Kiitos
Rosetta, Piglet ja
Lumi! Onkin mukava olla taas täällä takasin. Mut jos tääkin inssi epäonnistuisi, niin kai taas häviäisin toviksi kokoamaan itteeni. Älkää siis ihmetelkö sitten. vaikka tästä inssistä on kyllä kivat kutinat!
Tyty: Pahoittelut negatsa - kuten sanottu, tulos ei ole vielä varma noilla päivillä, mutta kai seo n parempi testata kun elätellä turhia toiveita. :hug: Olen pahoillani!
Muisku: Miekin alotin aikoinani sekä Clomit että Terot omin luvin. Ilmotin siitä kyllä kättärille ja ne sano vaan "aijaa, ok". Mut jos en ois niitä omin luvin kokeillu, ni sit niitä ois kokeiltu isolla rahalla Väestöliitossa kierrosta toiseen. Oon siis tekosiini tyytyväinen.
Minä: Ei uusia oireita, koska tiedän, että toooosi arat tissit ja kohtutuntemukset ovat lugejen aikaansaannosta.
Yksi uusi oire oli tänään ja eilen aamulla, eli lievä etominen kun maha oli aamulla vielä tyhjä. Sitä ei oo aiemmin ollu, mut muuten kaikki samat oireet kun viime kierrossakin.
Kerroinkos muuten teille että aloitin akupunktion tän lapsettomuuden hoidoksi? Nyt on tänään toinen kerta, mut ei voida tehdä inssin takia täydellä teholla, koska mua kohdellaan nyt kun ois jo raskaana.
:wave: sii juu!
-Bee