*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noomi: Testaan aikaisintaan perjantaina, siis jos ei siihen mennessä ole tapahtunut mitään. Nyt on iltapäivästä alkanut pikkuisen nippailemaan alavatsassa, joten luultavasti ne hanat aukeaa kohta puoliin... :/ Mulla on kotona yksi netistä tilattu testi (hitsi kun en muista nimeä, olen töissä nyt) ja sitten Apteekin oma.

Kaikille negan saaneille :hug: ja peukutan vielä teidän puolesta, ettei täti tuliskaan! Plussaonnea muille!

Työpäivän ja päikkäreiden jälkeen;=)

Onnea siis todella paljon noomi plussasta, ihana aina lukea ,kuulla, että joku alkaa odottamaan vauvaa, on ne niiiiin suloisia! :heart: :heart: :heart:

arabel, tästä olen tilannut netistä, on halvin minkä netistä olen löytänyt
http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti_clearblue_digitaalinen-c-4_31.html

Sitten viimeiseksi ostin gyneltä 2 pakettia kun oli extra,extra tarjouksessa vain 20 euroa paketti, mutta niissä käyttöpvm viimeinen on jo tammikuussa 2008. :heart:

nyt pitää palauttaa eilinen filmi videovuokraamoon, palaan vielä myöhemmin , heippa kaikille ja kiitos jokaiselle hääpäiväonnittelijalle! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Paljon Onnea Noomi :heart: Alkoi tosiaan tää viikko parhaalla mahdollisella tavalla =)

Tervetuloa mukaan hanni! Ite testailen Apteekin omalla ja Clearbluen normitikkutestillä (voi tehdä kolme päivää ennen menkkojen oletettua alkamista). Tosin Clearblue on jäänyt nyt paitsioon, kun ilmeni useammin kuin kerran ihme pisteviivoitusta siinä kohtaa missä olis pitäny olla joko pystyviiva tai ei mitään.. Päätin aloittaa henkilökohtaisen boikotin ko. testiä kohtaan :D

).( Eilen illalla oli niin kauhee alaselkäsärky, että
meinas järki lähtee :headwall: Onneks helppas hitusen yön aikana.
Täällä ei mitään ihmeellistä. Menkkoja odotellessa :|

Paljon plussatuulahduksia ympäri pinon ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Aaarghh!Mikä alaselkäkipu piinas mua töissä!Ei voinu istua,eikä seista,mutta nyt kun pääsi rauhoitumaan kotio,niin helpotta.Takalistoa juilii,siis luita, ja tuntuu siltä kuin treenannu peppu-lihaksia eilen,samanmoinen kipuilu ja lantiota sivuilta jomottaa-->p*rse leviää? :o :ashamed:
Sanokaa nyt,että vielä on toivoa,ite en jaksa enää uskoa.. :ashamed: :| :headwall:

Vessaan ei uskalla mennä,eikä liikkua nopeesti,ettei mitään hulahda pöksyyn..

Noomi-ehkä torstaina testaan jos on aihetta.. ja nyt juuri tuntuu että aihetta ei silloin enää ole...Kiitos kuitenkin lohduttavista sanoista!

Leväytin tossa äsken 20 litraa kissan hiekkaa eteisen lattialle :headwall: . Olipa kiva siivo... huh...

Nyt soffalle suklaa levyn kanssa :wave:

Plussia! :heart:

että voi olla myös tärppi käynyt! *toivon sitä sinulle*
Minulla alkoi huonovointisuus, olenkohan tulossa kuitenkin kipeäksi? Toivottavasti en , kun en haluisi sairastella.

Oireena minulla edelleen valkkaria kp 10:stä asti. Ja alavatsaan on sattunut jo ainakin viikon ajan, aina luulen , että menkat alkaa, mutta onneksi ainakaan vielä eivät ole alkaneet! Minua ei niinkään lonkista kuin enemmän tuolta nivusista on kipeet. Jos vaikka kuntoilusta johtuu.

Nyt telkkarin pariin ja nukkumaan*ihana oma sänky* :heart:

Pysytään, nyt plussajunan kyydissä ja tervetuloa kaikille mukaan tähän piinaviikkoomme ja AnnaMannalle kiitokset peukutuksista, että plussaisimme! :flower:

hei,hei kaikille

-pikkumyy- :heart: :wave:

Hanni..............23/26-32...yk1.....1?.haaveissa
meri-77...........24/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
pikkumyy42.....24/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 ......24/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
nanna81.........26/28-36....yk11...1. haaveissa
Karpalo67.......27/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
April................27/27...........yk 5 .....1. haaveissa
Bayan Fare......28/30-32...yk10.....1. haaveissa
Pantalaimon.....29/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi
kaneliomena....29/29..........yk17.....1. haaveissa Pirkanmaa
Sarah85...........29/28-36.....yk15.....1. haaveissa
Emppu80..........30/30..........yk1.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Jouskari-82.......30/28-32......yk2......1. haaveissa
Annuli81............31/28-35......yk7......1. haaveissa
RouvaSumppisuu.31/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi
Zora...................32/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Hathor................36/28-31......yk2.......1. haaveissa/pk-seutu

Tippuneet:

arabel...... ........6/26....yk6......1. haaveissa Etelä-Suomi

Plussanneet:

Anskuliini83....yk4....2.yhteinen haaveissa
Noomi...yk2.......3. haaveissa

Kyllähän sinä mukaan mahdut töpötupsukorva,tervetuloa!

Nukuin , kyllä hyvin yön, olen sellainen unikeko öisin;=), :heart:

Nyt vaan pysytään plussajunassa, turvavyöt kiinni, ettemme putoa! :heart:

Paljon onnea testauksiin, jos joku testaa tänään!

Sydämellisin aamuterveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

Niinhän siinä kävi... taisin unohtaa turvavyön :laugh: eli tänään kp 1/30.... :headwall: Mitään muuta positiivista ei nyt tuu mieleen ku että ainakin kierto on nyt sen tasan 30 päivää....

No ei tässä auta kun pää pystyssä seuraavaan kiertoon! Mies juhlii viikonloppuna kolmikymppisiä niin taidan minäkin jotain vähän ottaa....!

Kaikille muille aivan valtavasti plussa puhureita!!! :heart:

Huomenta! :hug: Empulle.

Tänään testasin aconiin viivanpaikan hätäsenä :/ . En usko, että siitä miksikään muuttuu, kun olen lukenu että niitä tulee ja paljon kaikille. Taidan vaihtaa testimerkkiä tulevaisuudessa. Nyt jos malttais odottaa edes perjantaille tai lauantaille uusinnan kanssa, jos on sillon tarvetta vielä siis.

:hug: Tippuneille!
:flower: Plussanneille.

No mulla kp.27/28-33...Yk.5..Ukon kaa uudelleen oikeestaan laskettiin toi yk..Laitan siis viis...
6 yhä haaveissa,se viimeinen ja sitten menee naks!
**
Oireita pitkin matkaa:

Huimaus
Etomus
Väsymys
Mahan turvotus+painon tunne eilen..

Saattaapi olla toki flunssaankin viittaavaa...

:wave:

Huomenia kaikille!

Empulle :hug: ja muistat kiinnittää turvavyöt sitten ensikierrossa, niin varmasti pysyt mukana loppuun asti =) .

Nannalle
tsemiä noiden viivanpaikkojen kanssa...toivotaan, että vielä plussaksi muuttuu!

Töpölle tervetuloa joukkoomme jännäilemään minunkin puolesta!

ON: päätin testailla aikaisintaan perjantaina, tällähetkellä tuntuu kyllä siltä, että hanat aukeaa ennen sitä :/ . Ovis oli myöhään, joten en viitsi vielä hötkyillä (vaikka välillä mieli tekisikin :laugh: )...

Täällä ei vieläkään mitään. Kohta en kyl oikein tiedä miten tähän pitäis suhtautua kun me nyt ei silleen ihan varsinaisesti olla yritetty raskautua :ashamed: Mutta jos olen nyt sit raskaana (jota pidän kylläkin aika epätodennäköisenä) niin toivotamme vauvan ihan yhtä tervetulleeksi meidän perheeseen kuin kaksi aiempaakin. Odottelen vielä huomiseen ja sit testaan uudelleen.

plussanneille onnea :heart: ja halit pudonneille :hug:

mun on ihan pakko tulla kertomaan (kun tässä pinossa on tuttuja ) että meidän ultra tänään meni ihanasti :heart: masussa näkyi pienen pieni möykky jolla oli pienen pieni sydän ja se sykki :heart: :heart: :heart:
viikkoja on ultran mukaan 7+1 eli muutaman päivän vähemmän kuin kuukautisista laskettuna, mutta vastaa kuitenkin ovulaatiosta laskettuna

plussaonnea tänne pinoon jokaiselle :heart: :heart: :heart:

(olipas paha kirjoitusvirhepaholainen :o :o )

Lohtuhaleja pudonneille :hug: :hug: :hug:

Minulla jyllää ny se sama tauti kuin pojalla oli viime viikolla. Eilen kuumeilin 39 asteessa ja pää on täynnä jotain painavaa. Ilta meni nukkuessa, kun mies tuli töistä lapsen luo. Oksetusolo on kaiken aikaa, vaikkei mitään oo tullutkaan...mietin vaan, että johtuisko se osin muustakin :saint: Mutta ei tästä olosta voi nyt oireita bongailla, ennenkuin tää tauti hellittää.

Töpö: Tervetuloa takaisin! plussatuulia++++++++++ :hug:

Tiistaina 30.10.-07

Hanni..............23/26-32...yk1.......1?haaveissa
meri-77...........24/28-30...yk27.....2.haaveissa/Etelä-Suomi
pikkumyy42.....24/28........yk4.......1.yhteinen/Lounais-Suomi
Tinttara84 ......24/16-29...yk56.....1.haaveissa/Savo
amalia81.........25/28-30...yk?.......1?haaveissa
nanna81.........26/28-36...yk11.....1.haaveissa
Karpalo67.......27/28........yk yli 3 vuotta..2.haaveissa/Itä-Suomi
April................27/27........yk5 ......1.haaveissa
Töpötupsukorva..27/28-33.yk5....6.haaveissa
Bayan Fare.....28/30-32...yk10.....1.haaveissa
Pantalaimon...29/29........yk2........1.haaveissa/Lounais-Suomi
kaneliomena...29/29........yk17......1.haaveissa/Pirkanmaa
Sarah85..........29/28-36...yk15.....1.haaveissa
Jouskari-82.....30/28-32...yk2.......1.haaveissa
Annuli81..........31/28-35...yk7.......1.haaveissa
RouvaSumppisuu.31/?......yk2.......2.haaveissa
Zora................32/22-28...yk1.......1.haaveissa
Hathor............36/28-31....yk2.......1.haaveissa/pk-seutu

Tippuneet :hug: :
arabel
Emppu80

Plussanneet :flower: :

Anskuliini83
Noomi

|O niin tokihan mä heti menin testaamaan :kieh: .
Noh, perjantaina on gyne!
Näkeeköhän gyne kierron loppuvaihees onko kaikki ok. tai mahollista ollutta ovista??Jos menkat alkaa, ni ei huvittas mennä...

Hei Amalia81 ja tervetuloa!!

Nukuinpa tuossa kahden tunnin päikkärit, kun pää on vieläkin, kun Haminan kaupunki. Poika oli köntsähtänyt viereen jossain vaiheessa.
Minulla on täällä meillä illalla Herbalife-ilta, joten pitäs kai väsätä jokin piirakan tapainen kahville.

Huomenna olis minun päiväni testata, mutta en tiedä uskallanko...
Mites te muut, joilla kiertopäivät täyttyvät? Joko aletaan pitentää plussajonoa... ;) :p

Aamulla yritin pariin otteeseen kirjotella, mutta jotenkin ne vaan hävis?? Vapaapäivää viettelen ja ihan löhöilyn merkeissä! Kävin kaupungilla pyörähtämässä aamupäivällä, mutta kun keli on mitä on niin eipä siellä kauaa viihtynyt.

Empulle iso lohtutushali täältä, harmin paikka kun täti tuli.

AnnaManna: ihana juttu! Lisäsin muuten sen sun blogin tänne mun suosikkeihin, jos sopii? On niin kiva käydä lueskelemassa :)

Karpalolle pikaisia paranemisia!

Töpö: tervetuloa munkin puolestani..

..ja kaikille sylikaupalla plussaonnea!

On: tilasin nyt sen digitaalisen ovismittarin ja toivon vaan että ehtii tulla mulle ennen ovisteluja. Mutta aika äkkiähän ne on ainakin ennen tulleet.. Eli täti läks ja aloitetaan taas alusta jännäilyt täällä. :)

Yhteistyössä