arabel - kiitos kovasti kauniista toivotuksistasi :heart: sillon ku oksentelin ja laihuin vain niin pelkäsin kovasti ettei mussa voi mikään terveeksi kasvaa kun olin niin riutunut, mutta niin ne lääkäritkin vain lohduttivat että kyllä se vauva on sellainen sankari että kyllä se vain omansa ottaa vaikka mikä ois, ja näin se näköjään on kun kasvunsa on ollut täysin normaalia
ja nyt kun mulle maistuu taas ruoka ja olo ja elämä hymyilee niin taitaa tulla kilot äkkiä takasin kun olo on varmaan aika samanlainen ku jos mulla ois lapamato kyyissä - koko ajan hirvee nälkä
nytkin tässä just mussutan ennen iltavuoroon lähtöä..
minähän söin silloin kun vielä haaveiltiin vaavista niin folirenin foolihappovalmistetta kun sitä tervarin tätsyt suosittelivat raskautta suunnitteleville ja lisäksi join säännöllisen epäsäännöllisesti sitä kuuluisaa greippimehua. nyt sitten olen neuvolan suosituksesta ottanut päivittäin multivitan raskausmonivitamiinivalmistetta, oli varsinkin sillon alkuakana tosi tärkeä kun ruoka ei pysyny sisällä. toivottavasti teille tulee alku ajoille voimallisempia oloiluja mutta kyllä kaikesta selviää :heart:
talo meillä alkaa olla aikaste lailla hyvillä mallilla, vielä viimeisiä pintoja (maaleja, tapetteja, lattioita) laitellaan ja sitten ens kuussa loppu puolella ois tarkotus alkaa kantamaan muuttokuormaa sinne sisälle :heart: juhannuksena sitten laitetaan grilli kuumaksi ihan ihka omassa kodissa!
kovasti onnea sinulle arabel uuteen kiertoon :heart: :heart:
rouva pikkumyy - jokohan teillä ollaan ovis bongattu kun hamuilit jo eilen..
kovasti onnea uuteen kiertoon!! olette ajatuksissani :heart:
hannille myös toivottelen kovasti iloisia uutisia lääkärikäynnille :heart: