu jo kauemmin jot saanu alkunsa aiemmin ku ite luulee eli voi olla jo pitemmäl vikkol ku siin mis laskujen mukaan mennään.tulipas sekavasti sanottua... :ashamed:
 
Teksti hävis johonkin, yritetääs uudelleen.
Esikoista odottaessa tuota raudan makua oli suussa n.viikon verran ennenkuin testin tein, (en osanut ajetalla sen liittyvän raskauteen kun meillä oli ehkäisy käytössä ) Mitään muuta raskauteen viittaavia oireita ei ollut. Paria päivää ennen testin tekoa kipeyty rinnat ja ne kasvo ihan silmissä :x . Testin tein silloin vaikkei menkat olleet vielä myöhässä ja selkä plussa sillon tuli :heart: Pahoinvointi alkoi viikolla 6.
Nyt en tosiaan ole kierrosta oikei perillä, kun hormoonikierukka oli reilu vuoden, eikä kuukautisia sinä aikana ollut. Kierukka poistettiin 10.6 ja vuoto alkoi 12.6 kesti 4 päivää.
Posti toi testit tullessa, mutta jospa tässä seurailisi vielä omia oloja ennenkuin kaheasti innostuu B)
 
Heips! :wave:

Nyt jo hiljaa uskallan sen tännekin kuiskata....jos kaikki hyvin menee helmivauva meille tulee :)
Tänään oli eka neuvola ja kaikki hyvin. :heart: sykekin kuului.

Paljon plussa tuulia teille muille :whistle: :whistle: :whistle: tulkaahan perässä!

krisu ja papu 8+4
 
Onnea krisu :heart:

Zeetah :hug:

marsa22 tervetuloa! Otan osaa :hug: Toivottavasti pian tärppää uudestaan ja pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti.

ON: Vuoto alkaa olla ohi, joten peiton heiluttelu voi taas alkaa. Joskus heinä-elokuun vaihteessa sitten selviää tärppääkö vai ei! :D
 
Onnea plussanneille! Teitä onkin kertynyt nyt kesäkuussa kiva määrä!

ON: Mulla alkoi tänään vuoto eli ei saatu maalisvauvaa kuten tänä vuonna :(
kp 1 ja kierronkestoksi voi laittaa vaikka 29-36. Yrityskerta 3 käynnissä.
 
Onnea krisu :heart: :flower: Esikoinen oli meillä papu :)

Tervetuloa marsa22! Mäkin vasta äskettäin ilmaannuin tänne.

:hug: Uuden yk:n alottaneille :(

Oottekos muuten siviilissä kertoneet pikkukakkosen yrittämisestä? Meiltä useinkin kysellään "jokos ootte seuraavaa ajatellut hankkia.. milloin seuraava tulee... ??". Mä en myönnä mitään toiveitani ja sanonkin että yksi lapsi riittää.. Musta tuntuu, että tulisi vielä suuremmat paineet jos muut tietäisivät, että yritetään ja toivotaan.. :(

En enää pysy laskuissa mukana mikä kp on menossa, plääh puuh :ashamed: Onneksi tosta listasta voi katsoa.

Onkos helmarille löytynyt seuraajaa listan päivitykseen?
 
Hellou!

Onnea Krisulle!! :flower:
Nessu84, yllytän sua testaamaan!! :D

Mä en malttanu enää ja testasin vaikkei kp;t vielä ihan täydet ja plussa tuli!!! :) Mulla oireina ihan törkeä väsymys, rinnat ehkä vähän arat ja turvonneet ja sitte aina välillä kuvottaa :snotty:
Että tällästä! Aika uskomatonta että taas tärppäsi ekalla yk;lla.. En uskalla kuitenkaan vielä sillain ilota kunnolla asiasta, eikä miehen kanssa ennen alkuraskauden ultraa puhuta kellekkään.. Mutta kiva että täällä saan kertoa!! =)

Plussatuulia kaikille!! Roikun täällä vielä jonku aikaa mukana, ennen ku uskallan siirtyä tonne odottajiin...

Siiruli
 
Iltaa.

Mulla ovis tuli ja meni ja äijä työreissulla, että se siitä sitten. Eli periaatteessa yk1 alkaa vasta seuraavien menkkojen jälkeen. Mulla on kierto ollu 26-31 saa nähä mikä nyt tulee pituudeksi. Mä en ole kertonut kellekkään kakkosen yrityksestä ni ei sitten tarvi olla koko ajan vastaamassa uteluihin, että joko jo tärppäs..

Ensimmäistä me yritettiin n.puolisen vuotta mutta silloin nähtiin oikeastaan vaan viikonloppuisin joten nyt kun päästään aina halutessa hommiin niin toivottavasti tärppäis nopeammin. :D

Mulla raskausoireita alko tulemaan vasta, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Rinnat oli arat ja mulla oli n.viikon ajan pahaolo iltaisin. Ajattelin jo, että olen saamassa oksennustaudin, kun niin yökötti jollei klo.22 mennes ollu unten mailla (pahaolo alkoi aina sen jälkeen) :) Testin tein vasta, kun menkat oli reilu pari viikkoa myöhässä.. Olin ihan varma etten ole raskaana, kun ed.kierrosta olin tehnyt negatestin kun olin ihan sata varma, että olen raskaana. Silloin mulla oli kaikki maailman raskausoireet olevinaan.. :LOL: Mulla meni muutenkin koko raskaus aika "oireettomasti", ainoastaan närästyksestä sain uuden, nähtävästikkin elinikäisen ystävän.
 
Onnittelut Siiruli ja mut plussanneet :flower:
Ajatteli perjantaina testata herkällä testillä, vaikka tuskin vielä mitään näyttää jos edes on jotain näytettävää :/ Tahtoisin tietää HETI :kieh:
Tänään iltapäivästä alkoi alamahassa tuntumaan oudolta, pientä vihlontaa ja jomotusta...
Toiveikkaana ollaan, mutta vielä on jalat tukevasti maassa.
 
Hiivin joukkoon mukaan jos sopii.
Kakkonen ois haaveissa ja hormoonikierukan kävin poistattamassa jonka jälkeen ekat menkat tuli toisena päivänä poiston jälkeen. Kierto huitelee nyt kp 7 kohdalla ja on ollut ennen kierukkaa säännöllisen 25 päivää. Yrityskierros 1 on siis käynnissä.Ovista alan odottelemaan jos vaikka keho suostuisi toimimaan.Pupuilu on aloitettu hyvissä ajoin...;) :whistle:

Onnittelut jo plussanneille ja plussatuulia kaikille! :flower:
 
Toivon ainakin niin =) Olin muuten ihan tosissani, kun alkuviikosta vihjaisin hienovaraisesti, jos jotakuta kiinnostaisi alkaa päivittää. Silloin kun asiasta kirjoitin, oloni oli ihan ok, muttei ole enää. Tiistain oksensin ja eilisen aamupäivän. Mikään ei pysynyt sisällä. Tänään oli enää aamulla huono olo ja MELKEIN oksensin. En ole todellakaan jaksanut tulla koneelle ja jos tämä ällötys ja ruokahaluttomuus jatkuu niin tiedä mitä tästä tulee.. Siedettävää tästä tekee se, että ajattelen niin kuin esikoltakin että pahoinvointi toisaalta kertoo minulle että raskaus on vielä olemassa =) =) mutta kaikki ylimääräinen jää nyt kyllä tauolle. Aloitin viime viikolla aikuisrippikoulun ja tänään olin aamupäivän pohtimassa pastorimme kanssa asioita.. Kyllä aiko ottaa voimille tyhjällä vatsalla. Ainakin asiat on heikossa voinnissa helpompi ymmärtää ja sisäistää kun ei ole turhia murheita :LOL: ihan pakko repiä vähän huumoria vakavasta asiasta.

Onnea plussanneille!! :heart: :heart: Ihanaa ja antoisaa odotusta teillekin, toivotaan vielä että sylihin asti saatte nyytit.

:hug: Tädin kohdanneille ja extratsemit uuteen kiertoon!

Nessu: Nyt kiireesti testaamaan, sulla on jo pahat oireet. Toivotaan parasta! Mäkin muuten testasin keskellä päivää nyt kesäkuulla, kun tuli kesken päivän yhtäkkiä sellainen etiäinen että nyt on pakko testata ja haamu silloin tulikin..

Ja uusille vielä tervetuloa, tarkistakaa tietonne oikeellisuus etusivulta, (ja muut myös). On nimittäin niin huono olo täällä päässä, etten tiedä menikö kaikki oikein ja osasinko laskea oikein +2 päivää kaikille.. Hyviä vointeja kaikille, ja plussatuulia toivon erittäin kovasti tänne vielä lisääkin =)
 

Yhteistyössä