Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

enpä oo ennen tienny tätäkää: "Siittiöiden muuttuminen hedelmöittymiskykyiseksi kestää noin seitsemän tuntia ja tapahtuu lopullisesti munatorvessa. Ejakuloitujen siittiöiden elinikä on pisimmillään 6 vuorokautta siemensyöksyn jälkeen."

http://www.solunetti.fi/fi/kehitysbiologia/siemensyoksy/2/
Tuolla on tosi hyvää inffoo =)
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

stellina.............58/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........52/43-52......yk1/09....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......49/?............yk14.........kolmas............clomit
Hemuli1981.....30/28-38.........yk5.........?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Äitee73...........27/?.................yk9..........kakkonen........terot
tyty86.............26/30-34.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Piglet..............25/29.............yk11..........esikoinen........terot
mama-84........24/28.............yk 24.........toinen............ei vielä mtn
upelankali......20/21-39.........yk?............kolmas...........clomit
Lumi-..............19/27.............yk10..........esikoinen.........terot+metut
Velvet Kiss......19/30-33........yk12........esikoinen.......terot+clomit
RouvaB.......17/31-41......yk6(tjot3v)..esikoinen.....puregon,pregnyl,luget
Moore.............14/30............yk3...........kolmas............terot+clomit
pilvilinna.........13/28-?........yk 13........esikoinen.........clomit+luget
titonia............12/??.............yk14......esikoinen........clomit +terot
rusina85..........9/30..............yk6............esikko...........terot+clomit
gilmore..........8/30-32........6/07..........esikko..............ei vielä mitn
Muisku78.........4/?................yk3.........toinen........ei vielä mitn(clomit)
Pantalaimon....3/32...........yk15.........esikoinen......clomit+Pregnyl
Rosetta...........2/33-34.......yk14........esikoinen.......ei vielä mtn.
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
[/color]


Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
 
Vai aikoo se rouva b meitin jättää ... :(
Täälä 3. clomi napattu illalla ja kp5 ois nyt. Tosin eilen tuli ihan veristäkin vuotoa hieman...siis melki niinku tuhrua vaan, mut yleensähän se on mulla ruskeeta...niin aattelin et oisko sit vasta pitäny alottaa uuden kierron laskeminen, mut kun kerran olin jo ekan clomin ottanu, niin olkoon.

Yks työkamu taitaa olla paksuna :kieh: Se ei oo ikinä pois töistä ja nyt se on ollu vissiin 3 vko silleen tosi epämääräsesti yhen tai kaks päivää ja sit kun se on töissä niin se on ihan valkonen ja kalpee eikä pystyny eväitäänkään syömään kun kuulemma oli niin paha olo. Vitsi mie oon ihan varma et kohta se sanoo olevansa raskaana. Menihän se just juhannuksena naimisiinkin, et sikäli... en tiä, ketuttaa vaan sekin jo valmiiks. Viä kun en oikeen tykkää tästä kyseisestä ihmisestä. :( :ashamed:
No, toivottavasti sitä itekin sais kohta kertoo sellasia uutisia sitten!
 
Moi! <3

Ja anteeks... vieläkö te ootte miun kanssa?
Ihanaa kun täällä oli kaipailtukin! Tyty kävi moikkaamassa tuolla toisessa ketjussa minua.

Ja joku uusi oli tänne sillä aikaa tullut ja heti plussannut, joten terve ja onnittelut vaan.

Minä siis, tuota...
No minä masennuin kun se viime inssi ei tuottanut tulosta. En jaksanu enää yhtään plussia katsella muilta. Ja siksi sitten siirryin täysin kirjoittelemaan Lapsettomuus-puolelle.

Nyt on uudet aseet käytössä. Eli toinen inseminaatio tehty, tällä hetkellä pp5 (eli viime pe tehtiin).
Kaikki meni erinomaisesti ja on nyt tosi hyvä fiilis kaikesta. Folli oli yli 20 mm ja limiskin yli 7mm. Tein enkat molemmissa. Miehen simot olivat taas kerran priimaa ja ajoitus aivan nappi, eli just ultrassa munis lähtemässä liikkeelle kun inssi tehtiin.

Nyt olisi siis kiinnittymispäivät käsillä, jota avitetaan aspiriinilla (Primaspan), Lugeilla ja joo, oon pitkästä aikaa pari päivää juonu tässä greippimehuakin, ja meinasin nyt juoda vielä yhden litran. Varmuuden vuoksi.

Eli tämmöstä tänne.
Koitan selailla vähän taaksepäin ketjua, että nään mitä teille kuuluu!
Muisku ainakin saanu Clomit - ihanaa!

Ootte ollu mielessä, mutta en vaan ollu tarpeeks vahva aiemmin vielä tulemaan, kun ajattelin että te ootte kaikki plussannu ja minä en.
Mut onpahan täällä vielä mulla tovereita! Vaikka ei me kauaa tätä ketjua asuteta enää!

-Bee :heart:
 
Rosetta ja Piglet :hug:

Rouva B Ihan ymmärrettävää että hetken haluaa pitää taukoa ja toki sitä välillä masentuukin, jos yritys kestää ja kestää.. Mutta kiva että olet taas takaisin täällä :hug: Ja toivotaan, että tämän kertainen inssi tuottaa tulosta =)

Muisku Mulla on kerran sattunut niin että tuttava ilmoitti raskaudesta ja se otti tosi koville.. Olin ihan itekin yllättyny että miten se nyt niin pahalta tuntu; itku tuli ja tosi epätoivoinen olo että mä en koskaan saa kokee sitä samaa.. Mutta siitä kun pääsi yli niin ei oo enää sen jälkeen muiden raskausuutiset tuntunu pahalta =) En kyllä sitten tiedä olisko eri juttu jos kyseessä olis työkaveri, kun näkis joka päivä.. Kyllä sä siihen ajatukseen kuitenkin totut pikkuhiljaa jos raskaudesta ilmoittelee =)

Täällä ei mitään tuntemuksia. Nyt on tullut se olo, että ei tärpännyt tällä kertaa, en tiedä miksi.. Mutta rauhallisin mielin olen silti, tapahtui sitten kummin tahansa =)
 
heipä hei :wave: !
Ja rouva b:kin on palannut muilta mailta meijän iloksi.. =)
piglet :hug: kova rutistus..ite tuun kohta perästä.. :| joten tiiän tunteen,kuten moni muukin täällä!
muisku toivotaa että noista clomeista olis nyt jotai tehoo =)

Joo tänä aamuna menin sit testaa negan dpo11 :kieh: omapa oli hölmöys.. :headwall: noh..oottelen sitte lauantaile menkkoja..sillo pitäs alkaa..no toi nega nyt ei ollu mikää ylläri ku oviskii meni vähä sivu suun..
 
Jee Rouva B:kin "hengissä" !! =)
Nyt kyllä tuo inssi mennyt ihan nappiin sulla. Hyvähän se on tietää et kaikki on mennyt niin hyvin kuin mahdollista et loppu on enää sit jostain muusta kiinni. Eikös se inssin onnistumisprosentti oo suhteessa kuitenkin aika pieni kertaa kohden, mut nyt kun teil jo toinen kerta niin mahkut on musta paremmat. Mie ainakin toivon koko sydämestä et tärppi tulis! :heart:
Ja ihan ymmärrettävää et oot pitäny vähän taukoa. Itekin usein mietin et pitäs vähän vähentää, mut totaalista väsymystä ei tietty viä oo tullu ku enhän mie oo kuuleillu viä ihan kauheen kauaa.
Niin ja mulla tosiaan clomit käytössä...tosin ihan omalla luvalla kun niitä oli kaappiin jäänyt esikon yritysajalta :ashamed:
Piglet Halit sinne! :hug: Uutta kiertoa päin vaan! Tsemppiä!
tyty Vai oot sie ollu malttamaton testin kans! Pahoittelut negasta! :( Eihän se lohduta yhtään, mut eipä tuo nega nyt vielä ihan lukkoon lyöty oo. Testaat sit vaik viikonloppuna uudestaan jos ei tätiä näy. Ja eikös teillä kuitenkin pupuiltu ihan ovisaikaan??? :/ Siis siinä lähipäivinä?
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

stellina.............60/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........54/43-52......yk1/09....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......51/?............yk14.........kolmas............clomit
Hemuli1981.....32/28-38.........yk5.........?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
Äitee73...........29/?.................yk9..........kakkonen........terot
tyty86.............28/30-34.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
mama-84........26/28.............yk 24.........toinen............ei vielä mtn
upelankali......22/21-39.........yk?............kolmas...........clomit
Lumi-..............21/27.............yk10..........esikoinen.........terot+metut
Velvet Kiss......21/30-33........yk12........esikoinen.......terot+clomit
RouvaB.......19/31-41......yk6(tjot3v)..esikoinen.....puregon,pregnyl,luget
Moore.............16/30............yk3...........kolmas............terot+clomit
pilvilinna.........15/28-?........yk 13........esikoinen.........clomit+luget
titonia............14/??.............yk14......esikoinen........clomit +terot
rusina85........11/30..............yk6............esikko...........terot+clomit
gilmore..........10/30-32........6/07..........esikko..............ei vielä mitn
Muisku78.........6/?................yk3.........toinen........ei vielä mitn(clomit)
Pantalaimon....5/32...........yk15.........esikoinen......clomit+Pregnyl
Rosetta...........4/33-34.......yk14........esikoinen.......ei vielä mtn.
Piglet..............1/29.............yk12..........esikoinen........terot
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
[/color]


Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
 
Muisku onko siula nyt kp5 vai 6? =) Joo siis 4pv enne ovista oli seksii ja ovikse jälkeisenä päivänä :| eli aika nihkeet on mahkut..eihä toi nega mitää tarkota viel..mutta kun oon aina niin malttamaton ni sit iskee masis ku näkee sen negan..tiiän etten sais testailla..koukuttavaa..heh

*muoks*
Tääällä kohtuu kovasti menkka juilintaa mahassa jo nyt..
 
tyty Miul siis kp6...vaik oonki vissiin väärin laskenu sen alkupäivän...et oot ihan oikeen laittanu listaan! :)
Koukuttavaa tosiaan tuo testaus!! Montakohan testiä mullakin on jo mennyt vaik ainoota ovistakaan viä ollu synnytyksen jälkeen :LOL: Mut kaipa tää kuuluu "taudin kuvaan".
 
Kiitos Rosetta, Piglet ja Lumi! Onkin mukava olla taas täällä takasin. Mut jos tääkin inssi epäonnistuisi, niin kai taas häviäisin toviksi kokoamaan itteeni. Älkää siis ihmetelkö sitten. vaikka tästä inssistä on kyllä kivat kutinat! :D

Tyty: Pahoittelut negatsa - kuten sanottu, tulos ei ole vielä varma noilla päivillä, mutta kai seo n parempi testata kun elätellä turhia toiveita. :hug: Olen pahoillani!

Muisku: Miekin alotin aikoinani sekä Clomit että Terot omin luvin. Ilmotin siitä kyllä kättärille ja ne sano vaan "aijaa, ok". Mut jos en ois niitä omin luvin kokeillu, ni sit niitä ois kokeiltu isolla rahalla Väestöliitossa kierrosta toiseen. Oon siis tekosiini tyytyväinen. :D

Minä: Ei uusia oireita, koska tiedän, että toooosi arat tissit ja kohtutuntemukset ovat lugejen aikaansaannosta.
Yksi uusi oire oli tänään ja eilen aamulla, eli lievä etominen kun maha oli aamulla vielä tyhjä. Sitä ei oo aiemmin ollu, mut muuten kaikki samat oireet kun viime kierrossakin.

Kerroinkos muuten teille että aloitin akupunktion tän lapsettomuuden hoidoksi? Nyt on tänään toinen kerta, mut ei voida tehdä inssin takia täydellä teholla, koska mua kohdellaan nyt kun ois jo raskaana.

:wave: sii juu!

-Bee
 
Huometa!
Rouva B millasta se akupunktio on ollu?ite oon kiinnostunu siitä ja ajattelin ihan lähtee jopa opiskelee sitä =) olen suunnitellu alkavani kouluttaa itteeni lisää pikkuhiljaa,kunhan ensin löytäsin tästä joensuun läheltä kursseja joissa käydä töiden ohella. Minuu muute iha jännittää siun puolesta et miten ton inssin käy..täällä peukut pystyssä d =) b
muisku no sitten oon pävitelly oikein :D ja siis vaikka kuinka itelee lupaa ettei testaa ni aina sitä vaan menee testailee, nostan hattuu niille jotka jaksaa piinata pari pv menkkoje yli enne testausta..noh,miulla onkii noi testit nyt ollu 25mIu,et en oo niit erittäi herkkii ees ostanu.

Täälä varattu aamulla lekuri aika kun silmä on tulehtunu :/ osaakin olla kipee ja turpeessa..eikä mitää tietoo mistä on noin kimpaantunu ja tulehtumaa menny!
 
Kävin terkkarilta pyytämässä tulosteet meidän labravastauksista, kun tarvitaan ne mukaan polille. Terkkarin mielestä mun kierto on edelleen aika pitkä 33-34 ja arveli että clomeista vois olla apua, vaikka ovis löytyykin. Mie oon tosiaan saanut kierron viikolla lyhemmäksi syömällä helokkikapseleita. Pitäsköhän mun jättää ne ens kierrossa ottamatta kun on poliaika niin tietäs mikä on tilanne "luomukierrossa". Miten te tekisitte? mun kierrothan oli ennen noita helokkeja välillä 38-48 :huh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Huometa!
Rouva B millasta se akupunktio on ollu?ite oon kiinnostunu siitä ja ajattelin ihan lähtee jopa opiskelee sitä =) olen suunnitellu alkavani kouluttaa itteeni lisää pikkuhiljaa,kunhan ensin löytäsin tästä joensuun läheltä kursseja joissa käydä töiden ohella.
Tyty, mie oon saanu akupunktiokoulutuksen ja itsekin lähäri, teen siis asiakkaille hoitoja. Laitan sulle YV:tä!

-Bee

 
Ihanaa, ei tarvi enää töihin mennä tänää yöhön vaan alko pitkä viikonloppuvapaa. Vaikka eipä tuo varsinaista "lomaa" oo tytön kans kotona, mut kuiteskii :)
Kävin äsken apteekissa kun piti hakee ovistestejä, mut siä ei ollu ku niitä clearbluen digitaalisia. En oo ikinä niitä osatanu kun ovat musta aika kalliita. Mut sit tää apteekintäti sano et saahan niihin niitä uusia päitä kun ostaa vaan kerran sen koko paketin mis on se 7 testiä!! Siis onko noin? Mie luulin et siihen ei mitään "vaihtopäitä" oo vaan aina pitää ostaa se itse laitekin.
En mie sitä ottanu kumminkaan, meen huomenna kattoon toisesta apteekista. Ja onhan mulla se Donna, mut haluun nyt tikut tähän rinnalle kun clomejakin syön ja ovis SAATTAA tulla niin näkis samalla miten se Donna miulla toimii kun vähän on alkanut mennä usko siihenkin. :(

Ai nii, vaikuttiskos noi clomit nyt mitenkään tohon tikutteluun?? Eks raskaustestiin saattanu vaikuttaa jos tekee liian aikasin...vai olikohan se vaan jos piikitti itteensä??? Mie en muista enää näitä juttuja!!! :ashamed:

Rosetta Mie oon kyllä tosi yllättyny et oot helokkikapseleilla saanu tollasen muutoksen aikaseks. Tai pakkohan se on uskoo kun sulla noin meni, mut en kyl aiemmin oo oikeen luottanu oikeen mihinkään muuhun ku lääkkeellisiin keinoihin. Hieno homma joka tapauksessa!
Mut siis en usko et niistä mitään haittaa ois jos ne siä polilla jotain testailiskin. Tosin ehkä ite jättäisin nyt sit ne ottamatta ja kattoisin miten kroppa toimii taas ilman.
 
Joo okei, kiitti tyty :flower: Niin se tais ollakin et siitä oli puhe sillon inssin yhteydessä kun piikitin itteeni. Ja ovistesteihin ei kai siis mitkään lääkkeet pitäs vaikuttaa?? :/

Huomasin muuten just kun otin viimosen clomin et nehän oli menny jo vanhaks pari kk sitten!! :eek: No, toivottavasti niis ny ois jotain tehoo viä!
 
miusta ovistesteihin ei pitäs vaikuttaa ku pco tai jotku muut harvinaiset hormoni jutut..nii ja mitä toho vanhaks menemiseen,ni yleensä ku lääke menee vanhaks ni läkkeen vaikutus vaan heikkenee pikkuhiljaa..mutta uskon kyllä että niissä tehoo vielä on =) !
 

Yhteistyössä