* Ovulaation induktio tammikuussa *

mm-72: Kyselisin vaan että miks ne ei määrää sulle ihan FSH-hormonia (Puregonia?) sehän pitäisi olla tehokkaampaa tavaraa ku clomit.
Mulla myös takana 3kiertoa clomit (2 viimeset 3tbl KP 3-7), follit kasvoi kyllä mutta ei irronnu. Puregonilla ja Pregnylillä saatiin sitten ovulaatio!
Tsemppiä!
 
J3N3, niinhän se paras olisikin, että piikkeihin siirryttäisiin. Mutta siinä on semmonen este, ettei meitin aluesairaalassa hoideta muutakuin tablettihoitoiset. Piikitykset siirtyisi myös naikkarille. tai sitten pitäisi mennä yksityiselle, mutta no money...
totean taas, vaikeeta on, tosi vaikeeta |O
 
caffee81 Olen seurantaultrien kannalla myös. Ei sitä muutoin voi tietää irtoakoo munasolu tai jos kohdunlimis on liian ohut ettei alkio pääse kiinnittymään. Onko sulla muuten tehty munanjohtimien aukiolotutkimus?

mm-72 tervetoa takaisin palstailemaan :flower: Me hoidossa kanssa ihan aluesairaalassa ja siellä onnistuu kyllä Puregonhoitokin. Eihän se eroa clomeista muutoin kun kotona pistetään piikillä hormonit vatsanahkaan ja clomit otetaan suun kauta.

Tänään tosiaan kierronpäivä 28 ja pistelypäivä 24...perjantain seurantaultraa siis odotellessa....
 
kp 1/29-31 :headwall:

Varaan nyt sen seurantaultran itselleni niin katotaan, että irtoaako sieltä mitää...Ei mulle ole kyl tehty tuota munajohtimien aukiolotutkimusta. Pitäsköhän sekin nyt samalla pyytää?

Tää on kyllä niin helkutin masentavaa vaan pettyä kierrosta toiseen. Jotenkin heräs pieni toivon kipinä, ku sain nämä Clomit, mutta sekin toivo on jo sammunut... :'(
 
Oli pakko vaan testata.
RFSU:n testillä ja negaahan sieltä paukahti.
Ei olis pitäny ku nyt mieli taas ihan maassa.
Tosin menkkojen pitäisi alkaa vasta suunnilleen 11.2 paikkeilla...
ja testasin ilta-virtsasta.
Että jos mä vielä odottaisin.. mut silti.. miks ei edes haamun haamua.
Mähän otin sen Pregnyl piikin ja sehän sisältää hCg:tä, se ei edes näy enään...aika nopeesti se vaikutus menee kehosta pois täytyy sanoo. :kieh: :'(
 
Moikka,

Ajattelin tulla kysäisemään täältä neuvoja, jos jollain olis kokemusta.. Onko teillä kellään tullut Puregonista kroppa täyteen "näppylöitä". Mulla on tullut kaulaan, rinoihin ja vatsan alueelle ihan tautisesti. Ja satunnaisesti käsiin, jalkoihin ja nassuun.. ihanan vetävä olo ku muistutan lähinnä rupikonnaa.. Nää näpyt huomasin jo tokan piikin jälkeen illalla ja tänään olis vielä yks pistettävänä. huomenna on seurantaultra, joten voin näitä lekurille näyttää, mut ajattelin vaan kysäistä et olisko kelleen käynyt samoin?
 
J3N3 ja vilinäiti suuren suuret pahoittelut negasta :hug:

Itellä nyt kp12 ja ovista koittanut tikutella mutta ei ole vielä
näkynyt.. Toisaalta on hyvin epävarmaa että ehitäänkö
saman peiton alle tuon ukon kanssa oikeeseen aikaan..
Että voipi mennä hukkaan tämä kierto ja sekös se harmittaa
ihan vietävästi.
No, torstaina on sitten se gynen aika.
Että sitä odotellessa.
 
Hei taas...hetken verran olen ollut poissa, aina välillä lueskellut kuulumisianne..
Vielä en ole uskaltanut odottajiin.. Tänään alkoikin vuodella jälleen. Edellisestä km:stä se kaksi vuotta ja näyttää että samoilla päivillä tämä yrittää mennä.. Eli nyt yhdeksäs viikko joka vaikuttaa huonolta:(

J3N3: halaus negasta ja onnea seuraavaan kiertoon...ja vielähän on toivoa, jos on vaan hitaat hormoonit..

Vilinäiti: halaus sinulle ja voimia että jaksat jatkaa yritystä!

Caffee: minäkin ehdottomasti suositan aukiolotutkimusta. Tiedän ihmisiä kenellä ei ole tehty ja pitkään yritystä takana, jota ei välttämättä olisi jos tutkimus olisi tehty aiemmin. Monella on myös käynyt niin, että tutkimus "avannut"hieman tukkoisia putkia ja tärpännyt piankin tutkimuksen jälkeen :)


:hug:
 
jonski
Ultrakuulumisia...

Heipä hei vaan kakille!! Mulla oli nyt toiset Menopurit käytössä, annoksella 150IU kierron 5. päivästä lähtien, ja ultra oli kp 10. EI MITÄÄN taaskaan kasvannut!!!!! Joten, vaihdoimmepa TAAS lääkettä... Seuraavassa kierrossa pistän puregonia 100IU kp 5 lähtien.. ja ultrataan taas kp 9-10... Jos päivät sattuu kohdalleen niin luultavasti myös tehdään inssi, muuten ihan luomuna. Huh huh että osaa taas masentaa... :(

Vilinäiti ja J3N3: jaksamisia ja pahoittelut negasta :hug:

caffee81: Mikä tilanne? Saitko aikaa seurantaultraan ja lisätutkimuksiin?

Jaksamisia kaikille ja seuraavaan kiertoon sitten puregonin voimalla!! :D
 

Yhteistyössä