***Piinaviikon 44 jatkot***

Rva Pikkumyy...6/28-29..........yk3..........4./1.yhteinen haaveissa
Hanni...............33/29..........yk8..........1. haaveissa
arabel..............1/26.........yk13..........1. haaveissa

Taas aloitetaan kierto alusta.. Hassua miten tähän jo tottuu, ei ahdista oikeastaan edes! =) Korkkasin aamusella uuden greippipurkin ja vitamiinit on myös hankittu. Näillä aseilla kiertoon nro13!!

Hanniii? :whistle:

PikkuMyy: Joko on ovistestit hankittuna? Jostain toisesta pinosta lukasin että aikomuksesi oli tilailla testejä.. Plussankuvia sinnekkin, ensin oviksen muodossa ja sitten se ihanin plussa kaikista! =)

heissan piitkästä aikaa muruset ystäväiset :heart:

tää ei ookkaan käynyt täällä sitten maaliskuun kun mulle iski oikein kunnolla tuo pahoinvointi ja oksensin kaks kuukautta kaiken mitä suuhuni koitin laittaa. jouin jäämään saikulle ja vähän väliä olin sairaalassa nestetyksessä kun oksentaminen oli niin rajua. en sitten millään jaksanut käyäkään täällä netissä mutta nyt ollaan taas täynnä uutta voimaa ja oli pakko tulla heti teijän kuulumisia katsomaan ja teitä moikastamaan :heart: onneksi omasta voinnistani huolimatta meijän masuasukilla on kaikki oikein hyvin, ultrat on olleet täysin normaaleja ja sydänäänet on saatu kuuluviin joka kerta, niitä sitä kyllä kuuntelis vaikka tuntitolkulla, on ne vain niin maailman ihanin ääni. parin viikon päästä mennään rakenneultraan ja mies tuumii että hän haluaisi tietää kumpi siellä oikein asustelee niin osattais sitten vaattein ja seinän värein varautua, joten kattotaan jos pikkuinen suostuu sen näyttäämään :LOL:

oikein paljon kesäisiä plussasäteitä tänne teille jokaiselle ja ihanan aurinkoista mieltä!!
isoja halituksia!!

~katja ja pikkuinen 15+5~

Hei!

Amalia: Ihana kun tulit kertomaan kuulumisiasi! On ikävöity sua kovasti! :D Kiva kuulla, että vaikka sulla onkin noita hankaluuksia ollut, niin vauva kasvaa ja voi hyvin :) Mites talonrakennusprojekti etenee? Paljon halauksia ja voimia loppuraskauteen! :heart:

on:toka päivä menossa tätsykän kanssa, mehuilu alotettu. Tällä kertaa vedän mojovan lasillisen joka aamu kera bevi-tabsin :D

Heippaus! :flower: Babyplussan ovis- ja raskatestit tulivat tänään, huomenna varmaan tulee clearbluen digitesteri :D

Onnea Arabel sinulle uuteen kiertoosi! :flower: Ja kiitos onnentoivotuksistasi myös.

Minulle virallisesti tänään kp 8/28-29 :heart:

Amalia, kiva, että sinulla ja masuasukilla kaikki hyvin!
:flower: :heart:

heippa taas.....ja mitä kuuluu hannille?

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Mä juon joka aamu beroccaa ja otan multitabsin raskusvitamiinin, miehelle beroccaa ja sinkki sekä magnesium tabletti aamuisin! =)

Rouva Pikkumyy.....kp11/28-29.........yk3...........4./1.yhteinen haaveissa
hanni.....................kp7/29.................yk8..........esikoinen haaveissa
arabel...................kp5/26.................yk13.........esikoinen haaveissa

Kiva kuulla taas hannin kuulumisia! :heart: Pidetään peukkuja että lääkäri näyttäisi vihreää valoa vauvatoiveille! :hug:

Rouva Pikkumyylle Onnea oviksenmetsästykseen! Perästä tullaan, täällä nyt kp5 ja täti pakkaa kamojaan! Jihuu, kohta päästään tositoimiin taas :D

Viikonloppu meni nopsaan, aika koleat ja sateiset oli kelit täälläpäin. Yritin kuitenkin sinnikkäästi ulkoilla, vaikka mieli tekikin vaan löhötä sohvalla.. :D No, uusi työviikko alkaa uusin kujein!

Palataan! :wave:

arabel - kiitos kovasti kauniista toivotuksistasi :heart: sillon ku oksentelin ja laihuin vain niin pelkäsin kovasti ettei mussa voi mikään terveeksi kasvaa kun olin niin riutunut, mutta niin ne lääkäritkin vain lohduttivat että kyllä se vauva on sellainen sankari että kyllä se vain omansa ottaa vaikka mikä ois, ja näin se näköjään on kun kasvunsa on ollut täysin normaalia :) ja nyt kun mulle maistuu taas ruoka ja olo ja elämä hymyilee niin taitaa tulla kilot äkkiä takasin kun olo on varmaan aika samanlainen ku jos mulla ois lapamato kyyissä - koko ajan hirvee nälkä :LOL: nytkin tässä just mussutan ennen iltavuoroon lähtöä.. ;) minähän söin silloin kun vielä haaveiltiin vaavista niin folirenin foolihappovalmistetta kun sitä tervarin tätsyt suosittelivat raskautta suunnitteleville ja lisäksi join säännöllisen epäsäännöllisesti sitä kuuluisaa greippimehua. nyt sitten olen neuvolan suosituksesta ottanut päivittäin multivitan raskausmonivitamiinivalmistetta, oli varsinkin sillon alkuakana tosi tärkeä kun ruoka ei pysyny sisällä. toivottavasti teille tulee alku ajoille voimallisempia oloiluja mutta kyllä kaikesta selviää :heart:

talo meillä alkaa olla aikaste lailla hyvillä mallilla, vielä viimeisiä pintoja (maaleja, tapetteja, lattioita) laitellaan ja sitten ens kuussa loppu puolella ois tarkotus alkaa kantamaan muuttokuormaa sinne sisälle :heart: juhannuksena sitten laitetaan grilli kuumaksi ihan ihka omassa kodissa!

kovasti onnea sinulle arabel uuteen kiertoon :heart: :heart:

rouva pikkumyy - jokohan teillä ollaan ovis bongattu kun hamuilit jo eilen.. ;) kovasti onnea uuteen kiertoon!! olette ajatuksissani :heart:

hannille myös toivottelen kovasti iloisia uutisia lääkärikäynnille :heart:

Illalla vähän väriä ovistestissä, aamulla testaan taas uudelleen, mutta nukkumaan mennessä on hyvä hempeillä, koskaanhan siimahäntiä ei ole liikaa liikkeellä! :heart: :saint:

Kiitos amalia käynnistäsi ja mukavista kirjoitteluistasi! Onnea uuteen omaan kotiinne ja masuasukille myös hyvää vointia! Samoin sinulle tietenkin! :flower:

Arabelille ja hannille paljon onnea myös ovisjahtaukseen ja hannille hyviä kuulumisia lääkäriltä toivotan! :flower:

Pinnistellään kaikki kohti plussia! :heart: +++++++++++++++++ :whistle:

Muokkaus: 21.5.08 klo 6:10

Eilisillan saalis, tänä iltana töistä päästyäni testaan vielä uudelleen!

Mukavaa pvää kaikille! :flower:

Päivitystä..
Rouva Pikkumyy.....kp21/28-29.........yk3...........4./1.yhteinen haaveissa
hanni.....................kp17/29.................yk8..........esikoinen haaveissa
arabel...................kp15/26.................yk13.........esikoinen haaveissa

Onnea kaikkien keirtoon!

Päivitystä..
Rouva Pikkumyy.....kp24/28-29.........yk3...........4./1.yhteinen haaveissa
hanni.....................kp20/29.................yk8..........esikoinen haaveissa
arabel...................kp18/26.................yk13.........esikoinen haaveissa

Onnea kaikkien kiertoon!

Aamulämmöt pompanneet 36,6 ja iltalämmöt 37,1.

Huhuu missä kaikki ovat? Plussia taion tähän pinoon!

Päivitystä..
Rouva Pikkumyy.....kp29/28-29.........yk3...........4./1.yhteinen haaveissa
hanni.....................kp25/29.................yk8..........esikoinen haaveissa
arabel...................kp23/26.................yk13.........esikoinen haaveissa

Onnea kaikkien kiertoon!

Aamulämmöt pompanneet 36,6 ja iltalämmöt 37,1.

Huhuu missä kaikki ovat? Plussia taion tähän pinoon!

Mitä kaikille kuuluu? Ja kiva kun töpökkäkin kävit moikkaamassa! :flower: :flower:

Moi, pitkästä aikaa.. :wave:

Olen ihan tarkoituksella pitänyt etäisyyttä tähän palstaan (vaikka se vaikeaa on ollutkin ;) ), vähän antanut pään tuulettua näistä vauvajutuista. Lukemassa on silti välillä ollut pakko käydä.. :D On ollut kiva huomata, että ulkoilu ja liikkuminen ovat tulleet osaksi jokapäiväistä arkea, huomaa että jaksaa vuorotöitäkin paremmin. Viikot kiitää kamalaa vauhtia, ajatelkaa kohtahan on jo juhannus! Ja mieheni kanssa tajuttiin, että eipä meillä edes ole oikeastaan mitään suunnitelmiakaan tehty.. No, onneksi vielä ehtii!

Ihana kuulla että pääsette kohta muuttamaan amalia! Tuuhan taas moikkaamaan ja kertoilemaan kuulumisia kun kerkeät! ..ja kiitti tosta foolihappo-vinkistä, taidanpa opttaa neuvosta vaarin.. :D

Pikkumyy: Siellä taisitte saada oviksen bongattua ja hyödynnettyä myös ;) Kovasti peukuttelen plussia sulle! =) Et oo vielä toisen testin tekemistä miettinyt? :)

Muutama päivä vielä ja sit tiedetään enemmän täälläkin! Tuun kertomaan miten käy!

Halauksia! :wave:

heips tytsykät!

täällä kuulumisianne kurkkimassa :heart:
rouva pikku myylle isot halaukset tädin tulosta - :hug:, jospas ens kierrosta sitten tajuais pysyä poissa nurkista..
muille oikein kovasti onnea kiertoihinne, jotta taas saataisiin niitä kauniita plussia :heart:

tänne ei kummempia, talo edistyy ja mieli virkistyy! hellepäivistä ollaan nautittu raksalla ja jotenkin tää kesä on tehny ainakin mun mielialalle ihan mielettömän hyvää :) kovasti ootellaan ens tiistain rakenneultraa, että kaikki on kunnossa ja jos siellä vaiks sais tietää että kumpis siellä kovasti kasvaa.. ;) potkuja olen tässä viime viikon aikana alkanu tuntemaan yhä vahvemmin, aika hentosia vielä, mutta tuntee jo tulevan isän käteenkin kun kaverin jumppa aikana koittaa tunnustella liikkeitä :LOL:

oikein ihanaa viikonloppua teille jokaiselle ja aurinkoisia plussatuulosia koteihinne!! :heart:

katja ja pikkuinen 19+0

Huomenta.

En mä halunnut jättää sua yksin tähän pinoon, RouvaPikkumyy.. Eli kp 1/25 täällä. Huokaus jälleen.

arabel................kp1/25...................yk14
RouvaPikkumyy...kp3/28-29............yk4

Ovis juhannuksen tienoilla, katseet suunnattu jo sinne.. :)

Halauksia kaikille! :heart:

Yhteistyössä