Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset



Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

stellina.............84/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........78/43-52......yk1/09....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......75/?............yk14.........kolmas..............clomit
rusina85........35/30..............yk6............esikko...........terot+clomit
Pantalaimon....29/32...........yk16.........esikoinen......clomit+Pregnyl
Rosetta...........28/33-34.......yk14........esikoinen.......ei vielä mtn.
Piglet..............25/29.............yk12..........esikoinen.....terot
Hemuli1981.....24/28-38.........yk6.........?...................clomit+terot
Jennyli............23/32..............yk 4.........kolmas...........Terot+Clomit
tyty86.............22/30-34.........yk9..........esikoinen.......ei vielä mtn.
upelankali......22/21-39.........yk?............kolmas..........clomit+luget
Äitee73...........20/?.............yk10..........kakkonen........terot+clomit
mama-84........19/28.............yk 25.........toinen...........ei vielä mtn
Lumi-..............14/30.............yk11..........esikoinen........clomit+metut
titonia............6/??................yk15..........esikoinen........clomit
Muisku78........3/?................yk4.........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn
Duffy................?..................?................?.....................



Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
[/color]


Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
Velvet Kiss......?............................yk12...esikoinen
Moore.............?............................yk3......kolmas
pilvilinna.........?..........................yk13....esikoinen
 
Hei!

Olen tuolta odottajien puolelta mutta kurkin silloin tällöin tätä pinoa, koska olen itsekin tarvinnut apuja raskauteen. Olette puhuneet teroista ja clomeista, joten laitanpa minäkin omat kokemukseni, eihän sitä tiedä jos joku saa siitä tietoa/apua:

Eli hormonikierukan poiston jälkeen tuli kuukauden päästä normaali kk-vuoto, ja sen jälkeen menkkoja ei kuulunutkaan. Kierto venyi kp59 asti kunnes sain tutulta lääkäriltä reseptin terolutiin. Terolutilla vuoto kyllä tuli ajallaan mutta ei käynnistänyt oman kehon toimintaa eli ovulaatiota ei tapahtunut. Tikkuihin en siis koskaan bongannut ovista. Puolisen vuotta ihmettelin ja sitten menin yksityiselle. Siellä munasarjat ultrattiin, ja todettiin PCO-tyyppiset munasarjat, ei siis selkeää PCOta. Sain heti clomit ja metut, söin clomeja ohjeen mukaan 5 tbl ja sain kuin sainkin ovistikkuun kaksi MELKEIN yhtä paksua viivaa. Sinä viikonloppuna sai alkunsa tyttäremme :heart: Sain ainakin opetuksen, että turha jäädä ihmettelemään pitkäksi aikaa jos kroppa ei toimi vaan heti vaan tutkimuksiin. Käynti yksityisellä maksoi n. 150 euroa sisältäen ultraäänitutkimuksen. Ei paha hinta kun kuitenkin sain heti avun. (Toki itse olin onnekas kun vika löytyi, kaikilta selkeää vikaa ei edes löydetä ).

Toivon teille kaikille onnea kiertoihin ja onnitteluni jo plussanneille!

ärrieri 21+6
 
Muisku pahoittelut tädin tulosta :hug: Toivottavasti uusi kierto toisi plussan tullessaan+++++++++++ :heart:

Huoh, tekisi mieli päästää pari kirosanaa kun ottaa niin päähän tää oma kroppa ja se ettei se voi toimia kunnolla!! :kieh:
Tänään on taas sellainen päivä jolloin tuntuu etten raskaudu ikinä ja luonto on mua vastaan tässä vauva-asiassa :ashamed:

Tää kierto on taas niin sekaisin etten tiedä todellakaan missä mennään!! Viholliseni tiputtelu alkoi siis kp 14 ja aloitin Terot kp 15 (kierto jäi ovuloimattomaksi) niinkuin gyne määräs.
Nyt kp 23 ja tiputtelu on jatkunut yhtämittaisena Teroista huolimatta!!
Tänään kuitenkin vuoto runsaantunut,tippuu ihan kun käy pissalla ja vesi värjääntyy. Vuoto on jo verta ei tuhrua ja pientä mahakipuakin on!! Pikkuhousunsuojan jouduin vaihtamaan siteeseen.
Huomena olisi viimeinen Tero ja ihmettelenkin voiko nämä olla jo menkat?!?!
Nyt kun on viikonloppu niin en voi kysellä poliltakaan *huoh*!
Normaalisti mun kierto on 32 päivää,viimeksi 36 (Terot pitkitti).

Ongelma mulla on se että mun pitäis aloittaa ekaa kertaa Clomit kp 3. Ja nyt en tiedä koska ne aloitan kun kaikki on niin sakaisin :/ Onko tämä tuhrua vai menkat vai mitä tää on?!
Uskallanko aloittaa clomit maanantaina vai odotanko vielä runsaampaa vuotoa kun Terot ovat loppuneet?!
Pelkään nyt koko ajan että aloitan väärään aikaan clomit!

Huoh, eikö jo se riittäisi ettei ovuloi mutta kun kiusana on ollut jo 2-vuotta nämä tiputtelut joille ei kukaan ole vielä parannusta löytänyt :ashamed:

Anteeksi tämä valitus!! :$ Mutta jotenkin kiukuttaa tää oma sekava tilanne ja se että aina kun saan toivoo tähän raskautumiseen niin tuleekin takapakkia :ashamed:
 
Huomenta!

Jennyli Katsoin tuota toista pinoa, johon Tyty olikin jo vastannut ja olen samaa mieltä siinä, että älä ota enää teroja vaan anna vuodon alkaa kunnolla niin pääset sitten clomeja syömään. :hug: Jospa nuo clomit vähän helpottais noita sun kiertoja! Tuli mieleen kun tällä viikolla luin just lehdestä endosta, että onhan tämä vaihtoehto suljettu pois sun kohdalla? Itse en siitä oikeastaan mitään tiedä mutta siinä lehdessä olleessa jutussa sillä naisella oli ollut myös tiputtelua todella kauan..

Muiskulle vielä toinen :hug: Lohdutukseks se, että parin päivän päästä sitä jo suhtautuu positiivisemmin ja odottaa seuraavaa ovista :) Sitä vaan itekin elättelee jo kaikenlaisia toiveita jos se ovis on tapahtunut, että joka kerta sitä vaan tippuu sieltä yläilmoista samallalailla eikä osaa vähän varovaisemmin suhtautua seuraavassa kierrossa..

ON: Laskeskelin että tänään vois olla ovis. Saattoi se kyllä olla jo eilenkin kun vähän nippaili, mutta vois se olla vielä edessäkin kun välillä vielä vähän tuntuu tuolla oikealla puolella (tai sitten on taas ollut kaksi johtofollia ja munasolut irtoaa taas eri aikaan).
 
Muisku :hug: ja voimia uuteen kiertoon !
Jennyli :hug: , minulla menkat alkoi ekan terokierron aikana viimeisenä tero päivänä jo, jasit aloitin siitä 3. päivänä clomit. Tosin en tiedä miten tuon tiputtelun kans pitäis menetellä. Jos se vuoto runsastuu vielä tänään ni laskisin että ilmeisesti eilen sulla alkoi menkat. ja ottaisin ekan clomin huomenna, tosin se on vain minun aatos. Voisithan vaikka maanatai aamusta soitella jollekin gynelle, että mitä teet..

Omaa napaa sen verran että testasin perjantaina ihan s-marketin testillä taas selkeän haamun ja tänään taas apteekin omalla selkeän haamun, tai oikeastaan kunnon viivan mutta vaalean sellaisen. Taidan ens viikolla mennä ihan verikokeeseeen, vaikka pakko kait siellä jotain on olla kun nuo haamut on ni selkeitä ja täti ei ole vielä tullu nyt siis menossa kp 36/32-33.. Ja eihän ne edes kaikilla vahvistu aluksi ollenkaan, tämä on itsensä lohduttelua.. Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, mutta ei myös nuolaista ennen kuin tipahtaa..
 
Heippahei!

Auttakee minnuu?! Mulla tuli vissiin tänään täti, kp31 oli eilen! Viime kierto oli 50pv, mitä ihmettä?!! Siis voiko se pco oikeesti näin heitellä näitä kiertoja?? Mitä minmä teen noiden terojen kanssa? Ne pitäs alottaa kp15, alotanko? Mulla ei oo ollu näin lyhyttä kiertoa kertaakaan sen jälkeen ku lopetin pillerit, 34 ollu lyhin. Tämä tyttö on ihan sekasin täällä :eek: :D

Ai niin, voisin tulla listoille

Duffy................1/?.............yk6................esikoinen....................terot

Laitetaan nyt aluksi vaikka noin ja korjaillaan sitten jos tulee muutoksia :D Kiitos tyty etukäteen listoille laitosta =) hei etkös ookkin kuumeillu tuolla esikkopinossa mun kans yhtäaikaa?
 


Nimi................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Duffy...............7/?................yk7...........esikoinen...........terot
Evenstar.........1/43-78.........yk1/09.....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......77/?..............yk14.........kolmas..............clomit
rusina85.........37/30............yk6...........esikko...........terot+clomit
Pantalaimon....31/32............yk16........esikoinen......clomit+Pregnyl
Rosetta...........30/33-34.......yk14........esikoinen.......ei vielä mtn.
Piglet..............27/29............yk12.........esikoinen..........terot
Hemuli1981....26/28-38.......yk6...........?...................clomit+terot
Jennyli............25/32............yk 4..........kolmas...........Terot+Clomit
tyty86.............24/30-34......yk9.............esikoinen.......ei vielä mtn.
upelankali.......24/21-39......yk?.............kolmas..........clomit+luget
Äitee73...........22/?.............yk10..........kakkonen........terot+clomit
mama-84........21/28...........yk 25.........toinen............ei vielä mtn
Lumi-..............16/30...........yk11..........esikoinen.......clomit+metut
titonia.............8/??.............yk15..........esikoinen........clomit
Muisku78........5/?...............yk4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk16.........esikko...........ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
[/color]


Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
Velvet Kiss......?............................yk12...esikoinen
Moore.............?............................yk3......kolmas
pilvilinna.........?..........................yk13....esikoinen
 
Duffy: Kierrot voi heitellä paljonkin. Mullakin meni kesällä jotenkin näin: 41, 52, 36. Eli aika iso vaihteluväli. Nyt tosin kierrot ovat tasaantuneet melkein normaaleiksi, osittain laihtumisen ja metujen, osittan clomien avulla.

Mulla on tänään kp 1 ja tulin jättämään hyvästit teille. Olette olleet ihana tuki tämän reilun puoli vuotta. Ikävää on jättää "oma, rakas pino", minä kun tämän perustin, mutta koen kuuluvani jo enemmän tuonne lapsettomuuspuolelle. Meillä taukoillaan nyt ainakin yksi kierto ennen lapsettomuuspolin ensikäyntiä. Katsotaan sitten, mitä siellä suunnitellaan.

Oikein paljon plussatuulia teille ja onnea tulevaan vuoteen! Toivottavasti se tuo meille kaikille sen mitä eniten kaipaamme. :heart:
 
Pantsu, paljon jaksamista sulle! :hug:

Haluatko kokonaan pois pinosta vai saako sut laittaa taustailijaksi? Täällä on ymmärtääkseni muutama muukin lapsettomuuspuolelle siirtynyt kuumeilija, ja osa kirjoittelee sekä täällä kuumeilupuolella että siellä.
 
Pantaimon jaksamisia!
Voih itsellä alkoi tänään verinen vuoto, ei yhtä runsas kuin täti, ei mitään kipuja, paitsi aamulla pieni lihaskramppi vatsassa. Terkkari koitti lohdutella et se voi olla normaalia, pitää seurata, toivottavasti ei voimistu, masentaa.
 
Rusina :hug: Toivotaan parasta!!!

Pantalaimon Harmi että lähdet! Jos ei muuta, niin tuut sitten kuitenkin välillä kertomaan kuulumisia, eikö vaan? =)

ON: Edelleen välillä tuntuu oikealla puolella jotain kipuja! Hmm.. Mietin vaan että menikö se ovis jo vai onko se sitten vasta tulossa? Ota tästä nyt selvää! Ja kun ei ne ovistestitkään näytä mulla oikein niin niihinkään en voi luottaa. Tässä nyt kuitenkin joka päivä on puuhailtu eli toivon kyllä et se ovis oli jo niin ei tarviis miestä enää joka päivä hätyytellä :D
 
Harmi että osa poistuu pinosta pois :( Itse kirjoittelen myös lapsettomuuspuolella.
Jaksamista ja Toivon että saisitte oman pienen pian :heart: :hug:

).( Minulle voi päivittää kp 5/32 :wave: Eiköhän tuo mystinen,liian aikainen vuoto sitten ollut menkat,tai niin ainakin toivon!!
Nyt vuoto on loppunut ja clomeja menossa 3tta päivää =) Ihan hyvä fiilis just nyt!! Nippailujakin vas. munasarjassa :whistle: Voiko olla jo näin pian?!
Ensimaanantaina folliultra,jännittää :D
Pieni pelko tauastalla että taas alkaa kierron puolivälissä tuhruttaa :/

Ajattelin kysellä samalla lääkäriltä tuosta PCO:sta ja endosta. Oirekuvaukset ei kyllä kummassakaan sovi minulle mutta kysyn kuitenkin. ultrattu ja tutkittu minua on elämän varrella niin monesti että luulisi että joku lääkäri olisi nuo diagnosoinut jos näin olisi?!
Mä olen joku mystinen ja sekava hormonihärö tiputteluineen,huoh!! :headwall: :LOL:

++++++++++++tuulia kaikille :heart: Onko ketään piinailijaa tällähetkellä?
 
Testasin tyylipuhtaan negan tänän aamuna clearbluella kp28. Clomit ja terot syöty.. Viimeisen teron söin kp 24. ja menkkoja ei kuulu.. lauantaista asti on ollu menkkajomotusta. Hitto et ärsyttää.. Ultrassa näkyi silloin kp12 johtofolli. Alkais nyt ne menkat sit edes..
Koska teillä muilla on alkanut menkat kun olette syönneet clomi+tero yhdistelmää?

:hug: tädin yllättämille.
 
Ja sit kaiken huipuks. Lämmöt edelleen koholla 37 kainalosta ja kielen alta 37.2. menkkajuilintaa ja kauhea vilu. Eli mä taidan ihan oikean flunssan saada. Että tekeekin kroppa kepposia. Olis flussa tullu vasta kun menkat alkaa, niin ei tartte pitää edes pientä toivonkipinää yllä..
 
Hemuli Turhaan en haluaisi toiveita herättää, mutta ihan hyvältähän nuo sinun oireet kuulostaa =) Ja ei se r-testi välttämättä näytä vielä kp 28 sitä tulosta oikein eli pidetään peukut pystyssä!!

Jennyli Mulla ei tunnu mitään nippailuja vielä sillon ku syön clomeja, mutta voihan se olla yksilöllistä. Mulla menee semmonen viikko ekasta clomista kun nippailut alkaa..

ON: Mulla edelleenkin on välillä jotain nippailuja alavatsalla.. En ymmärrä! Ja eilen oli sellasia tuntemuksia kun menkat alkais kohta vaikka tädin ei pitäis olla vielä lähelläkään. Ja kp 19 menossa eli turha ajatella miksikään raskausoireeksikaan vielä tässä vaiheessa =) Mutta nyt on kuitenkin toiveet niiiin korkeella tässä kierrossa että jos täti taas tulee niin täältä tiputaan korkeelta ja kovaa..
 


Nimi................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Duffy...............5/?................yk7...........esikoinen...........terot
Evenstar........4/43-78.........yk1/09.....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......80/?..............yk14.........kolmas..............clomit
rusina85.........40/30............yk6...........esikko...........terot+clomit
Rosetta...........33/33-34.......yk14........esikoinen.......ei vielä mtn.
Piglet..............30/29............yk12.........esikoinen..........terot
Hemuli1981....29/28-38.......yk6...........?...................clomit+terot
Jennyli............6/32............yk 4..........kolmas...........Terot+Clomit
tyty86.............27/30-34......yk9.............esikoinen.......ei vielä mtn.
upelankali.......27/21-39......yk?.............kolmas..........clomit+luget
Äitee73...........25/?.............yk10..........kakkonen........terot+clomit
mama-84........24/28...........yk 25.........toinen............ei vielä mtn
Lumi-..............19/30...........yk11..........esikoinen.......clomit+metut
titonia.............11/??.............yk15..........esikoinen........clomit
Muisku78........8/?...............yk4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk16.........esikko...........ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
[/color]


Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
Velvet Kiss......?............................yk12...esikoinen
Moore.............?............................yk3......kolmas
pilvilinna.........?..........................yk13....esikoinen
[/quote]

 
Tein tänään digitaalisen raskaustestin (kp27) ja negaahan se näytti :'( . Ovulaatio oli digitaalisen ovistestin mukaan kp 14.

Oireita on ollut (mukamas) aina palelusta kuvotukseen, mutta ilmeisesti clomit ja luget vaan tekee kepposensa.
 
kp 29 ja negaa edelleen. :(
Mä kävin googlettamassa, että milloin muilla on ollut ovis clomi kierrossa. Ja täh useilla avasta kp20-22 siis häh? Me pupuiltiin kp17 ja seuraavaks 25, koska olin yövuoroissa..( mutta ennen kp17 joka toinen pv.) ja valkovuoto oli runsasta ton viikon aikana, mutta kuvittelin että terot tekee kepposen.. Eli me taidettiin missata ovis..Ei helv....! Mä en tikuttanut ovista, koska ultrassa näkyis et tapahtuis ja luulin, että se tapahtuis kp14-16 tietämillä. Ehkä me ei ansaitakaan lasta... Vi..u!!

Ja jostain luin, että terojen aikana ei tule ovista.. ja nyt kun luin, niin monilla on tullut ovis kp n.22 vaikka teroja syönneet eli ei estä ovista, jos se on tapahtuakseen.
Nyt vaan alakais ne menkat, että voisin hieman valveutuneempi olla. Mun gyne varmaan nauraa mulle... Ja nyt iski pieni pelotus, että mitä jos nyt ei kasvakaan yhtään follia ja toi ekakerta oli ainoa mahollisuus joka meille annettiin, ja mokasin senkin....

Anteeksi avautumiseni. :(
Ihanaa talvipäivää kaikille, täällä satoi ensi lumi yöllä.
 
Hei vain!

Jennyli, minulla on tänään kp5 menossa vasta =)

Tänään oli se rinnan ultra ja otettiin myös ohutneulanäyte, lääkäri oli sitä mieltä ettei ole syöpään viittaavaa! Lopullinen tulos näytteetä tulee viimestään 2viikon päästä, mutta oon jo nyt tosi helpottunu. Ihanaa kun päästään kunnolla kuumeilemaan lasta taas :D en oo nyt hirveesti uskaltanu kuumeilla ku jos sitten oiski ollu syöpä...

Ai niin, eilen oli se prolaktiini ja tsh-kokeet, ei se gyne ollukkaan laittanu mulle sitä keltarahashormonia, vissiin se oli aika selvä tapaus että se on alhaalla, en tiedä...
 

Yhteistyössä