**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

No ei varmaan tuu tässä kuussa plussaa...
Jospa plussa pärähtäs helmikuussa :)

Alkas äkkiä ne menkat ni pääsis uuteen kiertoon yritteleen.Pitää tänään tilata o-tikkuja.

nöttiäiselle onnittelut! :heart: :flower:

Mininalle parempaa onnea uuteen kiertoon :hug:

Täällä pissitty ovistikkuun tasavahvat viivat, poikkeuksellisen aikaisin on siis ovis tulossa tämän mukaan. Se ei liene yhtään huono asia, jos vaikka se viittais siihen että luteaalivaihe olis vähän pitempi. Jos ei sitten käy juuri niin kuin viime kierroissa, että plussaa tulee neljänä päivänä, aargh.. Täytyy soittaa huomenna lääkärille, nimittäin mulla on ultra ja pregnyl-aika vasta keskiviikoksi!

Voihan se toisaalta olla ettei sitä aikaa tarvitse muuttaa, jos ovis kerran tapahtuu niin sittenhän vaan varmistetaan ultralla keskiviikkona ja aletaan sujauttelemaan niitä keltarauhashormoneja tuonne koneeseen :whistle:

Onpas alapääkeskeistä tämä elämä.

:D

NÖTTIS HURJASTI ONNEA :heart: :flower: :D Ihan mahtavaa, oli kyllä niin selkeä että...nyt paljon tarrasukkia matkaan :D

Täällä jomotus oireet poistunut, pientä kihelmöintiä silti sillointällöin tulee...hooh, en viitsi pistää päätäni likoon mistään oireista...huomenna on maanantai ja saan tilata testit klo15.00 jälkeen...siis juu olen asettanut itselleni aikarajan mitä ennen en saa mennä mammaksin sivuille...teen siis parhaani ainakin vältelläkseni addiktioni kohteita :LOL:

ONNEA nöttiäinen mahtavan komeasta plussasta! Huippujuttu! :flower:

Kiitos kaikille myötätuntohaleista :ashamed:
Nyt saa alkaa valmistautua seuraaviin pissikarnivaaleihin - tilasin äsken ison satsin ovistestejä. 21 kpl ettei vaan lopu kesken tällä kertaa :LOL:
Täytyy tällä kertaa luottaa vähän enemmän omiin tuntemuksiin eikä aloittaa tikkupissimistä liian aikaisin. Siihen on nyt vaan uskottava että kierto on jämähtänyt tällaiseksi 40+ päivää kestäväksi :(

shenda, sehän vaikuttaa lupaavalta! Pidetään peukkuja että tarkoittaisi just sitä... :)
Tilastollisesti se olisi enemmän kuin tarpeen ja aika todennäköistäkin, nimittäin:
Plussaan johtaaneet yk:t jakaantuu seuraavasti:
yk1 - 8 plussaa
yk2 - 12 plussaa
yk3 - 10 plussaa
yk4 - 4 plussaa
yk5 - 4 plussaa
yk 6 - 0 plussaa
yk7 - 5 plussaa
yk8 - 2 plussaa
yk9 - 1 plussaa
ja yli 10:
yk13 - 1 plussaa
yk17 - 2 plussaa
yk22 - 2 plussaa

Tajusin juuri että cristinallakin alkaa olla jännät kiertopäivät...Olikos se niin että inssi on takana vai joko tähän kiertoon tehtiin ivf?

Shenda toivotaan että sulla ovisplussa olis enteellinen! Useimmilla kai se onkin niin että ovisplussa kierron lopulla saattais viitata raskauteen. Mulla kun taas näyttää kaikki tikut ihmeellisiä asioita vaikka en oo raskaana...Happopissi-Stinkkeri :LOL:

Tuntuupa aika menevän taas hitaasti.... :/

Naltsin analyysiin viitaten totean, ettei tämä yrityskiertoasia noudata normaalijakaumaa.. Eli siis jos jakaumasta piirrettäisiin käyrä, niin se olisi vino kallistuen alkupäähän. Suomeksi sanottuna, kyseessä ei ole ilmiö jota esiintyy harvinaisena alku- ja loppupäässä ja paljon keskivaiheilla, vaan ilmiö on alkupäässä todennäköisempi. Masentavaa :ashamed:

Toisaalta, 12 kk yritykseen saakka raskauden todennäköisyys terveillä pareilla lisääntyy joka kuukausi, saavuttaen noin 85-90% 12 kk:ssa. Tämä on lohdullista.

Ihanaa että olen saanut Naltsista nörttikaverin!! :LOL: :LOL:

aargh!!!!!!! :kieh: ton esikon uhma! jaksaa raivota nonstoppina...!!!!

juups, mietin et oisko ovis ku tekee mieli seksii... :D mul harvemmin ihan tälläin olo on... täytyy toi ipanaaatti saada tänää aikasee nukkumaan, jos vaikka sit ukon kans sais kahdenkeskisen hetken... =) oon ollu tänää ahkera. imuroinu, pessy lattiat, pessy 3koneellist pyykkii, käynny lenkil, pessy saunan ja pojan huoneen maton... viel pitäs puhtaat pyykit viikata kaappiin niin sitten ois päivä täys..

en ees uskalla testata raskaustestillä jos se ei sitten olekkaan mitään.Mutta en mä kyllä koskaan tollasia viivoja ole saanut loppukierrosta ovistestiin.Pitäkää peukkuja d =) b

Ja se lekuri sanoi että kierto vois olla nyt 27päivää.Ja ovisplussahan mulla oli jo kp11

Ei mulla esikoisestakaan ollu muuta oiretta kuin että paleli niinkuin nytkin.Ja se että menkat olis silloin myöhässä.Ja mä vaan ajattelin että prkl en tee testiä kun se kuitenkin on nega..no ei se sitten ollutkaan.

Mutta en testaa en..ikinä!!!Vasta kun maha rupee kasvamaan ja farkut ei mee kiinni ja mies sanoo että on rouva taas vetänyt liikaa suklaata..sitten voin harkita :)

:LOL: :LOL:
Ei elämä mitä juttuja...meinaan pissiä housuuni :LOL:

Täällä mies antaa mulle sponssia testeihin...tai ei tiedä mihin sen sponssin tartten, mutta eihän miesten kaikkea tarviikkaan tieteää :D Olisihan mulla kyllä tilillä, mutta kun tarvii säästää ne viimesetkin hilut, kun on tulossa lasku joka pitää maksaa :headwall:
Typerät laskut, mulla olisi niin paljon muutakin käyttöä mun rahoille :D

Yhteistyössä