*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
TöpöTupsukorva: Meillä alkaa nyt 17. yrityskierto. Joka kuukausi menkkojen alkaminen on ollut suuri pettymys, mutta joka kerta siitä toipuu nopeammin.
Jos tästä kierrosta ei tärppää, niin marraskuun alusta lähdetään koeputkihedelmöitykseen.

Rentouttavaa viikonloppua koko pinolle =)

"Vakoilin" jo tuolla vko 40 pinossa =) , mutta nyt liittyisin mukaan, jos sopii.. Mä vannotin ittelleni viime kierrossa, että nyt lopetan ton vauvautumisen miettimesen, yeah right :laugh:

April.....kp 2/27...........yk 5........esikoinen haaveissa

Heissulivei!

Minulla nyt kp3 ja täysi katastrofi niagara edelleen...kyllä paikat puhdistuu tällä menolla totaalisesti :laugh: :laugh:
Aloitin dieetin eilen, kymmenen kiloa pois olisi ihan nasta juttu, enempää nyt ei tarvitsisikaan. Jospa se auttaisi tähän vauvajuttuunkin. Pitää ainakin ajatukset vähän muussakin kuin raskautumisessa....Aloitin taas myös syksyharrastukseni, kävelylenkit.
Kumma, kun kävelyyn ja liikkumiseen voi tulla semmonen himo aina syksyllä. Hyvä juttu tietty. Kai se on sitä oman ajan hakemista toisaalta, eli yhdistyy huvi ja hyöty samalla :saint: Hyvä minä!

Päätin kuitenkin pysytellä vielä mukana ja siirryin tänne. Ei täältä näköjään niin vain pääse irti :)

Siis: Karpalo67........kp3/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa

Heippa vaan ja pahoitteluni, että päivityksessä hieman kesti. Aamupäivän olin töissä, eikä netti toiminut (taaskaan!).

nanna81..............kp2/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp3/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Karpalo67.............kp3/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 3/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp4/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp4/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp5/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp5/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Emppu80...............kp6/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel....................kp7/27.............yk5......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp7/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.......kp10/27-29......yk4......toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp12/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Tervetuloa uudet! :wave:

Kiva, että Karpalo liityit vielä joukkoon ja :hug: tädistä, jos en sitä muistanut tuonne vko40 pinoon laittaa. Paljon tsemppiä laihduttamiseen! Mä olen onnistunut pudottamaan nyt reilu 7 kg kesän aikana. Nyt syksyllä on tahti vähän hiipunut, kun en ole ehtinyt liikkumaan samaan malliin kuin kesällä. Opiskelu ja työt vievät niin kauheasti aikaa.

ON: Täällä vielä täti jatkaa kyläilyään, vaikka saisi jo pakata kamansa ja häipyä. :kieh: Yllättävän runsaat on olleet, mutta niin mulla oli ennen ehkäisyn aloittamista. Eilen käytiin hakemassa vihdoin sormukset ja nyt alkoi totuttelu siihen, että jotain on sormessa koko ajan. Eilen sai myös ystävät tietää kihlauksesta ja kaikki olivat kovin iloisia. :)

Hyvää viikonloppua kaikille! :flower:

Kiva, kun Karpalo jatkat :flower: .
Mua masentaa :'( aamu alko pojan kaa "tapellessa" ja väsyttää muutenkin..Olis jo maanantai, että sais soittaa sille gynelle.

Onnea Pantalaimon kihlauksesta :flower: :heart: :flower:

Muistan, kun itte sain sormuksen sormeen...yritin koko ajan pitää vasurin esillä ja olin niin ylpeä kun minutkin oli pauloitettu. Vihkosormus ei tuntunut sitten myöhemmin niinkään kummoiselta ;)

Sunnuntai 6.10

nanna81..............kp2/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp3/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Karpalo67.............kp3/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 3/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp4/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp4/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp5/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp5/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Emppu80...............kp6/30............yk1.......toinen haaveissa
Annuli81...............kp 7/28-35........yk7.......esikoinen haaveissa
Arabel....................kp7/27.............yk5......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp7/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.......kp10/27-29......yk4......toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp12/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

:wave: Lisäsin itseni listalle... Onnea Pantalaimon kihlauksesta ja hyvää viikonloppua kaikille!

Pantsu kuulostais kivalle kans :D .

Onkos muilla pupuiluhaluja menkkojen aikaan?
Mä tiiä mikä mullakin vanhalla akalla on, kun pitäs koko ajan hmm -mmm..
Äh, tämäkin vielä :p . Loppus jo menkat, mut turha luulo, joten pakollista selibaattia kaiketi 4 päivää vielä.

Nyt mie meen syömään.
:wave:

Olen uusi täällä ja ajattelin liittyä tähänkin pinoon.
Nyt menossa kp 5/27. Kolmatta kuumeillaan ja menossa on yk2.

Tylsää tämä alkukierto, mutta toivotaan että viikot vierii nopeasti ja päästään kaikki piinailemaan ja plussaamaan =)

Pantalamon: onnea kihlautumisesta myös tältä suunnalta! :flower: =)

Täällä odotellaan ovista, joka mahdollisesti olis tossa ensviikon loppupuolella... harjoitukset siis jatkukoon :laugh: Eiköhän mekin tehdä tähän pinoon uusi plussaennätys?? =)

Vähän laantuu vuoto ja mieli nousee sen myötä =) . Huomenna soittelen gynelle, jee! Ja saan omaa rauhaa, kun kaikki muut pitkin kaupunkia , eli työ,koulu ja tarha :D ..
Sanoinkin ukolle pari päivää sitten, että nyt värkätään jokatoinen päivä!!

Täälläkin vuoto on jo loppunut...onneksi. Kyllähän sitä riittikin kun yhet menkat jäi kokonaan välistä pois. Mäkin jo miestä varoittelin, että ens viikolla on sitten vauvantekotalkoot =) . Vaikka onhan se harjoittelu aina kivaa ajankohdasta riippumatta ;) . Ja ehdottomasti olen tuon uuden plussaennätyksen kannalla, plop plop plop plop plop...sitten viikolla 44!

Sylintäydeltä onnitteluja täältäkin Pantalaimon :flower:
Saako udella koska teillä on häät tiedossa?

Mulla on sama syyshimo Karpalon kanssa :D Lenkkipolut vetää jotenkin kummasti puoleensa ilmojen viilennyttyä... Ulkona on tosi kaunista ja niin raikkaan ja hyvän tuoksuista.
Sain vielä pariks viikoks hyvää lenkkiseuraa, kun vanhempien tipsu tuli meille hoitoon. Samalla tää koiran paapominen auttaa pahimpaan vauvakuumeeseen näin kierron alussa ;)

Jep, ensi viikolla voi alkaa taas harjoitukset, että pääsee tositoimiin seuraavalla. Pitänee seurata RouvaSumppisuun esimerkkiä ja antaa miehelle "talkooilmoitus" - pihatyöt saatiinkin jo tänään tehtyä niin voidaan siirtyä sisähommiin ;)

Hyvää alkavaa viikkoa koko pinolle :wave:

Hupsista! Meni taas myöhäiseksi tämän päivän päivitys. Olen pahoillani. Oltiin koko päivä tulevien appivanhempien luona, enkä edes muistanut käydä netissä. :)

nanna81..............kp3/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp4/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Karpalo67.............kp4/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 4/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp5/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp5/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp6/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp6/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp6/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp7/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel....................kp8/27.............yk5......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp8/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp11/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp13/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Töpö: Mua saa kutsua Pantsuksi, se on mun lempinimi yhdessä toisessakin pinossa. :) Mukavaa, että alkaa täti lopetella visiittiään jo. Mulla vieläkin jatkuu, mutta pupuiluhalut alkaa jo lisääntyä siihen malliin, että kohta puoliin varmaan täti tajuaa häipyä. :laugh:

Mäkin kannatan ehdottomasti uutta plussaennätystä! :attn:

Ei ole vielä päätetty hääpäivää. Varmaan parikin vuotta voi vielä vierähtää, kun tässä tätä vauvaa kuumeillaan ja molemmat opiskellaan ym. Eipä tässä mikään kiire ole. :)

Maanantai 8.10
pikkumyy42.........kp 2/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
nanna81..............kp4/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp5/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Karpalo67.............kp5/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 5/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp6/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp6/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp7/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp7/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp7/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp8/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel....................kp9/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 9/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp9/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp12/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp14/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Huomenta! Lisäsin itseni toistamiseen listoille, kun olen sieltä taas tippunut :D Oikein hyvää viikonalkua kaikille!

Minutkin voisi liittää listalle;=), kp 2/28,yk 4 haaveissa 1. yhteinen

Onnea uuteen pinoon!

065.gif

Heipä hei taas! :wave:

tai kirjaimia pääsette ihanille sivuille, joissa voitte tehdä kaikkea mukavaa, kuvia kirjoituksia tai muuta;=)

Minulla alkoi paha migreenikohtaus, kun nyt vuotoa aivan kauheasti tulee, joten menen nukkumaan takasin, onneksi vapaata tää ja huominen. Minulla siis aurallinen migreeni, puutumisineen ja näköhäiriöineen, nyt vain panadol käytössä, heinäkuussa migreenilääkitys pois neurologin määräyksestä, koska tämä vauvahaave meneillään.
Onneksi migreenini näyttää olevan nyk hormonaalista, ovulaation aikaan viimeksi ja nyt mennkojen aikaan!

:wave:

Ihmettelenpä suuresti noita clearbluen testejä..... :o Tein huvikseni viimeisen jälelle jääneen raskaustestin ja siihen tuli taas SELVÄ haamu!!!!!!!
Raskaanahan ei voi olla, ku just on kauheet niagarat loppumassa ja oviskin oli ajallaan sillon ku pitikin. Ja eikä toista ovista oo voinut olla viikko ekan jälkeen :laugh:
Joten, usko noihin testeihin horjuu nyt aika lailla tai sitten minulla on joku kasvain tai vastaava kummittelemassa sisuksissa.... :( Argh ja huuh....

Pikkumyy: noi sun viestit on kyllä aina niin iiiihaniiiaaa.......Kävin ittekin noilla sivuilla, mutta enhän minä osannut sieltä mitään poimia.. :$

Yhteistyössä