Vilinäiti, varovaiset onnittelut jo tässä vaiheessa! Ehkäpä se todellinen plussa sieltä vielä näyttäytyy.
Mulla oli tänään kp 11. Nyt on sitten lähes varma tuomio saatu: PCO. Lääkärini totesi, että aikaisempien ja tämän kerran ultran perusteella hän olisi kyllä kallistumassa PCO:n puoleen. Vaikka mulla nyt tässä kierrossa on takana jo 6 pistosta Puregonia, ei yksikään folli ollut lähtenyt merkittävästi kasvamaan. Useita pieniä muniksia kyllä näkyi molemmin puolin. PCO selittäisi kiertojen pitkän pituuden ja epäsäännöllisyyden sekä ongelmat ovikset löytymisessä, vaikka FSH ja LH ovatkin olleet normaalit. Kaikkien näiden lääkkeiden (Puregon, Pregnyl, Lugesteron) lisäksi mulle määrättiin metformin sekä Berex b-vitamiinit.
Täälläkin on varmaan useampia PCO-laisia ja/tai metuja käyttäviä mm-72, JEEP, Ines. Voisitteko kertoa omasta tilanteestanne PCO:n havaitsemisen suhteen ja millainen lääkitys teillä on päällä? Käsitykseni mukaan raskautuminen voi olla tosi vaikeaa, jos on PCO. Korjatkaa, jos olen väärässä. Tässä uudessa ja epätoivoisessa tilanteessa olisi mukava kuulla, miten teillä muilla tilanne etenee PCO:n kanssa.