*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan viude mikä työpäivä... Aamusta alkaen kaikki jutut meni ihan johonkin muualle kuin putkeen. Ihanaa olla vihdoinkin kotona =)

Mäkin kävin tuolla Pikkumyyn kertomilla sivuilla kokeilemassa - sähelsin minkä kerkisin varmaan puoli tuntia :D Ja ilman tulosta...
Mä nyt laitan itselleni lohdutuskuvaksi tähän tän lilypien mittarin - sitäkin säädin ekalla kerralla parikymmentä minuuttia..
Täällä asuu oikea atk-ihme :wave:

7NRHp3.png

Migreeni helpottaa ja eilen alkaneet menkat loppuvat?..Kai pian taas lorottaa! :D

Niin noista kuvista esim klikataan tuota morsianta ja, silloin ollaan sivulla kokeilkaa painakaa sitä ekaa kuvaa eli pupua, silloin avautuu taas muita, painakaa ekaa eli sydän, ja sen jälkeen vierittäkää sitä sivua josta klikanneet sen sydämen, sieltä tullee url osoite vastaan kopioikaa se samoin kuin tikussanne ja sen jälkeen tänne sivulle tultuanne liittäkää se! Tulee taas näkyviin vain se url osoite, mutta lähetettyänne sen siinä on se sydän!;=)

Kokeillaan nyt siis liitän sen sydämen urlosoitteen tänne;=)

Heippa :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Karpalo67:
Ihmettelenpä suuresti noita clearbluen testejä..... :o Tein huvikseni viimeisen jälelle jääneen raskaustestin ja siihen tuli taas SELVÄ haamu!!!!!!!
Raskaanahan ei voi olla, ku just on kauheet niagarat loppumassa ja oviskin oli ajallaan sillon ku pitikin. Ja eikä toista ovista oo voinut olla viikko ekan jälkeen :laugh:
Joten, usko noihin testeihin horjuu nyt aika lailla tai sitten minulla on joku kasvain tai vastaava kummittelemassa sisuksissa.... :( Argh ja huuh....

Pikkumyy: noi sun viestit on kyllä aina niin iiiihaniiiaaa.......Kävin ittekin noilla sivuilla, mutta enhän minä osannut sieltä mitään poimia.. :$

Todella outo juttu tuo haamuviiva.
Oletko varma ettet ole raskaana? Eihän raskaustestin pitäisi näyttää väärää positiivista. Tuliko viiva ihan testiajan sisällä?
Entä testasitko ennen kuin menkat alkoivat? Yksi mahdollisuushan olisi kemiallinen raskaus.
Itse kyllä testaisin vielä uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Kemiallinen raskaus, en itse tiedä..

Kemiallinen raskaus on sellainen, että hedelmöittyminen tapahtuu ja munasolu todennäköisesti vain hipaisee kohtua, eli ei kiinnity kunnolla.
Menkat siis alkavat ajallaan tai muutaman päivän myöhässä, eikä nainen välttämättä edes tajua olleensa raskaana. Jos taas on testannut aikaisin, saattaa saada herkällä testillä plussan, mutta raskaus keskeytyy ennen kuin edes ehtii kunnolla alkaa.
Karpalolla oli ollut runsaat menkat ja testi näytti haamua, eli voisi ajatella että hän ainakin oli raskaana..tai sitten ei.

Tälläinen käsitys minulla on kemiallisesta raskaudesta, mutta jos olen väärässä niin korjatkaa joku.

Pikkumyy: Siis ihan normaalit, eli runsaat vuodot kahtena päivänä ja kahtena yönä, kolmantena päivänä vieläkin aika reilut...normaalit meikäläisen menkat. Minulla aina tuollaiset "heti hanat auki" ja sitten tihkuttelua loppuaika...
Eilen meinasin oksentaa kotimatkalla töistä, sama edellisenä yönä.

Kävin kurkkaamassa vielä tuolla pinossa 40...Kun ihmettelin Pikkumyyn oloa täällä... Luulin, että olit plussannut, mutta täti kaappasi sinutkin :hug: No, mennään yhdessä eteenpäin.... :attn:

Mutta että seitsemän plussaa tuli sinne viikolle 40, hieno juttu! Toivotaan, että tämä pino kasvaa yhtä pitkäksi plussariviksi..... =)

Täällä aamulämpö edelleenkin 36,5, kun yleensä menkkojen alettua romahtaa 35,8 :headwall:

nyt syön puuron miehen kanssa ja takasin nukkumaan, pää ei ole vieläkään terve. :ashamed:

Ihanaa tätä tiistai päivää kaikille!

Terv -pikkumyy-

Tiistai 9.10
meri-77................kp 3/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 3/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
nanna81..............kp5/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp6/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Karpalo67.............kp6/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 6/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp7/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp7/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp8/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp8/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp8/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp9/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel....................kp10/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 10/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp10/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp13/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp15/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Huomenia |O ...pirteän iloinen tyttöni herätti taas äitin kukonlaulun aikaan. Hohhoijaa.

Pikkumyy, mites tuon vuodon kanssa? Vaikka en mitään turhia toiveita halua elätellä, niin kuitenkin niin monesti kuullut/lukenut tapauksista, joissa menkat tuleekin ihan ajallaan mutta jotenkin epänormaaleina ja r-testi näyttääkin plussaa...ehkä pieni toivo elää vielä :flower: . Lepäilehän Myy tuo ikävä päänsärkysi pois ja troppia vaan, paranemis :hug: täältä sinulle.

).( Greippimehusteltu on ja sen kyllä huomaa :laugh:. Jos ovis on joskus tullakseen, niin mä en kyllä sitä taida limoista bongata, niin mehukasta on jatkuvasti...torstaina ajattelin aloittaa tikuttelun, ihan sitä varten, kun sunnuntaina pitää aloittaa terot, niin tietää sitten onko edes mitään jännäiltävää :/ .

Huomenia...ja taas haamu, parempi ku eilen!!!
Eilen illalla kävin Helistimessä ja kysyin juttua helistinlääkäriltä, eli olisinko voinut ovistella uudelleen viikkoa myöhemmin ekasta... Tänä aamuna oli tullut vastaus, joka on:

Hei,

Kaikki on mahdollista tällä alalla. Tee kuitenkinn vielä varalta uusi raskaustesti. Jos se on +, niin sitten vain ilmottautumaan neuvolaan...
Onnea matkaan..

Koivunen, Riitta, Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri

Huh Karpalolla on jännittävät ajat! Mitä meinaat nyt tehdä? Otatko yhteyttä neuvolaan?? Toivottavasti sinun testit näyttää ihan oikein ja pääset ekana plussaamaan tästä pinosta! Kerran aikaisemminki pinossa jossa olen ollu on käyny niin, että menkat alko mutta oli erilaiset ku ennen ja sitten ku teki testin niin plussahan se oli. Eli kaikki on mahdollista.

Heissan, laitoin eilen sähköpostia väestöliiton lääkärille, silloin en vielä tiennyt, että vuoto vähenee-loppuu?
Nyt oli vastaus, tilaa aika minulle(siis lääkärille) :D .Aika on nyt jo ensi tiistaina, silloin myös ultraus, mahdollisen kypsymässä olevan munasolun näkemiseksi! :heart: . Mies saa tulla mukaan mielellään, kun kaksi sitä vauvaakin toivoo :D

Äsken heräsin ja kävin suihkussa, laitoin uuden siteen, jotta näen minkä verran sitä vuotoa tulee, minnuu kyllä jännittää. kaikki käy niin nopsaan, kun viikon päästä jo se lääkäri =)
Onnea karpalolle haamusta ja sen vahvistumisesta.

Heippa taas kaikille! :D , :wave:

Red Dragon: Eli viikkopinoihin mennään sen mukaan milloin pitäis menkat alkaa/ plussa tulla =) . Eli minulla loppuu tämä kierto viikolla 44. Sainkohan selvitettyä tämän tuttuun tapaani mahdollisimman epäselvästi :D .

Yhteistyössä