Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Kiitos kaikille haleista ja halit myös niitä tarvitseville.
Sori nyt omanapaisuus. :ashamed: Eipä juuri ollut tästä pvästä hyötyä. Terolutit saa poistaa mun nimen perästä ja laittaa primolutit tilalle. Asiat ei tule etenemään ennenkuin saan vielä 10kg pois. :eek: :/
Seuraava aika on joulukuussa. :(

T: Piglet pienen tyttövauvan täti
 
Halauksia kaikille uuteen kiertoon siirtyneille. :hug:

Piglet: Oliko sulla siis nyt aika TYKS:n? Mikä sun painoindeksi on, jos pitää vielä 10 kg pudottaa? Ei toki tarvitse vastata, jos koet, että olen liian tungetteleva. :ashamed: Mietin vaan, kun mulla on vielä nelisen kiloa normaalipainoon, että pitäisikö niistä päästä eroon ennen meidän ekaa TYKS:n aikaa.

ON: Täällä siis jo kp 11. Clomit napattu ja seurantaultra perjantaina.
 
Jee, unohtakaa eiliset puheeni... sain plussan tänään ovistikkuun!!! =)
Sinänsä vähän ihmetyttää kun aamulla eka syljin donnaan ja sit menin tekeen pissatestin. Siihen tuli sit plussa...siis käytössä ne digitaaliset testit, mut donnassa ei näkyny mitään. Tein sen uudestaan ja oottelin yli puoli tuntia, mut ei viekään näkyny mitään. Aloin sit tekeen aamupalaa, mut päätin et syljen siihen viä kerran enneku syön. Yritin siis joka kerta vähän erilaisilla määrillä sylkee, mut eipä kolmannellakaan kerralla siihen oikeen mitään tullu. Aina siinä näkyy jotain täpliä, mut ei sitä sellasta "saniaista" mitä kuvissa on...tai ehkä jos oikeen keksimällä keksin nin viimesellä kerralla näky siä reunoilla jotain tosi pientä, mut ei sitä voi oviskuvioks sanoo. Muistan viä sen kun sillon elokuussa donnan ostettuani sain aivan kuvanmukaisen näytön niin siihen siis voin nyt vertailla.
Kumpaahan tässä nyt sitten uskois donnaa vai tikkuja??! :/ Ite kyllä käännyin ton tikun puoleen... en tiä. Joka tapauksessa oli ainakin kiva nähdä se "plussa" siinä tikussa.
Joo, harmi vaan mulla on iltavuoro ja tiä onko ukko hereillä kun tuun töistä. Pakko se kyllä on nyt illalla pupuilla, ei tästä muuten ole mitään hyötyä. Pitäsköhän ukolle kertoo et sain tuon ovisplussan?? Se ei ees tiä et mä tikuttelen, eikä olla vieläkään varsinaisesti yrittämisestä puhuttu vaik just viikonloppuna puhuttiin kyllä siitä että likalle tarvii saada kaveri kohta :)
 
Morjensta,
Muisku: usko tikkuja, nimittäin mä ainakin oon lukenut että donna ei toimi clomien kanssa oikein.
Aloin ite testaileen ovista ekan kerran tässä kierrossa ja meinasin jo ostaa donnan, kun huomasin ettei se sovikaan clomien kaa (se oli ihan jossain niiden omassa tuoteohjeessa). Tilasin sitten babyplussasta tikkuja ja aloin testaamaan kp11, meinas jo usko mennä ennen kun kp19 viimein tuli plussa - maanantaina. Puuhailtu on ja nyt sitten vaan toivotaan... =)
 
Mama84 ja Piglet :hug:

Muisku Onnea ovisplussasta :D Onnittelut samoin titonialle =)

Täällä kp 27 ja huomenna aamulla ajattelin testata! Ei mulla kyllä oo minkäänlaisia tuntemuksia, suuntaan tai toiseen.. Mut jotenkin mä ajattelisin et jos olisin raskaana ni jotenkin sen tuntisin, joten toiveet ei oo korkeella.. Mutta katellaan nyt =)
 
titonia Joo, niin mä taidan tehdäkin ja uskoa (ainakin toivoa) että ovis ois nyt!!
Tosta donnasta...ei siin muistaakseni pakkauksen ohjeissa lue mitään clomeista, muutenkin aika yksinkertaset ohjeet siin on et ois vähän enemmän tietoo voinu olla. Mut sitä jo aiemminkin täälä pohdiskelin kun tosiaan itelläkin on sellanen mielikuva et jossain on lukenu et clomit vaikuttais johkin ovistestiin...tietäskö joku muu varmaks? :/
Lumi- Ei miulkaan ollu mitään oireita sinä aamuna kun testasin...eikä hetkeen sen jälkeenkään, kunnes se pahoinvointi alko, mut siis mun mielestä just sellanen saattaa olla merkki tärpistä kun oireita ei ole!! :) Tämä tietty mun mielikuva, mut huomennapa sen sitten näät! Tuut sit heti kertoon!! :D
 
Ai nii...millasia ovistuntemuksia teillä on???
Mul ei ikinä oo ollu mitään (johtuiskohan siitä et ovistakaan ei oo juur ikinä ollu :LOL: ) ja nytkin on illan vaan silleen vähän menkkamaisesti nippaillu masua. Eka se oli ihan keskellä ja nyt hieman oikeella puolella alamahaa. Mut siis ei mitään voimakasta ja tosiaan vähän silleen niinku menkat alkais. Mietin jo sitäkin et kohta alkaa vuoto ja se ovisplussa oli taas joku härö PCO:n aikaansaama juttu.
 
Nega se oli :/ Pisti vähän masentamaan, mutta mä yritän tän ajatella nyt niin että tää on nyt parempi näin..

Muisku Mulla on ollut pientä nippailua oviksen aikoihin. Nyt sitten clomien kanssa oli semmosta aika jatkuvaa jomotusta molemmin puolin, mutta ei nippailua.
 
Lumi- Voi räkä! Uskon että masentaa. :hug: No, onneks pystyt kuitenkin vähän aatteleen positiiviseltakin kannalta tätä, siis tuon työjutun takia.

Mie jotenkin oon käsittäny et kaikilla joilla ovis tuntuu niin se ois niinku sellanen vihlasu tai joku sen tapanen lyhyt juttu kun munis irtoo. Oisko muilla kertoo omia tuntemuksia?
Lumin kokemuksen perusteella siis tuo munkin eilinen saatto johtuu sit oviksesta. Viä kun ton kirjotuksen jälkeen illalla se hetkeks, puoleks tunniks ehkä voimistu sellaseks voimakkaammaks jomotukseksi, ihan ku ois ollu tosi raskas paino alamahalla...joku samanlainen tuntemus oli loppuraskaudessakin muutes. Sit se hävis ja kun illalla pääsin kotiin töistä niin oli pakko ryhtyy sänkyhommiin. Ukko kyllä oli jo ihan puoliunessa kun tulin ja haukotteli, mut sainpas sen "herätettyä" siitä vielä! :D
 
Heips,

Täällä pp 14 testattu nega.
Ihme kyllä ei itketäm,ei masenna,ei mitään. Akupunktion vuoksi oon vaan niin rauhallinen ettei mikään hetkauta. :eek: Eilenkin kolme tuntematonta ihmistä huomas miun rauhallisuuden kadulla, yksi heistä bussikuski, joka kyselikin että oonko uskovainen, koska tuollaista rauhaa ei varmaan muuten ihmisistä enää löydy. :eek:

Juups, mutta me lähdetään eka luomuilemaan ainakin kuukaudeksi.
Sit ehkä toviksi palailen tänne ennen 2kk häämatkaa.
Mutta siis siirtyisin taustailemaan.

Voikaa hyvin!

Toivoopi Bee :heart:
 
Rouva B:lle antoisaa luomuilua ja taukoilua. Toivottavasti siun rauhallinen olos säilyy pitkään. Ja tuut sit ehottomasti ennen häämatkaa tänne ja muuteskin kuulumisia otetaan vastaa. :heart:
Mites Pantalaimon ultrassa?
 
Lumi: Pahoittelut negasta. :hug:

Muiskulle
onnittelut ovisplussasta! :flower:

ON: Ultrassa näkyi vasemmalla puolella 17 mm:n folli. Ovis on siis joskus sunnuntai-maanantai välillä. Tikuttaa en aio sen erityisemmin, pupuillaan vaan ahkerasti ja katsotaan parin viikon päästä kuinka käy.

Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

stellina.............70/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........64/43-52......yk1/09....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......61/?............yk14.........kolmas............clomit
Äitee73...........39/?.................yk9..........kakkonen........terot
Lumi-..............30/27.............yk10..........esikoinen.........terot+metut
Velvet Kiss......31/30-33........yk12........esikoinen.......terot+clomit
Moore.............26/30............yk3...........kolmas............terot+clomit
pilvilinna.........25/28-?........yk 13........esikoinen.........clomit+luget
titonia............24/??.............yk14......esikoinen........clomit +terot
rusina85........21/30..............yk6............esikko...........terot+clomit
gilmore..........20/30-32........6/07..........esikko..............ei vielä mitn
Muisku78........16/?................yk3.........toinen........ei vielä mitn(clomit)
Pantalaimon....15/32...........yk16.........esikoinen......clomit+Pregnyl
Rosetta...........14/33-34.......yk14........esikoinen.......ei vielä mtn.
Piglet..............11/29.............yk12..........esikoinen........terot
Hemuli1981.....10/28-38.........yk6.........?................clomit+terot
tyty86.............8/30-34.........yk9..........esikoinen..........ei vielä mtn.
upelankali......8/21-39.........yk?............kolmas...........clomit+luget
mama-84........5/28.............yk 25.........toinen............ei vielä mtn
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
[/color]


Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
 
Olipas aikaa sitten viime päivittelyjen..oon pitäny lomaa täältä palstalta..ja pidän jatkossakii..tänne ei sen kummempia, menkat just loppuneet ja ovista ootellessa =)
rouva B :hug: todella harmillinen juttu jos ei tärppiä tuonut :( toivoin kovasti että oisit päässy tonne odottajien puolelle
Sit viel extra iso hali :hug: kaikille joilla menkat alkanu..ne osaa masentaa ihan viimisen päälle..
Muisku tehosko clomit =) tuliko ovis?Oon vähä pudonnu kärryiltä..
pantalaimon hienoa et johto folli löydetty..nyt vaan kädet ristii ja toivotaa parasta =)
 
tytylle taas kiitos listasta! =)
Miul ilmeisesti saatto olla clomeista jotain apua, sillä sain digitaalisella tikulla ovisplussan tossa keskiviikko-aamuna eli nyt dpo3 jos niin on tosiaan käynyt. Donnaan en saanut mitään...siks siis epäilen hieman tota juttua ja muutenkin kun oon joskus aikasemminkin saanut muka plussan vaik ovista ei ookkaan tullu, johtuen juuri PCO:sta.
Sillon keskiviikkona pupuiltiin illalla :heart: mut se onkin ainut kerta sitten.
Pantalaimonille vauhdikasta peittojenheiluttelu viikonloppua! :D
 
muisku miten teillä sillon lähti hoidot käyntii..eli siis sitten kun/jos joudun varaa aikaa lekurille tän lapsi asian takii, niin soitanko eka vaan vastaanottoo terveyskeskuksee ja varaan ajan tavan lekurille-->joka laittaa lähetteen johki muualle?vai miten pitää toimii?
 
tyty Mie soitin suoraan väestöliittoon kun en halunnu kunnalliselle hoitoihin jonottaan. Eli sinne vaan hoitajalle ja sain ajan about 1kk päähän. Siä lekuri sit kyseli ja kartotti meijän tilannetta, ultras ja mies anto näytteen kans ja sit kysy et mitä mieltä me ite ollaan et millasta apua me halutaan ja siis miten nopeeta. Hän ehdotti eka clomeja ja niitä sit söinkin muutaman kk:n ja sit ite oikeestaan aloin puhuun inssistä. Se tehtiin heti kun pystytiin, mut siihen meni melki puoli vuotta kun ikinä mulla ei munikset kasvanu.
Ai niin, sithän me jo aateltiin et vaihdetaan kunnalliseen jos inssit ei tärppää ja sillon ekan inssin aikoihin mä soitin terveyskeskukseen ajan, jonka saikin äkkiä. Väestöliitosta ne laitto meijän tiedot terveyskeskukseen ja siä siis lekuri laitto lähetteen lapsettomuuspolille. Sainkin siitä pian lapun kotiin et se eka käynti ois ollu 3kk päästä, mut sithän samoihin aikoihin tuo eka inssi osottautukin onnistuneeks ja mie peruin heti sen ajan.
Et siis riippuu ootteko menossa kunnan tarjoomaan vai yksityiselle, mut ihan terveyskeskukseen ajanvaraukseen vaan soitat. Sieltä sit lekuri ohjaa eteenpäin.
Jokos Lumi- :lla on täti saapunut?
Entäpäs te muut joiden kp:t menee jo pitkällä??
 
Mahtavaa muisku et sait ovisplussan ja muille kans jotka sen on saanu. Rouva B:lle jaksamisia, olis itekkin kiva kokeilla akupunktiota.
ON: menossa nyt siis joku kp 22, viime kiertoon verrattuna en tässä kierrossa selvää ovista tuntenu, mutta saattoihan se olla vaikka yölläki tai muutenki erilainen tässä kierros. Outoa on myös se että viime kierrossa rinnat oli heti oviksen jälkeen aivan älyttömän kipeet, nyt ne on vain herkät, jos sitäkään. Jospa se ovis edes oli.. Ootellaan tuonne marraskuun puoleen väliin... Olis ihana ollu testata isäinpäivänä (tai syntymäpäivänäni, pari päivää isäinpäivän jälkeen) mutta taitaa olla hieman liian aikaista viel silloin..
 
Tänne täti tuli tänään eli kp 1 ja yk 11 alkoi :eek: Mutta jos jatkan positiivista ajattelua niin hyvä että täti tuli suhtkoht nopeasti eikä tämän enempää tarvinnut odotella =)

Tietääkö kukaan clomien käyttäjä seurantaultrista? Käydäänkö niissä vain kerran vai joka kierrossa..? Kiva olisi käydä vaikka joka kierto niin tietäisi mikä on aina tilanne.
 
Muisku78, täällä odotellaan Täti Punaista edelleen, kp65. :| Listassa on siis yks päivä liian vähän, tarkistin laskun just äsken kalenterista.

Aina välillä alavatsaa on nippaillut milloin keskeltä, milloin jommalta kummalta sivulta. Kosteuttakin on tässä 65 päivän aikana ollut vaihtelevia määriä, just tällä hetkellä on hyvinkin ovislimatyyppistä kosteutta havaittavissa. Mut en oikein jaksa uskoa, että näin pitkäksi venyneessä kierrossa vois enää ovuloida. :(

Tällä hetkellä odottelen lähinnä sitä, että joulukuun alku koittaisi, koska oon sillon menossa Väestöliitossa käymään. Ajattelin pyytää hoitavalta lääkäriltä ensin jotain vähän teroja vahvempaa, että saatais vuoto tulemaan (pelkät terot ei toimi mulla) ja sitten saman tien clomeja kiertojen ja ovuloinnin käynnistämiseen, vaikka hoitojen aloituksesta ei vielä ole tietoa. Mieluummin yrittäisin saada kierrot käyntiin clomeilla jo etukäteen, ettei sit siinä vaiheessa tarvii enää etsiä sopivaa annostusta tai lääkitystä, kun hoitojen aloitus on mahdollista.
 
Täällä ovisteltiin varmaan viikonloppuna limoista päätellen, testejä en jaksanut tehdä kun oltiin mökillä. Kierron pituudeksi tulee vaan 29-30 päivää jos ovis oikesti oli. Saatan vielä tänään tehdä ovistestin varmuuden vuoksi.
 
Mä plussasin!!! :heart: :heart: :heart: Onnesta olen sekaisin enkä olisi uskonut, että ekasta inssistä saisin heti plussan, vaikka tätä niin hartaasti toivoin. Nyt toivon että matkustaja(t) pysyy mukana. Mies on varma että kaksi tulee kun inssissä näkyi niin hyvät kaksi follia...

Plussapuhureita ja voimia kaikille piinalijoille! Tiedän miltä se tuntuu... :hug:
 

Yhteistyössä