*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Jos nyt jo uskaltautuisi aloittamaan piinailun uudelleen. :) Tänne vaan kaikki vkolta 40 pudonneet! Uudetkin kuumeilijat ovat toki enemmän kuin tervetulleita! :wave:

Bayan Fare......kp1/30-32.....yk10....esikoinen haaveissa
Pantalaimon.....kp2/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85...........kp2/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Arabel.............kp4/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Anskuliini83.....kp7/27-29......yk4......toinen yhteinen haaveissa
Hathor.............kp9/28-31.......yk2.......esikoinen haaveissa
 
Mulla on vähän siinä rajalla, et kuulunko 43 vai 44 pinoon, mutta tässä pinossa on ihana henki että jos huolitte niin jään mielelläni tähän =)

arabel kp 4/27 yk 5 ja ekaa edelleen kovasti toivotaan
 
Voisin tulla mukaan, jos huolitte vaikken välttämättä kauheesti jaksa kirjottaa. Tai sitte jaksan, en tiedä, voihan se mieli vielä muuttua, nyt vaan tuntuu ettei jaksa!

Bayan Fare.....kp 1/30-32...........yk 10........esikoinen haaveissa
 
Hyvää huomenta! :)

TöpöTupsukorva....kp1/28-?....yk4.....kuudes haaveissa
Bayan Fare.......kp2/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
Pantalaimon.....kp3/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85...........kp3/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Emppu80.........kp4/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel.............kp5/27.............yk5......esikoinen haaveissa
Anskuliini83.....kp8/27-29......yk4......toinen yhteinen haaveissa
Hathor.............kp10/28-31.......yk2.......esikoinen haaveissa
 
Lisäsin teidät listaan Emppu ja Töpö! :wave:

Mulla alkoi tänään ihan järkyttävät kivut ja runsas vuoto. En muistanutkaan, että voi olla näin kipeä maha, kun ei ole hormoneja käytössä. :( Särkylääkettä saa vetää ja silti ei meinaa luennolla pystyä istumaan.
 
TöpöTupsukorva
Minä päätin tilata ajan gynelle! Maanantaina soittelen! Jotenkin epäilen, että mulla ei ookkaan ovista :kieh: . Kokemusta aiemmin oviksettomuudesta...
Nyt kauppaan, bye-bye.
 
Huomenta vaan!

nanna81..............kp1/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
TöpöTupsukorva....kp2/28-?.........yk4.....kuudes haaveissa
Bayan Fare............kp3/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp3/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp4/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp4/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Emppu80...............kp5/30............yk1.......toinen haaveissa
Arabel....................kp6/27.............yk5......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp6/?..............yk2......toinen haaveissa
Anskuliini83.......kp9/27-29......yk4......toinen yhteinen haaveissa
Hathor...................kp11/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa


Tärppionnea nanna81 clomien kanssa. Toivottavasti tuovat teille onnen. :)

Nyt ei enää mahaa särje vaan päätä. Eilen oli uusien opiskelijoiden kastajaiset ja olihan sitä pakko vähän ottaa alkomahoolia. Taitaa kyllä olla taas viimeinen kerta vähään aikaan. :D
 
RouvaSumppisuu
Mahtuuko mukaan... =) . Vaikka kuinka yritän olla miettimättä tätä vauvautumista, niin eihän siitä mitään tule. Sama kai jos jännäilen sitten täällä viikkopinossakin...vaatii varmaan muutaman pettymyksen ennenkuin taas rauhoitun :LOL: . Eli kp 6/? yk2 ja toinen haaveissa. Nyt terot käytössä, niin toivottavasti kierto ei veny.
 
TöpöTupsukorva
Olen tossa miettinyt, että miten sitä jaksaa pettymyksen joka kuukausi kantaa? Alkaa käymään raskaaksi pitemmän päälle. Mä en usko, että ilman jonkinlaista apukeinoa tuun raskaaks, kun en viimekskään tullu. Tuolloin mulla oli maitoh.koholla, mutta nyt mun mielestä ei olis, koska menkat tulee aika säännöllisesti. Mua väsyttää jo ajatus uudesta yrityksestä
|O |O . Mites muut kokee tän asian??
 
Töpö: No, mulla ei ole vielä kokemusta asiasta, kun vasta ekaa yritetään ja toinen yk menossa. :/ Olen kyllä miettinyt miten sitä jaksaa, jos kovin pitkään venyy. Ehkä silloin pitää ottaa homma niin, että lopettaa "yrityksen" vähäksi aikaa, ei edes ajattele koko asiaa. On varmasti vaikeaa, mutta ainahan sitä voisi koettaa. Sitten kun tavallaan "pääsee aloittamaan uudelleen", voi intoa löytyä taas. Tällaisia mä olen miettinyt pienessä päässäni. :)

 
Täti täällä tekee jo onneksi lähtöään.. Ihan tarpeeksi jo tässäkin oli meikäläiselle! Nämä oli vasta kolmannet menkat synnytyksen jälkeen ja enää ei tarvitsisi tullakaan!! Olen tänään lähdössä viihteelle tyttöporukalla ja saas nähdä kuinka käy kun edellisestä kerrasta on 9kk aikaa :eek: Innolla odotan jo iltaa, mutta sitten rauhotutaan taas vauvan teko puuhiin :D

Tosta pettymyksestä joka kuukausi... Ei kyllä varsinaisesti kokemusta ole sillä esikoinen tärppäs jo toisesta kierrosta ja silloin olin valmis yrittämään pitempäänkin. Nyt tämän toisen kanssa olen ehkä vähän malttamattomampi, sillä ensi syksynä pitäisi mennä töihin ja esikon tarhaan ja toivoisin niin kovasti, että voisin silloin olla vauvalomalla ja voitaisiin kaikki olla kotona. Mutta jos tärppiä ei tule niin sitten ei. Kaikella on tarkoituksensa...kai?

Kivaa viikonloppua kaikille!! :wave:
 
Töpötupsukorva: Siihen ainaiseen pettymykseen "tottuu". Pari viime kiertoa on ollu paljon toivoa mukana muttei olleskaan uskoa että tärppäis ilman avuja. Varmaan tästä kierrosta tulee pitkästä aikaa kovin tippuminen mikäli ei tärppää...
 

Yhteistyössä