Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Huhtitytölle megaonnittelut!! :flower: :heart: Tosi mahtava juttu! :)
Mä en enää ala...viikon tuhru pysy jo poissa, tänään havaittavissa ruskeaa taas pikkuhousunsuojassa :kieh: hitto!! En mä nyt tiä miten te muut määrittelisitte vuodon/tuhrun... siis tää on tosi vähäistä, oikeestaan niinku valkovuotoo, mut vaan rusehtavaa. kp 23 tais nyt olla, joten en mä tätiäkään viä ihan odottele, mut saas nyt nähdä mitä täs tapahtuu.
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

stellina.............53/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........48/43-46......yk1/09....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......44/?............yk14.........kolmas............clomit
Rosetta...........32/34-?.......yk 13........esikoinen.........ei vielä mtn.
Pantalaimon....30/32...........yk14.........esikoinen.........clomit+Pregnylin
Hemuli1981.....25/28-38.........yk5..............?................clomit+terot(ei vielä käytössä)
Muisku78.........25/?..............yk2.........toinen.......ei vielä mitn.
tyty86.............22/30-34.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Äitee73...........22/?.................yk9..........kakkonen........terot
Piglet..............20/29.............yk11..........esikoinen........terot
mama-84........19/28.............yk 24.........toinen............ei vielä mtn
upelankali......15/21-39.........yk?............kolmas...........clomit
Lumi-..............14/27.............yk10..........esikoinen.........terot+metut
Velvet Kiss......14/30-33........yk12........esikoinen.......terot+clomit
RouvaB.......12/31-41......yk6(tjot3v)..esikoinen.....puregon,pregnyl,luget
Moore.............9/30............yk3...........kolmas............terot+clomit
pilvilinna..........8/28-?........yk 13........esikoinen.........clomit+luget
titonia.............7/??.............yk14......esikoinen........clomit +terot
rusina85..........4/30..............yk6............esikko...........terot+clomit
gilmore..........3/30-32........6/07..........esikko..............ei vielä mitn
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
[/color]

MIA = Missing In Action
Julietta.............126/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milo.................112/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
suikku.............102/29-32.......yk 13........esikoinen.......clomit+terot
juttis...............95/30-38.......yk 3..........esikoinen.......terot
Jennyli.............87/30.............?....................?yk............



Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
 
HUHTITYTTÖ :heart: :heart: sylikaupalla onnea :hug: mikä on laskettu aika?
muisku ite luen tuhrun jo rusehtavaks/punertavaks valkkariks..puhuitko clomeista jossai vaihees?et söisit niitä?vai muistanko jo iha omiani..ku en oo pitkää aikaa täälä kerinny käymää =)
Joo eli siis täällä on hyvinki erikoislaatuinen tilanne..eli ovis oli kp19 eli dpo3, MUTTA :eek: ovistestit näyttää VIIDETTÄ PÄIVÄÄ plussaa..joo kyllä..aika outoa..ja tänä aamuna hentoinen haamu raskaustestiin :eek: siis mitä mitä..mitä miu kehossa tapahtuu!!??Sain siis kp9 melkee plussan ovistestii,napukka oli löllerö ja vähä limoja. Oottelin seuraavalle päivälle ovis plussaa,mutta nega tulikin. NOh,sitten rupes tulee n.kp 16 limoja,napukka auki, ja ovisplussa kp 18..ja edelleen plussa..tosin limat loppunu ja napukka kii. Eli siis ovis ois pitäny olla kp 19,MUTTA MITEN HITOSSA VOISIN OLLA JO PAKSUNA |O :eek: apua..joko miussa on jotai vikaa..ovuloin 100krt kuussa tai tää on jotai kusetusta :LOL: mutta sii..oon iha äimänä..luulen vaa et se r-testi oli joku vialinen..

ps:älkää ees onnitelko,koska en tajuu yhtää et missä mennää..jos kp 9 oli ovsi,ni mitä oli sit kp 19 :eek:
 
tyty ONNEA!! :D
Minäpä onnittelen! Selitys on ihan selvä tohon tilanteeseen...oot ovuloinu kp9, on vaan vahvin huippu menny ohi (oikeestihan se testi siis pitäs tehä 2krt/pv et näkis varman tuloksen) ja nyt sit ne ovistestit on näyttäny sulle plussaa raskautumisen takia. Useinhan ne näyttää tosiaan ovisplussaa kun on kyse raskaudesta...jotkut kuulemma on käyttäny jopa ovistestiä raskaustestinä!! :eek: Et musta toi on ihan selvä homma!
Mut testaile viä huomenna vaikka ja sit äkkiä kertomaan tänne!!! :D
Joo, ja miul ei clomeja siis oikeesti oo...on vaan jääny esikon ajoilta jemmaan. Nyt tekis mieli niitä omin päin popsia, mut en tiä uskallanko.
 
Muisku Kyllä minä pitäisin tuota tuhrutteluna, vaikka vähäistä olisikin. Mulla itellä tosiaan on tuhruttelua sillon joskus aikoinaan ollut hormonihäiriön takia ja sillon ainoostaan lääkkeillä se saatiin loppumaan.

Tyty Voi että sulla on jännä tilanne!!!! :D Mä jännäilen täällä sun puolesta, tule heti kertomaan kun olet testannut uudestaan! :D Olen samaa mieltä Muiskun kanssa, että sulla on ollu ovis tuollon kp 9 ja nyt raskauden takia tuo on näyttänyt sulle plussaa myöhemmin. Varovaiset onnittelut jo nyt! :heart:

Mulla ovistesti ei näytä vielä mitään. Lääkäri arvioi oviksen perjantaille eli huomenna pitäisi näkyä testissä. Ajattelin nyt testata aamulla ja illalla ettei menis ohi.. Tai tokihan voi käydä niinkin taas ettei ovista tapahdu, mutta toiveikkain mielin olen kyllä.. Ekaa kertaa miehellekin sanoin, että nyt perjantaina pitäis sitten puuhailla. Toivottavasti se ei ota mitään paineita siitä!
 
Miulla on vielä yks r-testi kaapissa ja aattelin testata perjantai aamuna..et jos täällä raskaana oltas ni kerkeis se hcg nouseekki,ettei testais liia aikasii...Mutta en siis voi vieläkää tajuta,et mikä "feikki ovis" miula sitte oli sillo kp19 ku tuli oikee lorisemalla valkkarii ja se oli vielä hieman vaaleepunasta..sitte pikkuhiljaa loppu kokonaa..ja nyt on suht kuivaa..oliko se sit jotai kiinnittymistä :eek: ? Oon kyl vieläkii uha ulalla..ja en luota yhtää et voisin olla raskaana..jos perjantain saan vahvemman viivan ni sitte ehkä alan uskoo..mutta en enne sitä..kun vaihoin nääs ovistestejä..sain sen ekan plussan mammaksi.fi 25mIu herkäl o-testil,ja sit oon testannu 4kpl aconin 40mIu o-testeillä ne plussat..et en tiiä miten noi aconit reagoi :/ jos niissä se nega ei näykkää nii nopeesti..en tiiä..mieskii ihmettelee :D sanoo vaa ja hymyilee"jospa ootki raskaana"
En siis haluu liikoja toivoo koska jos perjatain tulee nega,ni sit tiiän et noi testit on vaa kusettanu..
muisku jos et vielä hoitoihi pääse ni ite saattasin niitä clomeja syyäkkii :p
 
Heippa,
tänään sattui outo tapaus, olin äidin kanssa ravintolassa tilaamassa ruokaa ja ennen kuin edes sain annosta niin minuun iski aivan hirveä alavatsa kipu, joka välillä tuntui palleassa asti, pikkuhiljaa kipu siirtyi myös selän puolelle jota särki aivan mielettömästi ja alamasua nipisteli julmetusti. Sain jotenkin syötyä ja otin panadolia. Pohdin jo päivystykseen soittoa, mutta panadol alkoi hieman helpottaa. Hetken ihan alhaalla oli painon tunne. Vieläkin välillä alamasua nipistelee, tarkkailen tilannetta josko pitää kuitenkin hakeutua lääkäriin. Vessassa kävin eikä vertakaan näy ollenkaan. Joten en tajua mistä voisi olla ollut kyse?! :eek: ps. mul on kp 20/29
 
Huomenta!
Juu eli kuten sanoin,älkää onnitelko.Tänä aamuna nega samalla testillä kun viimeeks haamu. JOten ovis oli vasta kp19 ja testeissä on ollu nyt vaan jotai häikkää..ja pissikii oli rakossa nyt n.9h eli ei voi laimeesta pissistäkää johtuu..eli aconin ovistestit vaan hitaammi näyttää negaa oviksen jälkee..kuin mammaksi.fi eli nyt vaan ootellaan viel reilu viikko..nyt siis oikeesti vasta dpo 5 :/ mies kyllä petty negasta,se eilen jo oli ihan intona et tänä aamuna testaan uudestaa..
En kyllä oota plussaa kierron lopussa,koska ovispäivä jäi hyödyntämättä.. :(
 
tyty Ei voi olla totta! :hug: Mä olin jo ihan varma et toi mun selitys ois ollu oikee. Anteeks hirmusesti kun menin jo onnitteleenkin...ettet vaan pahottanu mieltäs viä lisää kun muutenkin kenkku tilanne. Vaik mistäs sitä viä tietää miten tää kierto päättyy. Joka tapauksessa voimia ja helja sinne! :hug:
Rosetta :hug: tuhrusta! Älä nyt viä kuitenkaan luovuta, tuhrusta kun ei aina tiä.

).( Mulla taas tuhrua tullu tänään selvästi enemmän ku eilen eli oisko se täti nyt kuitenkin sit saapunut...tosin taas tällleen niukasti. En oo varma onko tos listas päivän heitto, vai oonko ite menny sekasin, kun omien laskujen mukaan nyt ois kp26. No päivä sinne tai tänne. Jos tämä nyt sit kuitenkin on kp1 niin kierto jäi siis vain 25 päiväseksi. Edellinen kiertohan oli 37pv. No, ilmottelen myöhemmin onko kp1 vai mikä.
 
Piglet Kuulostaapas omituiselta :eek: Joskushan kuulee näitä että oviskivut voisi olla noin voimakkaat, mutta sinulla on varmaan ovis ollut jo aiemmin?

Tyty Voi harmi!! :hug:

Rosetta :hug:

Ovista en ole saanut tikuilla bongattua, mutta luulen että se tapahtui eilen illalla =) Juuri kun olin nukahtamassa niin tuntui sellaista voimakasta jomotusta oikealla puolella alavatsalla ja aika varma olen että munasolu lähti silloin liikkeelle..
 
Rosettalle ja tytylle isot lohtuhalit! :hug: :hug:

Lumi: Tsemppiä piinapäiviin! b=)d

Muisku: Aika hienoa, jos kierto nyt lyhenisi! :hug:

ON: Täällä vaan tuhruilu ja juilinat jatkuu, mutta täti on näköjään hukannut mun osoitteen! :eek: Tai eihän se vielä nyt kamalasti myöhässä ole, mutta kun juilinnat eivät ole pahentuneet normaalin kp 1:n tasolle. Kai se on pakko käydä apteekista r-testi, vaikka ei kyllä yhtään huvittaisi huomenna testailla. :ashamed: Ainakin se on varma keino manata täti paikalle, jos ei muuta. :/ Tosiaan, lähden ensi viikoksi lomareissuun ja huomenna on pakko pakata jo matkalaukku, kun mennään sukuloimaan viikonlopuksi. Pitää siis tietää, otanko kuukupin ja Clomit mukaan...
 


Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

stellina.............56/?..............yk13.........esikko...........clomit
Evenstar.........50/43-52......yk1/09....esikoinen..........metut
Hulda Tilda......47/?............yk14.........kolmas............clomit
Rosetta...........35/34-?.......yk 13........esikoinen.......ei vielä mtn.
Hemuli1981.....28/28-38.........yk5.........?................clomit+terot(ei vielä käytössä )
tyty86.............24/30-34.........yk8..........esikoinen..........ei vielä mtn.
Äitee73...........25/?.................yk9..........kakkonen........terot
Piglet..............23/29.............yk11..........esikoinen........terot
mama-84........22/28.............yk 24.........toinen............ei vielä mtn
upelankali......18/21-39.........yk?............kolmas...........clomit
Lumi-..............17/27.............yk10..........esikoinen.........terot+metut
Velvet Kiss......17/30-33........yk12........esikoinen.......terot+clomit
RouvaB.......15/31-41......yk6(tjot3v)..esikoinen.....puregon,pregnyl,luget
Moore.............12/30............yk3...........kolmas............terot+clomit
pilvilinna.........11/28-?........yk 13........esikoinen.........clomit+luget
titonia............10/??.............yk14......esikoinen........clomit +terot
rusina85..........7/30..............yk6............esikko...........terot+clomit
gilmore..........6/30-32........6/07..........esikko..............ei vielä mitn
Muisku78.........2/?................yk3.........toinen........ei vielä mitn(clomit)
Pantalaimon....1/32...........yk15.........esikoinen......clomit+Pregnyl
piksu...............?..................yk16........esikko..............ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
[/color]


Haamuilijat:


Plussanneet:

Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa
Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............27.3.2009.................?..........esikoinen
Hani-...............1.4.2009................yk 9.........toinen
JJ-t..................10.4.2009.............07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.............yk 15.......kolmas
Laala...............24.4.2009.............yk 2........esikoineN
Emili................?............................yk9...............?
Aurora72........?............................yk5...1.yhteinen
nalleperhe......?...........................yk7.......toinen
huhtityttö.......?...........................yk23.....esikko
 
Joo elikkäs nyt päivitin huomiselle listan,ja poistin kokonaan meijän "MIA" pinon..eli jos joku haluu viel mukaa niistä pinoilijoista jotka olivat MIA pinos ni ilmottakaahan miule.. :wave: oli vaan kp:t niin pilvii hipovii ni aattelin et ovatko unohtaneet koko pinon.
MIkäs on rouva b:n tilanne?ku ei oo pitkii aikohi kuulunu mitää..
muisku kyllä osaa olla kenkku tuo tuhruttelu :| johtuuko se kun siulla muniksissa vaan pienii rykelmii,vai vieläkö keho imetyksen jälkee koittaa palautuu ennalleen?
pantalaimon käyhän ihmeessä testaamassa,tuhruttaahan voi alkuraskaudessakin =) oha se hyvä tietää et pitääkö clomit ottaa mukkaa reissuu..
lumi kaikkihan ei tosiaan saa sitä ovista tikutettuu vaikka ovuloivatkii =) jotenka parasta on tutkii omaa kehoo ja kuunnella että mitä te sanoo!Ettei mee vaan ovis ohi.
rosetta se tuhru osaa kyl pilata fiiliksen aina :hug: sillo tahtoo aina heittää kirveen kaivoo..vaikka se ei tarkotakkaa 100%tädin tuloa.

Joo eli tänää on kyllä vituttanu se nega testi.. :headwall: mutta tosiaan muiskuen oikee jaksa uskoo siihe tärppii kun se ovis tosiaan ohitettiin aika suurel tosd.näkösyydel..tiistaina pupuiltu ja lauantaina ovisplussa tikkuun,sunnuntai iltana sitte seksiä oli uudestaan..eli jos se ovis sitte tuli sen plussan jälkee ni sit on mahiksii..miulla kun vaa tahtoo aina se tulla ovis samana päivänä ku plussa tulee tikkuu.
 
Mulle voi päivittää kp 1. En viitsinyt edes testata, sillä kivut kovenivat jo eilen illalla ja nyt vaan odottelen vuotoa. Särkylääkettä olen jo joutunut nappailemaan.

Mutta nyt lähden nauttimaan ansaitsemastani lomasta! :) En pääse tänne varmaan koko viikkona, joten pitäkää lippu korkealla. Paljon plussatuulia kaikille! +++++ :whistle:
 
Tännekin vois muuten korjata miun kiertopäivien pituuden... Humanisti ei osannut laskea ja tuli tehneeksi pienen laskuvirheen alkuperäisissä kiertopäivälaskelmissa. :ashamed:

Tänään miulla pitäis oleman kp50 eli tossa listassa on yks päivä liikaa.. Ja kierronpituuden vaihteluväli oli viime vuonna 43-52 päivää, joten oikea lukema tälle lauantaipäivälle olisi kp50/43-52.

Kun nyt vaan tulis Täti Punainen kylään, niin pääsisin kunnolla kierronkartoitukseen. :headwall: Raskaana en voi olla, joten varmaankin se on se PCO, joka kiertoa nyt venyttää.
 
Huomenta!

Pantalaimon :hug: tädistä!

Evenstar Onpas pitkä kierto! :( Tuo on kyllä todella turhauttavaa, tiedän kokemuksesta. Mullahan ei kuukautiset toimi kunnolla ilman lääkkeitä juuri tuon PCO:n takia..

Tyty :hug:

Omaa napaa: tällä viikolla on ollut vatsakipuja ihan alkuviikosta lähtien.. Kai ne sitten liittyi siihen ovikseen, silloin torstai-iltana loppui kivut oikealta puolelta ja eilen vasemmalta puolelta. Kummallakin puolellahan oli follit eli ilmeisesti irtosivat eri aikoihin. Nyt sitten alapää on jotenkin arka, esim. istuutuessa :snotty: Vähän samalla tavalla kuin joskus on menkkojen aikana.. On ollut ihan omituinen viikko näiden kipujen suhteen =) Eilenkin koski päähän ja se on todella harvinaista mulle! Ja oli ihan krapulainen olo vaikken ole juonutkaan pitkään aikaan :D

Ovis tuli hyödynnettyä vain silloin perjantaina, eilen oli niin kiire päivä ettei illalla enää jaksanut ajatellakaan muuta kuin nukkumaan menemistä.. Toivottavasti tuo perjantainen riittää!!
 
tyty Täälä tuhru on jatkunu, joten aloin nyt sit uuden kierron laskemisen eli tänään kp3. Ekasta kierrostahan miul ei tietoo (synnytyksen jälkeen siis) toka oli sen 37 ja nyt tää jäi siis 25 päivään. En tiä siis kannattaako mulle laittaa kp:iin mitään sinne kautta-viivan jälkeen ainakaan viä.
Niin ja nyt mua jo vähän kaduttaakin, mut menin sit ottaan omin päin sen clomin :ashamed: :snotty:
Jotenkin turhautti tänään taas niin tää tuhrujuttu ja muutenkin et marssin kaapille ja enneku ees tarkemmin mietin vedin yhen pillerin nassuun. Ois ehkä pitäny antaa kropalle aikaa ettiä rauhassa omaa tapaansa toimia. Menee vaan entisestään sekasin kun nyt aloin clomeilla tykittää omaa hormonitoimintaa. No, otettu on ja kyl mä nyt sen 5 päivää niitä syön, tosin yhen pillerin päivässä...aiemminhan söin 2tbl/vrk, eikä silläkään oikeen toiminu.

Tosta tytyn päivittämisestä... oot kyl tehny hienoo hommaa ja ymmärrän et haluut välillä luovuttaa vuoron jollekin muulle. Must kyl itestä tuntuu etten jaksais ja ehtiskään tehä tollasta. Sie siis ite lasket aina montako päivää on kulunu edellisestä päivityksestä ja sit kopioit tuon listan ja muutat siihen kaikille sen verran päiviä lisää ja sit selailet viestejä et kellä on kierto päättyny jne. ??? Voisko aatella et jos joku nyt haluis tota päivitellä niin sen tekis vaan vaik kerran viikossa, esim. tälleen sunnuntaisin. Sit tietäis aina et 7 päivää lisää kaikille ja ne joilla kierto menee alkuun ni ilmottais missä mennään sunnuntaina?? Tai en tiä...miten nyt toi tomis silleen jouhevasti. Ja jos ei kukaan jaksa vastuuta ottaa niin ei siun tyty tarvi myöskään tota tehä. Ollaan sit vaikka ilman! :)
Piglet Peukuttelua sulle! Mitä lie vatsatautia :whistle: :D
Rosetta Onko täti jo saapunut?? Oiskos testauksen paikka??
 
muisku mie oisin kyl tehny siu tilantees ihan samoin,syöny niitä clomeja omin päin..voihan olla et jotkut on ihan sitä vastaan,mutta jos kerta ne siule on joskus määrätty ni en usko et pahempaa päi menee..jos vaikka se kunnon follikii niillä tulis ja jos ei tärppii ni kunnon menkat ees =) on varmaa tosi turhauttavaa jos tietää et kunno folleja ei oo ja ei voi ku odottaa..ja odottaa..ja tietää et ei tärppi tuu..joten toivotaa et noi clomit tehois =)

Joo ja siis tposta päivityksestä..oon aina kopioinu edellisen tekstin ja laskenu uudet kp:t siihe..+lukenu muitten päivitykset et onko menkat tullu jne.et jos joku vaan haluu jatkaa ton päivittelyy ni se sopis miule..tai sitte sitä pitää vaa päivitellä harvemmi,tosin voin sanoo et sit se on vielä vaikeempaa ku joutuu selaa viikon taaksepäi et kellä kierto alussa jne.noh katellaa nyt miten ton päivitelyn kaa käy..
piglet jospa se oksetus kerrankii olis jotai positiivista ;)

täällä käyty tunnin lenkki koiran kaa..ukko lähti viikoks tampereelle koulutuksee,joten oon leskinä taas kotona :/ huomenna pitäs aamuvuoroo jaksaa lähtee..tää viikko meny iha sika nopeesti,varsikii v.loppu..tuntuu ettei oo kerenny ku silmäsä avata ni jo on ilta =) en siis oo tehny mitää järkevää koko v.loppuna..
 

Yhteistyössä