*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Helou! Täällä vielä,mutta tuhruttaa jotenka huomenna tiputus..Huomenna myös soitto polille..Mietin tuota lonkka/lantiokipua ja voi johtua kyllä siitä,että eilen töissä hankalassa asennossa lattiatason hyllyjä järjestelin.Jalat tärisi töissä nyt kun mietin..

Koittakaahan loput pysyä junassa! :)
Silakkapihvejä paisteleen--->

Tässä menkkoja odotella on joutanut taas miettimään kaikenmoisia asioita..Tää mun kipu on niin omituista ja se eilinen verinen hitunen tuhrun joukossa..Voisko se jotain meinata?Öklötyskin jatkuu yhä..Tässä taas turhia toivoo niin kauan kun toisin todistetaan :ashamed: Tuo tuhrukin kun on aika yleistä myös raskauden alettua,että jospa se mullakin ois joskus sitä,eikä aina menkkoja enteilevää,näin toivon tällä hetkellä.

Progesteroniarvo hurjat 2,1 :headwall: , joten se siitä sitten. Clomi annosta toki taas nostetaan...
Minut saapi siis pudottaa. (Taas...eihän se oo ens kierto ku vasta 15. kuukausi yritystä :headwall: ) Menkat tulee vkoloppuna tai viikon alusta.

Täällähän näyttää olevan pääosin vain surullisia viestejä :(
Pahoittelut kaikille tippuneille!

Tinttara: Voihan olla että olet kuitenkin raskaana. Pidän peukkuja! :heart:

Bayan Fare: En noista arvoista ymmärrä mitään, mutta ilmeisesti huonoja uutisia. :hug:

Meri-77: Älähän vielä heitä pyyhettä kehään. Itselläni oli testi ensin puhdas nega (herkkyys myös 10) ja seuraavana päivänä jo selkeä mutta haalea plussa.

Missäs Karpalo on? Testitulosta odottelen kuumeisesti... =)

RouvaSumppisuu
Sori alkuun omanapaisuus, mutta on vaan niin pasmat sekaisin...sain juuri haamun
! Kuva (tosi epäselvä ) on tuolla vauvakuume mutta ei vielä pinossa, jos haluatte kurkata. Tosi haalea, mutta testiaikana tuli ja ihan silmin erottaa sen kummemmin tihrustelematta. En vaan voi uskoa todeksi...

RouvaSumppisuu
Kiitos onnitteluista =) . Vähän on kyllä pelko pyllyssä ja epävarma olo...pieni toive ja aavistus oli, mutta kyllä tuli niin puskista että huhhuh. En tosiaan vielä uskalla iloita enkä siirtyä plussanneisiin. Hui! Epätodellinen ajatus. Testi oli mammaksin perusliuskatesti. Aijaasta käytin BBCODE4 isokuva linkkiä.

Ohopsista kun meinaa ketju hävitä.

Onnea kovasti Sumppis,ihanata!!Ja oireet? :)
Mä oon raskaana,pakko olla,tulin juuri siihen tulokseen :D
Kipu josta siis olen sen sata kertaa kirjottanu,ei tunnu levossa.Kun istuu,seisoo,kävelee niin jomottaa.Alaselkä särkee myös kun "rasittuu". ja ne muut oireet,joita tähän astikin ollu.Tuhrua ei näy.Hiki-kylmä-kohtauksia,päätä särkee ja nuhainen olo.Joo,voi olla ihan tavis flunssakin,mutta näillä kahdella on eroa,ainakin itse sen pystyn näin suoriltakäsin sanomaan..:)

Just leivoin karviaispiirakkaa ja juon tässä intialaista kahvia,kardemummaa siis tavan kahvin sekaan,NAM! :p

Minnekäs Karpalo ja PikkuMyy on hävinny?Entäs muut?Mäkö oon ainut jolla ei oo muuta elämää? :ashamed: :D

Kiitos päivityksestäni listalle nanna81 ja RouvaSumppisuu, mukavaa olla kanssanne jännäämässä täällä!
Ja oikein Paljon Onnea teidän perheeseen RouvaSumppisuu uuden tulokkaan varmistumisesta!! :flower:
Meillä on siis yk 3 menossa, tänään kp 26/28-30 ja eilen oli pakko testata kun on niiin vaikeaa jaksaa odottaa viikonloppua.. negaa näytti, mutta toivotaan vielä kovasti että muuttuu plussaksi kun tein sen "liian aikaisin".
PlussaOnnea ja hyvän tuulen pulvereita kaikille!!

Kävimme tulevan miehen kanssa vähän shoppailemassa. Iltapvllä tuli huono olo töissä, karkasin vähän ennen kuin olisi saanut, aivan kuin olisin ollut merisairas :D
Plussajunan kyydissä siis olen edelleen, ja turvavyöt on kunnolla kiinni! :heart:

Pahoittelut kyydistä pudonneille! :hug:
Rouva sumppisuulle iso onnittelu plussasta! :heart:

Seuraan vaan tilannetta, miksi muuttuu, auttaako turvavyöt, vai eivät! :saint:

Kaikki hyvin lämmöt korkeella, kohtukipuja edelleenkin välillä ja rinnat kipeet ja pms kiukku puuttuu ainakin vielä!

Hei, hei ja plussailkaahaamme! :heart: +++++++++++++++ :heart: +

-pikkumyy- :heart: :wave:

RouvaSumppisuu
Jos nyt olisi aikaa kirjoitella hiukka enemmänkin...

Ensiksi pahoittelut tippuneille ja negaa testanneille :hug: ja myös Bayan Farelle tosta progesteroniarvosta.
Tinttaralle pidän peukkuja d =) b ja ehdottomasti tuo lonkka/lantiokipu enteilee plussaa!!! Mulla on kanssa vasen lonkka ihan tulessa ja sama vaiva oli esikon alkuraskaudessa. Varovasti muista tänhetkisistä oireista:
*lämmöt koholla oviksesta lähtien
*tukkoinen ja voimaton olo, kurkkukipua ja palelua varsinkin iltaisin
*menkkakipuja jo lähes viikon
*rinnat välillä aristavat, välillä ihan normit
*jatkuvasti nälkä, mutta mikään ei oikein maistu
*suklaa ja kahvi on ihan nounou...ja normaalisti oon edellämainittujen suurkuluttaja :LOL: .
Mutta perjantaina teen uuden testin aamupisusta ja toivon viivan vahvistuvan :heart: . Nyt kaikille ihan extratsemit ja paaaaaaaljon plussia!!!

Onnittelinkin jo Sumppista tuolla toisaalla... :heart:

Pahoittelut Bayan Farelle ja muille tippuneille! :hug:

Itselläkin täti tuli tänään kylään, joten minulle voipi päivittää kp1:n. Kivut ovat taas samanlaiset, eli särkylääkettä kuluu. Flunssakin tuntuu palailevan. :( Ei tehnyt hyvää eilinen kylmä ja sateinen ilma. Tsemppiä kaikille vielä piinaileville! :)

Töpötupsukorva
Mua aivastuttanu koko päivän ja nokka ollu tukkonenkin monena yönä/aamuna ja ny ollu pitkin päivää!!
Flunssa taas kai tulossa |O ! Noh, en mie masennu, vaikak alkas menkat,kun en jaksa oikeestaan vauhkoilla..Toki mä pienen :'( varmaan tirautan, mut sit taas elämä jatkuu...
Öitä kaikille!

Olinpa meuhkannut taas yön petauspatjakin siirtynyt...Ekaks herätessäni luulin, että jahas mukava migreeni vieraani taas saapunut, mutta ei nyt ainakaan vielä onneksi kuitenkaan, miun on silloin aika hankala olla töissä, kun pittää asiakkaiden/potilaiden kanssa olla tarkkana, muut migreeniä sairastavat varmaan tietävät, mitä tarkoitan.

Pahoittelut edelleen uusille pudonneille! :hug:
Vielä piinailevat nyt vaan turvavyötä tiukemmalle, että pysymme kyydissä! :heart: *kiristää omaa turvavyötään vielä vähän paremmaksi!* :heart:
Karpalo taitaa olla kovin kiepeänä, kun kovasti kuumetta*paranemisia sinulle* :heart: ja muillekkin sairaille tietenkin! :D

Eipä tässä muuta jatketaan plussajunan kyydissä ainakin vielä! :heart:

Onnea jokaiselle piinailevalle nyt tosi,tosi paljon! :flower: :heart:

Aamuterveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

TORSTAI 1.11

Hanni..............25/26-32...yk1.....1.haaveissa
meri-77...........26/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
pikkumyy42.....26/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 ......26/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
amalia81.........27/28-30...yk3......1.haaveissa
Töpötupsukorva..29/28-33.yk5....6.haaveissa
Karpalo67.......29/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
kaneliomena....31/29..........yk17.....1. haaveissa Pirkanmaa
Zora...................34/22-28.......yk1.......1. haaveissa

Tippuneet:

Sarah85
nanna81.........1/27-33....yk12...1. haaveissa
Pantalaimon.....2/29......yk3....1. haaveissa Lounais-Suomi
April................2/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............2/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........3/30..........yk2.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Hathor................3/28-31......yk3.......1. haaveissa/pk-seutu
Jouskari-82.......4/28-32......yk3......1. haaveissa
arabel...... ........9/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi
Bayan Fare......29/30-32...yk10.....1. haaveissa

Haamuilijat :heart: :

RouvaSumppisuu.33/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi

Plussanneet :flower: :heart: :

Anskuliini83....yk4....2.yhteinen haaveissa
Noomi...yk2.......3. haaveissa

Töpötupsukorva
:eek: ..Miten tää on näin vaikeeta :'( . Mä en tiiä mitä tekis ton gynen kaa, kun laskettiin, että ei olis oikeestaan varaa nyt mennä!! Ja täähän on vasta 5.des yk. kummiskin. Jos mä kummiskin oottasin rauhassa,enkä ny pistäs viimisii pennejä sinne |O .. Mikä olis hyvä digitaalinen ovismittari tms.?? Jos mä semmosta sit mieluummin ostasin jossain välissä. Onko ne kalliita??
Mulla vielä yks testi kaapissa, mut saapi ollakki ihan tiistaihin saakka.

Täällä ollaan,mutta taitaa kohta alkaa...rätti pöksyissä jo.Äsken kun heräsin ja veskiin menin,tuntui ihan siltä että en ehdi edes pötölle kun holahtaa,mutta eipä sit tullukkaan yhtään mitään..Jospa vaikka menkkakivut oiskin vauvasta enteileviä? :) Noh,ollaanpas nyt järkeviä! :D

Onnea kaikille! Ja tippuneille :hug: Kohta varmaan liityn seuraanne..

Olen kaks päivää yrittänyt saada tekstiä tänne, mutta ei vaan natsaa... :/ Auttaiskohan ihan uuden pinon aloittaminen? Mullon aika hidas kone...

Onnea plussanneille ja jännääjille, lohtuhalit tippuneille.

Tinttara: koitahan nyt vaan pysyä siellä plussajunassa, peli ei oo vielä ohi ;) *pitää peukkuja pystyssä*

Töpö: mä alotin bongaamaan ovista clearbluen digitaalisella (33e) ja olen vaan hyvää siitä testistä kuullut.

Voiskohan muuten joku ihana ihminen korjata mulle kp.9 ton kp.8 tilalle? -Kiitos =)

Kirjottelenpa miekin vielä tänne :wave: Eilen olin jo ihan varma että menkat alkoi mut ei ne sit kunnolla alkanutkaan :/ Viime yönä sit koski jo niin paljon alaselkään että olin ihan varma että nyt sitä tulee ihan litra tolkulla, mut ylläri ylläri ei tullutkaan yhtään mitään :eek: Kyllä tää on niin omituista että :|
Hieman on ärsyttävää tää epätietoisuus. Pitäis mennnä ostamaan uus testi niin sittenhän sen tietäis, mut en jaksais lähteä ajelemaan pelkän testin takia pariakymmentä kilometriä. Katotaan jos vaik kävisinkin ajelulla kunhan mies tulee kotiin.... Meillä olis nimittäin viikonloppuna pikkujoulut, sitä ennen on pakko selvitä olenko raskaana vai en, olis nimittäin tarkoitus juoda jotain
:p :whistle:

RouvaSumppisuu
Kuullostaa lupaavalta kyllä, vilivilpertti! Nyt vaan testiä hakemaan...parikyt kilsaa menee ihan hujauksessa =) .

Tinttaralle edelleen tsempitykset, ei saa täti löytää sinne...piiloudu!

Töpö, ovistikuista mulla on kokemusta vaan ihan perusliuskatesteistä. Ne on niin paljon halvempia kuin toi digimittari ja mulla toimi hyvin. Oletko kokeillut sellaisia?

Nopeasti ilmoitan vain, että kyydissä ollaan! :D :wave:
*nuiih ja turvavyö paremmin taas kiinni* :heart:

Kiva jos joku alkaisi uuden pinon tästä, jos toimisi paremmin? Etukäteen jo kiitoksia!

Kiva jännäillä kanssanne! :heart: +++++++++++++++++++++ :heart:

Hei vaan lähden asioille taas! :heart: :wave:

Yhteistyössä