*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa joukkoon mukaan, Meri-77!
Sulla kanssa paljon yritystä takana. Minulla esikoinen 4 vuotta ja toista ollaan yritetty yli kolme vuotta reilusti..... Ikä vain kohta loppuu ;) Mutta jospa me tässä kierrossa saatais se plussa =)
Mulla vähän outo tilanne tällä hetkellä, luitkin jo varmaan ed.sivulta. Mutta testitkin saattaa houria, kaverini äsken sanoi, että tulehdus saattaa antaa myös väärää haamua...valkovuodosta pääätellen saattaa olla hiivaa, jospa se kummittelee testeissä :/

Hienoa että haamu oli vahvistunut!
Voisit varmaan soittaa neuvolaan/lääkärille ja pyytää päästä ultraan tarkistamaan mikä on tilanne. Onhan se varmaan aika harvinaista, että vuotaa paljon ja sen jälkeen ilmestyy plussa testiin. Uskoisin siis että pääset tarkastukseen.
Olisi hienoa, jos teillä olisi tärpännyt, kun tuota yritystäkin teillä on jo noin paljon takana. Olen täällä peukut pystyssä!

Kirjoitanpa minäkin tänne, vaikka en nyt niin varsinaisesti kuumeile, mut jännitän vaan nyt tuota viikkoa 44 :wave: Otimme vaan tuossa miehen kanssa tietoisen riskin ja nyt jännitetään. Minä kun sanoin miehelle että ei kp 8 voi tulla raskaaksi. Varmaan noilla päivillä on aika huonot mahikset raskautua, mut kaikkihan on mahdollista.
Nyt hieman tässä tyhmänä kyselen, että kummasta se kp 1 alkaa. Siitä kun alkaa sellanen haalea tiputtelu vai siitä kun vuoto kunnolla alkaa? Minulla kun on nykyisin sellasta että pari kolme päivää tiputtelee ja sit vasta alkaa kunnon vuoto.
Meillä esikoinen sai alkunsa tjot menetelmällä n. puolen vuoden kuluttua pillereiden jätöstä ja kakkonen sai ekasta kierrosta alkunsa.

siitä hetkestä kun alkaa , nykyään ei ole tuhrua ensin vaan suoraan alkaa ja nyt näemmä loppuikin.

Muille onko tämä teistä normaalia, su aamuyöllä alkoi,eilispvnä ihan vähän ja nyt yöllä tän pvn aikana ei vuotoa, vaikka vähän jo sekstailtiinkin;=)

Siis voisinko jonkun mielestä edelleen olla raskaana ja se su alkanut vuoto olisikin ollut muuta vuotoa,kuin menkkoja?

Ja kp7 on eräs tullut raskaaksi!vilivilpertille;=)

Mä lasken niin, että kp 1 alkaa kunnon vuodosta. Mulla on yleensä ruskeeta tai vaaleanpunertavaa tuhruilua päivän tai pari ennen varsinaista "hanat auki" valumista.

Pikkumyy42: Saattaishan toi olla kiinnittymisvuotoa... Kun noin minimaalisesti on tullut.
Testaa ihmeessä (jos et oo jo testaillu - meidän kone temppuilee enkä pääse lukeen aikaisempia tekstejä tällä hetkellä )
Pidämme peukkuja =)

Tervetuloheilutukset meri-77 ja vilivilpertti :wave:

taitaa olla päivitystä kun on vaikiaa koneen toimiminen täälläkin.

Täällä kaikille lähetän kovasti...

En ole testannut, mutta mietin jos, ehkä la tai su testaisin, jos vaikuttaa muuten jotain muitakin oireita olevan kuin tämä migreeni/hajuherkkyys :D

:wave:

No ei se url näy tulee linkkinä
http://208.101.23.249/text/flower/a.gif

[code] [img] http://glitt... http://208.101.23.249/text/heart2/a.gif

Keskiviikko 10.10
meri-77................kp 4/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 4/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
nanna81..............kp6/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp7/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Karpalo67.............kp7/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 7/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp8/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp8/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp9/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp9/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp9/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp10/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel....................kp11/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 11/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp11/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.....kp14/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp16/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

huomenta!! mä tulin kurkkimaan tänne teidän pinoon :D kun viikon 40 pinosta aika moni siirtyi tänne..

mä en vaan yksinkertaisesti pääse tästä palstasta eroon vaikka ehkä toi odotus-puoli olis sopivampi :ashamed: oon roikkunut tuolla viikon 41 pinossa, mutta se on ihan tosi hiljainen :o tässä pinossa jo melkein saman verran viestejä ku siinä ja se vetelee viimeistä viikkoaan! mikäköhän siinä on kun en saa siirryttyä tuonne toiselle puolelle. eikö sitä vaan uskalla :/ ? vai mikä siinä on.. plussatuulia teille kaikille :heart:

Jokohan se ovista pukkaa...? Eilen illalla valkovuotoa hieman jopa veristä paljon ja tänään jatkuu kirkkaana ja oikealle puolelle mahaa juilii ja turvottaa... Ihan kyllä klassiset ovis oireet, mutta näin aikaisin? Ei kai auta muu kuin petihommiin käydä ettei vaan mee vahingossa ohi :laugh: nyt siis kp 10/30... Voihan se olla et on lyhyt kierto menossa... Tiedä nyt tästä. Parempi siis ottaa varman päälle!! Nyt neitosen kanssa päiväunille, että jaksaa illalla... :laugh:

Missä on Karpalo, vieläkö haamuja raskaustesteissä? Minulla vuodot ihan kadoksissa , no lauantaina testaan huvikseni, ja ti sitten gynelle pongaukseen;=)

Heippaheissan taas! :heart: :wave:

Ja AnnaManna kiva kun kävit tervehtimässä!Onko jotain raskausoireita sinulle nyt tai ennen testausta? :heart:

:D :wave:

Yhteistyössä