Voi että tinkerbelle

Paljon :hug: :hug: :hug: Ja onnea ensi kiertoon, ja itsekkin kokoajan muistutan itselleni että esikko sai alkunsa n. 4 kierrosta, ensimmäisestä rakastelu kerrasta joka oli oikeasti ihana. Eli siis kolmekiertoa oli "pakko" seksiä ja tossa neljännessä kierrossa otettiin rennommin ja sitten napsahtikin.
Myräkkä: Ei oo mitään oiretta suuntaan eikä toiseen. " ja tohon "Mikähän ihme minua vaivaa kun ei ole huolen häivää" - niin jossain tutkimuksessa vauvakuumeiset ovat maailman onnellisimpia.. Se on kai niin että ne onnen ja toibeiden hetket siinä keskikierrossa ylitttää ne valtavat pettymykset kiertojen lopussa ja sitten vielä se grandefinaal kun se plussa sitten joskus pärähtää, niin kai ne yhdessä tekee sen että maailmanonnellisimpia ollaa.
Saini: Kiitos linkistä, oli hyvää asiaa. Tosin toi että yöimetys voi estää ovulaation ei kuulostanut kovin lupaavalta, koska esikko on viimeaikoina tankannut öisin hirveästi. Tosin oon kyllä kuullut ton masentavan faktan aiemminkin..
Hedukka: Jos oon ollut lapsen luota kauan pois (en koskaan kyllä kovin kauaa max 2-6h pari kertaa vuodessa) niin sitten kun on olut aika mennä kotiin päin ja on tullut koti ja lapsi mieleen niin tissit alkaa suihkuta

Eli mulle ainakin tuttua!
Katrinainen: Joo mulla ainakin välillä rinnat kiepeytyy selkeästi imetys syistä, tai jos esikko on yöllä potkassu rintaa niin saattaa olla pitkään kiepänä..
Paapelo: Onnea raskauteesi ja kiitos kannustuksesta meille imettäville kuumeilijoille!
Uniunna: en sinua juurikaan "tunne" mutta jaksamista tilanteeseesi, ja toivottavasti kysta saadaan hoidettua helposti!
On: Ei siis oiretta oikein mihinkään suuntaan. Välillä pientä nippailua alavatsalla mutta ei oikeastaan ees sitä kovin paljon. Flunssa vaivaa..
Heips! nukkumaan :wave: