**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Tinkerbelle kiitos kun lisäsit mut mukaan listaan! Pieni virhe siellä vain on, eli poika on syntynyt 11/2007 =)

Pakko vähän purata näitä kuumeilu-tuntoja tänne.. Tämä vauvakuume on jotain ihan älyttömän suurta!! Kun esikkoa kuumeilin, niin sekin jo oli ihan järkkykovaa kuumetta, mut nyt on vieläkin enemmän! Kai se sit on niin, että kun jo tietää millasta se rakkaus ja kiintymys siihen omaan lapseen on, niin esikoisen jälkeiset vauvakuumeilut on senkin takia jotenki voimakkaampia? Tai näin mä ainaski kuvittelisin :whistle:
Mä olin vielä muutama kuukausi sitten tosi epätoivonen, kun mies oli vielä hetki sitten tosiaan sitä mieltä et joskus parin vuoden päästä sit vasta toinen lapsi..Tuntui melkein siltä ku sydän olis revitty irti :snotty: Mutta thänk gaad mieskin sit heltyi siihen et jo parin kk päästä alkais tehtailut. Eli mun täytyy vaan hetki käydä töissä, ja sit kun/jos tuun raskaaksi, niin yritän kaikin keinoin saada vähintään sen puoli vuotta ennen ä-lomaa käytyä töissä, et saisi suurempaa äippärahaa. Viimeks kun olin minimillä. Sekin vaan vähän jänskättää, et toivottavasti sit pystyn käymään töissä, esikoisen odotuksessa ku oli vähän ongelmia; supisteli jo ennen puoliväliä, ja olin osastollaki lepäilemässä, ja melkein pari kk ennen äippäloman alkua alotin jo saikun..
Mut toivotaan et enskerralla olis parempi tuuri raskauden suhteen. Vaikka tärkeintähän se on että se vauva sieltä syntyy turvallisesti ja terveenä :heart:

Plussatuulia kaikille!! ++++++
 
Stinkkerin kuseksimisfestarit on alkaneet taas (*torvisoittoa*)! :whistle:

Meneepähän taas monimutkulaiseksi. Nyt on kp 11, ja ovistikku näyttää viittä vaille plussaa. Eilen lääkäri ultrasi, ja arvioi oviksen ajoittuvan ensi viikon ke-to paikkeille.. Saas nähdä mitä tuo tikku nyt sitten sanoo, näyttääkö pitkään taas plussaa vaikka ei sieltä vielä mitään irtoakaan. Kai on mahdollista että irtoaa ennen ensi keskiviikon lääkäriaikaa jolloin Pregnyliä ei edes ehditä pistää? Onpahan kiemuraista. Toisaalta, jos kerran irtoaa ilman Pregnyliäkin niin sehän lienee kotiinpäin.

Äh. Miten helkkarissa sitä vois edes yrittää ymmärtää munasolujensa logiikkaa?

:eek:
 
Sitten taas Kuivakka-Stinkkiksen tieteelliseen ajankohtaisohjelmaan:

Tein tilastollisia laskelmia palstamme ilmiöistä. Aivan tieteen kriteerejä ne eivät täytä yleistämismielessä, koska otoskoko ei ole ihan 30 tällä hetkellä vaan aktiivisia kuumeilijoita on noin 25. Voimme kuitenkin pitää tuloksiamme suuntaa-antavina ( :LOL: ).

Joka kuukausi keskimäärin 6 pikkukakkosen odottajaa raskautuu. Tammikuulle on siis vielä useita paikkoja vapaana, helmikuusta puhumattakaan. Raskautuneiden määrän osuus kokonaisotoksesta (eli aktiivisten palstalaisten määrästä) on noin 20%, mikä vastaa hyvin pitkälti lääketieteen määritelmää raskautumisen todennäköisyydestä per kuukausi. Koska voimme täten hieman oikaisten todeta otoksemme vastaavan melko hyvin populaatiota, voimme myös luottaa suhteellisen hyvin siihen että meidän porukasta noin kuusi raskautuu joka kuukausi.

Vitja mikä nörtti mä olen.

:headwall:
 
moikka taas kaikille ja uusille tervetuloa mukaan!
:hug: kaikille sitä tarvitseville ja aku kovasti jaksamisia sinulle ja läheisille!
siis mitä ihmeen hiippareita siellä paapelon nurkilla oikein pyörii, kauheeta!
Saattas itelläkin kyllä olla tosi pelästynyt olo tollasista..

:LOL: stinkkishän tilastotrepäs! miten ihmeessä jollain riittää matikkapäätä tollaseen, mulla olis jo sormi nielussa asti jos tollaisii pitäis tehä... mua siis ei oo siunattu matikkapäällä... :ashamed:

dääm... mun täyty lähtee ajelee 30 kilsan päähän päivystykseen kun nenänvarressa ja välillä poskissa tuntuu painetta, liekö sielä tulehdus vai mikä lie...

Täällä alkaa täti pikkuhiljaa pakkailla laukujaan :wave: moro vaan sillekkin ja sitten aletaan odottelee ovista. tässä kierrossa meinaan tikuttaa ekan kerran... mitähän siitäkin tulee...??

kiitos kaikille halauksista, en oo kerennyt kun nopeesti pyörähtää tässä, ja on jäänyt puumerkit jättämättä.
toisaalta vaikka meillä on 11kiertoo takana, niin osa siitä (alussa) on mennyt silleen rennosti tjottaillessa, sama oli esikoisen kanssa, silloinkin meni pitkään, joten ihan vielä en oo ees hermoraunio, mutta jos nyt ei tälleen oviksia seuraamalla tule tulosta niin sitten alkaa varmaan jo hermostuttamaan...

sori jos on hieman sekavaa tekstiä, neiti tuossa vieressä pistää paikkoja "vähän" ojennukseen, joten menee sitä seuratessa vähän ajatus sekaisin..
Mutta viikonloppuja naiset! tää lähtee nyt sinne lekurille....
 
Tervetuloa mmiilia näin minunkin puolestani :wave: .

Plussaneita ei tainnukaan olla jos oikein muistan.

Aku :hug: teille ja voimia sinulle ja läheisillesi.

).( Täti pakkasi laukkunsa melkein viikko sitten ja peittojen pöllyytys on melkosen hiljasta. On näköjään parempi ehkäisykeino yksi liikkuva lapsi kun mitkä tahansa kumit ja pillerit. Tyttöllä on kyllä oma huone, mutta jostain kkumman syystä se kömpii aina sillon viereen nukkumaan kun olis pikkukakkos-maratonin aika. Liekö joku sisäinen kello? :) Aika näyttää mitä tästä sit tulee.

Stinkkishän on oikee tilastoihme... :LOL:
 
:wave: 9päivää jälj... :D

tänään oltiin emma kanssa vaunuttelemas tunnin, meni viel 30min nukkumaan, kun heräs annoin maitoo ja seit alkasin imuroimaan ja moppasin lattian kevyesti...ja pyyhin vähän pölyi siltä sun säältä... B)

Mies tuli kotiin niin lähetin kauppaan ostaan vähän mässyjä illaks...kun kotiin pääsi nii emma meni unille klo14 ja saatiin syödä rauhassa tacoa/tortilloja :p

Vauvakuume on täälläkin ihan älytön, ainakin 10kertaa pahempi kun eka kuume... :xmas:
Ja luulen että meille kaks lasta saa riittää, sen verran nuorehko olen/ollaan että jos sit 5-6vuoden päästä kuumettaa niin miksei :heart:

haaveita/unelmia pitää olla :D
 
Shenda (ja muutkin), helistimen sivuilta löysin inssikokemuksista ketjun ja ajattelin että olisit ehkä kiinnostunut:

http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=15448

Itsekin käyn lukemassa kokemuksia tuosta Pregnylistä.. :)
 
Hei!

Olen käynyt välillä lueskelemassa teidänkin kuulumisia kun samassa tilanteessa ollaan. Pikkukakkonen olisi toiveissa ja esikoinen siis poika 03/08. Vieläkö tänne sopisi mukaan kuumeilemaan, kun näyttää tämä raskautuminen siirtyvän aina vaan pidemmälle ja pidemmälle.

 
Voi stinkkis, sinähän varsin lohduttavan laskelman meille sait aikaiseksi..kiitos siitä =)

Täällä meinasi iskeä totaallinen epätoivo tänään aamulla. Eilen illalla iski karsea viiltely oikealle alavatsaan ja sitä jatkui tähän aamupäivään asti...olin jo ihan varma, että umpisuoli siellä ilmoittelee tulehtuneensa ja polille tarttee lähteä illalla...no juuri kun olin sitten menossa särkylääkettä popsimaan, se loppui...katosi kuin tuhkatuuleen :kieh:
Pöh...mitähän ihmettä tää kroppa pilailee mun kustannuksella :headwall:
Ja tietystihän minä sitten aloin kehtittelemään tätä oireeksi, kun ei muutakaan selitystä keksinyt :ashamed:
Joten sitten kun saan testit kouraan, niin se on fakta, että en kyllä siihen tämänhetkiseen oletettuun tätipäivään saakka malta mieltäni :D

muoks.
ja tervetuloa saini81...tokihan mukaan mahtuu aina yksi vauvoihin hurahtanut lisää :D
 
stinkkis
voi ihana laskupää sulla :D olen mäki 2krt päässy sinne plussanneisiin mut keskenhän ne meni :S
no toivossa on hyvä elää, ja mulla on perjantaina lääkäriaika medisonariin, täällä turussa ku muuta ei oikeen oo....

 
Alkuperäinen kirjoittaja iituskainen:
tässä kierrossa meinaan tikuttaa ekan kerran... mitähän siitäkin tulee...??
Mulle ovistikuttamisesta seurasi voimakas pissitikkuriippuvuus.
Nyt olen päässyt siitä vähän yli (kuvittelen vaan...) kun ei ole ollut kotona tikkuja joihin pissiä mutta jos kierto venähtää yli tuon 22.1 niin varmaan testailen joka ikinen päivä kunnes jotain selviää suuntaan tai toiseen!

Kiitos Stinkkeri ihanasta ja rohkaisevasta tilastosta!
4 plussaajaa pitäisi vielä löytyä tälle kuulle, niinkö? :)

 
Stinkkeri kiitos lisäyksestä ja tilastoista :D! Mulla nyt menossa kp3 / 29-30 ja taitaa olla yk 4. Ekat kerrat on vähän niin ja näin voiko laskea, kun ei oltu paljoakaan samassa maassa miehen kanssa. Nytkin menee tiukoille, kun nähdään vika päivä ja taitaa ovis osua edelliselle päivälle :/ Tai jos taluttaisin miehen heti lentokentän vessaan, mutta kun poikakin on mukana niin ei taida onnistua ;) Mutta satsataan sitten taas siihen seuraavaan kiertoon :)
 
terppatuloo uusille,sakkiin mahtuu aina lisää :D
stinkkis taas vauhdissa :LOL:
täällä ehkä jopa pikkuhiljaa päästään surusta yli,tai ei yli mutta etenemään eteenpäin,mutta se lasku taas tulee kun haen uurnan postista,jahka saapuu ja siirrän nuo pahvilaatikossa olevat tuhkat siihen,toisaalta kiva siirtää kun näkee että siellä varmasti ne tuhkat on mutta toisaalta en haluais avata sitä..

peittoja on heiluteltu enempi ku laki sallii,huh huh,mä en ymmärrä mikä ihmeen peee...anetus mulla on koko ajan päällä :LOL: eilenki muutamia kertoja tuli hommailtua :D noh,mies tuumas että taitaa olla se aika vuodesta :LOL: :LOL:
 
Aku
Arrrgh,kone hukkas mun romaanin |O
Nojoo tässä se lyhykäisyydessään.
Stinkkis olet päivieni pelastus.Noi sun tilastot ja muut fiksuille ihmisille tarkotetut fiksut artikkelit on hulvattomia :LOL:

Kiitos kaikille haleista ja lohdutuksesta.Eiköhän tää taas tästä kun vaan saadaan patologin lausunto kasvaimesta ja kuullaan et mikä on ennuste ja jatkohoito.

Täälä meneillään tylsä alkukierto elikkäs kp 7/30-33 Täytynee oikein ahkerasti puuhailla ens vkloppuna ennen ukon lähtöä anoppilaan ja tietysti sen jälkeen.Ovis osuu tietääkseni maanantaille eli toivotaan että nuo palailevat silloin kotio.

Kovasti plussapuhureita kaikille ja varsinkin teille jo pidempään kuumeilleille =)
 
dogtor, otan osaa suruun, tiedän miltä susta tuntuu, meidän koira 14v Venla meni koirataivaaseen 2kk sitten...ja koiran ihana nimi tulee kyllä joka päivä sanottua, tyyliin ku puhun mun tytöstä emmasta, niin tulee et, venla osaa jo konttia... :'( samoin mun äitillä.
Aika parantaa ja silleen, onneks on hyvät muistot koirasta. Se oli iso osa meidän perhettä.

:wave: 8päivää enään jäljellä... :D
 


Tässä mun tän aamunen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3406793.jpg

IIIIIIIIIKKK!!!! Mun kädet tärisee vieläkin. :D
Toivottavasti tämä on nyt tarkotettu sitten syliin saakka. Pelottaa ihan sikana ja jännittää ja olo on ihana sekava, onnellinenkin.... =)
 
Nallekarkki :( :hug:

Tällaista tää elämä on. Toisilla samana päivänä surua, toisilla suurta iloa. Toivottavasti saamme kaikki pian kokea suuren ilon!!

Onnea tosi paljon Nöttis! Toivotaan ja uskotaan että tämän kohdalla kaikki menee hyvin ja saat aikanaan elävän, täysiaikaisen nyytin syliisi!! :heart:

muoks. Oliko sulla jotain oireita, joista aavistit, vai aavistitko, Nöttis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Onnea tosi paljon Nöttis! Toivotaan ja uskotaan että tämän kohdalla kaikki menee hyvin ja saat aikanaan elävän, täysiaikaisen nyytin syliisi!! :heart:

muoks. Oliko sulla jotain oireita, joista aavistit, vai aavistitko, Nöttis?

Kiitos onnitteluista! =)

Toivotaan todellakin että tästä terve lapsi saataisiin syliin saakka. :heart:
Oli ja on oireita. Itseasiassa alkuvkolla maanantaina alko jo menkkaoireet vaikka menkkojen pitäs alkaa nyt sunnuntai-tiistai akselilla ovisplussan mukaan. Olikin vähän hämmissäni, että miten menkkaoireet alkaa näin aikasin kun yleensä pvää, paria ennen.

Ja itseasiassa, tunsin hedelmöittymisen. Tuli vaan olo et nyt nappas. =) Kiinnittymisestä en taas voi sanoa tunteneeni. Ja PMS oireisiin kuuluvaa äksyilyä ei ole ollu, eikä sitä vilua joka tulee ennen menkkoja ku lämmöt laskee. Masussa tuntunu et siellä on jotain :heart: , rinnat aavistuksen arat ja janottaa, tekee mieli limsaa. Limsaa himoitsin esikoistanikin odottaessa. Väsyttää. Sillon tällön hetken palelee, välillä taas tuntuu et tukehtuu ku on kuuma. Eli onhan noita.

Eka oli vahva olo, että menkkoja odotellaan vaan alkavaks. Sit torstaina se muuttu plussan odotteluks ku sain ovistestilla melkeen tasavahvat viivat. =)

Sekava fiiliskuitenki... Heinäkuussa lähdin viimeks täältä pikkukakkosen kuumeiljoista ja lokakuussa tuli ryminällä takasin. Toivon todellakin että nyt ei kävisi niin. Pelottaa kyllä. Mutta yritän ajatella positiivisesti. =)
 
Naltsi voi perskeles... :hug: Uuteen nousuun..

Nöttikselle suuren suuret onnittelut ja peukut pystyyn!!! :flower: :flower: :flower:
Oliskohan mun tilastolliset ennusteeni nyt toteutumassa :D ? Vielä on odotettavissa lisää plussia tammikuulle!

Mitenkäs Nennun tilanne? Onko odotettavissa tammikuun plussa :) ?
 

Yhteistyössä