Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Velvet Kiss ONNEA HIRMUISESTI !!
En miekään sillon elätelly yhtään toiveita ekan inssin suhteen, mut niinhän siinä kävi et tytön tyllerö meille siitä synty :heart: Tarrasukkia pikkuiselle ja onnellista raskausaikaa! :)

Tääläpä ei sen kummempia. Odottelua.
 

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

stellina.............72/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........66/43-52......yk1/09....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......63/?............yk14.........kolmas............clomit
Äitee73...........41/?.................yk9..........kakkonen........terot
Lumi-..............32/27.............yk10..........esikoinen.........terot+metut
Velvet Kiss......33/30-33........yk12........esikoinen.......terot+clomit
Moore.............28/30............yk3...........kolmas............terot+clomit
pilvilinna.........27/28-?........yk 13........esikoinen.........clomit+luget
titonia............26/??.............yk14......esikoinen........clomit +terot
rusina85........23/30..............yk6............esikko...........terot+clomit
gilmore..........22/30-32........6/07..........esikko..............ei vielä mitn
Muisku78........18/?................yk3.........toinen........ei vielä mitn(clomit)
Pantalaimon....17/32...........yk16.........esikoinen......clomit+Pregnyl
Rosetta...........16/33-34.......yk14........esikoinen.......ei vielä mtn.
Piglet..............13/29.............yk12..........esikoinen........Primolut
Hemuli1981.....12/28-38.........yk6.........?................clomit+terot
tyty86.............10/30-34.........yk9..........esikoinen..........ei vielä mtn.
upelankali......10/21-39.........yk?............kolmas...........clomit+luget
mama-84........7/28.............yk 25.........toinen............ei vielä mtn
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )

Haamuilijat:

Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
 
velvet kiss :hug: Ihani uutisia,todella paljon onnea ja hienoa ettei tarinnut sen pitemmälle hoidoissa edetä,vaan se eka inssi toi tärpin :heart:
evenstar kiitti ku päivittelet,ite en oo kerenny/jaksanu,kun koitan pysyy poissa täältä palstalta oman mielenterveyden kannalta :D
Muisku kyl mie uskon et oot nyt ovuloinukkii niitte clomien kaa,et jos oot saanu kusi tikkuu plussan, muttet donnaan,ni uskon et oot ovuloinu =) ei saa olla liian pessimisti*paraski sanomaa* :LOL:
Tänne ei siis muuta ku duunia ja treeniä :kieh: nyt lähti läskit kuukauden tauon jälkee!KÄytii eile ukon kaa kahtoo se uus suomi leffa SAUNA, ja oli kyllä ihan outo..ei tajuttu koko loppua :eek: tai sit ollaa vää yhtä tyhmii :D mut jotekii en tajunnu koko leffaa lopuks!
 
tyty Mie oon kans sellanen etten tajuu mitään leffoja ikinä ja mies aina ihmettelee ky kyselen hältä et mitä täs niinku tapahtuu, et "täähän on ihan selvä et miten sie et voi tajuta?"
Mut se Sauna kuulemma on aika friikki.
Niin ja kiitti kannustuksesta :flower: Yritän kyllä uskotella itelleni et ovis ois ollu, mut jotenkin oon alkanu pelkään enemmän ja enemmän et se oli joku PCO-härö. Kun nyt kun oon muutenkin alkanu enemmän muisteleen sitä esikon yritystä, niin sillon mulle usein tikut näytti "plussaa" vaik ultrassa ei näkyny mitään follia.
Tänään ois kais sit dpo6 ja reilun viikon päästä oottelen tätiä kylään...ja nyt en kyllä mee testaileen mitään enneku oikeesti tätsy on myöhässä :kieh: Saapahan fiilistellä pitempään.

Mie kun puhuin tässä taannoin et se miun yks työkamu ois paksuna, niin eilen se varmistu et kyllä hää on!! :kieh: Hitto sekin ottaa päähän. En vaan siedä häntä yhtään. Hän on niin ylimielinen ja nuori ja saanu kaiken "heti just nyt" ja näköjään heil tärppäs ekasta kierrosta sit tääkin... on tää niin epistä :(
 
Heippa!

Minä voisin pinoutua tänne(kkin), tänään käyty ultrassa ja kuulemma niin selvä pco, että oksat pois. Terot sain, mutta gyne suositteli että väestöliittoon hauduttais jossain vaiheessa, viimestään kai kun terot on syöty. Kuulemma erittäin aktiivisen näköset munasarjat, mitä se ikinä tarkottaakaan, mutta ovista ei todennäkösesti tapahdu. Sitten vielä toisesta rinnasta löyty patti, jonka pitäs olla harmiton, mut on kyllä nyt aika lyöty olo...Anteeksi kun tulin heti tänne valittamaan :/ patista huolimatta uskaltaudun haaveilemaan vauvasta ja yrittämäänkin sitä. Mutta siis luomuna ei taida meille vauvaa tulla :'(
 
Heips! Eli clomit syöty viimeviikolla ja eilen ultrattiin kp.12 ja oikeassa munasarjassa näkyi vain pieniä kystiä eli ei johtofolliikkelia.. :( Mutta vasemmassa 17mm. Johtofolliikkeli joka kuulemma irtoaa parinpäivän säteellä. tarkkaa aikaa ei osannu sanoa, koska pco:ssa ei voi kuulemma olla ihan varma, irtoamisesta eli siis milloin tapahtuu.. vaikka clomeja syötykin... Ja sehän kasvaa 2mm päivässä.. jee.. Lääkäri oli tosi luottavaisin mielin ja jos tässä kierrossa ei onnaa, niin sitten miehen simpat tutkitaan. Et tälleen..
 
Olenpa yrittänyt olla ajattelematta koko lapsiasiaa ja en ole siksi täälläkään käynyt. Taas kaikille tapahtunut vaikka mitä. Pitääpä ihan ajatuksella lukea takaisinpäin. Juu, no, eipä tuo mietintätauko mitään auttanut, kp on tänään 9/?. Edellinen kierto kesti 32 pv kun sitä edellinen taas 23 pv, että aika hyvin sitä sai taas itsensä uskomaan, että raskaana ollaan, oviksenkin tikutin. Nyt tässä kierrossa on käytössä Clomit Terojen lisäksi. Clomit on nyt sitten syöty ja ovista tässä tikutellaan (Taas).
 
Duffy: Tervetuloa! :wave: Tänne saa ehdottomasti tulla valittamaan! Mulle tämä pino oli ainakin hoitojen aluksi suuri henkireikä. Nyt olen jo enemmän siirtynyt tuonne lapsettomuuspuolelle.

Hemuli: Sulla olikin sitten ihan identtinen tilanne mun kanssa! Tsemppiä follin kasvatteluun ja pupuiluun! b=)d

Äiteelle myös onnea oviksen bongaukseen.

ON: Tänään dpo 1 tai 2. Jännästi taas on alavatsa kipeä, kuten viime kierrossa. Etenkin vasenta munasarjaa jomottelee, kun sillä puolella on keltarauhanen.
 
Kerhot-osiosta löytyy uusi klubi PCO-laisille joilla on lapsi. Toinen (tai kolmas tai...) voi olla haaveissa, mutta ei välttämätöntä. Tarkoituksena jakaa kokemuksia raskaaksi tulemisesta, odotuksesta ja synnytyksestä sekä synnytyksen jälkeisestä elämästä.
 
Hei pitkästä aikaa!

Duffylle tervetuloa ja toivotaan että patti on vaaraton ja että terot auttaisi. Muille myös tsemppejä yritykseen.

Itse olen ihan ihmeissäni. Kuukausi on ollut kiireinen ja puuhailtiin kyllä oviksen aikoihin mutta yhtään ei ole siltä tuntunut että mitään olisi tapahtunut. Ja nyt päiväpisusta plussasin. Ei enää haamu mutta ei myöskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Mutta kaikille palstalaisille oikein hyvää jatkoa ja mukavaa joulun odotusta jo tässä vaiheessa.
 
Hei,mahtuisiko uusi kuumeilija mukaan? :wave:
Olen pyörinyt pitkin poikin täällä eri pinoissa mutta nyt taidan kuulua myös tähän(kin) pinoon =)
Eli meillä ongelmana mun ovulaatiohäiriöt. Viimekuussa ovis oli tapahtunut luomusti ja mulla oli mukana Terot mutta tulosta ei tullut.
Tässäkierrossa jonka epäilen jäävän ovulomattomaksi olisi käytössä Terot ja ensikiertoon mukaan tulee Clomit!
Mitä mieltä olette kun lääkäri määräs tähän kiertoon Terot aloitettavaksi kp15 (perjantaina) mutta koska mulla on muutenkin pitkähköt kierrot niin en tuolloin varmasti ole vielä ovuloinut. Tikutteleen aloitin eilen ja negaahan tuo tietysti on!
Olen nyt päättänyt että en aloita Teroja vielä tuolloin koska sitten kierrosta tulisi varmasti ovuloimaton vaan yritän bongata ovista ja jos sen löydän aloitan lääkkeet sitten! Tosin jos tuhruttelu alkaa (sekin ollut ongelmana) niin sitten alan kyllä Terot aiemmin.
Mitämieltä ootte,teenkö ihan tyhmästi?!
Ja noista Clomeista haluaisin kysyä että onko ne auttaneet ja munasolut kasvaneet? Onko teillä ollut niistä sivuoireita? Entä ovatko kalliita?

Ehkäisy on jätetty vuosi sitten mutta varsinaista yritystä nyt 4 kierto menossa. Olen ollut nyt myös tutkimuksissa julkisella ja muuta vikaa meistä ei siis löydetty muutakuin mun ovishäikkä!
Ennestään meillä on 2-vuotiaat kaksospojat :heart:
Eli:
Jennyli.........kp 13/32..........yk 4.........kolmas........Terot+Clomit
 
Velvet kiss Onnea todella paljon!! :flower:

Ja moore! :flower: Ihana uutinen sinullakin!

Minun tietoja pitäisi päivitellä eli nyt tilanne kp 4/30, käytössä metut+clomit, yk 11.

Mietin tuossa aiemmin että olisiko pitänyt käydä siellä seurantaultrassa tässäkin kierrossa, mutta tänään sitten tulikin kirje eli ei tarvitse enää miettiä (olin jo itse päättänyt etten tähän kiertoon varaa aikaa kun en eilisen päivän aikana päässyt läpi kun yritin sinne soitella). Oli ovis tapahtunut viime kierrossa, mikä on jo tosi hieno juttu! :D Ja seurantaultriin sitten tätä seuraavassa kierrossa ja sitä seuraavassa ja jos mitään ei siihenkään mennessä ole tapahtunut niin mies simppatesteihin.

Työasiat painaa niin päälle että saa nähdä miten tässä ehtii tänne kirjoittelemaan tai että jaksaako ollenkaan. Mutta toisaalta varmaan hyvä että on ajatukset ihan jossain muualla välillä!
 
Jennyli tervetuloa mukaan! :wave: Kannattaa aloittaa terot myöhemmin, jos ovis tapahtuu vähän myöhemmin. Aloitat sitten terot kun ovis mennyt tai jos ovista ei ala kuulumaan. Clomeja (tai oikeastaan clomhexaleja) minäkin söin vasta viime kierrossa ekaa kertaa, sivuoireita ei juurikaan ollut (vähän hikoilutti ja ennen ovista jomotti alavatsaa, mutta pieniä juttuja siis!). Hintaa en muista mitä maksoi.. Onkohan 30 kpl:een paketti 50-60 euroa? Itse otin alkuun 10 kappaleen paketin mikä siis riittää kahteen kiertoon minulla ja hinta jossain reilun kympin ja kahden kympin välillä =)
 
Vitsit tää aika menee hitaasti! VASTA dpo8 , jos sitä ovista ikinä nyt oli. Viä viikko ennen testausta ellei täti tuu ennen sitä.

Että minuu risoo taas tääl töis kattella tuon yhen naamaa kun siitä oikeen loistaa se raskauden onni :kieh: Mie haluun saman virneen naamalleni.
Jennyli ja Duffy tervetuloo mukaan :wave:
 
Muisku: Ihan totta, aika kuluu niin perskuleen hitaasti! :kieh: Mulla vasta dpo 4.

Muutenkin on ihan masis olo. Usko plussaan on tasan nolla, ellei peräti negatiivinen. :ashamed: Vielä viime viikolla oli niin ihanan neutraali olo ja nyt taas v*tuttaa niin paljon, että voisi luulla olevan pikemminkin aivan kierron loppu kuin keskivaihe. :( Ärsyttää, että katkeroidun vaan enemmän ja enemmän ihmisten plussauutisista. En onneksi sentään sellaisten, jotka ovat pitkään jo yrittäneet tai hoidoilla saaneet tuloksen. Mutta ne muut...

Ehkä tosiaan pitää ottaa loppuvuodeksi taukoa koko yrittämisestä... ja tästä palstasta. Jospa siten saisin edes pikkurippeet itsekunnioituksestani säilytettyä. :ashamed:
 
^no joo, löyty jo! :)

Luin muutes äsken jotain raskausoire-ketjua ...hyvä minä, näinhän se mopo ei ainakaan karkaa... ja tunnistin iteltäni tietysti vaikka mitä :D
Eilen on alkanu mahaa jomotteleen, ja tänään pikkusen voimistunu tuo tunne, sellanen painon tunne ja ehkä tylppiä vihlasuja, mut ei silti ihan menkkajomotuksen tyylistä kuitenkaan. Lisäks oon ollu ihan poikki. Kahteen päivään en oo jaksanu BB:tä kattoo, ja se on jo ihme :eek:
Silti vaik on nukkunu niin töissä kävelen ihan silmät ristissä.

Nyt kun tätä kirjottelen niin oikeestaan tuli mieleen et vähän tämän tyyppistä tuntu mahassa sillon kun mulla oli se kysta... apua, toivottavasti ei mitään sellasta tällä kertaa.
No, eipä täs muu auta ku odotella vaan ja toivoo et täti pysyy poissa.
 

Muisku78
niistä oireista: ennen plussaa hiki alkoi haista karmealle ja jouduin öisin käymään vessassa ja hieman oli sellainen etova olo mutta luulen että se johtui flunssasta ja hirveästä liman määrästä kurkussa ja nenässä. Plussan jälkeen tuntuu, että kaikki oireet on kadonnut lukuun ottamatta sitä, että tänään töistä tullessa laatta lensi. Joutui jo lopussa vähän kaasuttamaan että ehti kotiin ja suoraan vessaan kun osa oksusta oli jo suussa etupihalla :LOL:
 
Täälähän on taas hiljaista!!
moore Voi vitsit, toivottavasti toi pahoinvointi ei mee kauheen pahaks. Se on vieläkin omalta kohdalta niin hyvin muistissa et se oli jotain aivan kauheeta. Toivon todella et jos viä tuun raskaaks joskus niin en joutus kärsiin samasta pahoinvoinnista...otan mielummin vaik kaikki muut mahdolliset oireet kuin sen, yäk! :( Kaipa ne raskaudet voi olla hyvinkin erialisia samalla henkilöllä.
ON: Jotenkin vähän sellanen olo et oisin tulossa kipeeks. Nenä on vuotanut koko päivän ja kaupassa tuli tänään sellanen tosi kuuma olo, oikeen tuskan hiki. Äsken lämpöö mittasin ja näytti 36.8 et ei oo kuumetta kuitenkaan.
Kaikilla muilla vissiin sitten enemmän elämää kun mulla :D ??!!
 

Yhteistyössä