Onnea
tyty :flower: :heart:
Rusina,voi kurja :hug: Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja uudessa ultrassa näkyisi pieni kyytiläinen mukana :heart: Toivon todella :hug:
Koska teitkään plussatestin? Josko vielä ei kunnolla näkynyt mitään kun ovis tapahtui myöhempään! Pidän peukkuja
db
).( Itse tulin juuri folliultrasta. Näyttäisi siltä (ainakin vielä ) että clomit ovat tehonneet =)
Nyt tosin vasta kp 10 ja tuossa kp 12 olisi nähnyt paremmin follin kehityksen! Mutta vasemmalla puolella oli nyt 12mm johtofolli joka olisi loppuviikosta sitten irtoomisvalmis =) Limis oli 7mm että sekin ihan hyvä!!
Keskiviikkona alan tikuttelun ja toivottavasti se ovis sieltä löytyy!! Hui kun jänskättää
Tämä oli nyt viimeinen kerta julkisella ja tästä eteenpäin pitäisi hakeutua yksityiselle :ashamed: Mutta onneksi perustutkimukset on nyt tehty ja mitään elimellistä vikaa ei ole löydetty!
Terolut reseptin kirjoitti 6kk:ksi ja clomeja mulla on vielä 3kk:ksi.
Oletteko muut syöneet clomeja putkeen eli joka kierrossa? Minulle tuo gyne sanoi että jokatoinen kuukausi
On kuulemma munasarjasyöpäriski!!!
Toisekseen sanoi että niitä harvoin sokkona syötetään eli ilman seurantaultraa ja mullahan loppui nyt julkiset palvelut!!
Itse kyllä haluaisin syödä nuo clomit putkeen!!