Jennyli Mä söin ihan ensin teroja (kierrot oli tosi säännölliset) ja sitten teroja+metuja. Nyt sitten syyskuussa sain noottia lääkäriltä että ei oliskaan pitänyt syödä noita yhtäaikaa vaan pelkästään metuja :ashamed: jotta oltais nähty joko ovuloisin. Mulle lääkäri sano, että terot estää raskaaksi tulemisen ja kummakaan etten oo tullu raskaaks
Mutta toiset lääkärit on eri mieltä tämän asian suhteen.. Siis tokihan terot sen ovulaation estää, jos ovista ei ole tapahtunut ennenkuin aloittaa terojen syömisen, mutta ei sen käsittääkseni täysin mahdotonta pitäisi olla että tulisi raskaaksi teroista huolimatta.
Mulla PCO todettiin ihan julkisella puolella, jo vuosia sitten gynellä käynnin yhteydessä. Näkyi selvästi ihan tavallisessa ultrassa. Mulla PCO aiheuttaa siis sen ettei ovista tapahdu ja tämän takia kierrot on heitelleet, mutta tiputtelua ei oikeastaan ole ollut.
Ite oon ollut ihan tyytyväinen julkiseenkin, ihan suhtkoht nopeesti päässyt etenemään ja tuolla yliopistollisessa sairaalassa tuntuu ihan päteviä lääkäreitäkin olevan (mitä nyt vähän puhuvat ristiin noista teroista
) Mutta ei oo tosiaan ainakaan vielä ollut tarvetta siirtyä yksityiselle, tuntuu että hyvin nuo pitää huolta musta tuollakin ja kaiken maailman testejä on tehty =) Tämän parempaan ei yksityinenkään pystyis mun kohdalla =)
Rusina Sullahan on tosi jännä tilanne!! =) On varmaan tosi vaikee odottaa perjantaihin!!
Ja
Muiskulla on kanssa perjantaina testauspäivä? Toivottavasti nuo sinun "oireet" enteilee hyvää
Tyty Ihanaa kun saatte koiran! Siihen saa hyvin purettua vähän sitä hoivaviettiä, vaikkei se lasta korvaakaan. Kyllä mä tuota meidän koiraa aina välillä kuitenkin meidän vauvaks kutsun
:heart: