n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

nostetaapa tätä pinoa taas ihmisten ilmoille, päivitin listan viimeisten menkkojen alkupäivän mukaan kun palstan porukka on menny hukkaan ja kukaan ei käy enää oikeen päivittämässä itsestään tietoa. Mut hyvät uudet vuodet kaikille:)

ja Pieniminä onnea =)
 
Heippis!

Mahtuiskohan tänne vielä joukkoon mukaan? Jonkin verran oon näitä ketjuja lueskellut, mutta nyt vasta rohkenin itse kirjoittaa :)
Eli pikkukakkonen olis toiveissa, esikois tyttö nyt 2vuotias ja tällä hetkellä menossa Yk3 kp21/28-33. Itse oon 22vuotias ja viime kesänä tanssittiin häitä meidän perheessä =)

Onnea Pieniminä sekä varovaiset onnittelut Sadie! Toivotaan että viiva vahvistuisi :heart:

Nyt onkin taas mentävä touhuileen tytsyn kanssa! =) :wave:
 
Me saatiin tänään tikkuun kaksi viivaa. Haamuksihan tuon itse laskisin, mutta kun se on punertava ja näkyy paljaalla silmällä niin kai se on uskottava :) Ylihuomenna uusi testi kehiin, katsotaan mikä meininki silloin!
 
Viiva vahvistuu tikku tikulta (juu, melkein joka aamuhan se on testattava :D).

Tänään aamulla tuli hieno pinkki viiva sekä r-testiin (haaleampi kuin kontrolli kuitenkin) että o-testiin (reeeilusti kontrolliviivaa tummempi!).

Täällä voidaan siis oikein paksusti, tissikipuilua lukuunottamatta täysin oireettomana - vielä. Oviksen mukaan laskettuna tänään 4+1.
 
täälä toivotaan pikkukakkosta myös :) Kohta puolivuotias tyttö on vasta ja alettiin nyt yrittään toista jos se saapuis kuitenki vuoden sisälä :) hyvillä mielin ainaki kun ensimmäinenki lähti alulle hyvin helposti!
 
Heipähei :)

Taidan jättää nyt tämän pinon kokonaan, kun raskaus näyttää etenevän hyvää vauhtia.. Olen siis siirtynyt lokakuisiin, ja toivottavasti saankin siellä pysyä - no, lokakuuhun asti. :)

Paljon onnea ja tsemppiä kaikille pinolaisille, toivottavasti tavataan odotuspuolella <3

Kätsy ja pikku-Seppo (oviksesta) 5+5
 
Heippa!

Yksi 21-v kuumeilija voisi ilmottautua pinoon :)

Meillä yrityksen pitäisi alkaa touko-kesäkuussa tänä vuonna, tai silloin ajattelin jättää pillerit pois. Olen ollut vähän "huono" kuumeilija, koska esim kuukautiskiertoa en ole seuraillut lainkaan... Sitä yritän nyt ruveta kartoittamaan, että missä mennään (päin persettä sen tiedän olevan.. cerazette pillerit) Sen lisäksi kuumeilun avuksi tulee tavote painonpudotuksesta, jotta sitten raskautuminen olisi toivottavasti helpompaa :)

Jos on hyviä vinkkejä kuumeilusta ja painonpudotuksesta, niin niitä otetaan vastaan! Itse olen esim. miettinyt sitä, pitäisikö jättää pillerit jo aikaisemmin pois, että kierto normalisoituisi... Mutta emme ukon kanssa tahtois pelata enää kortsuilla (tiedän, laiskuutta), joten ei sitä riskiäkään viitsisi ottaa, että heti tärppäiskin.. Ja ensimmäinen olisi siis haaveissa.

Hyviä kuumeiluja kaikille!
 

Yhteistyössä